Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Liitynpä mäki tänne piinaileen :p kp24 tänään ja viikko pitäisi malttaa odottaa testaamista. Luultavasti ei kyllä pysty niin pitkään odottamaan. Yritän vielä venyttää apteekkireissua niin eipä oo testejä käytössä! Oireita on vaikka kuinka, mutta en kyllä luota niidenkään "aitouteen".
 
Nyt mulla on kp26/27-33 aikaisintaan menkat alkaa ylihuomenna. Tein pc liuska raskaustestin tänään aamun toisesta pissasta. Harmittaa kun en tehnyt sitä aamun ekasta. Siihen tuli haalea punertava haamu. Mut on vieläkin tosi haalee. Mut positiivista on se että siinä on vielä se haalea haamu kun välillä mulla on hävinnyt koko haalea viiva kun on testannut uudestaan niin tullut haalean viivan jälkeen puhdas nega. Ja tota testiä ei tarvi käännellä vaan haamu näkyy ilman kääntelyä. Tässä vielä kuvia testistä. Kuvasaastutusta. :love:

https://aijaa.com/14qClT

https://aijaa.com/1PO0gx

https://aijaa.com/zEPpGX
 
Pitkästä aika palstalla!

Jätettiin minipillerit pois kesäkuun puolivälissä, ensimmäinen yhteinen lapsi mutta molempien kolmas haaveissa. :giggle: Kuukautisia ei ole vielä(kään) näkynyt, joten olen kerran viikossa tai kahdessa testannut varoiksi.

Tänään päivän tokasta pissasta tuli tällainen, vielä on vaikea sanoa onko vaan pc:n huijaushaamu vai vahvistuuko tästä. Aamulla teen uuden testin. :)

http://aijaa.com/2uYUxB
http://aijaa.com/lDcAAJ
http://aijaa.com/9bwutA
 
KP 25/30 ja tein aamupissasta hätäisenä CB digitestin :D en usko että on nega ennenkuin menkat alkaa jos alkaa. Noh jos nyt malttaisi maanantaihin asti odottaa seuraavaa testiä :)


EDIT: niin siis testi oli nega xD *unenpöpperö*
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kp 27/27-33 eli huomenna pitäis aikaisintaan alkaa menkat. Tuntuu että toi viiva ei olis vahvistunut. Saa nähdä miten tässä käy. Vai nouseeko vaan hitaasti HCG. Mulla on kyllä menkkojen alkuun jos pisimmän kierron mukaan mennään niin 6 päivää. Et tarviiko olla vielä leffaviivat? Ja kaikki ei varmaan saa edes kunnon leffaviivoja? Mut testailen vielä jos toi vaan alkais vahveneen. Ja toivottavasti menkat ei alkais. Tässä vielä kuva pc liuskaraskaustestistä.

IMG_20190709_110412.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol ja orgona
Mä tilasin amazonista tänään raskaustestejä, 3kpl tais olla 7e. Oon tyhmänä ostanu niitä apteekista n. 15e hintaan :cautious:
Esim Raskauskeiju.fi saa halvemmalla ja tulee parissa päivässä postilaatikkoon :) Esim liuskat 3kpl maksaa 4,60€ mutta 6kpl 7,50€, eli mitä enemmän ostaa niin sen halvempi. On tietysti myös puikkoja ja digejä.
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
Nyt mulla on 28/27-33 eli tänään pitäis aikaisintaan alkaa menkat. Onks muilla ollut niin että jos on saanut hailaikoita haamuja päivä ja iltapissasta mut aamupissasta puhdas nega? Mulla ei ollut pc liuskaraskaustestiä nyt aamuksi eli tein rfsu n varhaisen puikkotestin. Mulla on aamulla tosi keltaista eli vahvaa pissaa ainakin näyttää siltä. En tiedä kastoinko liian syvälle sen puikkotestin. Kun niissä se väri alkaa leviään hirveen hitaasti. Sen takia kastoin kunnolla sen tikun. Aikaisemmat puikkotestin oon tehnyt päivä pissasta ja niihin on tullut haamu jokaiseen ja se haamu on 10-15 minuutin päästä hävinnyt. 30 testin lukuaika. Mä katsoin tätä puikkotestiä 15 minuutin kohdalla niin siihen oli ilmestynyt kunnon haamuviiva mut se siirtyi sitten tonne oikealle kontrolliviiva kohdalle. Miten nää puikkotestit käyttäytyy nyt ihan kummallisesti. Mä jo kerkesin ilotseen siitä kunnon haamu viivasta ja olisin ottanut kuvan mut se siirtyikin pois. Pitää tänään tehdä vielä jostain muusta pissasta pc. Eli haen vielä pc testejä. En ole aikaisemmissa kierrossa saanut noihin rfsu n puikkotesteihin yhtään mitään pelkkää negaa. Anteeksi kun tuli pitkä romaani tästä viestistä. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Pc testissä se haalea viiva on jäänyt siihen ja kuivunut siihen.
 
Mun mielestä raskaustesteistä paras hinta/laatusuhde on pregcheckillä, nehän on pari euroa / 2kpl. Ja sillon 2017 ovista tikuttaneena ebayn ovistestit toimi ihan samalla tavalla ku markettien kalliimmat testit (esim rfsu/pregcheck ovistestit). Nyt vaan huomasin et ennen 50kpl ovistestejä maksoi 2€, nyt maksaa sama määrä 5€. Ebay raskaustesteistä ei oo kokemusta. :D
 
Nyt mulla on 28/27-33 eli tänään pitäis aikaisintaan alkaa menkat. Onks muilla ollut niin että jos on saanut hailaikoita haamuja päivä ja iltapissasta mut aamupissasta puhdas nega? Mulla ei ollut pc liuskaraskaustestiä nyt aamuksi eli tein rfsu n varhaisen puikkotestin. Mulla on aamulla tosi keltaista eli vahvaa pissaa ainakin näyttää siltä. En tiedä kastoinko liian syvälle sen puikkotestin. Kun niissä se väri alkaa leviään hirveen hitaasti. Sen takia kastoin kunnolla sen tikun. Aikaisemmat puikkotestin oon tehnyt päivä pissasta ja niihin on tullut haamu jokaiseen ja se haamu on 10-15 minuutin päästä hävinnyt. 30 testin lukuaika. Mä katsoin tätä puikkotestiä 15 minuutin kohdalla niin siihen oli ilmestynyt kunnon haamuviiva mut se siirtyi sitten tonne oikealle kontrolliviiva kohdalle. Miten nää puikkotestit käyttäytyy nyt ihan kummallisesti. Mä jo kerkesin ilotseen siitä kunnon haamu viivasta ja olisin ottanut kuvan mut se siirtyikin pois. Pitää tänään tehdä vielä jostain muusta pissasta pc. Eli haen vielä pc testejä. En ole aikaisemmissa kierrossa saanut noihin rfsu n puikkotesteihin yhtään mitään pelkkää negaa. Anteeksi kun tuli pitkä romaani tästä viestistä. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Pc testissä se haalea viiva on jäänyt siihen ja kuivunut siihen.

Moi! Rfsu:n puikkotestissä väri kulkee hitaasti testialueen yli. Mulla on joskus ollut jopa "liikkuva viiva" eli oon ollut jo ihan intona vahvasta viivasta vain huomatakseni, että se on se sama "värimassa", joka kulkee alueen yli ja kuivuessaan siihen ei jää mitään. Eli sinuna en luottaisi siihen siirtyneeseen viivaan, valitettavasti. Tsemppiä!
 
Moi! Rfsu:n puikkotestissä väri kulkee hitaasti testialueen yli. Mulla on joskus ollut jopa "liikkuva viiva" eli oon ollut jo ihan intona vahvasta viivasta vain huomatakseni, että se on se sama "värimassa", joka kulkee alueen yli ja kuivuessaan siihen ei jää mitään. Eli sinuna en luottaisi siihen siirtyneeseen viivaan, valitettavasti. Tsemppiä!
En luotakaan siirtyneeseen viivaan. Mä vaan katsoin 15 minuutin kohdalla sitä testiä ja siinä näky kunnon haamuviiva. Sit olin että jee, mut sit kun huomasin että se siirty pois. Niin en enää iloinnut.
 
Mä tein kaksi pc liuskaraskaustestin laimeesta pissasta ja kumpikin puhtaita negoja. Eli siihen taisi jäädä mun viivat tässä kierrossa. Ei auta muu kun odottaa menkkoja. Kun ne varmaan tulee kun haaleat haamut hävis. On mulla joskus käynyt niin että on tullut haaleeta haamuviivoja ja sit nega ja taas haamua. Et en tiedä kannattaako enää elätellä toiveita vai luovuttaa. Eks menkkoihin saakka ole toivoo? Mut jos kp 24 on tullut eka haalea viiva niin sen pitäis jo olla aika vahva viiva. Eli taidan luovuttaa.
 
Mä tein kaksi pc liuskaraskaustestin laimeesta pissasta ja kumpikin puhtaita negoja. Eli siihen taisi jäädä mun viivat tässä kierrossa. Ei auta muu kun odottaa menkkoja. Kun ne varmaan tulee kun haaleat haamut hävis. On mulla joskus käynyt niin että on tullut haaleeta haamuviivoja ja sit nega ja taas haamua. Et en tiedä kannattaako enää elätellä toiveita vai luovuttaa. Eks menkkoihin saakka ole toivoo? Mut jos kp 24 on tullut eka haalea viiva niin sen pitäis jo olla aika vahva viiva. Eli taidan luovuttaa.
Mulla tuli kans yhtenä päivänä haalea haamu näkyviin pc liuskaan, mutta se hävisi kokonaan kun väri oli kulkenut loppuun asti. Mitä sun kuvia katsoin noista niin näytti, että taustakin vielä punerti ja oli kovin märkiä?
Mietin siis, että jos on ollut vaan värikeräymä, joka lähtenyt liikkeelle kun ei kuivina näy? (n)
 
Mulla tuli kans yhtenä päivänä haalea haamu näkyviin pc liuskaan, mutta se hävisi kokonaan kun väri oli kulkenut loppuun asti. Mitä sun kuvia katsoin noista niin näytti, että taustakin vielä punerti ja oli kovin märkiä?
Mietin siis, että jos on ollut vaan värikeräymä, joka lähtenyt liikkeelle kun ei kuivina näy? (n)
Pc liuskaraskaustestien haaleat viivat on jäänyt niihin ja testin kuivattuakin on ollut haalea viiva niissä.

Noi rfsu n puikkotestit on tehnyt sitä että ensin siihen tulee toinen viiva ja vähitellen häipyy pois. Onko niistä tullut huonompia nyt lyhyen ajan sisällä vai miks ne käyttäytyy noin. Aikaisemmin kun olen joskus testannut rfsu n puikkotestillä ne ovat olleet kaikki negoja heti alusta loppuun saakka.

Odottelen kiltisti menkkoja.
 
Apua! Mulla on nyt menossa kierto päivä 22/25. Meillä on tauko yrityksestä (ei ehkäisyä) mutta käytännössä mahdollisuudet on tositositosi pienet. Tein äsken rfsu puikon ja olen niitä tehnyt kevään ajan monta. Joihinkin testeihin on tullut viivaa, mutta se on aina haalistunut pois ja on ollut aika väritön.

Nyt tuli jotain ihan uutta. Viiva. Punertava. Eikä haalistu mihinkään vaikka aikaa kuluu. Tuli näkyviin alle 5 minuutissa ja aluksi aattelin että on vaan se väri joka liukuu
Edit. Lisäsin vielä millaiseksi kuivui. Eiks siinä ookkin väriä? Onhan onhan:love:
Varovaiset onnittelut! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
Kuivuttuaan kyllä, ihan selkeen ”harmaan” nätin viivan. Olen saanu kumpaankin kahteen millä ikinä testannu, yhdessä hoidossa hcg:kin mitattiin, oli alle 1. Mut toki kolikolla on kääntöpuoli ja joskus haamu on oikea alkukin (y)
Ootko saanut tai onko joku muu saanut näihin viivanpaikkaa testiajalla? Tässä on niin kapeat viivat että mä en oikein erota näänkö mä tässä väriä vai kuvittelenko vaan. No, kyllähän se ajan myötä selviää :D
 

Yhteistyössä