Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viiva näyttää vahvistuvan, jei! - missä vaiheessa sen pitäisi (viimeistään) olla samaa luokkaa kontrolliviivan kanssa? Vai onko täysin yksilöllistä?
Onnea plussasta! On yksilöllistä ja myös testeissä on eroa. Itse en tainnut esim. onestepin testeillä saada edes vielä 6+ tasavahvoja, kun taas clearbluen testi näytti tasavahvoja jo 4+ jotain.
 
  • Rakkaus
Reactions: mim1

Siis onko mulla "viivasilmät" vai onko tossa ehkä jotain pientä haamun alkua? En oo koskaan saanut näihin pc testeihin mitään viivanpaikkoja vaan ollu aina ihan vitivalkosta negaa. Nyt dpo10.
Joo, täytyy testata myöhemmin uudelleen mutta ajattelin että tänne palstalle saa luvan kanssa hosua!:ROFLMAO:
 

Siis onko mulla "viivasilmät" vai onko tossa ehkä jotain pientä haamun alkua? En oo koskaan saanut näihin pc testeihin mitään viivanpaikkoja vaan ollu aina ihan vitivalkosta negaa. Nyt dpo10.
Joo, täytyy testata myöhemmin uudelleen mutta ajattelin että tänne palstalle saa luvan kanssa hosua!
Viivanpaikka ainaki. Näen siis harmaan hailuran
 
Ekis1
Ensimmäinen tekemäni Pregcheck- testi, joten itselläni ei ole vertailukohdetta. Miltä näyttää teistä?
DPO 11 (arvio) ja aikaisemmissa kierroissa en ole muihin testeihin saanut yhtään mitään vaikka kuinka kääntelis eri valoissa.

Kyllä siellä haalea plussa vilkkuu vahvistumisia tälle!
Voi kunpa tästä alkaisi mun matka äitiyteen ❤ Eilen muutama tunti ekan testin tekemisen jälkeen tullut vähän ruskeaa vuotoa, ja yöllä vatsaa poltteli melkolailla menkkamaisesti. Mulla ei juuri koskaan ole kipuja kuukautisten aikana, joten saa nähdä miten tässä käy. Tein tänään uuden testin aamupissasta ja viiva on vahvistunut hieman. Alemmassa kuvassa tämän päiväinen testi.

 
Olen uusi täällä, pakko oli päästä avautumaan!
Tämään dpo 11 ja tunti sitten iski paha olo, pakko oli käydä moikkaamassa pönttöä.
Pari päivää rinnat on olleet arat, mitä normaalisti ei juuri ole.
Alavatsaa on viikon vihlonut ja tänään alavatsalla lievä paineentunne.
Ei jaksaisi millään odottaa, kun yrityskertoja on jo useita, toistaiseksi vain joutunut pettymään.
Voiko muka tässä vaiheessa olla oireita?? Vai onko nää nyt jotain menkkajuttuja?
Testiä on turha tehdä vielä hetkeen, mutta kun ei malttaisi odottaa viikkoa, jolloin menkkojen tulisi alkaa.
 
Olen uusi täällä, pakko oli päästä avautumaan!
Tämään dpo 11 ja tunti sitten iski paha olo, pakko oli käydä moikkaamassa pönttöä.
Pari päivää rinnat on olleet arat, mitä normaalisti ei juuri ole.
Alavatsaa on viikon vihlonut ja tänään alavatsalla lievä paineentunne.
Ei jaksaisi millään odottaa, kun yrityskertoja on jo useita, toistaiseksi vain joutunut pettymään.
Voiko muka tässä vaiheessa olla oireita?? Vai onko nää nyt jotain menkkajuttuja?
Testiä on turha tehdä vielä hetkeen, mutta kun ei malttaisi odottaa viikkoa, jolloin menkkojen tulisi alkaa.
Hei ! Minäkin uusi täällä ! sulla oireet kyllä viittaisi vahvasti raskauteen ja toivon että sulla olisi tärpännyt. Oireet voi alkaa hyvinki joillaki aikasin, toisilla ei taas juurikaan välttämättä tule mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Turbo8
Muutama päivä pitäisi jännittää vielä.
Mikä sun oma tilanne on?
Niin ja tervetuloa!
Tässä ei yrittämällä yritetä. Ehkäsylaastarin oon jättäny pois viimekuussa & kumia käytetään sillon tällön. Vähä ristiriitasena oon ollu et haluanko ihan vielä kun mulla on kohta 10kk poika. Pari päivää sit ei käytetty ja ovulaatio pitäs olla ihan tänään tai huomenna. Viimekuussa mulla oli kunno psykoosit tulilla ja testailin hirveesti testei ja haamuviiva tuli mutta veikkaan että oli kemiallinen. Mulla vaan ajatuksena että hoitaisin mieluusti äitiyden nyt jotta pääsisin kunnolla työelämään tässä. Mies on kyllä ihan valmis vauvaan. Luulen että lapsiluku on mulla sitten täynnä jos tässä 3: nen lapsen saa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Turbo8
Uusi hätähousu täällä terve!
Olen piinaoire-keskusteluun päivittänyt kiertoani ja kysellyt hölmöjä muuallakin, mutta tässä kierrossa vannoin etten testaa ennen dpo14. Huijasin.
Tänään dpo11 ja voihan sentään! Onko tässä nyt viivanpaikka vai haamu? Itse jo näkisin tän haaleana mutta positiivisena, koska (luonnossa) viiva oli kyllä ihan selvästi vaaleanpunainen.

 
Uusi hätähousu täällä terve!
Olen piinaoire-keskusteluun päivittänyt kiertoani ja kysellyt hölmöjä muuallakin, mutta tässä kierrossa vannoin etten testaa ennen dpo14. Huijasin.
Tänään dpo11 ja voihan sentään! Onko tässä nyt viivanpaikka vai haamu? Itse jo näkisin tän haaleana mutta positiivisena, koska (luonnossa) viiva oli kyllä ihan selvästi vaaleanpunainen.

Toi punertaa joten haamu ! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
Uusi hätähousu täällä terve!
Olen piinaoire-keskusteluun päivittänyt kiertoani ja kysellyt hölmöjä muuallakin, mutta tässä kierrossa vannoin etten testaa ennen dpo14. Huijasin.
Tänään dpo11 ja voihan sentään! Onko tässä nyt viivanpaikka vai haamu? Itse jo näkisin tän haaleana mutta positiivisena, koska (luonnossa) viiva oli kyllä ihan selvästi vaaleanpunainen.

Selvästi positiivinen <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
Uusi hätähousu täällä terve!
Olen piinaoire-keskusteluun päivittänyt kiertoani ja kysellyt hölmöjä muuallakin, mutta tässä kierrossa vannoin etten testaa ennen dpo14. Huijasin.
Tänään dpo11 ja voihan sentään! Onko tässä nyt viivanpaikka vai haamu? Itse jo näkisin tän haaleana mutta positiivisena, koska (luonnossa) viiva oli kyllä ihan selvästi vaaleanpunainen.

Selkeesti plussa
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart

Yhteistyössä