Haisetko haisunäädälle?

silmiä kirvelee
En käytä hajusteita, enkä myöskään siedä muiden hajuveden käyttöä. Valitettavasti meillä on töissä pari näitä hajuvedessä kylpijöitä, eikä niitä mihinkään voi paetakaan :(
 
"vieras"
En. En käytä mitään ylimääräisiä hajusteita, hajuvedet ja hiuslakkojen haju varsinkin on ihan kauhea.
Tunnen kaksi tosi pahaa haisunäätää. Omat lapset.
En tajua miten niitten hajuaisti voi olla niin pilaantunut.
18 v poika käy suihkussa, sitten ajaa päälleen kaikkea hirveää. Hiusgeeliä, dödöä, hiuslakkaa, partavettä.
15 v tyttö samoin. Hiuslakkaa, vartalovoidetta,, dödöä, hajuvettä. Kumpikin haisevat ihan hirveiltä.
Vaikka olen ostanut niille hajutonta hiuslakkaa, ne laittavat sitten kaikkea muuta niin että taatusti lemuavat.
 
"minä"
Haisetteko p*skalle vai miksi pitää peitellä omaa ominaistuoksua jollain keinotekoisilla hajusteilla? Minä ainakin tuoksun hyvälle, vaikka en hajuvesiä käytäkään.
 
IhanaValo
Enpä tiiä miltä haisunäätä haisee...
Yleensä tulee laitettua dödöä vaan. Jonnekin juhlimaan tms. jos oon lähössä niin sit jotain hajuvettä vähän, nekin on aika "mietoja" kun voimakkaammista saan ite päänsäryn.
 
[QUOTE="minä";25442050]Tiesitkö että 2 suihkausta on ihan liikaa? Hajuvettä kuuluu suihkauttaa kerran ilmaan ja kävellä tuokuspilven läpi. Ja luultavasti nuo sinun kukkeammat aromisi eivät ole miellyttäviä yli 90% mielestä.[/QUOTE]
Jep, tätä peesaillaan.

Jos naisen hajuveden tuoksu vie mieheltä jalat alta niin se ei välttämättä tarkoita sitä että hajuvesi tuoksuu vastustamattomalle vaan sitä että se döfis salpaa hengityksen joka aiheuttaa tajunnan lamautumisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ylipäällikkö
"huoh"
suihkautan hajuveden. se kerkee laantua kaupoille töihin mennessä. joten en haise. meillä töissä kyllä sanotaan jos haisisin voimakkaalle kun sielä on hajusteallergiasta kärsiviä
Oletko varma? Oma nenä vain tottuu nopeasti hajuusi, ei se välttämättä mihinkään laannu. Sitäpaitsi miksi käytät hajustetta, vaikka tiedät että siitä kärsitään työpaikallasi?
 
[QUOTE="minä";25442050]Tiesitkö että 2 suihkausta on ihan liikaa? Hajuvettä kuuluu suihkauttaa kerran ilmaan ja kävellä tuokuspilven läpi. Ja luultavasti nuo sinun kukkeammat aromisi eivät ole miellyttäviä yli 90% mielestä.[/QUOTE]
Kenen hajuaistin mukaan mun pitäs tuoksuni valita? Annatko säkin jonkun henkilön X valita sun auton, vaatteet, TOPPAHAALARIN LAPSELLE ja vielä antaa määrittää millon ja miten niitä käytät?
 

Yhteistyössä