Haisetko haisunäädälle?

"minä"
Kenen hajuaistin mukaan mun pitäs tuoksuni valita? Annatko säkin jonkun henkilön X valita sun auton, vaatteet, TOPPAHAALARIN LAPSELLE ja vielä antaa määrittää millon ja miten niitä käytät?
Ei vaan säästäisin rahani ja jättäisin ne kukkeat hajut sinne kauppaan. Miksi haluat haista joltain muulta kuin itseltäsi, mitäköhän haluat peitellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;25442156:
Mikset valitse jo heti alusa hajuttomia?
Miksi pitäs? Pidän tuoksuista. Ja mun työkaverina on hajusteallergikko jolla ei ole mun seurassa vaikeuksia ja olen sitä häneltä ihan suoraan kysynytkin. Ja jos nyt miehet on pakko vetää mukaan tähän niin ne joiden kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta joko valehtelevat tai sitten ovat tykänneet siitä miltä tuoksuin.
 
[QUOTE="minä";25442169]Ei vaan säästäisin rahani ja jättäisin ne kukkeat hajut sinne kauppaan. Miksi haluat haista joltain muulta kuin itseltäsi, mitäköhän haluat peitellä?[/QUOTE]
Max 1 pullo vuodessa jotain edt:tä ei ole suuri investointi. En ole ikinä ajatellut et haluan peittää jotain? Haluatko sä korostaa jotain?
 
[QUOTE="huoh";25442133]Oletko varma? Oma nenä vain tottuu nopeasti hajuusi, ei se välttämättä mihinkään laannu. Sitäpaitsi miksi käytät hajustetta, vaikka tiedät että siitä kärsitään työpaikallasi?[/QUOTE]

meillä on paljon työntekijöitä. meillä olevat allergigot haistaa nenäänsä jonkun 'tuoksun' ja sanovat siitä sitten sille henkilölle. mulle ei ole tultu sanomaan ja olen itsekkin kysynyt onko hajuni ok. niin on kuulemma.
meillä on hyvin 'suora' puhetyyli. esim erään uuden käsirasva tuoksui hyvin kamalalle joka otti jopa minunkin nenään
 
[QUOTE="minä";25442217]Kyllä, haluan korostaa omaa luonnollista tuoksuani, joka ei muuten ole hiki. Hajuvesiä käyttävistä mulle tulee heti sellainen mielikuva että ne peittelee jotain pahaa hajua.[/QUOTE]
Ihmisen oman ominaistuoksun kyllä haistaa vaikka hajusteita käyttäisikin. Olettaen et tää ihminen ei ole kylpenyt parfyymissä ja niin en ainakaan minä tee.
 
"Anne"
En usko. Vaatteet saattaa tuoksahtaa pesuaineelle ja hiukset sampoolle. Silloin tällöin saatan sipasta hajuvettä vajaan suihkauksen tai näytepullosta pienen tipan. Hiuslakkaa käytän joskus, se jos tuoksuu tsestänikin voimakkaalle, niin toista kertaa en samaa osta ja keskeneräisen pullon saatan lahjoittaa pois tai heittää roskiin jos on liian voimakas haju.
 
en juuri
ellen sitten hielle jne. Mutta lasten kavereissa on yksi, jonka kotona käytetään voimakkaan hajuista huuhteluainetta, niitten koko koti haisee sille ja kun lapset on siellä yökylässä, niin hajusta arvais, missä ovat olleet, jos ei muuten tietäis.
 
En käytä. Ja silloin harvoin kun käytän, niin suihkaisen ilmaan ja äkkiä siitä pilvestä läpi. Valitettavan moni ihminen kylpee niissä hajusteissaan, ja valitettavan moni hajuste on sellainen, ettei siinä tarvitse edes kylpeä kun käy oksettamaan ja päätä särkemään. Monta kertaa oon joutunut metrossa tai bussissa vaihtamaan paikkaa. Vaikka tekis mieli kyl sanoa sille haisulille että voisitko siirtyä tonne toiseen päähän.
 

Yhteistyössä