Haluatko laihtua 10 kg per kuukausi ?

  • Viestiketjun aloittaja Lääketieteen lis.
  • Ensimmäinen viesti
Mina
Alkuperäinen kirjoittaja Lääketieteen lis.:
Minulla on siihen ratkaisu! kehittämälläni menetelmällä. Itse olen jo 23kg pudottanut 2kk:n aikana. Lihaa, kalaaa, kanaa. Kaikkea saa syödä... jne
Miten sä teit että sait 23 kg pois 2kk:ssa ??
kiitos
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ylipainoinen:
Itse olen vasta 15-vuotias ja painan n. 100 kg. :( Tietääkö kukaan, että mikä olisi tässä tilanteessa nopein tapa laihduttaa ainakin 10 kg?
Itse olen laihduttanut laskemalla kaloreita esim. www.kalorilaskuri.fi
 
tyttönen
Lähtöpaino: 43.8 kg
Tavoite: 30 kg

Tän avulla kunnossa kuukaudessa, kehtaan mennä kouluunkin :) Kesällä oon laihduttanut vasta vajaat 5 kg, joten nyt tuli vauhtia tähän hommaan!
 
joku2
jos haluat laihduttaa terveellisesti niin jätä kaikki ylirasvaiset ruuat pois esim. karkit ja tommoset! eeniten voi laihduttaa liikkumalla enemmän ja enemmän ! ei ole muuta tapaa laihduttaa kuin liikkumalla ja syömällä terveellisesti. olen itse laihtunu tällä menetelmällä 15kg kuukaudessa! painan nytten tämän menetelmän avulla tasan 55kg!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lääketieteen lis.;13400861:
Hei, lähden luenoimaan asiasta uuteen-seelantiin viikon puolivälin tietämillä. Kokemuksista ja palautetta asiassa voitte lähettää osoitteeseen:

ilkka.pj@luukku.com

Terveisin
Lääketieteen lis.
Mä kyllä epäilen suuresti, että olet lääketieteen lis. sillä tekstissäsi on enemmän kirjoitusvirheitä kuin ekaluokkalaisella - puhumattakaan siitä, että dieettisi kuulostaa terveydelle vaaralliselta.
 
sivusta katsoja
diettejä on yhtä monta kuin laihduttajia. jokainen varmasti löytää sen omansa tai sitten on samanlainen kuin minä. ainainen laihduttaja. sitä lähinnä halusin kirjoittaa että miksi ihmiset jotka ovat hoikkia jo kirjoittelevat tänne että mä en voi laihduttaa ku muuten olisin luuta ja nahkaa. jne. onhan se hyvä että heillä hyvin menee mutta kurjaa luettavaa niille jotka oikeasti kamppailevat painonsa kanssa. olkaa siis ystävällisiä ja älkää kerskuko jos painonne on kunnossa kun muut puhuvat että miten saisivat painon alas... onnea kaikille laihduttajille ja toivottavasti pääsette tavoitteisiinne. :)
 
"hehee"
[QUOTE="vieras";23073175]Mä kyllä epäilen suuresti, että olet lääketieteen lis. sillä tekstissäsi on enemmän kirjoitusvirheitä kuin ekaluokkalaisella - puhumattakaan siitä, että dieettisi kuulostaa terveydelle vaaralliselta.[/QUOTE]

Komppaan. Lisäksi mahdolliset lähdeviitteet on XXXXXX. Nice. Ja jos kyseessä olisi lääketieteen lisensiaatti, hän luultavasti osaisi lyhentää nimikkeensä oiken lääket. lis. tai LL.
Eikä hän hehkuttelisi mammafoorumilla keksineensä pyörän uudelleen.
 
TÄMÄ ON HÖPÖÄ
Vanha juttu vuodelta 2009. Sama löytyy blogista (täynnä kirjoitusvirheitä):

Googlaa:

Lääketieteen tohtori xxxxxxx on laatinut uuden lähestymistavan

Todellinen ajatukseni tulee listalle toisena. En saa sen linkkiä tänne. Jää filtteriin vaikka pilkkoisi kuinka moneen palaan.
 

Yhteistyössä