Haluatteko arvostella meidän kotia?

erppa
Minusta ihan kiva, meillä vähän saman näköistä=).
Olkkarin ja makkarin tapetti taitaa olla samanlaista kun meillä vintin aulassa/olohuoneessa, ainakin samanoloista ja tykkään kovasti. Myös makkarin lattia on kiva. Lämpimän värinen.
Olohuoneen parketista en tykkää, mun ekassa asunnossani oli samanlaista ja jotenkin se vaan on ärsyttävää toi ruudutus.
Olohuoneeseen ehkä vähän yhteneväisyyttä kaipaisin, tai valkoinen telkkaritaso on vähän tylsä ja sellainen reilu vaikka ryihymatto tekis paljon lämpöä.

Kkeittiö on kiva ja valkoistahan on kiva ja helppo piristää tekstiileillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minua ihmetyttää kuinka keittiössä pärjää tuollaisen pienen, pyöreän altaan kanssa. Minä ainakin pesen uunipeltejä harva se päivä, kuinka se tuollaisessa altaassa onnistuu?
Hyvin pärjää. Meidän pellitkin on pieniä kun hellakaan ei ole kuin 50cm ;)
 
ihan raikas ja hyvännäkönen on, siisti :D

mutta sitä jäin ihmettelemään että onko keittiöntaso puuta? että mihinkä sie lasket kattilan tai paistinpannun jos se pitää hetkeksi nostaa äkkiä pois hellalta eikä pannunalusta ole heti sormien ulottuvilla? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihan raikas ja hyvännäkönen on, siisti :D

mutta sitä jäin ihmettelemään että onko keittiöntaso puuta? että mihinkä sie lasket kattilan tai paistinpannun jos se pitää hetkeksi nostaa äkkiä pois hellalta eikä pannunalusta ole heti sormien ulottuvilla? :eek:
ap:lla näkyy olevan puuhellakin siinä oikealla seinällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihan raikas ja hyvännäkönen on, siisti :D

mutta sitä jäin ihmettelemään että onko keittiöntaso puuta? että mihinkä sie lasket kattilan tai paistinpannun jos se pitää hetkeksi nostaa äkkiä pois hellalta eikä pannunalusta ole heti sormien ulottuvilla? :eek:
Ei oo puuta ku laminaattia. Kestää hyvin kuumat kattilat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minua ihmetyttää kuinka keittiössä pärjää tuollaisen pienen, pyöreän altaan kanssa. Minä ainakin pesen uunipeltejä harva se päivä, kuinka se tuollaisessa altaassa onnistuu?
Kodinhoitohuoneessa iso ja syvä allas tietysti.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minua ihmetyttää kuinka keittiössä pärjää tuollaisen pienen, pyöreän altaan kanssa. Minä ainakin pesen uunipeltejä harva se päivä, kuinka se tuollaisessa altaassa onnistuu?
Peesi. Voin kertoa kokemuksesta että huonosti pärjää. Meillä on pieni neliskanttinen allas ja vihaan sitä yli kaiken. Tosin meillä ei ole edes laskutilaa kunnolla ympärillä, mikä hankaloittaa entisestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihan raikas ja hyvännäkönen on, siisti :D

mutta sitä jäin ihmettelemään että onko keittiöntaso puuta? että mihinkä sie lasket kattilan tai paistinpannun jos se pitää hetkeksi nostaa äkkiä pois hellalta eikä pannunalusta ole heti sormien ulottuvilla? :eek:
Ei oo puuta ku laminaattia. Kestää hyvin kuumat kattilat.
oukei no sitte. miehän katoin heti aidoksi puuksi :D

 
just just
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Keittiöstä tukee mieleen 90-luku, vetimiä myöten. Tylsät verhot, mauton matto, ikkunanpokat voisi maalata valkoisiksi. Olohuoneessa näyttää jatkuvan sama teema. Värit ei sovi toisiinsa.

Mutta, eipä kai muiden sisustuksien tarvitsekaan miellyttää mua. Pääasia kait että edes yrittää.
Tämä kommenttisi varmisti vain kuinka helvetin idiootti ja tökerö olet. Aloittaja pyysi arvostelemaan kotiaan kyllä mutta epäimartelevat kommentit voi sanoa myös sievemminkin.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
boogyman: ihana toi ovitarra. Onko kyseessä nuoren huone?
Juu, molempien lasten huoneen ovissa on omansalainen tarra....nuo ei ole kovin hyviä, et kannattaa hankkia kunnolliset ja satsata vähän enempi rahaa niihin. Tai sitten sabloonalla maalata.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Boogyman, onko tuossa ylimmässä kuvassa sänkynä vanha itulaatikko? ainakin näyttää kovasti siltä, tosi ihana!
en tiedä mitä tuo tarkoittaa....kustavilainen sohva/sänky....tarkoittaako samaa asiaa?
Aaaa, ei se sitten ole. Aattelin et jos ton pystys tuosta vielä levittämään 2 hengen vuoteeksi ni ainakin meillä päin niitä kutsutaan itulaatikoiksi :)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Boogyman, onko tuossa ylimmässä kuvassa sänkynä vanha itulaatikko? ainakin näyttää kovasti siltä, tosi ihana!
en tiedä mitä tuo tarkoittaa....kustavilainen sohva/sänky....tarkoittaako samaa asiaa?
Aaaa, ei se sitten ole. Aattelin et jos ton pystys tuosta vielä levittämään 2 hengen vuoteeksi ni ainakin meillä päin niitä kutsutaan itulaatikoiksi :)
juu saa sen leveäksi vielä tuosta. oisko joku 180cm leveä kun vetää täyteen mittaansa. Tuo sohva pitäisi vielä hioa ja maalata toisen väriseksi....
 

Yhteistyössä