Haluatteko arvostella meidän kotia?

Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
juu juu :D

 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
juu juu :D
on muuten tosi B) se tippui jalkoihin ja näyttö on halki.
mut voin kertoa et täältä löytyy mm. oranssia, mustaa, punaista ja ruskeeta, paljon moottoripyörien kuvia ja pienoismalleja, paljon elvis-, marilyn, dean- ja brandokamaa ja tietty betty pagea :)
 
Mä taas ajattelen, että SinWithSebastianin koti oli persoonallinen, mutta sommarcatin ja Emilynin kodit tätä nykytyyliä, joka on kyllä tyylikäs, mutta persoonaton. Tummat kalusteiden rungot, vaaleat ovet ja tummaa lattiaa. Starbucksin sisustustyylistä tykkäsin, vaikka siinäkin sisustuksen runko (lattia, seinät, katto, kaapit) on liian nykymuodikasta. Boogymanilla on ihana värien runsaus, ja todellakin persoonallinen sisustus. Milla Makian kodissa viihtyisin parhaiten, on kaunista ja uutta, mutta persoonallista... näin suomalaisen silmin, voisi ehkä englantilaisittain olla persoonatonta(?) :)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä taas ajattelen, että SinWithSebastianin koti oli persoonallinen, mutta sommarcatin ja Emilynin kodit tätä nykytyyliä, joka on kyllä tyylikäs, mutta persoonaton. Tummat kalusteiden rungot, vaaleat ovet ja tummaa lattiaa. Starbucksin sisustustyylistä tykkäsin, vaikka siinäkin sisustuksen runko (lattia, seinät, katto, kaapit) on liian nykymuodikasta. Boogymanilla on ihana värien runsaus, ja todellakin persoonallinen sisustus. Milla Makian kodissa viihtyin parhaiten, on kaunista ja uutta, mutta persoonallista... näin suomalaisen silmin, voisi ehkä englantilaisittain olla persoonatonta(?) :)

Tätä mä hain takaa, mut oon niin väsynyt, etten jaksa kiteyttää ajatuksiani tekstiin nyt kovinkaan hyvin.... heh heh...

Eli ap:n koti oli rehellisesti omanlainen, ei mitään kopiomeinikiä. Ainakaan tän hetken ja ajan kopiointia. ;)

Ja sen toisen laittamat kuvat (en jaksa katsoa kenen oli) epäonnistunutta kopiointia tämän ajan trendeistä.

 
vieras
Vähän oli orvon näköinen tuo pelkkä mariskooli keittiön tasolla... Myöskään minä en tykkää noista valkoisista välitilan kaakeleista. Jotain sävykkäämpää siihen väliin kaipiaisi, jotain mikä passaisi hyvin tuohon kivaan tiiliseinään siinä kaakeleiden vieressä.

Muuten ihan peruskoti, ei silleen tule "sisustetun" vaikutelmaa. Viihtyisä kuitenkin!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
juu juu :D
on muuten tosi B) se tippui jalkoihin ja näyttö on halki.
mut voin kertoa et täältä löytyy mm. oranssia, mustaa, punaista ja ruskeeta, paljon moottoripyörien kuvia ja pienoismalleja, paljon elvis-, marilyn, dean- ja brandokamaa ja tietty betty pagea :)
No ei toi ole sama kuin kuva :snotty:


 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ja sen toisen laittamat kuvat (en jaksa katsoa kenen oli) epäonnistunutta kopiointia tämän ajan trendeistä.
Siis kaikkihan on kopiointia jostakin ;) Ei voi sanoa, et on "epäonnistunutta kopitointia ajan trendeistä", koska kukin poimii sitä mitä haluaa. Sama koskee vaatetustakin..kaikki poimii itselleen sopivat...on lähes pakko iskee päälle jotain trendikästä (vaikka se kaukana onki just sen hetken trendistä tällä suomessa)..koska se on ainoa, mitä käytännössä on.

Mun mielestä tuo sun "tämän hetken tyyli" on todella selkeä ja siisti. Se on helppo pitää siistinä ja siihen on helppo yhdistää omia persoonallisia juttuja. Ja helppo yhdistellä värejä ja kuoseja. Ja helppo pitää siistinä. Joten mielestäni se on erittäin fiksu valinta, varsinki lapsiperheen kotiin..

Ite en ymmärrä yhtään, jos aikuisen ihmisen koti näyttää joltain opiskelijakämpältä (vaikka on rahaa) tai sitten joltain teinin huoneelta (aikuisena). Lisäksi en ymmärrä, jos ihmiset haalii kotiin tavaroita ja huonekaluja jap intoja, joita on helvetin vaikea pitää puhtaana. Ja kaiken maailman krääsä kuuluu tähän..
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
juu juu :D
on muuten tosi B) se tippui jalkoihin ja näyttö on halki.
mut voin kertoa et täältä löytyy mm. oranssia, mustaa, punaista ja ruskeeta, paljon moottoripyörien kuvia ja pienoismalleja, paljon elvis-, marilyn, dean- ja brandokamaa ja tietty betty pagea :)
No eiks nääki oo aika tylsiä? Marilynia ja kavereita =D Niitä on joka sisustuspuoti pullollaan.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
paljon moottoripyörien kuvia ja pienoismalleja, paljon elvis-, marilyn, dean- ja brandokamaa ja tietty betty pagea :)
:x yhhyh.
mä tiiän et moni taas ei tykkää mun tyylistä ja se on mulle enemmänki ku ok :) musta on hauskaa erottua omalla tyylilläni.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
järjestään tyyyyylsiä kämppiä teillä. tai itse en vaan tykkää.
mulle pitää olla väriä ja rokkenrollia myös sisustuksessa.

Kenen järjestä?

No olis kiva sitten nähdä sellainen rokahtava versio :saint:
mä mielelläni laittaisin, mutta ei oo kameraa. se meni rokkikeikalla paskaksi B)
juu juu :D
on muuten tosi B) se tippui jalkoihin ja näyttö on halki.
mut voin kertoa et täältä löytyy mm. oranssia, mustaa, punaista ja ruskeeta, paljon moottoripyörien kuvia ja pienoismalleja, paljon elvis-, marilyn, dean- ja brandokamaa ja tietty betty pagea :)
No eiks nääki oo aika tylsiä? Marilynia ja kavereita =D Niitä on joka sisustuspuoti pullollaan.

siinä on se ero, et meillä ne on ollu jo kaaaauan ennku ne tuli "muotiin".
mies on roku ja mäkin pidän erit. deanista.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä taas ajattelen, että SinWithSebastianin koti oli persoonallinen, mutta sommarcatin ja Emilynin kodit tätä nykytyyliä, joka on kyllä tyylikäs, mutta persoonaton. Tummat kalusteiden rungot, vaaleat ovet ja tummaa lattiaa. Starbucksin sisustustyylistä tykkäsin, vaikka siinäkin sisustuksen runko (lattia, seinät, katto, kaapit) on liian nykymuodikasta. Boogymanilla on ihana värien runsaus, ja todellakin persoonallinen sisustus. Milla Makian kodissa viihtyisin parhaiten, on kaunista ja uutta, mutta persoonallista... näin suomalaisen silmin, voisi ehkä englantilaisittain olla persoonatonta(?) :)
Juu, meidän koti on nimetty Nannaksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Jos makin sitten. Olkkarin seinat on vaaleanharmaat, ei siniset, jostain syysta kuvissa nayttaa siniselta. Talo on siis 1920-luvun englantilainen.



Eteista molemmista suunnista. Vanhat, aidot ovet.





Tyton huone sotkuja sen kummemmin siivoamatta




Meidan makkari


Ja keittio. Parasta iso "butcher's sink" ja iso uuni.
ihana :heart:
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
siinä on se ero, et meillä ne on ollu jo kaaaauan ennku ne tuli "muotiin".
mies on roku ja mäkin pidän erit. deanista.
Joo, mut se on Järjestäään erittäin tylsää meikäläisen näkökantilta, eikö ;) Ihan samalla tavalla.

Vähän sama homma, ku ite hankin joskus vuonna pottu ja kuokka kulmalävärin. Olipa hauskaa, kun muutamien vuosien päästä kaikilla oli. Vaikka sitä ei sen takia hankittukaan, et ois jotain "erikoista".
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
hei Boogyman, mä missasin sun kuvat äsken. Siis ihanan paljon värejä :D
Juu, sitä löytyy...en viitsinyt laittaa kuin lasten huoneet kun kaikki muutkin huoneet on yhtä värikkäitä .... voi alkaa hyppiä silmille ....
 

Yhteistyössä