Haluatteko arvostella meidän kotia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emilyn, ettekös te muuttaneet siihen puiseen vanhaan paritaloon?
Vai oliko se joku muu palstalainen?
Tuokun ei yhtään näytä sille samalle talolle.
Ömmmm.. joo, muutin silloin 2007 exän kanssa :whistle: Eli rivarissa sitten nykyään.
Siis mitäh? Olitko se sinä tosiaan joka muutti siihen paritaloon jossa oli vessassa se joku maalaus.. Harkitsitte sen paritalon toisen puolenkin ostoa? Se oli sellanen vaalea puutalo.
Millon sä oot eronnu ja onko sulla nyt lapsia kolmen erimiehen kanssa? Taidan kyllä sut oikeesti sekottaa johonkin toiseen palstalaiseen. Muoks, joku sanoikin sen jo.

Kivan näköinen koti kyllä tuo teidän koti. :)
No en mä sentäs tuo tapaus ollut, vaikka paritalossa hetken asuinkin B) Yks toinen palstailija tulee mieleen joka oli paritaloon muuttamassa ja ostamassakin sitä, tunnettu nikki mutta en muista sitä tähän hätään.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emilyn, ettekös te muuttaneet siihen puiseen vanhaan paritaloon?
Vai oliko se joku muu palstalainen?
Tuokun ei yhtään näytä sille samalle talolle.
Ömmmm.. joo, muutin silloin 2007 exän kanssa :whistle: Eli rivarissa sitten nykyään.
Siis mitäh? Olitko se sinä tosiaan joka muutti siihen paritaloon jossa oli vessassa se joku maalaus.. Harkitsitte sen paritalon toisen puolenkin ostoa? Se oli sellanen vaalea puutalo.
Millon sä oot eronnu ja onko sulla nyt lapsia kolmen erimiehen kanssa? Taidan kyllä sut oikeesti sekottaa johonkin toiseen palstalaiseen. Muoks, joku sanoikin sen jo.

Kivan näköinen koti kyllä tuo teidän koti. :)
No en mä sentäs tuo tapaus ollut, vaikka paritalossa hetken asuinkin B) Yks toinen palstailija tulee mieleen joka oli paritaloon muuttamassa ja ostamassakin sitä, tunnettu nikki mutta en muista sitä tähän hätään.
On se Nasu :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ainoa mikä kalskahti silmään oli ne johdot lattialla. Mietin että saiskos niitä sen lipaston taakse piiloon? Vai onko pakko olla esillä?

Mä en itse kestä noita johtoja kotonani ja silti ne aina vilkkuu jostain |O
Varmaan ne sais. Pitäs hankkia vähän lyhyempiä jatkojohtojakin.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Onkos tuo tummanharmaa seinä sulla maalattu, vai tapetoitu? Mietin nimittäin meille köökin seinään sopivaa sävyä, ja harmaa on yksi vaihtoehto. Seinä on tosin tiiliseinä, ettei siihen oikein tapetti sovellu...
Tapetin päälle maalattu.

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ainoa mikä kalskahti silmään oli ne johdot lattialla. Mietin että saiskos niitä sen lipaston taakse piiloon? Vai onko pakko olla esillä?

Mä en itse kestä noita johtoja kotonani ja silti ne aina vilkkuu jostain |O
Varmaan ne sais. Pitäs hankkia vähän lyhyempiä jatkojohtojakin.
Sulla kun on muuten niin hieno taianomainen tunnelma tuolla. Ne johdot vähän kuin pilaa sen fiiliksen. Vähän kuin kävelisi satumetsässä ja huomaisi piparkakkutalon olevankin pahvinen :D :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Sulla kun on muuten niin hieno taianomainen tunnelma tuolla. Ne johdot vähän kuin pilaa sen fiiliksen. Vähän kuin kävelisi satumetsässä ja huomaisi piparkakkutalon olevankin pahvinen :D :D
Parasta olis, jos sais ne johdot kulkemaan jalkalistan sisällä. Mä niissä lyhyemmissä jatkojohdoissa pelkään sitä, että kun toi malamuutti änkee tonne sängyn alle, niin se kiskasee lampun ja ilmankostuttimen nurin.

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Sulla kun on muuten niin hieno taianomainen tunnelma tuolla. Ne johdot vähän kuin pilaa sen fiiliksen. Vähän kuin kävelisi satumetsässä ja huomaisi piparkakkutalon olevankin pahvinen :D :D
Parasta olis, jos sais ne johdot kulkemaan jalkalistan sisällä. Mä niissä lyhyemmissä jatkojohdoissa pelkään sitä, että kun toi malamuutti änkee tonne sängyn alle, niin se kiskasee lampun ja ilmankostuttimen nurin.
Meillä on esikoisen huoneessa semmoiset listat ja ne on kyllä näppärät :).

Ja harmaalle kommentoijalle tiedoksi: tässä kai oli tarkoitus arvostella ja kuten sanoin, ainoa mikä osui silmään oli ne johdot. Muutenhan Keittiksen kämppä on ihana, just itsensä näköinen. Olen myös aiemmin kehunut mm. hienosti maalattua kaappia jne. Oletan että Keittis "tuntee" mua sen verran että tietää etten ainakaan ilkeillyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Onkos tuo tummanharmaa seinä sulla maalattu, vai tapetoitu? Mietin nimittäin meille köökin seinään sopivaa sävyä, ja harmaa on yksi vaihtoehto. Seinä on tosin tiiliseinä, ettei siihen oikein tapetti sovellu...
Tapetin päälle maalattu.
Millä maalilla? :D Jotain lasyyria tms. päällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:
On tällä palstalla kyllä ihmeen epäkohteliasta porukkaa. Ap:varmaan laittoi kuvat sen takia, että on itse ylpeä pienellä rahalla tehdystä remontista ja täällä haukutaan lyttyyn. Aika törkeetä.
Ap pyysi arvostelemaan, ei kehumaan? Kylläpä täällä vedetään hernettä nenään herkästi, jos jotkut sanovat suoraan miksi ei näytä hyvältä heidän mielestään.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Meillä on esikoisen huoneessa semmoiset listat ja ne on kyllä näppärät :).

Ja harmaalle kommentoijalle tiedoksi: tässä kai oli tarkoitus arvostella ja kuten sanoin, ainoa mikä osui silmään oli ne johdot. Muutenhan Keittiksen kämppä on ihana, just itsensä näköinen. Olen myös aiemmin kehunut mm. hienosti maalattua kaappia jne. Oletan että Keittis "tuntee" mua sen verran että tietää etten ainakaan ilkeillyt...
Juu, en ottanut negatiivisena :) Itsekin miettinyt, mitä noille johdoille teksi.

Tässä muuten yläkerran käytävältä mun lukunurkkaukseni. Lampunvarjostinta täytyy jossain välissä tuunata. Ja toi keskeneräinen cd-torni ei kuulu tohon...kunhan töröttää siinä sen aikaa, että saan sen maalattua.
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A1/kaytava.html


 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Laittaisin keittiön kaakeleihin jotain kaakelitarroja tai jotain muuta piristystä, noin aika tylsän näköset ja pilaa kivat kaapit. Olohuoneessa ne johdot telkkarin vierestä piiloon, niin hyvä tulee. Mä kun niin inhoon semmosia johtoja ympäri lattioita kuleksimassa..
Ei ikinä mitään kaakelitarroja. Toi on hyvä just noin.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Meillä on esikoisen huoneessa semmoiset listat ja ne on kyllä näppärät :).

Ja harmaalle kommentoijalle tiedoksi: tässä kai oli tarkoitus arvostella ja kuten sanoin, ainoa mikä osui silmään oli ne johdot. Muutenhan Keittiksen kämppä on ihana, just itsensä näköinen. Olen myös aiemmin kehunut mm. hienosti maalattua kaappia jne. Oletan että Keittis "tuntee" mua sen verran että tietää etten ainakaan ilkeillyt...
Juu, en ottanut negatiivisena :) Itsekin miettinyt, mitä noille johdoille teksi.

Tässä muuten yläkerran käytävältä mun lukunurkkaukseni. Lampunvarjostinta täytyy jossain välissä tuunata. Ja toi keskeneräinen cd-torni ei kuulu tohon...kunhan töröttää siinä sen aikaa, että saan sen maalattua.
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A1/kaytava.html
Miun maun makkuun on vaikken sinisestä tykkää. Parvekkeellä kyllä isot ruukut ovat siniset.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nemivoltti1:
Emilynin kuvat: hui miten tummaa! Lattiat hienot, varsinkin keittiössä! Olohuoneessa kiva seinäkynttelikkö.
Tumma on tyylikästä.

Raitatapeteista ja tapeteista yleensäkään kaikilla seinillä en tykkää.

Ap.n keittiön kaapi muuten ihan ok, mutta kuultovalkoisina eivät kovinkaan tyylikkäät. Liian valkoiset laatat, mosaikki tai sormimosaikkilaatta olisi hieman rikkonyt tasapaksua linjaa. Vetimet ihan nykyaikaiset, mutta kaappeihin olisivat sopineet paremmin vaakatasoon kuin pystyyn.
 

Yhteistyössä