Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

ANTSULI: Toi teippaus-systeemi ois kyllä huippu! :LOL: Ei mahtuis meikäläiseltäkään nuo suklaat joita ystävä kantoi meille, suuhun! ;)

Tänään tein oikean uro-teon! ;) poljin vartin crossarilla ja kyllä hiki lensi, noh, en tiedä mittarin luotettavuudesta, mutta sen mukaan meni 165kcal! :attn: Olisihan sitä kai jaksanut vielä polkea, mutta tuo pieni vaativa suu kaipaili jo rintaa ja ajattelin että jos pääsisi huomenna vielä kävelemäänkin, tuosta kun meinaa niin paikat tulla "kipeäksi".

Eilen kävin kärryttelemässäkin, tosin, jos se mitään auttaa sen tolkuttoman suklaan syönnin jälkeen... :saint: Tämä viikko on kyllä mennyt ihan penkin alle noiden syömisten suhteen!
Ja TIETENKIN, jos itsesi saat pidettyä kaupassa heikkousten kohdalla kurissa, niin joku toinen kantaa niitä kotiisi "tuliaisina"! :D

Noh, tällaista täällä, mukavaa viikonloppua kaikille, sitä jännittävää maanantaita odotellen! :wave:
 
Onnittelut tikruliinille plussasta. Älä päästä vatsaa liiaksi kasvamaan, vain sopivasti :)

Minun viikon saldoni on -1.1, joka on ihan hyvin ottaen huomioon kaikkia poikkeukset, jotka viikon aikana olivat ja muut syöpöttelyt. Alusta alkaen siis on lähtenyt 2.5 kg, joka on neljännes tavoitteesta.
Valitettavasti nyt taitaa olla ne helpot sitten poissa ja loppu on työn ja tuskan takana. Onneksi nyt on lähtenyt jo senttejäkin. Puolikas on mennyt vyötäröltä ja lantiolta. Melkein kyllä housujen perusteella väittäisin, että vyötäröltä voi olla lähtenyt enemmänkin ja illasta olisin ollut vähän turpeampana.
 
Täällä putoaminen lysähti 73 kg eli työ pitää aloittaa kilojen tiputtamiseen nyt. Vaan innostaa kun tuo ilmakin kuin talvella. Piti se kevät olla! :eek:

Joo, stepperi huutaa käyttäjäänsä. Sillä sitten.... ;) Parempia ilmoja odotellessa :wave:
 
Onnittelut tikruliinille!!!!!! :flower: :heart:

Nyt tilanne täällä kuluneesta viikosta +/- 0kg :/ NO, parempi kuin plussa.. alkoin nimittäin ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen... (seli seli) Mutta toivotaan että ens viikon saldo ois reippaampi miinus. pelkäsin kyllä että paino oli noussut, meni sitten koko viikko niin täysin herkkujen parissa, että olisi luullut minun olevan lihotuskuurilla! :whistle:
Tänään kävin vaunuttelemassa kun oli neuvolakäynti, tosiaan, ei keväälle vaikuta mutta josko se siitä?!

Meikäläisen traagiset mitat tällä hetkellä:
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Paino Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg

Toivottavasti alkaa kesän merkit näkyä, muuallakin kuin meidän hoikentuvissa vyötäröissä! ;)
Peukkuja kaikille viikkoon! :flower:
 
Nyt täytyisi saada jonkin sortin motivaatio ruiske.. Tuloksia ei viikon aikana juurikaan ole tullut, johtuen varmasti koko viikonlopuksi venyneestä herkuttelusta! Ja sen piti kestää vaan sen perjantai päivän. Päätin että tällä viikolla en sitten pidä herkuttelupäivää ollenkaan kun sitä on niin vaikea sitten lopettaa! Noille allevon suklaajuomilla saa lisäksi aika hyvin pidettyä makeanhimon loitolla(korvaan yhden aterian tuolla )'
Tuo ilma on toisekseen sen verran kylmä ja kurja ettei yhtään houkuttlele tuo katujen mittailu, odottelen niit ihania aurinkoisia ilmoja.
 
Kai sitä voisi laittaa ne ei-niin-kauniit lukematkin tänne.

Eli mittaa on sellaiset 158 cm ja olen painooni nähden sellaiset 10-15 cm liian lyhyt.

Lähtötilanne oli 31.3.: 71.3 kg
7.4. 69.9 (-1.4 kg, kok. -1.4 kg)
14.4. 68.8 (-1.1 kg, kok. -2.5 kg)

Minulla kuopuksestakin on jo aikaa, mutta imetyksen päättyminen nosti painoa rajusti, jälleen kerran.

Otahan itseäsi niskasta kiinni Tuhkimustus, nyt ne vaikeat ajat alkavat, kun alkumotivaatio on poissa. Minulla sopii tämä töissä nutrailu ja kotona syöminen. Mutta täytyisi sitä kevään myötä ryhtyä tuohon kasvispuoleen panostamaan oikein urakalla, koska pian alkaa saamaan uutta ja tuoretta kotimaista paremmin. Ja omat salaatitkin alkavat kasvamaan.
 
Tikruliini : ONNEA!!! :flower:
NATRIUM : se teippisysteemi alkais vaikuttaa pian ainoalta vaihtoehdolta, ja pakkopaita lisäks! :LOL:

Eihän tästä nyt tule hevon kukkua ku ei saa mittää aikaseks, ensteks on niin kiire töissä ettei kerkii syömään päivällä ja sit menee tajuttomaks ahmimiseks... :headwall: , aina tätä samaa valitusta, anteeks kaikille :ashamed:
Joo ja ny on sit lasten synttäritkekkerit tässä tulollaan tällä viikolla niin aijai ku tulee herkuteltua kaikenmaailman täytekakkuja ym... :/

Inspiraatiota ootellessa!!!! B)
 
Oi, nää pisteet on ihania ;) . Olen syönyt koko päivän paljon kasviksia, myös kanaa kyllä, nam nam. Nyt illalla sain syödä juustoleivän ja mehua ja vielä jäätelöä reilun satsin, kivaa :). Ja sain silti säästöön 4 pojoa. Ihanaa herkutella ilman huonoa omatuntoa.

Viime viikon aikana (mulla tarkistuspäivä maanantai) paino ei pudonnut kuin puoli kiloa ja lantio ja vyötärö eivät kavenneet yhtään mutta joukossa olikin monta mässypäivää. Tällä viikolla ehkä sitten jo päästään alle 80 kilon (ja sit ostan omppuja ;) juhlan kunniaksi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja antsuli:
Eihän tästä nyt tule hevon kukkua ku ei saa mittää aikaseks, ensteks on niin kiire töissä ettei kerkii syömään päivällä ja sit menee tajuttomaks ahmimiseks... :headwall: , aina tätä samaa valitusta, anteeks kaikille :ashamed:
Joo ja ny on sit lasten synttäritkekkerit tässä tulollaan tällä viikolla niin aijai ku tulee herkuteltua kaikenmaailman täytekakkuja ym... :/
Ehditkö syödä esim. jonkun laihdutuspatukan päivällä, tai juoda noita Nutri-pirtelöitä? Tuolla voisi pysyä nälkä päivällä poissa ja sitten ei tulisi ahmittua illasta. Tai tee itsellesi kevyt salaattivoileipä tms evääksi, jonka ehkä voisi nopeasti syödä työn lomassa. En siis tiedä, millaista työtä teet, voiko siinä ohessa syödä vai ei. Tuollaisen pirtelön vetäisee huiviin vaikka vessassa käynnin lomassa. Ja niitähän on ihan valmiitakin, ettei tarvitse itse sekoittaa.

 
Minä en pisteillä oikein päässyt puusta pitkälle. Tai kyllä sain pisteilemällä aikanaan painon putoamaan 4-5 kiloa ja pysyikin siinä kuukauden-kaksi. Sitten tuli luonnollinen syy lihoa =) Mutta jotenkin 18 pisteellä laihdutus tuntui varsinaiselta kitkuttamiselta. Koin sen vaikeaksi.

Nyt kyllä on haasteena sitten palata täysin normaaliin ruokavalioon ilman, että paino lähtee nousemaan pysyvästi. Mutta sinne on vielä muutama kilo matkaa, siis jos saisin painon näillä keinoin 65-66 kg tuntumaan ja sitten lähdettäisiin etenemään kevennetyllä ruokavaliolla.
 
ANTSULI: kokeile esim. proteiini-patukoita, vaikka ovat kooltaan pieniä, ovat myös hyviä, ja pitävät hyvin nälkää, esikoisen saatuani maiskuttelin näitä silloin tällöin, ja hyvin laihui, kun piti -500kcal:n energiavajeen/pvä. Mielestäni nämä ovat hyviä,kohtuuhintaisia ja saatavilla S- ja K-marketeista, onhan niitä toki muitakin, rohkeasti vain kokeilemaan!

http://www.naturesbest.fi/index.php?a=1&c=2&p=4 Tää ei nyt oo mikään mainos kumminkaan! :D tuun myöhemmin kirjotteleen lisää mut nyt muksujen kans ulos, alkaa sävelet olla sellaiset! :) miks muute tää lopputelsti on mustalla?! :/
 
Heh...herkuttelun lomasta, tänään oli tyttelin kaverisynttärit ja nami nami lettuja ym. meni yllinkyllin kurkusta alas, päätin vakaasti että kunhan saan sunnuntaina vielä molempien lapsukaisten sukulais/kummisynttärit kunnialla ohi alkaa uusi elämä, terveellinen sellainen... :saint:

Sinttien äiti ja Natrium: Kiitos hyvistä vinkeistä, aion kokeilla niitä heti, ostin jo tänään täysjyväviljapatukoita ja nappaan sellaisen matkaan aamulla töihin lähtiessä kun on taas hoppua tiedossa!!! :p
 
Eilen ei ollut oikein laihispäivä, mutten kyllä varsinaisesti retkahtanutkaan. Mentiin siis kontrollilla, muttei alkuperäisten suunnitelmien mukaan. Ja söinkin vain suht'terveellistä leipää keveillä päällysteillä. Enkä jaksanut tehdä vatsoja.

Mutta tänään meni jalkaan ongelmitta farkut, joista pari viikkoa sitten laitoin vetoketjun kiinni sängyllä maaten. Kai siis vatsa on vähän vetäytynyt.
 
Tervehdys! erinäisten kiireiden vuoksi en ole päässyt vierailemaan täällä piitkän aikaan.. :)
Mutta luovuttanut en ole :D lenkkeilyt on jäänyt kiireiden takia minimiin ja napostelua (ja täytekakkua) on tullut pariin otteeseen syötyä,kun tässä huhtikuussa on omien muksujen ja ystävien lasten synttäreitä aikas kiitettävästi..

nyt tilanne -2kg alkuperäisestä ja mitat ovat (liikaa... ;) )
pituus 165cm
paino 31.3 86kg
paino nyt 83.7kg
 
Nyt on aurinkokin pari päivää paistanut ja motivaatio vähän korkeammalla.. Nuo hormoonit meinaa aina tässä vaiheessa kuukautta tehdä tepposet.. On koko ajan tunne että syödä täytyy ja olo muutenkin kauhean turpea!! Ja painovaihtelut oikeasti aikasta suuret.. 1,5kg ihan heittämällä suuntaan jos toiseenkin. Onko kenelläkään ollut havaittavissa moisia "oireita" vai olenko ainoa? Noi allevon suklaa juomat on oikeasti aika käteviä.. Niiden avulla kiireinenkin päivä saa uutta potkua, kunhan aina välillä muistaa syödä jotain terveellistäkin! Lehtisalaattiin on tullut kauhea himo.. näkkärin päällä se maistuu taivaalliselta, kokeilkaapa =)
 
vieläkö mahtuu mukaan, itse aloitin virallisesti 1.4
Itse koitan saada kiloja poissa aluksi noin 15kg, mut kymppikin on aluksi hyvä :) Liikuntana vaunulenkit ja uiminen väh.4x viikkoon...oisin halunnut tilata hobbyhallista sen kuntolaitteen jossa seisotaan ja jalat menee ulospäin ja sisäänpäin, silleen rullaa, mut vasta kesäkuussa sais niitä lisää :eek: pitää nyt katsoo jaksaako tilata kun sen vasta sitten sais...
 
Hei

Anteeksi, en ehdi kommentoida teidän muiden viestejä (enkä edes lukea niitä ), pikaisesti vain hehkutan omaa iloani. Eilen vaaka näytti 7:lla alkavaa lukua ensimmäistä kertaa vähintäänkin vuoteen-puoleentoista! Olen kauhean iloinen. Paino ei ole tippunut kuin 2,5kg mutta yksi raja on jo rikki :) . Seuraava tavoite on sitten 75kg. Voih, muistan, kun olin 73-kiloinen ja tunsin itseni rumaksi ja läskiksi, kiitos silloisen kihlattuni. Nykyisen mieheni kanssa tunnen itseni koko ajan tosi kauniiksi ja hoikaksi :). Mutta hyvältäpä se tuntuu ajatus hoikemmasta minusta ainakin itsestäni :) .

Olen oppinut pistelaskun avulla ihan uusia juttuja ruoista. Monet ruokalajit ovat yllättäneet ihan täysin, miten ison osan päivän energiatarpeesta vievät. Esimerkiksi leipä ja maitotuotteet. Ja tavallinen hernekeitto, ja Saarioisten valmislasagne, jonka olen usein ostanut evääksi montakin kertaa viikossa! Se on 8 pistettä!!! Ja lihapullakin yhden. Enää en voi hyvillä mielin syödä niitä niin monta kuin aiemmin..

Anoppi on tulossa kylään koko viikonlopuksi. Saa nähdä, miten herkutteluksi menee ;). En ole leiponut mitään (!!), koetan keksiä kevyitä herkkuja ja kunnon ruokaa. Olen kyllä säästänytkin 9,5 pistettä.

Hyvää viikonloppua kaikille!


 
Hei! Onnea Kaikille painonsa tiputtaneille! En kerkiä minäkään kaikkia juttuja lumenaan. Oli tuolla joku raskaana, onnea hännellekkin.
Paino tippunut kilon ( kiitos oksutaudin ) eli 72 kg jos tästä taas pääsisi tipputtelemaan niin hyvä. Nyt vaan hedelmät maistuu ja puurokin aamulla. Suosittelen puuroja ne auttavat myös painonhallinnassa. Niihin voi sekoittaa hedelmiä tai marjoja ja hyviä noin vauvan sosepurkit. Nuo salaatitkin tuntuisivat herkullisille ja niistäkin voi vääntää ruokaisimpia lisäämällä kanaa, tonnikalaa jne....
Vaan ei jaksa nyt enempiä. Pää on vielä jotenkin seko ja mukuloita hoitamaan...
 
Viikonloppu meni sitten ihan p.rsiilleen. No sen voi arvata, koska lauantaina söin aamupalan 8 jälkeen ja seuraavan kerran vasta 15 jälkeen ihan vähän ja ruoan söin vasta 16 jälkeen. Ja sunnuntain juoksin pesukoneen ja pyykkinarun väliä. Plussaa tuli 400 g viime viikosta.

Mutta positiivisiakin uutisia on. Vyötäröltä lähti kaikeista huolimatta 0.5 cm eli se on pienentynyt 1 cm alusta.

Ei kun itseään niskasta kiinni ja menoksi taas. Onhan tässä alusta pudonnut yli 2 kg.
 
Maanantaita kaikille!
Ja tervetuloa Perfekta mukaan!
Mites on muilla sujunut viime viikko? Täälä on oikeinkin mukavasti, vaikka viikonloppuna tuli syötyä karkkia, sipsiä ja pizzaa... :saint: Liikuntaa tuli kuitenkin harrastettua jos jonkin moista, ja tuo crossari on kyllä huippu!:)
Mutta tässä kuluneen viikon saldo:

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Paino Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg :attn:

Eli paino on tippunut kivasti omasta mielestä edellisviikon tuloksettomuudesta huolimatta. En edes yritä mitään "täksi kesäksi- kuntoon" juttua, rauhassa vaan edetään ja enköhän sen ihannepainon joskus saavuta, ainakin lähelle! ;)
Mutta mukavaa alkanutta viikkoa ja paaljon motivaatiota kaikille! :flower:
 
Nyt se totuuden hetki koitti ja alkoi rutistus, johan täs on kohta kuukausi sinnitelty todella huonolla menestyksellä...sikäli hyvään saumaan sattui tää räkätauti ettei mikään maistu! :snotty: Pitää yrittää vähän ees kitkuttaa tuolla crossarilla vaikka kunto onkin himpun heikko...
Tällä viikolla pääsee kattoo lukemat vaakasta ku mamma saa remonttinsa valmiiks ja kamat varastosta takas...o-ou...vähän jänskättää, tuntuu ihan siltä että +3 kg on saldo tän hetken laihdutuksesta! :LOL:
 
Herttinen että on nyt kunnon ote niskasta, räkätaudista huolimatta oon nyt joka päivä polkenu crossarilla 10 min/pvä, oon vieny poitsun rattailla hoitoon ja kävelly sitten kotiin hakee polkusinpyörän ja polkenu työhommat pitkin poikin kyliä, noi välimatkat ei kyl oo hirveitä mut hyötyliikuntaa joka tapauksessa, yritin laskee pisteitä mut se jotenkin tökkii, mut aattelin et kokeilen sellasta järkeilyä että pyrin syömään vähän kerralla ja useammin, muuten ihan ok mutta voi himpura että meinasin viime yönä kuolla nälkään, masu murisi niin ettei meinannu unta saada! :LOL: Kaameen mässäilyn jälkeen vaatii taas pientä totuttelua!
Olo on kyl tosi hyvä kun on saanu taas otteen näistä laihis asioista!!!
Kamalasti tsemppiä Sinttien äidille, kyllä se siitä vielä käyntiin lähtee kunhan antaa itselleen välillä luvan levätä! =)
 
Kolmessa viikossa painoa ei ole pudonnut kuin ainoastaan puoli kiloa :'( . Mutta tästähän ei voi syyttää kuin itseään.. Taannoiset repsahtelut tekivät tehtävänsä! Mutta nyt on taas tsemppi päällä, nuo iltasyönti kohtaukset pitäisi vielä saada hallintaan. Se on vaan niin ihanaa kävellä jääkaapille ja syödä kun lapset jo nukkuvat. Urheillutkin olen tällä viikolla ihan kohtalaisesti, ma lasten kanssa tunnin rattailu lenkki ja sit illalla vielä tunnin hikilenkki yksin. ti tunnin hikilenkki, ke pyöräilin 8km. Ja tänään ei taida ehtiä kuin ehkä hyötyliikkumaan. Onko kenelläkään sykemittaria tai askelmittaria käytössä??
 

Yhteistyössä