Hauskoja t-paita tekstejä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Selja
Yksi kesä näin huvipuistossa erään naisen päällä paidan, jossa luki: ANNAN KAIKILLE - KOMIAT SAA ENSIN (mun piti varmaan kaksi kertaa kääntyä katsomaan, että luinko mä ihan oikein... =) )

Olen myös nähnyt kuvan vauvan bodysta, jossa oli teksti: ALL MOM WANTED WAS A MASSAGE...
 
heheh
"Musta hoikentaa" ... t-paita siis väriltään musta ja pidin tuota lähes kokoajan kun olin raskaana, loppuvaiheessa pusero oli tosi tiukka :) Kaupankassakin sai kikatuskohtauksen ku astelin tuo päällä maksamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
mun piti ostaa itselleni työpaidaks

"B-rapun talkkari"
talkkari tai nykyisemmin kiinteistöhoitaja kun oon ammatiltani :)

mun mielestä toi B-rappu on kaikkee muuta ku kiinteistönhoitoa. mut voin olla väärässäkin.

mä en oikein ymmärrä näitä älyttömiä tekstipaitoja, joskus tietty joku hyväkin nähty mut en ny muista

 
jjjjj
Alkuperäinen kirjoittaja Selja:
Yksi kesä näin huvipuistossa erään naisen päällä paidan, jossa luki: ANNAN KAIKILLE - KOMIAT SAA ENSIN (mun piti varmaan kaksi kertaa kääntyä katsomaan, että luinko mä ihan oikein... =) )

Olen myös nähnyt kuvan vauvan bodysta, jossa oli teksti: ALL MOM WANTED WAS A MASSAGE...
sitten oikeudessa ihmetellään raiskauksen jälkeen....
 
Paitakone
Pinttipaitoja lapsille ja vauvoille! Tsekkaa ja poimi omasi!

http://paitakone.spreadshirt.fi/lapset-vauvat-D4

Ps. Myös isille ja äitille löytyy paljon paitoja hienoilla printeillä sekä huumoriteksteillä!!

Paitakone, siellä ne paidat on.....
 
firequeen
itseltä löytyy paidat teksteillä " pakkopaita", "latua perkele", "ihan pihalla", "ad/hd (matkittu bändipaidasta)" ja "tiedän että puhutte selkäni takana" sekä pipot teksteillä "miehet ei ymmärrä " ja "äiti on kova jätkä" ;)
 
Maikki turuust
Alkuperäinen kirjoittaja aasiakas:
http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/

kyllä tuolta löytyy parhaat ikinä!

Hei täällä on niitä pystyraita hoikentaa paitoja! Noi salkkaripaidatkin on aika hauskoja ja karhukoplat, niitä on jo aika monel

 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Maltti:
ja mä sain äitienpv lahjaksi paidan jossa luki SUPERÄITI. =)
Mulla on toi kanssa ja toinen, jossa lukee museokamaa. Sit on Mentalwearin paita jossa on pitsan ja hampurilaisen kuvia ja teksti: Taas mä oon ahminu kaikkee paskaa.

 
Mulla on useampikin hupipaita, mm. "All this and brains too" (lukee siis tuossa edessä rintavarustuksen kohdalla).

Miehelle ostin kerran torilta paidan, jossa lukee "Olen isäntä talossa (ja minulla on vaimon lupa sanoa niin)"
 

Yhteistyössä