HEEEEIIII!!!! Millon maksetaan??!!

Siis... :eek: täähän lähtiki siitä että aina joku kyseli maksupäivää... :snotty: ei voi kiristää nuin paljoo... kesä ja kärpäsetki :D sitäpaitti mä oon niin ihqraksu ettei mua voi syyllistää huonoista vitseistä :saint:

nii...ja kyl mä aivan niinku aikuisten oikeesti (koska mun elämä on niin todellista) tiedän millon ne maksetaan... ;) :saint:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:D :hug: :heart:

Etsä tiiä että kesäkuukaudet on rahatonta kautta, lapslisätkin on tauolla. Kuka nyt kesällä rahaa tarvii. :saint: Tarkista vaikka

www.gela.com
nojuu, ku siitä on niin kauan ku kesä on ollu :D ei voi muistaa kaikkee :D on se onni että tää palsta on olemassa :saint:
Aattele kesä on vaan kerran vuodessa ja talvi sentää joka vuosi, eikai sitä voi muistaa. :'( Mut on se niin ihq ku on tää palsta, ja palstalaiset niin viisaita. Varsinki mää. :saint: Jos tulee muita kinkkisiä kysymyksiä, niin kysy Rajarilta. :xmas:
täältä löytää kyllä vastauksen ku vastauksen kysymykseen ku kysymykseen koska kaikki täällä on niin ihqraksupoksuystiksii
:saint:
:hug: =) :heart: :D :hug: :p

Mää aattelin että jos kumminkin rahat loppuu kesken kesän, niin kerjään naapureilta tyhjiä pulloja. =) Ja juhannuksena liftaan kalajoelle jätesäkkirullan kaa, sieltä niitä puteleita vasta löytyyki ja musta tulee rikas. :D
ootkos varma...? mulla on suhteita kalajouelle ja saatan vetää paremman palkan sieltä... mulla on pullokassit valmiiks tehtynä jo... siihen ei katos tavalliset siwan pussit kelpaakkaan...on meinaan aika huonolaatusia, pohja hajoo... ;)
Hei, mehän voidaan alkaa tekeen yhteistyötä, tullaan molemmat rikkaiksi. B) Ois ihan ihqa! :heart:
voi!! mä niin sydistän sua!! :heart: :heart: :hug: :hug:
Ja mää sua! Puspus. :heart: :hug: :p =) :heart: :hug: =) :p
Pösilöt. :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:D :hug: :heart:

Etsä tiiä että kesäkuukaudet on rahatonta kautta, lapslisätkin on tauolla. Kuka nyt kesällä rahaa tarvii. :saint: Tarkista vaikka

www.gela.com
nojuu, ku siitä on niin kauan ku kesä on ollu :D ei voi muistaa kaikkee :D on se onni että tää palsta on olemassa :saint:
Aattele kesä on vaan kerran vuodessa ja talvi sentää joka vuosi, eikai sitä voi muistaa. :'( Mut on se niin ihq ku on tää palsta, ja palstalaiset niin viisaita. Varsinki mää. :saint: Jos tulee muita kinkkisiä kysymyksiä, niin kysy Rajarilta. :xmas:
täältä löytää kyllä vastauksen ku vastauksen kysymykseen ku kysymykseen koska kaikki täällä on niin ihqraksupoksuystiksii
:saint:
:hug: =) :heart: :D :hug: :p

Mää aattelin että jos kumminkin rahat loppuu kesken kesän, niin kerjään naapureilta tyhjiä pulloja. =) Ja juhannuksena liftaan kalajoelle jätesäkkirullan kaa, sieltä niitä puteleita vasta löytyyki ja musta tulee rikas. :D
ootkos varma...? mulla on suhteita kalajouelle ja saatan vetää paremman palkan sieltä... mulla on pullokassit valmiiks tehtynä jo... siihen ei katos tavalliset siwan pussit kelpaakkaan...on meinaan aika huonolaatusia, pohja hajoo... ;)
Hei, mehän voidaan alkaa tekeen yhteistyötä, tullaan molemmat rikkaiksi. B) Ois ihan ihqa! :heart:
voi!! mä niin sydistän sua!! :heart: :heart: :hug: :hug:
Ja mää sua! Puspus. :heart: :hug: :p =) :heart: :hug: =) :p
Pösilöt. :D :hug:
Tunnustan. :D Mut ihq sellanen. :heart: :p *Sniif*, mikä täällä haisee? :whistle: Ai niin, sehan se, omakehu. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Siis... :eek: täähän lähtiki siitä että aina joku kyseli maksupäivää... :snotty: ei voi kiristää nuin paljoo... kesä ja kärpäsetki :D sitäpaitti mä oon niin ihqraksu ettei mua voi syyllistää huonoista vitseistä :saint:

nii...ja kyl mä aivan niinku aikuisten oikeesti (koska mun elämä on niin todellista) tiedän millon ne maksetaan... ;) :saint:
Ei samaa vitsiä aina jaksa.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
Vanha vitsi jo..
Olkoon vanha, mut jostain tässä meikäläisenkin on huvinsa revittävä. :D
Meikä on jo niin vanha ja kyllästynyt ettei jaksa enää tätä vitsiä..
:whistle: Tätä vitsiä on väännetty täällä muutaman vuoden ajan.
Mää taas oon niin vanha ja lahopäinen etten opi uusia. ;) :LOL:
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Lapsilisän maksupäivät vuonna 2007
26.1.
23.2.
23.3.
26.4.
25.5.
26.6.
26.7.
24.8.
26.9.
26.10.
23.11
21.12.
No woi Kääk!! Miksiköhän meidän Kauppakalenteriin on painettu sit, että 22.6. maksetaan??? Ärsyttävä kalenteri!!!
miten mä muistelisin et alkuvuodesta oli puhetta et KELAn sivuilla olis 1 tai 2 väärää päivämäärää noissa lapsilisien maksussa? voi tietty olla et sotken ja se olis ollu vauva-lehdessä ne väärät päivämäärät vuoden vaihteella

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oppiskohan tuota. :D Mulla kun on kaikenlisäksi huono mielikuvituskin, ja latuskajalat ja pattipolvet. Ja onnistun aina poikkeamaan aiheesta. Eli elämä pilalla. :'( Nyyh. :(

:D
Mulla on välillä liian hyväkin mielikuvitus ja sen lisäksi myös lättäjalat. :eek:
Keksi joku uusi provo.Et sinä vielä niin paha tapaus ole. :xmas: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oppiskohan tuota. :D Mulla kun on kaikenlisäksi huono mielikuvituskin, ja latuskajalat ja pattipolvet. Ja onnistun aina poikkeamaan aiheesta. Eli elämä pilalla. :'( Nyyh. :(

:D
Mulla on välillä liian hyväkin mielikuvitus ja sen lisäksi myös lättäjalat. :eek:
Keksi joku uusi provo.Et sinä vielä niin paha tapaus ole. :xmas: :p
Mää yritän. :saint:
Pssst, mää huijasin tuosta mileikuvituksesta mut älä kerro kelleen. :whistle:

 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
No woi Kääk!! Miksiköhän meidän Kauppakalenteriin on painettu sit, että 22.6. maksetaan??? Ärsyttävä kalenteri!!!
Enpä tiedä.Eivät ottaneet selvää päivämääristä? :whistle:

No eivät vissiin niin! Mutta eivät sit painais niitä julkisesti, jos ei kerran viitsi tarkistaa *murisee*. Mulla on sellainen keittiö, että en saa muunlaisia kalentereita seinään, kuin tuon kämysen Kauppakalenterin... Taidan seuraavan kerran tehdä kalenterinkin itse..
tarkistin tuon päivämäärän KELAn asiointisivuilta ja maksetaan 26.6.07 en sitten tiedä miksi tuosta liikkuu kahta eri tietoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Siis... :eek: täähän lähtiki siitä että aina joku kyseli maksupäivää... :snotty: ei voi kiristää nuin paljoo... kesä ja kärpäsetki :D sitäpaitti mä oon niin ihqraksu ettei mua voi syyllistää huonoista vitseistä :saint:

nii...ja kyl mä aivan niinku aikuisten oikeesti (koska mun elämä on niin todellista) tiedän millon ne maksetaan... ;) :saint:
Ei samaa vitsiä aina jaksa.. :p
onko pakko lukee jos ei jaksa hymyilyttää :p
 

Yhteistyössä