Hei auttakaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:02 Inker Imatralt kirjoitti:
Mie kokeilin ja jumituin siihen kirjaan, kun se tyttö meni sinne alakertaan portaita. Mitään ei tapahdu... Pitää kai aloittaa alusta!
Kirjaa sain selattua eteenpäin 3 sivun verran (oikealla kirjan sivussa on nuoli) ja pääsen pois sieltä alakerrastakin, mutta sitten on taas edessä siihen pahuksen "aitaukseen" jumittuminen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:49 kookosta kirjoitti:
Vieläkö yritätte?

Mie olen jumissa huonessa missä on jäätä ja pitää magneetilla vedellä metakki kuutioita oikeaan paikkaan enkä keksi mitenne laittaa että saa toisen pimpula joita kerätään.
vasempaan rakiin ylös ja oikeaan alas, ainakin toinen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:36 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:28 kuha kirjoitti:
miten sen avaimen saa sieltä pilarin päältä? oon ihan jumissa :ashamed:
Siinä naapuri huoneessa on koodi minkä mukaan niitä nappuloita pilarin ympärillä pitää painella.
mä ajattelinkin et ne liittyy toisiinsa,mut en taas tajunnu,tänks :D :flower:
 


Keksitkö pääsikö sieltä mustasta huoneesta muualle kun tippumaan siihen huoneeseen mistä pääsee sinne alakertaan jossa on kirja?
[/quote]

vas ylänurkasta pääsees siihen yhteen nutkkaan hakeen sen tavaran portintakaa.
 
siis mä vaan haahuilen ympäriinsä,en löydä mitään pusseja enkä mitään :eek: en saa siin jääkentäs mitää tavaroita,en saa mitään,pyörin vaan ku puolukka vatukossa :eek: mul on hopee avain ja oon aukonu kaikki mitä sil saa auki...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:36 kuha kirjoitti:
siis mä vaan haahuilen ympäriinsä,en löydä mitään pusseja enkä mitään :eek: en saa siin jääkentäs mitää tavaroita,en saa mitään,pyörin vaan ku puolukka vatukossa :eek: mul on hopee avain ja oon aukonu kaikki mitä sil saa auki...
Ootko saanut tehtyä magneetin pussista ja pallosta? Magneetin avulla saat siitä jäähuoneesta ne tavarat.

(yritetääns tänään uudestaan....)
 
nyt multa puuttuu luu että saan sen hakun tehtyä. mä en aluks tajunnu et sillä hopeeavaimella saa ne kultaset arkutkin auki :ashamed: mä en löydä kummastakaan mustasta huoneesta mitään,en siitä mis on avain,enkä siit minkä lattias on reikiä.. :whistle:
 

Yhteistyössä