Hei auttakaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:49 kuha kirjoitti:
nyt multa puuttuu luu että saan sen hakun tehtyä. mä en aluks tajunnu et sillä hopeeavaimella saa ne kultaset arkutkin auki :ashamed: mä en löydä kummastakaan mustasta huoneesta mitään,en siitä mis on avain,enkä siit minkä lattias on reikiä.. :whistle:
Luu puuttuu tääläkin ja taas jäin jumiin :kieh:

Hitsi kun tästä on vielä niin vaikea selittää missä on jumissa. Joka tapauksessa olen löytänyt 21 tavaraa ja yritän pähkäillä miten saan tavaran pois metalli kuution päältä joka vaan tulee miun luokseni ja magneetilla sitä vetelen.

Noniin, valitus auttoi, tajusin että noita kuutioita voi siirrella työntämälläkin :LOL: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:01 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:49 kuha kirjoitti:
nyt multa puuttuu luu että saan sen hakun tehtyä. mä en aluks tajunnu et sillä hopeeavaimella saa ne kultaset arkutkin auki :ashamed: mä en löydä kummastakaan mustasta huoneesta mitään,en siitä mis on avain,enkä siit minkä lattias on reikiä.. :whistle:
Luu puuttuu tääläkin ja taas jäin jumiin :kieh:

Hitsi kun tästä on vielä niin vaikea selittää missä on jumissa. Joka tapauksessa olen löytänyt 21 tavaraa ja yritän pähkäillä miten saan tavaran pois metalli kuution päältä joka vaan tulee miun luokseni ja magneetilla sitä vetelen.

Noniin, valitus auttoi, tajusin että noita kuutioita voi siirrella työntämälläkin :LOL:

mulla on vaan 17 tavaraa :eek: enkä pääse eteenpäin,eilisestä asti veivannu enkä mitään uutta läpee löydä mistä mennä :ashamed:
siit magneettihuoneesta kun pääsee siihen pimeeseen huoneeseen,niin pitäiskö sieltä löytää jotain? kun tipun niist lävistä siel aina :ashamed:

ja mitä niille "laatoille" pitää tehdä mitä löytyy muutama sieltä täältä mitä pitää painaa(?) mut en mä saaq painettuu/niist ei tapahdu mitää :ashamed:

mä en ymmärrä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:15 kuha kirjoitti:
mulla on vaan 17 tavaraa :eek: enkä pääse eteenpäin,eilisestä asti veivannu enkä mitään uutta läpee löydä mistä mennä :ashamed:
siit magneettihuoneesta kun pääsee siihen pimeeseen huoneeseen,niin pitäiskö sieltä löytää jotain? kun tipun niist lävistä siel aina :ashamed:

ja mitä niille "laatoille" pitää tehdä mitä löytyy muutama sieltä täältä mitä pitää painaa(?) mut en mä saaq painettuu/niist ei tapahdu mitää :ashamed:

mä en ymmärrä :ashamed:
Oot varmaan siinä ekassa kanuuna huoneessa ampunut ne 2 esinettä + arkun alas jalustoiltaan?
Mene siinä samassa huoneessa olevan metalli laatikon vastapäätä seisomaan ja paina magneettia.
Ja sen ekan kanuuna huoneen vasemman puoleisesta käytävästä kun menee niin sielähän on soihdun takana esine joka avaa oven. Oven takana on iso tila. Mene ihan ylös ja vedä suuren metalli laatan avulla itsesi rotkon yli ja saat 2 esinettä. Toinen avaa oven huoneeseen jossa on sellanen nappi maassa jota pitää painaa. Sitten menet ekaan kanuuna huoneeseen ja menet sen rotkon yli johon vedit magneetilla sen metalli laatikon. Löydät toisen kanuuna huoneen. Ekan kanuuna huoneen keskimmäisestä oviaukosta pääset huoneeseen jossa on nappi maassa jota painamalla saat muutettua toisen kanuunan asentoa.

(onko miten epäselvästi selitetty :D )

Mustan huoneen arvoitus ei ole ratkennut, koitan selvittää sitä kokoajan huonolla menestyksellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:45 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:43 kuha kirjoitti:
kun on se huone missä on se valkoinen pyörre siellä alakulmassa,niin miten sen vierestä saa sen esineen/kuvan sen kiven päältä? :eek:
Täytyy ampua siihen suuntaan sillä tokalla kanuunalla kun se on yläasennossa.
joo tajusinkin jo :)

ei täs taida olla muuta vaihtoehtoo ku vekslata sitä pimeetä huonetta niin kauan et sielt löytää jotain? mul on 20 tavaraa ja oon ihan kyllästyny jo kun ei tapahdu/löydy mitää :whistle: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:53 kookosta kirjoitti:
Okei.

Jäähuoneen jälkeisestä mustasta huoneesta löytyy yksi esine.
mistä sinne löytää? siis sen esineen luo? :)
pääsen siin huonees heti alaspäin ja sit vasempaan reunaan ja vähän matkaa ylös,mut turhauduin jo ku aina tipuin :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:58 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:53 kookosta kirjoitti:
Okei.

Jäähuoneen jälkeisestä mustasta huoneesta löytyy yksi esine.
mistä sinne löytää? siis sen esineen luo? :)
pääsen siin huonees heti alaspäin ja sit vasempaan reunaan ja vähän matkaa ylös,mut turhauduin jo ku aina tipuin :ashamed:
Menet eka ihan sinne vasempaan reunaan. Sitten otat 6 askelta ylöspäin, 1 oikealle, 2 ylös, 2 oikealle, 2 alas ja 1 oikealle.
 
Luu oli siellä arkussa mihin pääsee sielta kahen rautapalikan huoneesta.
Sen toisen rautapalikan päältä saa sen ampumalla sillä toisella tykillä ylös ja se rautapalikka pitää siirtää siihen kohtaan mihin tykinammus osuu.
sekavaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:12 kuha kirjoitti:
kellään hajuakaan miten sen luun saa? :whistle:
Käy kääntämässä toka kanuuna ylöspäin (eteenpäin) ja ammu. Näet mihin kohtaa se toinen metalli kuutio laittaa jonka päällä on kuva. Saat oven auki ja pääset arkulle jossa on luu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:23 OneStepCloser kirjoitti:
Apua en mä saa sitä avainta mis pitää painella niit nappuloita.. siis miten?
Käy painamassa naapuri huoneen nappulaa niin saat koodin missä järjestyksessä painella niitä.


Mitäpä sitten kun valot on, ei auta sen kultaisen avaimen saamisessa paljoakaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:27 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:23 OneStepCloser kirjoitti:
Apua en mä saa sitä avainta mis pitää painella niit nappuloita.. siis miten?
Käy painamassa naapuri huoneen nappulaa niin saat koodin missä järjestyksessä painella niitä.


Mitäpä sitten kun valot on, ei auta sen kultaisen avaimen saamisessa paljoakaan.
juu mä painoin sitä, mut en oikein tajunnut miten niit painellaan.. Kun on esim. 1 pallo tai 2 niin mitä nappulaa painan? Ja pitääks siit huoneest poistua aina ku on yhtä nappia painanu?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:32 kuha kirjoitti:
siis missä järjestyksessä te ootte niit värejä painellu siel huonees mist sen pullon saa mis menee aika? mulla ei riitä aika mitenkään! :eek: oon kokeillu vaik miten :ashamed:
Olikohan eka violetti, sitten sininen ja sitten punanen.
Hilkulle se aika menee, piträä painaa jo valmiiks mihin suuntaan on menossa kun jotakin tapahtuu.


OneStepCloser, paina eka sitä nappia missä kohtaa on 1 pimpula, toka sitä missäkohtaa on 2 pimpulaa jne.
 

Yhteistyössä