Hei auttakaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:14 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:37 kookosta kirjoitti:
Alakerran labyrintistä pääset ylöspäin seuraavaan huoneeseen ja sieltä pääsee sytyttämään soihdun. Ensin pitää avata yksi ovi johon löytyy esine ekan huoneen alapuolella olevasta huoneesta jonne pääsee portaikkoa joka löytyy ekasta huoneesta.
en mie löydä mitään portaikkoa mistään :\|

heti löyty :D
Oi rakkaat kiltit ihmiset vääntäkää mulle oikein paksusta rautalangasta mistä toi kirottu portaikko löytyy!!! Mä haluun päästä eroon tästä pelistä!!!! :kieh:

Tarkoittaako tuo yllämainittu "eka huone" siis sitä huonetta mistä peli lähti liikkeelle?

nimim. ikinä en enää pelaa... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 00:12 kata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:14 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:37 kookosta kirjoitti:
Alakerran labyrintistä pääset ylöspäin seuraavaan huoneeseen ja sieltä pääsee sytyttämään soihdun. Ensin pitää avata yksi ovi johon löytyy esine ekan huoneen alapuolella olevasta huoneesta jonne pääsee portaikkoa joka löytyy ekasta huoneesta.
en mie löydä mitään portaikkoa mistään :\|

heti löyty :D
Oi rakkaat kiltit ihmiset vääntäkää mulle oikein paksusta rautalangasta mistä toi kirottu portaikko löytyy!!! Mä haluun päästä eroon tästä pelistä!!!! :kieh:

Tarkoittaako tuo yllämainittu "eka huone" siis sitä huonetta mistä peli lähti liikkeelle?

nimim. ikinä en enää pelaa... :D
JEEE portaat löyty!!!

kaikkia varmaan kiinnostaa ihan kauheesti :D
 
siis mä edelleen junnaan tässä typerässä pelissä... hermot mänöö, mut pakkomiele saada läpi. Mistä sen pullon löytää ja miten? Oon kahessa huoneessa käyny, joissa molemmissa arkku, mut en pääse niiden luo. Voisko joku jelpata!? Nyt oon tossa labyrintissa, mut en osaa siellä mitään tehä. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:11 kuha kirjoitti:
mihin kategoriaan muuten toi peli kuulu?

onko se niinkun älypeli vai tasohyppely vai mikä?
mistä kookosta löysit sen,samantapaiset olis kivoja!! =)
http://www.eyezmaze.com/

Tuolla on lisää vastaavia, ei ihan samanlaisia. Varo vaan, noihin GROW-peleihin jää koukkuun :D
 
hiippu
pelaako joku tätä? Mulla olis ongelma tuossa huoneessa jossa pitää niitä värinappuloita painaa ja aika menee koko ajan, en käsitä että miten pääsen sinne siniselle napille.... Tai mitä siinä huoneessa pitää tehä missäki järjestyksessä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:07 hiippu kirjoitti:
pelaako joku tätä? Mulla olis ongelma tuossa huoneessa jossa pitää niitä värinappuloita painaa ja aika menee koko ajan, en käsitä että miten pääsen sinne siniselle napille.... Tai mitä siinä huoneessa pitää tehä missäki järjestyksessä...
En enää avakkaan koko peliä mutta voin yrittää muistella.

Siinä pitää tuuppia niitä metalli kuutioita rotkoihin että pääset painamaan niitä värillisiä nappuloita. Ja kannatta tehdä se järjestyksessä, eli ensin se joka tulee ekana vastaan oikealla (oliko se violetti?), sitten sininen ja viimeisenä punainen. Ja siinä ei kerkeä jäädä miettimään mitä tekisi kun sytyttää sytytyslangan joten kannattaa koittaa kattella etukäteen miten niitä palikoita tyrkkii tai magneetilla vetää rotkoihin.
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:12 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:07 hiippu kirjoitti:
pelaako joku tätä? Mulla olis ongelma tuossa huoneessa jossa pitää niitä värinappuloita painaa ja aika menee koko ajan, en käsitä että miten pääsen sinne siniselle napille.... Tai mitä siinä huoneessa pitää tehä missäki järjestyksessä...
En enää avakkaan koko peliä mutta voin yrittää muistella.

Siinä pitää tuuppia niitä metalli kuutioita rotkoihin että pääset painamaan niitä värillisiä nappuloita. Ja kannatta tehdä se järjestyksessä, eli ensin se joka tulee ekana vastaan oikealla (oliko se violetti?), sitten sininen ja viimeisenä punainen. Ja siinä ei kerkeä jäädä miettimään mitä tekisi kun sytyttää sytytyslangan joten kannattaa koittaa kattella etukäteen miten niitä palikoita tyrkkii tai magneetilla vetää rotkoihin.
Olen yrittäny vaikka miten mutta en ymmärrä sitä miten sinne siniselle napille pääsee, siis sinne joka on siellä vasemmalla ylhäällä...

Olen miettiny ja miettiny, kokeillu vaikka minkälaista taktiikkaa mutta ei...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:15 hiippu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:12 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:07 hiippu kirjoitti:
pelaako joku tätä? Mulla olis ongelma tuossa huoneessa jossa pitää niitä värinappuloita painaa ja aika menee koko ajan, en käsitä että miten pääsen sinne siniselle napille.... Tai mitä siinä huoneessa pitää tehä missäki järjestyksessä...
En enää avakkaan koko peliä mutta voin yrittää muistella.

Siinä pitää tuuppia niitä metalli kuutioita rotkoihin että pääset painamaan niitä värillisiä nappuloita. Ja kannatta tehdä se järjestyksessä, eli ensin se joka tulee ekana vastaan oikealla (oliko se violetti?), sitten sininen ja viimeisenä punainen. Ja siinä ei kerkeä jäädä miettimään mitä tekisi kun sytyttää sytytyslangan joten kannattaa koittaa kattella etukäteen miten niitä palikoita tyrkkii tai magneetilla vetää rotkoihin.
Olen yrittäny vaikka miten mutta en ymmärrä sitä miten sinne siniselle napille pääsee, siis sinne joka on siellä vasemmalla ylhäällä...

Olen miettiny ja miettiny, kokeillu vaikka minkälaista taktiikkaa mutta ei...
Voit joko vetää itsesi magneetilla rotkojen yli (sielä sinisen nappulan vieressä on iso rauta laatta) tai sitten kun tyrkkäät sen metalli kuution rotkoon että pääset niiden hiekkakasojen luo niin hakulla kun ne särkee. Siinä oli joku kuutio minkä sai laitettua rotkoon että pääsee sinne sinisen nappulan luo, en muista tarkalleen missä.
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:17 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:15 hiippu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:12 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:07 hiippu kirjoitti:
pelaako joku tätä? Mulla olis ongelma tuossa huoneessa jossa pitää niitä värinappuloita painaa ja aika menee koko ajan, en käsitä että miten pääsen sinne siniselle napille.... Tai mitä siinä huoneessa pitää tehä missäki järjestyksessä...
En enää avakkaan koko peliä mutta voin yrittää muistella.

Siinä pitää tuuppia niitä metalli kuutioita rotkoihin että pääset painamaan niitä värillisiä nappuloita. Ja kannatta tehdä se järjestyksessä, eli ensin se joka tulee ekana vastaan oikealla (oliko se violetti?), sitten sininen ja viimeisenä punainen. Ja siinä ei kerkeä jäädä miettimään mitä tekisi kun sytyttää sytytyslangan joten kannattaa koittaa kattella etukäteen miten niitä palikoita tyrkkii tai magneetilla vetää rotkoihin.
Olen yrittäny vaikka miten mutta en ymmärrä sitä miten sinne siniselle napille pääsee, siis sinne joka on siellä vasemmalla ylhäällä...

Olen miettiny ja miettiny, kokeillu vaikka minkälaista taktiikkaa mutta ei...
Voit joko vetää itsesi magneetilla rotkojen yli (sielä sinisen nappulan vieressä on iso rauta laatta) tai sitten kun tyrkkäät sen metalli kuution rotkoon että pääset niiden hiekkakasojen luo niin hakulla kun ne särkee. Siinä oli joku kuutio minkä sai laitettua rotkoon että pääsee sinne sinisen nappulan luo, en muista tarkalleen missä.
Ahaa, no nyt hoksasin. Sais vielä ajan riittämään jollakin keinolla. Mutta siniseltä lähtiessä aika jo loppuu vaikka yritän olla NIIIN nopea... :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:27 Piiku kirjoitti:
Sorry,mut mä oon niin tyhmä,että mä en pääse edes alottaa.Mitään ei tapahdu!!Mitä mun pitäis oikeen tehdä?
Liikutta sitä ukkelia nuolinäppäimillä.

Jos ei ala liikkua niin klikkaan sitä ruutua hiirellä ja koeta uudelleen.
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:40 hiippu kirjoitti:
Olen nyt tuolla labyrintissa mut en tajua kuolemaksenikaan mitä siellä pitää tehdä että pääsis eteenpäin... Kaikki rappuset olen kiertäny läpi mut ei käsitä ei...

:attn:
 
hiippu
Nyt pitäisi saada sytyettyä se alavasemmalla oleva lyhty, mutta en saa sitä labyrintin jälkeisessä huoneessa olevaa ovea auki josta se ilmeisesti sytytettäisiin, koska en ole saanut niitä pupun korvia.

Voisiko joku ystävällinen kertoa mitä seuraavaksi? Olen pyörinyt ympyrää jo tuntikausia löytämättä mitään ratkaisua.

Tuolla luki että ekasta ruudusta pitäs löytyä portaat mutta en minä vaan löydä....

AAAPUUUVA! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:12 hiippu kirjoitti:
Nyt pitäisi saada sytyettyä se alavasemmalla oleva lyhty, mutta en saa sitä labyrintin jälkeisessä huoneessa olevaa ovea auki josta se ilmeisesti sytytettäisiin, koska en ole saanut niitä pupun korvia.

Voisiko joku ystävällinen kertoa mitä seuraavaksi? Olen pyörinyt ympyrää jo tuntikausia löytämättä mitään ratkaisua.

Tuolla luki että ekasta ruudusta pitäs löytyä portaat mutta en minä vaan löydä....

AAAPUUUVA! :headwall:
Siulla on jo hakku? Nakuttel niitä nuolinäppäimiä siinä ekassa huoneessa niin löydät portaat ja pääset eteenpäin.
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:35 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:12 hiippu kirjoitti:
Nyt pitäisi saada sytyettyä se alavasemmalla oleva lyhty, mutta en saa sitä labyrintin jälkeisessä huoneessa olevaa ovea auki josta se ilmeisesti sytytettäisiin, koska en ole saanut niitä pupun korvia.

Voisiko joku ystävällinen kertoa mitä seuraavaksi? Olen pyörinyt ympyrää jo tuntikausia löytämättä mitään ratkaisua.

Tuolla luki että ekasta ruudusta pitäs löytyä portaat mutta en minä vaan löydä....

AAAPUUUVA! :headwall:
Siulla on jo hakku? Nakuttel niitä nuolinäppäimiä siinä ekassa huoneessa niin löydät portaat ja pääset eteenpäin.
Kiitos kiitos kiitos!!!! :flower:
 

Yhteistyössä