Hei auttakaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:48 hiippu kirjoitti:
Entä miten sen rautapalikan saa sinne pyörteeseen...? Ja pitääkö se siis viedä sinne alempaan pyörteeseen vai siihen joka oli jo valmiiksi siinä huoneessa?
Pitää viedä sinne ylempään oikeanpuoleiseen pyörteeseen. Ja sen saa vietyä kun han muistaa että palikkaa saa tönittyä eteenpäin ja vedettyä magneetilla... Itse nimittäin pähkäilin sen kanssa KAUAN kun yritin vaan sillä magneetilla vedellä :D

Vai mistä huoneesta nyt puhut?
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:50 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:48 hiippu kirjoitti:
Entä miten sen rautapalikan saa sinne pyörteeseen...? Ja pitääkö se siis viedä sinne alempaan pyörteeseen vai siihen joka oli jo valmiiksi siinä huoneessa?
Pitää viedä sinne ylempään oikeanpuoleiseen pyörteeseen. Ja sen saa vietyä kun han muistaa että palikkaa saa tönittyä eteenpäin ja vedettyä magneetilla... Itse nimittäin pähkäilin sen kanssa KAUAN kun yritin vaan sillä magneetilla vedellä :D

Vai mistä huoneesta nyt puhut?
Se hymynaama-huone... Siinäpäs vasta onkin sitten hommaa että miten sen saa työnnettyä mihinkään.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:52 hiippu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:50 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:48 hiippu kirjoitti:
Entä miten sen rautapalikan saa sinne pyörteeseen...? Ja pitääkö se siis viedä sinne alempaan pyörteeseen vai siihen joka oli jo valmiiksi siinä huoneessa?
Pitää viedä sinne ylempään oikeanpuoleiseen pyörteeseen. Ja sen saa vietyä kun han muistaa että palikkaa saa tönittyä eteenpäin ja vedettyä magneetilla... Itse nimittäin pähkäilin sen kanssa KAUAN kun yritin vaan sillä magneetilla vedellä :D

Vai mistä huoneesta nyt puhut?
Se hymynaama-huone... Siinäpäs vasta onkin sitten hommaa että miten sen saa työnnettyä mihinkään.... :whistle:
Eli juurikin hymynaamahuoneessa se palikka viedään sinne oikealla olevaan pyörteeseen. Sitten kun saat sen sinne pyörteeseen niin pääset sinne huoneeseen missä on ne raput palkien keskellä.
Se palikka pitää vaan yrittää täöntää ja vetää magneetilla siitä pienestä raosta ylhäällä ja kyllä se onnistuu kun vaan miettii ja hoksaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:07 hiippu kirjoitti:
Peli meni läpi mutta vielä pitäisi jatkaa muka.... :headwall:

Eli mitä siellä huoneessa pitää tehdä jossa ne portaat on keskellä kivipalkkeja?
Sielä taisi olla yksi kuu kerättäväksi.

Sitten kun on 10 kuuta, täytyy käydä tekemässä kirjan avulla joku pahuksen timantti ja sitten lähteä ufon kanssa lentelemään.
 
hiippu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:08 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:07 hiippu kirjoitti:
Peli meni läpi mutta vielä pitäisi jatkaa muka.... :headwall:

Eli mitä siellä huoneessa pitää tehdä jossa ne portaat on keskellä kivipalkkeja?
Sielä taisi olla yksi kuu kerättäväksi.

Sitten kun on 10 kuuta, täytyy käydä tekemässä kirjan avulla joku pahuksen timantti ja sitten lähteä ufon kanssa lentelemään.
Mutta että miten sinne portaisiin pääsee tai mistä se kuu löytyy? Pyörin taas ihan sekona ympäri huonetta saamatta mitään aikaseksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:08 Lutra lutra kirjoitti:
Mä olen jumissa ihan alkutekijöissä. Mistä löytyy pallo?
Mun mielestä pallo tuli sieltä, missä tykillä ammuttiin 3 kivipalkkia.

Mut mistä se luu löytyy, että sais hakun?? Joku tuol kertoi jotain, mut en tajunnut :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:41 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:12 kuha kirjoitti:
kellään hajuakaan miten sen luun saa? :whistle:
Käy kääntämässä toka kanuuna ylöspäin (eteenpäin) ja ammu. Näet mihin kohtaa se toinen metalli kuutio laittaa jonka päällä on kuva. Saat oven auki ja pääset arkulle jossa on luu.
Siis mä olen löytänyt vain 2 kanuunaa, toisessa ammuttiin kolme esinettä, toisella yksi tähti alas. Missä siis on jotain metallikuutioita? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:42 Kaktus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:41 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:12 kuha kirjoitti:
kellään hajuakaan miten sen luun saa? :whistle:
Käy kääntämässä toka kanuuna ylöspäin (eteenpäin) ja ammu. Näet mihin kohtaa se toinen metalli kuutio laittaa jonka päällä on kuva. Saat oven auki ja pääset arkulle jossa on luu.
Siis mä olen löytänyt vain 2 kanuunaa, toisessa ammuttiin kolme esinettä, toisella yksi tähti alas. Missä siis on jotain metallikuutioita? :eek:
Pitää mennä eteenpäin siitä "ekan kanuunan huoneesta" siitä vasemman puoleisesta oviaukosta. Pääsee sellaiseen isoon tilaan mistä pääsee oviaukon kautta sitten pienempään tilaan jossa on kaksi metalli kuutiota joista toinen menee rotkoon ja toista täytyy ampua sillä kanuunalla jokka ammutaan se kuu alas.
 

Yhteistyössä