Hei, olen perustamassa verkkokauppaa, mitä tuotteita kaipaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti
vinkkejä
Lähinnä siis vaatteita myisin. Miehille, naisille ja lapsille. Lisäksi koruja, kenkiä ym.

Mutta onko siis jotain kokoa, väriä, mallia tai muuta mitä tuntuisi puuttuvan nykyisistä nettiliikkeistä? Tai onko jotain mitä missään nimessä ei pitäisi myydä?

Kaikki palaute tervetullutta!
 
edullisia kiväärin luoteja ja muita kiväärinpatruunoiden lataustarpeita, vahvuuksissa .264 .308 .311 ja .366

vaatteista kaipaisin sellaista pitkää yöpaitaa miehille joita näkee 30-luvulla tehdyissä suomifilmeissä
 
Viimeksi muokattu:
"mmm"
edullisia koruja kaipailisin. Sormuksia ja muuta ihanaa :) Niitä ei paljon ole noiden massatuotanto ketjujen NETTI sivuilla, vain liikkeissä.

Ja se ärsyttää että monessa toimitusmaksu on aina joku 6 euroa vaikka tilaisi vaan yhden tuotteen. Kun tyhmäkin tietää ettei se noin paljon maksa. Tällä tietty tarkoitus saada tilaamaan paljon, mutta sitten menee ainakin mulla maku koko firmaan enkä tilaa mitään.
 
ap.
[QUOTE="tiina";27085258]Tunika en koskaan löydä sellaista joka sopisi minulle.
Sellanen joka ei rypisty ja voisi olla vaikka kietasumekko tyyppiinen...[/QUOTE]

Mistä voisi johtua ettet ole itsellesi sopivanlaista tunikaa löytänyt? Onko joku tietty koko jota ei löydy, väri, materiaali? Laitetaan tämäkin vinkki korvantaakse, kiitos :)
 
ap.
[QUOTE="mmm";27085336]edullisia koruja kaipailisin. Sormuksia ja muuta ihanaa :) Niitä ei paljon ole noiden massatuotanto ketjujen NETTI sivuilla, vain liikkeissä.

Ja se ärsyttää että monessa toimitusmaksu on aina joku 6 euroa vaikka tilaisi vaan yhden tuotteen. Kun tyhmäkin tietää ettei se noin paljon maksa. Tällä tietty tarkoitus saada tilaamaan paljon, mutta sitten menee ainakin mulla maku koko firmaan enkä tilaa mitään.[/QUOTE]

Tulossa on, ellet sitten kaipaile jotain erityisiä laatukoruja. Mutta edullista kivaa pientä korua ja muuta "krääsää" on jo tuolla odottelemassa kaupan avaamista. Ja osaa olen itsekin jo testannut ihan esiintymisessäkin ja hyvin sopivat ;) Postikulut pitää sovittaa asiakkaalle sopivaksi. Esim. pienen korulähetyksenhän voi toimittaa postilaatikkoon edullisemmin. Ja toisaalta pitää katsoa voiko joissain tapauksissa jättää postimaksut pois. En itsekään tykkää että postimaksut maksavat niin paljon, joten joku järkiratkaisu pitää löytää!
 
En ole ihan varma onko jo varastossa mutta pitäisi olla tulossa myös tuota kokoluokkaa. Väriasiat ovat tietysti makuasioita, mutta yritän löytää muutakin kuin mustaa ja harmaata :)
Minä taas kaipaisin pojalle JA tytölle tätä, mutta ilman mitään kuvioita. Kaikkia ei tosiaan voi miellyttää!

Viime aikoina olen selaillut nettikauppoja ja etsiskellyt ihania hanskoja, nahkaisia, eri värisiä syksyyn. Ei löydy, siis nettikaupoista. Eikä löydy oikein muhkeaa, yksiväristä tuubihuivia.
 
ap.
Minä taas kaipaisin pojalle JA tytölle tätä, mutta ilman mitään kuvioita. Kaikkia ei tosiaan voi miellyttää!

Viime aikoina olen selaillut nettikauppoja ja etsiskellyt ihania hanskoja, nahkaisia, eri värisiä syksyyn. Ei löydy, siis nettikaupoista. Eikä löydy oikein muhkeaa, yksiväristä tuubihuivia.
Eli kaipaat siis ihan peruspaitaa yksivärisenä? Hyvä pointti sekin! Kiitos näistä vinkeistä! Vielä on rahaa shoppailla joten katsotaan, jospa jotain näistä löytyisi varastooni :)
 
Eli kaipaat siis ihan peruspaitaa yksivärisenä? Hyvä pointti sekin! Kiitos näistä vinkeistä! Vielä on rahaa shoppailla joten katsotaan, jospa jotain näistä löytyisi varastooni :)
Jep, sellaisia tyttöjen ja poikien peruspaitoja joiden ympärille voi sitten sen asukokonaisuuden rakentaa jos tahtoo, laittaa vaikka kesältä jääneen värikkään t-paidan päälle tai neuleliivin tai muuta sellaista :)
 

Yhteistyössä