Hei sinä harmaa!

"pop"
Ja minä kun aina ajattelin, että harmaantuminen on palstan näkymättömyysviitta, ilmeisesti ei... tosin en kyllä ole tuo etsimäsi vainoaja, mutta pelottavaa että joku harmaa kerää noin paljon huomiota...
 
"..."
On varmasti noita stalkkereitakin, mutta suurimmassa osassa on varmasti kyseessä monta eri harmaata, ei vain yksi "perskärpänen". Onhan niitä samoja tai samankaltaisia mielipiteitä monella.
 
Coi
Menee vähän asian vierestä, mutta itse kirjoittelen aina harmaana, enkä yleensä edes katso, mikä nimimerkki on viestin kirjoittanut.
joskus tulee jänkättyä pitkäänkin jonkun kanssa, mutta ei sitä enää parin päivän päästä uudelleen palstalle tullessa muista, kenen kanssa sitä jänkkäsi ja mistä.
Viihdettä ja ajan tappoahan tämä vain on, ei kannata ottaa liian vakavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"..."
Menee vähän asian vierestä, mutta itse kirjoittelen aina harmaana, enkä yleensä edes katso, mikä nimimerkki on viestin kirjoittanut.
joskus tulee jänkättyä pitkäänkin jonkun kanssa, mutta ei sitä enää parin päivän päästä uudelleen palstalle tullessa muista, kenen kanssa sitä jänkkäsi ja mistä.
Viihdettä ja ajan tappoahan tämä vain on, ei kannata ottaa liian vakavasti.
Näin.
 
En tod. otakaan vakavasti, kohan olisin halunnut tietää miksi minun/minua käsitteleviä vanhoja ketjuja nostettiin tuossa aamun mittaan esille ja vinoiltiin jne. Yllättävästi, kun en ole edes kärkkäästi kirjoitellut tänään. :saint:

Mut hyvät jatkot!
 
"vieras"
No hei. :) En kyllä muista sua, joten voi olla, että olen sulle jotain sanonu mistä et ole tykänny tai sitten en. Paha sanoo. Mue ei kiinnosta kukaan, usein vastaan viestiin edes vikaisematta kuka sen on kirjoittanut. Tuntemattomia täällä ollaan kaikki. Paitsi tietysti mummeliisa ja muut vöyriläiset hänen myötä. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27040916:
En tod. otakaan vakavasti, kohan olisin halunnut tietää miksi minun/minua käsitteleviä vanhoja ketjuja nostettiin tuossa aamun mittaan esille ja vinoiltiin jne. Yllättävästi, kun en ole edes kärkkäästi kirjoitellut tänään. :saint:

Mut hyvät jatkot!
Kukahan musta se vois olla? :)
 

Yhteistyössä