Hei!

Onko nuoria yksinhuoltajia?
Itsellä ihana ja rakastava parisuhde aika loppusuoralla.
Kaikki oli hyvin, rakastettiin tosiamme ja viellä vauvaakin toivottiin. Nyt mies käänti kelkkansa pahemman kerran, haluuakin kun kesä tuli ja kävi reisussa ni tajus kui ihanaa olisi kun olisi vapaa ja saisi elää niin leppoisasti :O Todella ennalta arvaamaton tilanne!

No itse niin kriittinen että abortti on iso EI!
Niin kyllä minä jos nyt olen raskaana aijon kasvattaa pienokaisen, isä jos ei halua osallistua elämään ei voi pakottaa mutta rahallisesti saa kyllä maksaa!

NO itse tässä suunnitellu muuttavan siskon ja kummityttösen luo niin ei tarvitse yksin elellä tän raskausajan jne, ni on onneks oma sisko ja ystävät tukena <3


Onko täälle paltoilla ketään nuorempia odottajia? :)
 
Hei

Itse olen 2vuotiaan tytön yksinhuoltaja äiti. sain tytön kun olin 19vuotias. Me erottiin lapsen isän kanssa kun tulin raskaaksi. Hän ei halunnut lasta vielä ja itse en pystynyt tekemään aborttia. Meillä on mennyt oikein hyvin tytön kanssa enkä päivääkään vaihtaisi pois. Itse muutin äidin luokse raskausajaksi. Se helpotti suuresti oloa kun ei tarvinnut yksin olla raskaana.

Lapsi on ihana jota en antais pois mistään hinnasta.
Paljon onnea sinulle jos olet raskaana :)
 
  • Tykkää
Reactions: vauva_kuume
Heippa! Mäkin yksin ootan tätä vauvaa. Lapsen isä poistui heti kuvioista, mutta ei musta ollut aborttiakaan tekemään. Ja hyvä niin koska nyt olen onneni kukkuloilla. :)

Viikkoja täällä on jo 25+2. Nopeesti on aika mennyt ja on tää kyllä ollu ihan huippua aikaa. Vaikka isä ei ookkaan kuvioissa mukana niin siskot ja ystävät ja omat vanhemmat on hyvänä tukena. Se on ollu ihan korvaamatonta. :heart:
 

Yhteistyössä