Heinäkuiset 2019

Täällä ei kans mitään oireita tänään. Mua kiinnostaisi fb ryhmä kyllä mutta mitenkähän,oisko sinne mahdollista päästä vasta siinä joulun aikoihin ?(n) sitä ennen en jotenkin uskalla liittyä kun sillä jouluviikolla olis 12 viikko menossa, niin siinä main uskaltaisin varmaan :oops: ikinä en ole niihin ryhmiin liittynyt mut jospa tässä raskaudessa uskaltaisi :)
 
iK
Samaa oireettomuutta vihlaisuja lukuunottamatta. Mullahan ei tissitkään oo olleet ollenkaan kipeät, esikoisestakaan muistaakseni(?). Mutta koitan lohduttautua että 3+ tuloksella hormoni on kuitenkin noussut, se vaan ei aiheuta mussa vielä runsaita oireita. Väsymys kyllä alkaa hiipiä..
 
Siis tulisin kyllä mielelläni mut sit jos siellä sattuu oleekin joitain tuttuja tai puoli tuttuja niin olisi ikävä sit jotenkin kun en ole kertonut kellekään vielä:LOL: vaikka en mä tiedä kuinka tommosissa ryhmissä törmää joihinkin tuttuihin yms (n):ROFLMAO: lähinnä kun kukaan ei edes tiedä että meillä on yritys ollu viel tehdä neljäs nii sit mietin että mitähän kaikki mahtaa asiasta ajatella :oops::ROFLMAO:
 
Mäkin tuun tänne höpöttämään, ainakin toistaiseksi ^-^ Eilen 12 dpo tein elämäni ensimmäisen plussatestin. Yk17, hoidot julkisella oli juuri alullaan (ensikäynti lapsettomuuspolilla ja aukkari takana..) jos ei olis näin käynyt :love:

Eli! Clothball/ 1. lapsi /LA 19.7./ SEKS
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupikku
Mäkin tuun tänne höpöttämään, ainakin toistaiseksi ^-^ Eilen 12 dpo tein elämäni ensimmäisen plussatestin. Yk17, hoidot julkisella oli juuri alullaan (ensikäynti lapsettomuuspolilla ja aukkari takana..) jos ei olis näin käynyt :love:

Eli! Clothball/ 1. lapsi /LA 19.7./ SEKS
Ihanaa, onnittelut plussasta!! :love: Meillä oli kanssa aika samanlainen tilanne, yk18 oli ja just saatu lähetteet lapsettomuushoitoihin, mutta vielä ei ehditty varaamaan aikaa kun miun verinäyte ois pitäny käydä antamassa kp3-5, mutta nepä menkat ei sitten koskaa tulleetkaan. Mies ehti käymään jo siemennestenäytteen antamassa ja oli kuulemma aikamoinen kokemus, vaikka ehkä kävikin siellä turhaan :whistle::LOL: Ihan mahtia, että saitte plussan tuossa vaiheessa!

Tänään kävin ostamassa sen digitestin, huomenna aamulla menee sitten testiin. Huomenna olisi rv 6+4 niin pitäisi jo näkyä se 3+, toivotaan... Ei-niin-mukava ylläri apteekissa oli se, että raskauden aikana ei saa syödä esim. imodiumia kun se on niin voimakasta. 2 viikon päästä lähtö Aasiaan, pitää vaan popsia maitohappoja ja olla supertarkkana ruoan kanssa! Ollaan kokeneita Aasian reissaajia, koskaan ei olla kunnon ripulia saatu, niin toivottavasti ei tuu nytkään kun ei oo imodium minuu pelastamassa... :poop::rolleyes::LOL::LOL:
 
@Kuumeilija90 Ihanaa että teillekin kävi hyvin lopulta <3! En tiedä auttoiko meitä raskautumaan aukkari (ilmeisesti röörien huuhtelu parantaa toisilla mahdollisuuksia), vaiko tuntemus siitä, et ollaan tehty kaikki mitä itte voidaan ja nyt voidaan keskittyä saamaan ulkopuolista apua :D Vai oliko ihan puhdas sattuma. Meillä mies vähän silmiään pyöritteli simppanäytteen antamisen vuoks myös, ilmeisesti ei niin kivaa ollut että uudelleen haluaisi käydä kupilla ellei oo ihan pakko :p

Toivottavasti teidän reissu tosiaan menee ilman ripaleita ja vähällä yökkimisellä :eek: Onko sulla muuten vointi minkämoinen?
 
Heips .Täällä yhä roikun, vaikka Digi näytti aamulla 5+5 viikkoja 1-2. Ei siis jätä juuri arvailujen varaan. Maanantaina oli digissä 2-3. Vuotoa ei vieläkään ole. Sitä tässä mietin, että onhan se niin että tämä vaikuttaa enemmän alkavalta keskenmenolta, kuin kohdun ulkoiselta. Siis se että hormonitaso selvästi laskussa. Eikös kohdun ulkoisessa ole ennemmin niin että tasot nousevat, mutta hitaasti. Odottelen viikonlopun yli ja soittelen sitten neuvolaan toimintaohjeita jos ei ole vuoto alkanut..
 
Onnittelut kaikille uusille plussanneille ❤

@Viizplus voi ei :cry: tsemppiä!

Mulla vähän hermostuttaa, välillä maha ollut tosi kipeä ja vihlaisuja tulee päivittäin. Eilen sattui pari minuuttia niin paljon että piti mennä istumaan ja haukoin henkeä kaksinkerroin. Nyt 5+3, onneksi 5+0 tein varmistustestin ja heti tuli vahva viiva, joka jäikin sitten kontrolliviivaa vahvemmaksi :love: pitää vaan nyt koittaa rauhoittua :LOL:

IMG_5953.JPG
 
Kiva, kun tänne on tullut lisää porukkaa:)

@ananasbananas, ihana, että ultra meni hyvin. Toivottavasti saatte lisää hyviä uutisia ensi viikon ultrassa(y)

@Viizplus, Onpa kurja tilanne:(

Mulla on ollut ihmeellisen oireettomia viime päivät. Ainoastaan väsymys on iltaisin kova, ja tänään on vähän vihlonut alavatsaa. Viivat onneksi vahvistuu, joten toivottavasti kaikki on hyvin. Ei mulla esikoisestakaan ollut juuri muita oireita kuin voimakkaat alavatsakivut, jotka vaihtui raskauden edetessä ennenaikaisiin supistuksiin. Pitäisi siis vaan olla tyytyväinen, kun voin hyvin :LOL:

Oltiin tänään esikoisen neuvolassa, ja samalla varasin ensimmäisen ajan äitiysneuvolaan. Juteltiin samalla oireista, esikoisen odotuksesta ja ultrasta. Meidän neuvolassa ei tehdä ollenkaan alkuraskauden ultria, ja lähetteen sellaiseen saa vain jos on vuotoa. Mennään siis varmaankin yksityiselle marraskuun loppupuolella. Ultran jälkeen liittyisin mielelläni FB-ryhmään, toivottavasti sinne mahtuu vielä silloin.

Plussa2.jpg
 
@Clothball , varmaan useampi tekijä vaikuttaa, mutta monihan sanoo että kun ns. lopettaa yrittämästä eli kun ehkä luottaa, että nyt on tosiaan tehty kaikki mitä itse voi tehdä, niin se rentoutuminen auttaa. Itse olin raskautumisen kierrossa aivan varma, että nyt ei muuten ainakaan tule kun yhdynnät ei ajoittunu ovulaation kieppeille. Olin jo aika rikki kun niin kauan oöli yritystä ja ajatteli, ettei taaskaan onnistu, ettei oo mitään mahdollisuutta. Eli ehkä se luovuttaminen autto kun sittenkin tärppäsi :D
Miulla olot vaihtelee, aika vähäisiä on kyllä ollu oireet tässä lähiaikoina. Lähinnä sellasta ellotusta/närästystä pitkin päivää, väsymystä, kasvanutta ruokahalua ja pientä tissien arkuutta. Välillä miettiny onko tuolla ees mitään kun oireet on niin vähäisiä.. Pahoinvointia tai haju-/ruokaällötyksiä ei ole ollut ollenkaan (y)
Mutta ainakin hormonitasot nousee, tein aamulla digin ja tuli 3+ :love:
20181110_064618.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Neer ja iK
Täällä alkoi kivasti isäinpäivävkoloppu, kun digiin pärähti 2-3vko. Maanantaina soittelen neuvolaan ja varhaisultraa! Mulla oli kans ajatuksissa mennä FB ryhmään vasta sen jälkeen, mutta täytyy harkita aiemmin jos kaikki keskustelu alkaa siirtyä sinne...

Eikä täälläkään about mitään oireita, mutta ei ollut esikostakaan!
 
Jaahas, meille taitaa olla yllärivauva tulossa! Esikoinen täyttää kohta vuoden ja töihin paluu päivä sovittu alkuvuodelta. Tein pe aamuna kaapista löytyneen Clearblue Plus testin, ja plussa alkoi piirtyä jo ennen kuin sain korkin päälle. Testi oli kyllä ohittanut parasta ennen päiväyksensä 3kk sitten. Huomenna teen digitestin, vaikka harmikseni ostin vahingossa ilman viikkonäyttöjä... Mietinkin että oli halvempi kuin mitä muistin esikoista odotellessa.

Onko täällä muuten muita jotka ei ole vielä kertoneet puolisolleen? Mä ajattelin kertoa huomenna isänpäiväyllärinä, kun olen eka tehnyt ton tokan testin. Toivotaan et on hyvä ylläri.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam ja iK
Laitoin jo Pompulam:lle yv:n fb-ryhmään liittymisestä. En koe tätä palstailua omakseni enää vuosien tauon jälkeen :whistle:

Olen 30v kainuulainen. Meillä miehen kanssa pian 4v esikoistyttö. Raskas tie takana tähän hetkeen, koska koeputkihedelmöitys ja alkionsiirtoja takana 3. Nyt siis 29.10 siirretty alkio tarrasi kiinni, tai itseasiassa alkioita siirrettiin 2 o_O keskiviikkona 9 pv siirron jälkeen alkoi vuotoja peli tuntui olevan menetetty. Torstaina sain kuitenkin kauan odotetun plussan ja verikoe osoitti onnistumisen.

Mieluusti liityn fb ryhmään tutustumaan teihin!
 
Jaahas, meille taitaa olla yllärivauva tulossa! Esikoinen täyttää kohta vuoden ja töihin paluu päivä sovittu alkuvuodelta. Tein pe aamuna kaapista löytyneen Clearblue Plus testin, ja plussa alkoi piirtyä jo ennen kuin sain korkin päälle. Testi oli kyllä ohittanut parasta ennen päiväyksensä 3kk sitten. Huomenna teen digitestin, vaikka harmikseni ostin vahingossa ilman viikkonäyttöjä... Mietinkin että oli halvempi kuin mitä muistin esikoista odotellessa.

Onko täällä muuten muita jotka ei ole vielä kertoneet puolisolleen? Mä ajattelin kertoa huomenna isänpäiväyllärinä, kun olen eka tehnyt ton tokan testin. Toivotaan et on hyvä ylläri.
Digitesti näytti plussaa sekin, kai se on uskottava nyt. Miehelle ei tullut yllätyksenä, oli arvannut, kun en mä siltä osaa salaisuuksia pitää. Nyt suunnilleen 4+6 menossa.

Mielellään liityn kans FB-ryhmään, mut taidan hetken vielä odotella km-taustan takia.

Poppy Honey / 2. lapsi (4. raskaus) / 15.7.2019 / NKL
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam ja iK
Kiva kun on lisää plussanneita:)

Mäkin ajattelin Fbeehen liittyä vasta joko varhais- tai npultran jälkeen. En oo sen facen kanssa muutenkaan ihan hirveen aktiivinen.
Mulla jotenkin epäuskoinen olo, ku ei oikeen ole mitään ihmeellisiä oireita. Tissit on kipeet ja välillä masua nippailee. Tänään tein vielä yhden testin ja hyvin on viiva vahvistunut:love:. Huomenna ajattelin soitella neuvolaan.
 
iK
@Me-Mi Samoja epäuskon juttuja siellä fb:ssäkin käsitellään, ite oon ainakin tosi skeptinen....:unsure:o_O ja ite aattelen että pääsee sieltä sitten pois, vaikka kurjaa se onkin sitten tietysti. Mutta on siihenkin tilanteeseen sitten tukea. :)
 

Yhteistyössä