Heinäkuiset 2019

Hellou! Täällä yksi esikoisen odottaja, la heinäkuun lopussa. (y) Kysymys teille mammavaatteista. Joko ootte ostaneet? :rolleyes: Uutena vuotena syömään lähtiessä tajusin, että eipä nää farkut oo enää kovin mukavat :eek: Viikkoja vasta 10+1 ja kilo tullut lisää ekasta neuvolasta. Tosin paino nyt normaalistikin ollut välillä tuo kiloa "isompi" kierron mukaan, että turvotusta tää on:geek: Mutta jestas, nyt jo kaupoille?!? :D
 
Ei kaikki! Vaikkaki suurin osa varmaan on liittyny johonki ryhmään ja täällä sen seurauksena hiljentynyt. Uskoisin että toiseenkin fb-ryhmään tulisi porukkaa, jos sellaisen joku näppärä perustaisi (y)
 
Hei! Olen seuraillut heinäkuisia ja nyt päätän vihdoin hihkaista ääneni tänne sivuilla. Eli heinäkuun 29 päivä pitäisi esikoisen syntyä. Oireita on ollut tosi vähän alusta alkaen ja sillä välillä mietityttää onko pienokainen vielä mukana... mutta toivossa eletään vielä. Varhaisultrassa ei käyty kun se on täällä Oulussa arvokasta hommaa eli ensimmäinen kunnallinen ultra on 21 päivä jolloin selviää mitä tuolta kohdusta löytyy vai onko mitään.. mikäli uutta ryhmää ollaan facebookiin perustamassa haluaisin liittyä sinne tuon ultran jälkeen. Vielä ei uskalla...
 
Vaikka täällä näyttää keskustelu hiljentyneen niin päivitän silti ultrakuulumiset. Tänään oli NT-ultra ja viikkoja 12+5. Kaikki siellä näytti olevan hyvin ja niskaturvotusta max 1,4mm. Ensi viikolla pitäisi tulla tulokset riskilukuineen, mutta varovaisen toiveikkaalla mielellä ollaan Ihanaa olla nyt varmoilla viikoilla ja odotella heinäkuuta
 
  • Tykkää
Reactions: Neer ja Josia
Hei, mä oisin viel kiinnostunut jos joku tekee faceen ryhmän :) itse osaan kyll ehkä perustaa sen mut en tiedä miten te muut löydätte sen, :LOL:
:whistle: onko se sit et te laitatte mulle täällä yksäriä ja mä kerron kuka mä oon facessa ja sieltä kaveripyyntö? o_O
 
Hei. Täälläkin olisi yksi heinäkuinen kiinnostunut face ryhmästä jos joku sellaisen perustaa.
En ole aiemmin facen odotusryhmissä ollut niin en tiedä miten toimii.
Iltatähteä odotellaan piiiitkän tauon jälkeen:)
 
Nyt tein jonkin näköisen ryhmän meille :) eli jos haluat mukaan nii yksäriä mulle missä kerrot kuka oot ja millainen esim. Kansikuva sulla on. Lisään sut sit ryhmään. En ihan tiedä että pitääkö meidän olla kavereita mut jos tarvii nii hyväksy minut ja kun pääset ryhmään nii heität pois kavereista (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Eea14 ja TaiGa-
Moi, myös täällä yksi uusi heinäkuinen. Tähän asti olen makustellut raskautta lähipiirin kanssa, mutta kun np-ultrassa oli kaikki kunnossa ja raskaus alkaa fyysisestikin näkyä, niin olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden odottavien kanssa. Liittyisin siis mielelläni fb-ryhmään. Laitan sulle Hipsuli90 yksärin!
 
Heippa! Odotan esikoista ja laskettu aika on heinäkuun lopulla. Ensimmäinen kolmannes on vihdoin takana, ja ultrassa kaikki oli hyvin, niin uskaltaa vihdoin alkaa kunnolla iloitsemaan asiasta ja aktivoitumaan täälläkin. :) Ja Facebook-ryhmään olisi hauska päästä mukaan, laitan myös yksäriä Hipsuli90:lle.
 
Hei, esikoista myös odottelen ja heinäkuun alussa LA. Useamman viikon jo yrittänyt fb:stä etsiä heinäkuisten ryhmää ja ihmetellyt, kun löytyy sekä kesäkuisille että elokuisille mutta ei meille heinäkuun odottajille. Sitten vasta älysin katsoa näitä foorumeita ja hieman kyllä ihmeissäni olen, kun on jo useampi ryhmä mutta rajatulla koolla. No mutta laitan sinulle Hipsuli90 viestiä tulemaan :)
 
Hei kaikki! Täälläkin esikoista odotellaan, laskettu aika 22.7. Ja nyt kun kuullut, että kaikki hyvin, niin kiinnostaisi toki jatkaa jutustelua myös muiden tulevien äitien kanssa. Olikohan enää missään FB-ryhmässä tilaa ja mukaan mahtuisi? :)
 
Moikka!

Jos ekan sivun odottajien listaa joku vielä päivittää, niin mut voi poistaa listalta. En ole enää myöskään fb-ryhmässä niin mulle ei kannata siitä laittaa viestiä. Viime aikoina on tullut useampi pyyntö päästä vielä ryhmään, mun käsittääkseni se on valitettavsti jo täynnä ja mulle ei tosiaan heinäkuista tulekaan niin poistuin ryhmästä.
 

Yhteistyössä