** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Heippa täältäkin ja onnea synnyttäneille! :flower:

Meillä alkanut vauva-elämä sujumaan kivasti, poika tuntuu olevan aikalailla rauhallinen tapaus, kuten isoveljensäkin. Nukkuu sellaisia 2-4,5 tunnin pätkiä, myös öisin. Ihan hyvin olen siis itsekin saanut levättyä. Ei itkeskele pahemmin, kuin silloin kun nälkä yllättää ja silloin onkin parasta olla tissi heti suussa ;) . Välillä myös vauvalla meinaa hermo mennä näitten suihkutissien kanssa, eli maitoa tulee vähän liiankin kanssa. Ihana vaavi kaikinpuolin ja ihan onnessani olen, jotenkin ottaa kaiken rennommin jne. kuin silloin esikoisen vauva-aikana, jolloin sitä eli vähän kuin sumussa varmaan ekat pari kuukautta.

Esikoinen meillä on osoittanut jonkin verran mustasukkaisuuden merkkejä, lähinnä kiukuttelua, kovaa huomionhakua jne. mutta toisaalta sitten vauvaa kohtaan on hellä ja haluaa silitellä jne. Onhan tämä hällekin iso muutos, kun reippaat neljä vuotta ollut huomion keskipisteenä. Eiköhän se tästä lähde sujumaan.

Väsy-galluppiin sanoisin, että väsymys luokkaa 3-5 vaihtelevasti riippuen aina miten yö mennyt. Mutta en siis kovin kamalan väsyneeksi itseäni tunne.

Mutta nyt jos kipaisis suihkuun, ennenkuin käsky käy. :) Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja jaksuja väsyneille! :hug:

Pikkumuksis+vauva 11 vrk



 
jos nyt ehtisi muutaman rivin raapustamaan..

täällä poika kasvaa ihan hirmuista vauhtia,sairaalasta lähtiessä painoa oli 3210g ja nyt sitten kolmiviikkos neuvolassa painoa jo 4110g,eli melkein kilo painoa lisää :LOL: eipä tuo mikään ihmekkään tolla syömisellä ole..herra tuntuu olevan tississä kiinni koko ajan,ja jos tissistä ei tule mitään niin sitten annetaan vielä pullosta tissimaitoa päälle.

yöllä heräillään 3-4h välein syömään,onneksi mies syöttää kerran yössä pullosta niin oon saanut ite nukkua kunnolla.eli galluppiin voisin vastata että väsymys asteikolla 2-5 riippuen päivästä.

eilen meillä vietettiin esikoisen+kolmosen synttäreitä(syntyneet siis samana päivänä 5vuoden ikäerolla)ja voi sitä tohinaa :LOL: rupes tämäkin äiti jo hieman väsähtämään kun juhlat oli juhlittu.


pitääkö muiden 3viikkoset vauvat jo päätään koko ajan pystyssä?meillä herra ei oikein vaavilta enään tunnu kun pää pystyssä pitäis olla kokoajan,neuvolassakin tuota ihmettelivät kun on niin jäntevä.lattialle kun laitan mahaltaan niin siinäkin nostaa päätään koko ajan,ja pää siis ihan pysyykin kunnolla jo.

edelleen olen ihan rakastunut pieneen mieheeni :heart: on se vaan niin sulonen tapaus!!

jaahas,taas huudellaan äitiä=tissiä :D

babjuska+minimies 3vko3pvä
 
babjuska, komeesti kasvanut teidänkin pikkuinen, meidän neitokaisella tullut vajaassa kuudessa viikossa reilu 1,5kg lisää, nyt on mennyt sitten jo 5kg rikki. :D
No, hyvähän se vaan että kasvavat!

Ja päätä on nosteltu täälläkin jo kovasti, samanlainen oli veljensäkin, lähti muutenkin tosi varhain liikkeelle, saa nähä mimmoinen vauhtimimmi tästä tulee. :heart:
Hymyjä tulee entistä enemmän ja jutteleekin jo kovasti, se on kyllä niin ihanan kuuloista ja näköistä!!


(tuossa typy himpun vajaa kuukauden :) )
 
Hei taas pitkästäaikaa :wave:

Täällä kiirettä pitää myös, välillä olen käynyt teidän kuulumisia kattomassa, mutta siihen se aika onkin sitten loppunut.

Onnea taas uusille vauvaantuneille :flower: :heart:

Täällä päivät alkaneet meneen kutakuinkintietyn kaavan mukaan, ja hieman selkeesti nyt alkanut rytmiä löytymään. Lisäksi olen hieman enemmän oppinut nyt tulkittemaan mitä pikkuinen on milloinkin vailla, kun ei enää ihan koko aikaa itkusta. Masu vaivoja toki edelleen on, mutta jonkun verran auttoi siihen kolliikki itkuun/ vaivoihin se vyöhyketerapia.
Nyt neiti on useana yönä syönyt 3 kertaa kun jonkun aikaa mentiin jo 2 syönnillä :( mut minkäs teet silloin on annettava kun näläkä on. Tosin tuohon voi vaikuttaa sekin että on mennyt nukkumaan nyt hieman aiemmin, joten tietty silloin yössä tuntejakin on enemmän.. Pitäis yrittää tankkailla illalla häntä enemmän, mut kun ei tietty voi väkiselläkään tuputtaa.. Parhaimmillaan on nukkunut 4-5h putkeen yöllä, mutta nyttemmin se pitempi pätkä ajoittuu niin alku yöhön ettei siittä ole minulle samaa "hyötyä" kun en osaa mennä nukkumaan vielä niin aikaisin..

Väsymys on täällä jotain 6 luokkaa ehkä, joinain päivinä ei ole niin raskasta ja toisina taas on raskaampaa.

Meillä kanssa alkanut esikoinen hieman osoittaan mustasukkaisuutta ja tottelemattomuutta. Silloin on aina hyvä tehdä kaikkea ilkeää kun imetän vauvaa ja sit vaan nauraa kun kiellän häntä..Välillä jouduttu jo arestilla uhkaileen, mutta mitä semoisesta 1.5v ymmärtää, ei mitään..

Meilläkin kovastii päätään nostellut jo pitkän aikaa ja sylissäkin pitäis koko ajan olla pysty asennossa, et näkee paremmin ympärille. Neuvolassa ja se hieroja myös kehui kun niin hienosti päätään pitää. Kovasti hymyilee ja kujeilee :heart: ja maailman ihaninta on kun toinen on rinnalla ja sit kun masu on täynnä, niin siittä irroittaa otteensa ja mamma valuu suupielestä kun hymyilee äiteelle :heart: Täytyy nyt yrittää nuuhkuttaa ja tallentaa tuonne sopukoihin kaikka tää ihanuus kun saattaa olla et meillekkään ei enää tuu enempää lapsosia :( kun minä en jaksa tuota raskaus aikaa, ainakaan ihan heti ;) kun siis joudun takuulla kaikissa raskauksissa vuodelepoon, kun on jo kahdesti käynyt niin..ja se on niin raskasta. Ja mistä sitä tietää vaikka sit seuraava raskaus ei menis etes loppuun, vaan käynnistyis ennen aikoja...No niistäpä ei tiiä...

Juu ja helteitä pitelee, jotenkin sitä jo hieman toivois että viilenis.. :whistle: vaikkei kyllä passais toivoa..

Piku ja Tintti 7vk

Illuusia teidän typykkä on aikas saman näköinen kuin meidän tyttö =)
 
tänään onkin sitten lenkkeilty oikein urakalla,ja poitsu nukkui melkein koko reissun :heart:
nyt sit ollutkin hereillä kohta 4tuntia putkeen,taitaa pian nukkumatti tulla kylään..siihen malliin silmät lurpsahtelee.

tässä olis meidän miehestämme kuvasarjaa(joka otettu samalla kerralla),ja näin meillä herra siis pitää sitä päätään koko ajan :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=4642280.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4642299.jpg

babjuska+minimies 3vko3pvä
 
Meillon vietetty kastajaisia aurinkoisessa ja lämpimässä kelissä -ihana päivä kaiken kaikkiaan, tässä vielä totutellaan sanomaan murusta omalla nimellään =)

[/b]babjuska - teillon tosi terhakka poika!
Meillä murunen kannattelee terhakkaasti sylissä päätään, vaan lattialla se on lähinnä sellasta pään "nostelua" ja ei kauaa jaksa pitää pystyssä. Sylissä nykyiseltään viihtyy vain pystyasennossa, jotta näkee ympäristön tapahtumat- makuuasennossa ei ois ollenkaan - sen verran "isoa" sitä jo ollaan =)

Piku81 - meillon myös "tissi hymyilyä" ja se on aivan valloittavaa, nyt on kyllä väläytellyt muutoinkin hymyjä, etenkin äidin hassuttelulle.
Joka päivä sitä jaksaa ihmetellä, miten ihana ja ihastuttava ja rakas tyttönen onkaan :heart:

Kissansilmä ja JUTTA- murunen 4vkoa 6pv.
 
Väsymys täällä aiemmin jotain kakkosen luokkaa, mutta kun puoltoista viikkoa sitten kekkasin että näistä kiloista on päästävä eroon niin väsytin itteni ja nyt luokkaa 8 |O
Jossain vaiheessa ajattelin et komas lapsi olis enemmän ku tervetullut mut mulle tää kroppa tuntuu olevan enemmän ku pakkomielle :kieh:

Vauva on tosi kiltti ja selkeä rytmi näyttää olevan. Aamupäivä menee helposti imetellessä vähän väliä ja samoin loppuilta. Ulos pääsen yleensä vasta kahden jälkeen ekaa kertaa.
Yöllä vaavi ei herääkään kun pari kertaa. Tai me herätellään 2-3 aikoihin kun pitää lääke antaa pienelle. Muuten nukkuisi varmasti sinne neljään saakka.
Sitten herääkin seuraavan kerran 5-6 ja tuohan alkaa jo aamua ollakin. Seuraava lääke klo 8 jolloin vaavi yleensä heräileekin ittekseen.

Arki on sujunut suht helposti kun mies on apuna. Esikoinen välillä osoittaa mustasukkaisuutta mutta todella hyvin on pikkuveikan ottanut vastaan. :)
Ja se hyvä puoli isosta ikäerosta on että esikoisesta on enemmänkin apua äidille kuin "haittaa". Touhuilee muutenkin jo paljon ittekseen ja kun imettelen niin tarvittaessa tuo kaukosäätimet äiteelle ja postit kun ne luukusta kolahtaa. :D

Mites teillä muilla on parisuhde jaksellut vauva-arjen keskellä?
Meillä ihan pelkkä läheisyyskin on jäänyt taka-alalle. Jotenkin tuntuu ettei jaksa vaikka ihan pelkkä halauskin voisi helpottaa arjen keskellä. :/
Muusta läheisestä kanssakäymisestä turha puhuakaan..on iltasin niin kertakaikkisen väsynyt ja päivällä sitten esikoinen häärää jaloissa.
Emme onneksi mitenkään törmäyskurssilla asian kanssa ole ja tiedossa oli etukäteen että vauva tulee huomion viemään.

Tinnaa Toivottavasti olet jo pienokaisen kotiin saanut! Kokemuksesta tiedän mille tuntuu jättää oma lapsi ja lähteä tyhjin käsin kotiin. Ekat illat ittekki itkeä tuhrutin kun oli vaan niin tyhjä olo eikä sieltä sairaalasta tohtinut millään pysyä pois. Hyvä että pienellä kuitenkin kaikki hyvin! :hug:

Jaksamisia kaikille vauvan tuoksuiseen arkeen! Nopeasti se aika menee joten yritetään nyt nuuskutella noita pienokaisia sydämemme kyllyydestä ;)

Tuuliina ja pieni mies 5vkoa+4pvää
 
Rintaraivareista piti vielä kysyä, onko muilla jo nyt ollut havaittavissa?
Esikoinen sai raivareita 2kk iästä lähtien, muuta väheni sitten vanhetessaan. Tämä herra tuntuu jo nyt saavan. :/
Maitoa kyllä tulee kun lakanat ihan kastuu ja tyynykin ihan märkä on. Pumpatessa huomasin että ainakin toisesta rinnasta tulee suihkuten, joten voisikohan tuo ärsyttää?
Lääkkeen annamme tuttipullosta maidon seassa niin voiskohan se aiheuttaa hämmennystä?
 
Tulin vain pikaisesti ilmoittamaan että tänään vihdoin sain rakkaan neitini kotiin! :heart:
Johan tätä 12 pitkää päivää odotettiin.
Tulen paremmalta aikaa sitten höpisemään, nyt haluan vain tuijotella omaa pikkuistani! :heart: :heart:

Tinnaa & yntty-rakas 12vrk :heart:
 
Tinnaa, ihana juttu että vauva on nyt kotona! :) :heart:

Ja babjuskalla todella terhakka pikkumies, kuvia kun kattoi niin oisin voinu veikata 3-4kk vanhaksi!

Tuuliina kyseli parisuhteesta, eipä oo siihen kovin panostettu täälläkään, ns. romanttiseen puoleen siis. Arki rullaa kivasti ja mies ottaa hyvin mut huomioon, se riittää nyt. Ei oo vielä tullut mitään fiiliksiä sen kummoisempiin juttuihin enkä jaksa ottaa asiasta minkäänmoista stressiä, eikä tunnu mieskään ottavan, hyvä niin. :)

Ja rintaraivareista, en tiedä sitäkö se on mut nyt on parina päivän typy nykinyt rinnalla, päästää irti, ottaa kiinni, hermostuu ja raivoaa, tänään ei oo edes juurikaan nukkunu, miehen sylissä ja sohvalla pätkiä, ihmettelen miten jaksaa olla hereillä!
Ja mulla ollu alusta saakka suihkutissit ja pumpannu oon ennen syöttelyitä, koska sitä tosiaan tulee ja vauvan on vaikea niellä ja tietysti siitä hermostuu, mut tää on nyt ollu jotain muuta parina päivänä, saa nähä mihin kehittyy...
Muuten kaikki sujuu kivasti, vähän meinaa typyn iho olla kuiva (kasvoista )ja ehin jo huolestua et mikä on mut bebanthen on auttanut, kovasti toivon ettei ois mistään allergiasta kyse! Ois kurjaa jos ois maitoallergiaa, joutuis tää mamma melkoseen syyniin ja jädehetkistäkin pitäis luopua, tullu melkein tavaks syödä aina iltasella jädeä.. :whistle: Ja herkkuja muutenkin, tosin paino se vaan on tippunu, melkein jo -2kg lähtöpainosta, kummasti imetys kuluttaa!
 
täällä alkoi tänään arkinen aherrus,esikko meni jo kakkoselle,mihin ne vuodet oikein menee??
neiti lähti niin reippaasti reppu selässä koululle :heart: onhan se kiva taas nähdä kaikki koulukaverit pitkän kesäloman jälkeen.

meillä pikkumies edelleen vailla nimeä..ristiäiset olisi 13.9 ja siis nimi on edelleen hakusessa,ei millään keksitä sopivaa ,tälle äidille ei kaikki kelpaakkaan :LOL:

nyt minimies huutelee taas äitiä syöttämään,joten täytyy kiiruhtaa :D

babjuska+minimies 4vko:a
 
Nostetaanpasa meidän pinoa vähän :wave:

Samalla kyselyä nukkumisesta, lähinnä nukahtamisesta
, miten teillä muilla, nukahtaako vauva itekseen vai nukutatteko?
Meillä ei tuo neiti kyllä itekseen nukahda ja jos ei tissille nuku niin sitten syliin ja toisinaan, kuten taas tänään, sekin ollut hankalaa. Ja kun se tutti ei oikein kelpaa, edelleenkään. :/
 
Moikka kaikille !
Juu nukkumisesta tissille nukutaan ja syliin.
Meillekkään ei tutti kelpaa, eikä olla vielä harjoiteltu tuttipullosta syömistä.
Pitäis alkaa lypsämään että sais opetella imemistä pullosta. Tahtoo tulla tissi maakari koko ukkelista :) Me ei olla löydetty vielä rytmiäkään, että milloin syödään. Tuntuu että syödään koko ajan kunhan äiti on siinä tissin kans.
Väsymys hitusen verran joo 7-8 luokkaa.

:p


Masakko ja Hups 2vko:a2pvä
 
illuusia murunen nukahtaa tai vaipuu horrokseen sylitellessä ja syödessään ja siitä sitten siirretään sänkyynsä nukkumaan vaan en ihan aina raaski, kun on niin ihana kun toinen tuhisee sylissä :heart:
Tyttö on nukkunut nyt 2 edellisenä yönä 6 tunnin unet putkeen, tuntuu uskomattomalta =) Sitten on syönyt ja jatkanut vielä muutaman tunnin heräten klo 7 maissa virkeänä- samaan aikaan kouluun lähtevien kanssa =)
Täällä on ollut haikeita oloja äidillä, kun keskimmäisestä tuli ekaluokkalainen ja sen myötä ISO tyttö, vaikka minusta se ei nyt niiiin iso vielä oo.. esikoinen meni sitten jo rutiinilla kolmannelle. Onneks on vielä tämä "viimoinen", joka pysyy vielä tovin äidin "helmoissa".
Päivät menee kauhealla vauhdilla ja tuntuu että tyttö kasvaa silmissä- ihmekkään kun tuntuu että koko ajan on ipana ruokaa vailla ja aina vain menee pullostakin isompia määriä.

D-vitamiinista- musta tuntuu et, jekovit on syynä meillä mahakipuiluun - eilen en esim: antanut (testasin) ja tyttö oli tyytyväinen ja ilman kipristelyjä - tänään annoin ja lähes koko päivän on ollut levoton ja mahakipuinen selkeästi... Oletteko omissanne huomioineet samaa? Pitänee kokeilla toista valmistetta.

 
Minäkin voisin tulla mukaan!!
:wave: :wave: :wave:

Esikoinen, LA 15.7, syntyi 18.7 rv 40+3.
Mitat 2975g ja pituus 49cm, py 34cm.

En ole kauhean ahkera kirjoittelija, mutta melkein päivittäin seurailen kyllä ja olen hengessä mukana! :D :D

Heti samaan syssyyn voisin kommentoida:
Illuusia Ei meilläkään nukahdeta itsekseen, syliin aina. Ja en tiedä johtuiko mahavaivoista vai mistä, 18-23 välisen ajan kitisi, itkeskeli ja nukahteli, ei puhettakaan että olisi nukkunut sängyssään. Tosi raskasta kun ei syö tuttia, ei auta pullomaito, ja tisseistä ei juurikaan tuu mitään. Haluaisi vaan olla tissillä koko ajan.. *puuh* Väsymys alkaa olla sitä seiskan luokkaa... Miehen syli ei meinaa kelvata sitten millään.

Tää on nyt ollut kahtena iltana peräkkäin tällaista, tuli ihan puskista. Ollut tähän asti ihan unelma, ei itke ollenkaan, kattelee ja nukkuu vaan. En tiedä johtuuko tissimaidosta. Kun annan pullosta korviketta, ei mitään ongelmaa. Eli siis meillä ei ongelmana ole suihkuavat tissit, vaan toisinpäin, maito ei meinaa riittää.

Tuuliinalle Parisuhteesta.. Meillä yritetään panostaa läheisyyteen ja hellimiseen kun vaan vähänkään aika antaa myöten, mutta ei siinä kauheasti pysty kun jommalla kummalla on aina vauva sylissä.. Mutta parisuhde niin kuin yleisesti ottaen on vielä syventynyt ja parantunut kun meistä tuli perhe, ollaan puhuttukin siitä miehen kanssa. Vaikka ei siinä mitään vikaa ollutkaan! :D Mutta halailuasteella vielä ollaan, eikä muu ole tapetilla ollutkaan, ehtii sitä sitten taas... ;) ;)

Voimia kaikille sitä tarvitseville ja iloa pienistä hetkistä! :flower:
 
Meillä kanssa nukahdetaan pääasiassa syliin. Tai siis tissille. Aikamoinen tissittelijä tyttö onkin. Iltaisin ihan väsyneenä saa rintaraivareita, kun ei jaksaisi enää niellä samaan tahtiin, kun maitoa tulee, muttei ilmankaan suostu olemaan. Yöllä syöttöjä ½h-3h välein. Olisi ihana saada nukkua pidempiä pätkiä, kun jo raskausaikana tuli valvottua.

Rela-tippoja annan aamuisin samalla lusikalla, kun D-vitamiinit. Terkkari suositteli antamaan aamulla nuo vitamiinit, ettei niin paljon yöllä sitten kivistäisi masua.

Mureena ja tyttö-papu 3 viikkoa 4 päivää :heart:
 
Heippa,

Väsymys on ehkä 8 luokkaa, mutta siihen vaikuttaa keskimmäinenki joka nyt 1v1kk ja heräilee myös öisin.

Meillä nukahdetaan yleensä tissille, tai sitten ittekseen sänkyyn. Maitoa tulee ihan liikaa ja Jokeri ei oikein kykene nielemään samaan tahtiin..tarkotus oli alkaa pumppailee aina liikoja pois ennen syöttöä, mutta en löydäkkään pumpun yhtä osaa :headwall: ja ois se kiva saada pakkaseenki maitoa ja totuttaa jo valmiiksi myös tuttipulloon, on meinaa eka lapsi joka ei oikein tykkää tutista ni pelottaa ettei pullokaan kelpaa, ja sitten olen pulassa ja en ikinä saa omaa aikaa..

keskimmäisen syntymän jälkeen en ole saanut yhtään "vapaa päivää" ja tiedän että monikaan ei oo vielä tässäkään vaiheessa antanu lasta hoitoon mutta mä rupeen jo kaipaamaan edes yhtä päivää ilman lapsia, mutta ei vielä, joskus sitte ku toi poika on lähempänä 3kk ikää, ellei aikasemmin tuu jotain, ja jos ton nyt sais totutettua myös pullolle.

pullo helpottais miehenki elämää, ku meillä se oon minä joka käy kaupassa ja sillon en lapsia ota mukaan.

Eilen ostin tuplarattaat ni jos päästäis hiukan liikeelle täältä kotipihasta.

Jokeri nukkuu edelleen 5min-4h unia, eli koskaan ei tiiä kauanko meinaa koisia.

Nyt kaivataan taas tissiä :wave:

wiivi84 & Jokeri 1viikko 5päivää
 
terve!

me lähdetään neuvolaan, tuun sitten kertomaan herran tuoreet mitat:)
ja niin, nimikin saatin pojalle vihdoin päätettyä, meilläkin on ne ristiäiset 30.8, jollain muullakin oli samaan aikaan.

mulla väsymys ehkä luokkaa 3-4, poika onneksi yöt nukkuu kohtuu hyvin kun taas päivisin ei kyllä nukuta meillä juurikaan.

mutta nyt syömään, vaipan vaihtoon ja neuvolaan, palailen myöhemmin jos suinkin ennätän.

toivova ja " hermanni" jo 1kk ja 2pv ( kauheen nopeasti menee aika)
 
No "hyvä" että muitakin sylivauvoja, mun äiti kun jo vähän ihmetteli että eikö tuo nukahda olenkaan itekseen, mut minkäs hiton mä sille voin, huudattaa en noin pientä ala!
Mut nyt tässä on parin päivän aikana tuntunu siltä että mä oon ainoa joka kelpaa, nukahtais vaan mun syliin tai tissille, tuntuu että miehen sylissä huutaa. Mies kyllä on kärsivällinen mut mä en vaan halua/jaksa/kestä kuunnella kovin pitkään sitä huutoa..
Viime yö meni tosi kivasti, nukkui ensin 5h ja sitten vajaa 4h, mut nyt taas ottanu tosi lyhyitä päikkäreitä, heti kun oon vaunuihin/sohvalle siirtänyt niin max. 10min ja alkaa hereillä. :/
No, jos yöt menis noin kivasti niin ei kai siinä sit mitään jos päivät kukkuu ja jospa tää on nyt jokin vaihe vaan, sen näkee sitten!

Ja wiivi, hyvähän se on koittaa vauva pulloonkin totuttaa, täällä ei ooneks oo sen kanssa ongelmaa mut tutti ei tosiaan meinaa kelvata. Aion sitäkin vielä kyllä yrittää vaan tarjota, kun on nuo imemishalut tällä vaavilla niin valtavat!
Mä oon vauvaa jättänyt jo muutaman kerran isänsä kanssa ja hienosti ovat pärjänneet, huomenna saavat pärjätä taas kun meen ristiäisjuttuja hoitelemaan. :)
Esikoinen pääsikin mökkeilemään niin saapi mieskin keskittyä vaan vauvaan ja poika siellä mökillä saa taas extrapaljon huomiota. :D :heart:

Mureena, me myös annetaan aamulla noi Devitolit, lähinnä siksi että muistetaan antaa.. :whistle: Toivottavasti siellä alkais neiti koisimaan öisin vähän pitempiä pätkiä, kyllä varmaan väsyttää joo. :hug:

Mut nyt täytyy mennä kattomaan että saiko mies neidin nukahtamaan, ainakin talo hiljeni täysin.. :xmas:

Mukavaa viikonloppua!

illuusia&pikkuakka :heart:
 
huomenta!

meillä poika vetelee vielä sikeitä:) on ihan valtavan aamu-uninen, herää 7-8 aikaan syömään ja sitten yleensä nukkuu johonkin yhteentoista:)
meilläkin on ihan täys sylivauva, koko ajan pitäis olla sylissä missään muualla ei viihdy. ostin jo tollaisen rintarepunkin niin pystyn jotakin edes tekemään. eikä suostu olemaan makuu asennossa vaan koko ajan pitää pitää pystyssä ja hypyttää jne. ja tietenkin mieluiten mun sylissä:/ no mutta on se vaan niin ihana ja tää vauva vaihe niin lyhyt, että toisaalta ihan mielellään pidän toista ja nyt kun on toi reppu niin tosiaan voi tehdäkin jotain.

me oltiin eilen neuvolassa, kasvanut ihan hurjasti:) laitan aikaisemmat mitat sulkuihin

paino: 4644g (3620g)
pituus: 54.9cm (52.7cm)
pää: 38.8 (36.5)

ja noi aiemmat mitat on siis 23.7 otetut, eli n. 20 päivässä tullut noin paljon lisää:) muutenkin kehui kovasti, tarkkaavainen ja jäntevä poika. seuraa hyvin ja hymyilee äidille :heart:

ihanaa viikonloppua kaikille!!! palaan taas paremmalla ajalla!
 

Yhteistyössä