Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Miinuska78: Voimia ja jaksamisia sinne ihan hirmuisesti! :hug:


Joku kyseli täällä unista, itse näin alkuraskaudessa muutamankin synnytysunen ja yksi uni on jäänyt mieleen jossa mulla oli n. 1,5v poika :D Nyt en muista nähneeni vauva tai synnytysunia enää aikoihin vaikka unet muuten onkin aika erikoisia aina välillä.

Täällä käytiin tänään hakemassa kaverin siskolta kaukalo, pilkkahintaan saatiin. :) Eli hankintalistalla ei sitten ois kuin ne rattaat näillä näkymin. Muut kun löytyy sukulaisilta ja kavereilta.

Äitiyslomista ollut puhetta, minähän siis opiskelen ja pitäisi huhtikuun loppuun mennessä valmistua. Joten 1.5. lähtien tämä mamma voikin ottaa ihan rennosti ja keskittyä vaan olemaan iso mahainen.

Hirmuisesti on poikalupauksia täällä. Itsellä edelleen tyttöolo vaikka se ukin tekemä neulatesti poikaa lupailikin. Mutta se selviää sitten synnytyksessä kumpi tulee. :)

Omena ja Napoleon 17+1
 
Minnuska Voimia ja jaksamista suuren surun yli! Kamalaa kun tällaista pitää vielä tapahtua.. :(

Lomista on ollut täällä puhetta. Minulla alkaa äitiysloma 22.5. Minä säästän kesälomat pidettäväksi ennen töihinpaluuta. En todennäköisesti pysty jäämään hoitovapaalle niin saa edes hieman pitkitettyä töihinpaluuta. Meillä esikoinen jatkaa näillä näkymin hoidossa 10 pvä/kk senkin jälkeen kun jään äitiyslomalle. Hän niin tykkää käydä hoidossa ja saa siellä sitten kavereiden kanssa käydä aina välillä virkistäytymässä. :)

puppa 21+1
 
Minnuskalle ja perheelle voimia suureen suruun :hug:

Lomalle jäännistä sen verran, itse opiskelen ja meinasin jaksaa käydä kevätlukukauden loppuun. Toivottavasti kaikki menee hyvin sinne saakka, eikä suurempia vaivoja ilmaannu niin sitten onnistuukin.

Ensi viikolla tosin onneksi hiihtoloma, lappi ja sukulaiset siellä kutsuvat minua ja miestäni. Ihanaa päästä rentoutumaan, ja varmaan myös hiukan hemmoteltavaksi. ;D Äidin puolen suku on siellä extrainnoissaan, tästä pienestämme alkaa seuraava sukupolvi. :)

-A & pikkumuru 17+3
 
minnuskalle kovasti voimia suureen suruun :'(

Me käytiin toissa yönä pyörähtään synnärillä, kun tuli vessassa käydessä jonkun verran verta. Soitin synnärille ja sanoivat että tuskin mitään vaarallista mutta saa tulla käymään näytillä ihan oman mielenrauhan takia. Mitään syytä ei vuodolle löytynyt, eikä verta enää siellä sairaalassa tullut. Kohdunsuu oli kiinteä ja kiinni, istukka on takaseinässä ja osittain kohdunsuun päällä. Meen joskus rv 28-30 kontrolliin äitiyspolille että näkee onko se istukka siirtynyt pois edestä, toivottavasti siirtyy koska en millään haluais joutua sektioon.
Vauvalla oli kaikki hyvin, painoarvio oli 353g :)

Äitiysloma mulla alkaa virallisesti 27.5, mutta saa nähdä meenkö enää tälle keväälle töihin ollenkaan. Oon vuokratyöntekijänä yhdessä isossa firmassa, en mä jaksa/pysty enää 8h oleen töissä seisaallaan ja nosteleen niitä jumalattomia "romuja". Ei oikein oo mahdollisuutta vaihtaa eri hommiin, kun en oo vakituinen ni mulle ei tarvii edes ettiä helpompia töitä :/ Joten nyt oon jo toista viikkoa taas kotona työttömänä ja nyt tuntuu siltä että taidan käydä palauttamassa avaimet jne..
 
Minnuska osanottoni suureen suruunne! :hug: Paljon voimia eteenpäin ja jaksamisia!

lomalta palattu Takana ihana loma :heart: ei tarvinu palella!
Ihana oli kyllä palata kotiin ja arkeen kun tässä pikku hiljaa pääsis kiinni.

paino mulla tippunut edelleen. Soittelin eilen neuvolaan ja laittoivat mut tälle aamulle sitten lääkäriin. meen tuossa aamupäivällä käymään. Mun paino on tippunu nyt joululta alaspäin sellaset 5-6kg :/
Illaks pitäs mennä töihin mutta olo ei oo kyllä oikein työkuntoinen :/ Käveleminen sattuu alamahaa tosi kipeetä ja muutenkin kun työni on melko fyysinen niin kassellaan mitä lekuri meinaa. Eilen tosiaan teki tiukkaa kävellä duunista bussille ja siitä kotio...ei oo kyllä koskaan menny noin kauaa mun työmatkoissa...
Hirvittää muutenkin tää raskaus kun mun selkä nyt on mikä on, että miten kroppa jaksaa näin pian neljännen raskauden..noh, kaippa kroppanikin on sopeutuvainen :)

LeaderOfMyPack minä kattelen aina kun kerkeen ja muistan noita synnytysohjelmia....kaikki jenkkihömpätkin menee :)

unista ja kyllä nään outoja :X alkuraskaudessa näin kauheita seksiunia :whistle: mutta nykyään mitä ihmeellisimpiä juttuja...yksyö olin menossa naimisiin uudestaan ja työkaverin kans liihottelinpitkin kaupunkia Keski-pohjanmaalla hääpuku päällä..ja sit yks kaks samassa unessa keräsin kolehtia :O Et siltä pohjalta :LOL:

vauvatarvikkeet kaikki hommaamatta....ehkä men tästä nyt pikku hiljaa aletaan kasaamaan kokoon kamoja ettei sit kaikkia tarvii samalla rykäsyllä hankkia...koitan kyllä saada kierrätyksen kautta kamat ennen kun sorrun ostaan uutena...ainoa voi olla häkkisänky, jonka mies aatteli ikeasta noutaa...ehkä...en oo vielä lupaa antanu ;D

laitanpa masukuvaa näin reissusta palaamisen kunniaks...se on kasvanu ihan törkeen isoks ..

nyt lepämään hetkeks ja sit viemään kolmikkoa tarhaan...ja ite lekuriin!

Onona ja masuvauva 17+3

Aiiniiin, lapsille kerrottiin reissussa vauvasta ja voi mahoton kun olivat onnessaan :) masua pusuteltiin ja halailtiin niin että mamma meinas jo hermostua XD

nyt kuvan laittoon...
 
poks 20

puoiväli on nyt sit saavutettu toistaiseksi luottavaisin mielin eteenpäin :) maanantaina rakenneultra toivottavasti kaikki olis ok! ja näyttäis kumpi on tulossa :) pientä poikaoloa olis ilmassa ja toiveissa kahen tytön jälkeen ja nimenkin takia pojalle nimi olis valmiina oikeestaan jo pikku tyttönä keksitty niin pitäisi saada vihdoin käyttöön,muuten jää nimi käyttämättä kun viimenen on tulossa.

mulla on kaikki kamat valmiina ja jos on tyttö niinpieniä vaatteita riittää melkein kertakäyttösesti käyttää käyttää niin paljon niitä on oikeestaan en itte oo ostannut niistä yhtään vaan kaikki on saatu.
jos on poika niin kyllä pitää jotain "poikien vaatteita" ostella kun ei oikein viitti vaaleenpunaisia ja mekkoja pojalla pitää kun on vielä kesä niin ei tärvi paljoa vaatteita pitää päällä.

ei nyt enempää ku jännitellään ultraa ja palataan asiaan :)

HUISP&pasus 20+0
 
Huomenta! Ja onona ihana masu <3 Mä en kuvia oo nyt ottanut, koska musta tuo keskivartalo on vaan tasaisesti levinnyt ja paisunut, eikä masua juuri erota:D Näytän siis lähinnä vain herkutelleelta. Se varmasti johtuu siitä, että oon lähdössä lievästi ylipainoinen ja hirmuiset määrät aiemmin laihtunut, niin on tuota vara-nahkaa ja vanhaa vatsamakkaraa tuossa valmiina.
Mä näin koko viime yön painajaisia. Oli ilmeisen tapahtumarikas päivä eilen ja tuo mies oli kyllä sellainen draamakuningatar eilen, että huhhuh! Käytiin moikkaamassa siinä iltapäivällä mun ihanaa pikkuista (1vko ja 3päivää) kummipoitsua niin eiköhän se mieskin tähän poika-ajatukseen tottuu, sanoi sen kyllä sängyssäkin illalla ja taputti mun masua <3 Kummipojalle oli vielä kolme nimi vaihtoehtoja. Pohdittiin eilen sitäkin isommalla porukalla, että tytölle nimen keksiminen on jotenkin helpompaa...no on niitä sitten jemmassa jos sellainen joskus meille muuttaa ;) Mulla olisi mielessä pojan nimiä, mutta tuo mies tyrmää kaikki :D Ehkä hän on pikkuisen rauhoittunut kunhan herää. Me päätettiin silloin kun raskauduin, että myönnetään jos kysytään, mutta ei julisteta koko maailmalle odottavamme vauvaa. Töissä jouduin heti kertomaan, koska mun työnkuvaa piti heti muuttaa. Joten siksi koimme että oli reilua, että tulevat isovanhemmatkin saavat tietää ja meidän sisarukset. Ajattelimme tehdä saman sukupuolen kanssa, kerrotaan jos kysytään. Töissä en kuitenkaan haluaisi kertoa. Mulla on aika vaikea ja hankala työyhteisö. Paljon juoruamista ja pahaa henkeä. Mitenkä te ootte ajatelleet, pidättekö sukupuolen yllärinä? Ja onhan meilläkin vielä tuo 5% mahku että Pirkolla ei olekaan pippeliä :D
Huusin eilen huuto.netistä pikkuisen pojan vaatteita <3 Ja sitten tuo kummipojan äiti lupaili niiltäkin noita vaatteita meille sitten. Nyt on kyllä sellainen poikien vuosi, että aika monta pientä miestä on vielä tutuille syntymättä! Muutenkin tuntuu että vauvoja syntyy ihan ihanan hurjaa tahtia!
Onko teillä ajatuksena ottaa vauvavakuutusta? Meillä mummu ja pappa haluaa maksaa meitin vauvalle sellaisen. Samoin kun mun pikkuveljen ja hänen tyttöystävän vauvalle. (meillä on muuten la:ssa kuuden päivän ero;)) Me uskotaan että se on ihan järkevä, minä ja mies ollaan molemmat oltu ns.korvalapsia. Mies vielä se pahempi. En usko, että itse oltaisiin sitä edes ajateltu, mutta mummu on tuollainen ;)
Millaisia teidän tulevat isovanhemmat on? Mun vanhemmat, mummu ja pappa on aivan sekasin onnesta:) Heille tulossa siis ensimmäiset lapsenlapset ja varmasti kaverit tulevat olemaan, erityisesti papan puolesta niiiiin hemmoteltuja. Jo minä ja pikkuveli ollaan saatu paljon periksi ja iskä onkin ollut aina mun pikkusormen ympärillä. Miehen äiti on kanssa hillitymmin sekaisin. Ihanaa oli kun hän sanoi, että mun maailma mullistuu kun musta tulee mummo! Miehen isä on hyvin kiinnostunut mun voinnista ja viimeksi kun käytiin siellä, niin kertoi omistä synnytyskokemuksistaan ;D Eli mahtavasti menee! Miehen isovanhemmista äidin vanhemmat ovat tulokkaasta innostuneita; mummo alkoi neuloa heti uutisen kuullessaan ja ukki oli riemuissaan. Heillekin ensimmäinen lapsenlapsenlapsi. Miehen isän äiti nyt puhuu mielummin omista vaivoistaan :)
Tulipas taas kirjoteltua...:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Bom
Minnuskalle voimia surun kanssa :hug:

Samoin muillekin surun kohdanneille.

En ole juurikaan kirjoitellut tähän ketjuun. Aika vain menee todella nopeasti ja lukemassa olen silloin tällöin käynyt, mutta lähinnä puhelimella ja en sillä tykkää tänne kirjoittaa, niin on sitten jäänyt vähemmälle.

Oletteko te muuten kirjoitelleet tuolla kerhon puolella, kun huomasin, että sielläkin oli ryhmä? Miten siihen pääsisi liittymään? Vai kirjoitteleeko siellä kukaan?

Täällä on ihan hyvät voinnit, kun väsymys ja pahoinvointi hellittivät siinä 12 rv kohdilla. Masu kasvaa ja on jo itselle ainakin ihan selvästi huomattavissa. Np-ultrassa kaikki oli oikeen hyvin. Rakenneultraan on vielä vajaa kuukausi aikaa. Kovasti oottelen, että liikkeet alkais tuntumaan :) Milläs viikoilla teillä tuntui ekat liikkeet, erityisesti esikoisen odottajat?

Hyvä vointeja vaan kaikille!

Selia 16+6
 
Miinuskalle kovasti voimia surun keskelle :( :hug:

Aiotaan pitää sukupuoli yllätyksenä, mutta katsotaan nyt, miten hyvin saan pidettyä pokan, kun tullaan tivaamaan :D

ON: selkä on taas muutamana päivänä ollut aika pahana, mutta onneksi aika hierontaan on jo lauantaina, niin saadaan vähän lihasjumeja aukeemaan.. Jotenkin inhottaa syödä para-tabsejakaan kipuun vauvan takia, vaikka kai ne turvallisia on, kun lääkäri ne määräsi. Jotenkin silti tulee vain sellainen "pakko selvitä ilman" -olo.. Pahimpina päivinä on pitänyt ottaa yksi, niin saa ne pahimmat lihaskrampit helpottaan.. Joogassakin kävin yhtenä päivänä, ja joogaohjaaja käski tulla seuraavallakin viikolla, niin antaa mulle mamajooga-ohjeita, kun meidän kaupungissa ei ilmeisesti niitä pyöri tällä hetkellä.

Muuten on onneksi edelleen ollut muuten hyvä olo, mitä nyt tuo selkä on oireilluit..
 
Liikkeistä, odotan esikoista ja liikkeitä alkoi tuntumaan siinä rv19 paikkeilla. Rv20 sitten säännöllisesti =). Vauva oli niin kovin alhaalla, että sen vuoksi liikkeet alkoi tuntumaan "vasta" tuolloin (vaikka lienee aika tavallista, että esikoisesta tuntee puolenvälin paikkeilla). Kova tyttö tuntuu olevan liikkumaan, mietin välillä, että eikö se nuku ollenkaan :D.

Kerhossa en ole kirjoitellut, mutta tuolla suljetussa FB-ryhmässä kylläkin. Olikos se nyt MySweetBaby kun otti "ilmoittautumisia" vastaan. =) Mutta luulisin, että aika moni Kerhossa kirjoittelee.

Kati-81kyseli, että pidetäänkö sukupuoli yllärinä, mä en oo osannu oikein pitää mitään yllärinä :D. Kuulutin sen rakenneultran jälkeen FB:ssa :whistle:. Nimenkin oon menny joillekkin paljastamaan. Meillä taas työporukka on tosi mukava, tukeva ja kannustava; saa jakaa ilot ja surut.

Vauvavakuutuksesta, en oikein tiedä onko meillä mahista saada sitä, kun oli se riskiluku :| Tosin se ei näy missään, esim. neuvolakortissa, eli voishan sitä yrittää, kun saisi aikaiseksi!

Mitähän muuta.. Kauhea väsymys vaivannut ja pahoinvointi osittain palannut tällä viikolla : / Onneksi ke on neuvola, niin saa tarkastuttaa hb-arvot.

Maanu ja Kepsukka 20+2
 
  • Tykkää
Reactions: MySweetBaby
Hei kaikille! :)

Meillä alkoi säännölliset liikkeet tuntumaan noin rv 17. :) Ja esikoista myös odotan. Nykyään sitten tuntuu jo tosi vahvoina pikku-ukkomme liikkeet! :D Mies ei silti edellenkään tunne vatsanpäältä (tai ei ainakaan myönnä).. Minusta tuntuu, että mies ei niin herkästi edes tunne tuollaista kuin nainen, kun itse olen vatsanpäältäkin tuntenut mooooonta kertaa potkut! ;)

Täällä kauhulla odotellaan selkäkipuja.. :S Sen verran vikkelään on masu ruvennut kasvamaan, että itsekin ajattelin alkaa joogailemaan ihan vain kotona. Jospa sillä saisi ehkäistyä noita selkävaivoja jonkin verran. Joku taisikin täällä jo mainita ns. notkoselästä, mulla on sama vaiva. :( Siitä on saanut kärsiä koko ikänsä..

En tiedä muistaako joku, mutta minä olin täällä yksi niistä, jotka valittelivat masun kasvamisesta, tarkemmin sanottuna sen hitaudesta! No nyt minua tosiaan lähinnä pelottaa, että millainen pallukka sieltä on tulossa, kun nyt on jo ihan kunnollinen pötsi tullut n. kolmessa viikossa! :D

Täällä on ollut paljon hyviä uutisia asunnoista. Meillä on ihan surkea tilanne sen suhteen. :( Minulla on polttava tarve päästä "tekemään kotia", mutta nykyiseen asuntoomme ei sellaista auta värkätä, kun tässä emme aijo vauvan kanssa asua. Voi että toivon, että löytäisimme pian uuden vuokra-asunnon!!

Tulipas paljon omaa napaa, anteeksi siitä!

Hyviä vointeja hellemasut!! :heart:

MySweetBaby ja pikku-ukkeli 20+5
 
Viimeksi muokattu:
Minnuska78:hug: todella paljon voimia!!!

vauvavakuutuksesta juu otetaan,kun muistaisi ja saisi aikaseksi tehtyä sen...

Sukupuoli luulen että jos/kun saadaan tietää niin ei sitä salailla:whistle: Nimeä ei kyllä aiota paljastaa ennekun ristiäisissä. Vielä ei ole kyllä mitn.nimeä suuntaan tai toiseen...ja sit se vasta mietitäänkin kun vaquva on syntynyt,ja miltä näyttää.

Kutiaako muilla nännit? ja on arat? Mulla kutiaa hirveesti nännit...ei kivaa...luulen kyl et ei oo mitn.rintatulehdusta,ei niin pahat ole.
Mut joku rasva voisi auttaa...'

LeaderOfMyPack en seuraa noita sarjoja,mutta tuota Vauva Tulossa sarjaa katson joka tulee aamusin ,joka alkaa juuri nyt:D
PTT 19+2
 
Minnuskalle osanotto suureen suruun.

Liikkeet ja istukka, joku niistä jo aiemmin kysyi... Minulla näkyi np-ultrassa istukka olevan täysin etuseinässä, joten liikkeet ovat alkaneet tuntua selvemmin nyt vasta ehkä viikon ajan eli 18+. Ulospäin liikkeet tuntuivat 17+, jolloin mies tunsi. Ja nyt viikolla 19+ iltaisin liikkeet tuntuvat kädellä selvästi.

Unista.. viime yönä näin unta, jossa vuodin verta. Onneksi se oli vain unta. Muutenkin yöt ovat olleet jotenkin omituisia viime aikoina. Tuntuu, ettei saa levättyä kunnolla ja aamulla herään aikaisin, kunnes nukahdan uudestaan ja sitten tulee kiire töihin.

Niin, äitiyslomasta... Minä säästän myös lomat äitiysloman loppuun. Tosin tässä laskeskelin palavaani ensi talvena töihin muutamaksi viikoksi, kun mies aikoo jäädä isäkuukaudelle mahdollisimman pitkäksi aikaa. Mutta sen jälkeen jään taas kotiin lomille ja hoitovapaalle. Kesän 2013 jälkeen luultavasti haen 80 %:n työaikaa ja palaan töihin.

Sukupuolen haluan itse tietää, mutta mies ei. Jotenkin näen meillä kesällä kaksi tyttöä, mutta silti ajattelen kasvavaa sikiötä "pikku-jätkänä". Joten taidan kysyä rakenneultrassa, jos sattuisi näkymään ja mies saa laittaa sormet korviin siksi aikaa.

annales 19+4
 
  • Tykkää
Reactions: MySweetBaby
Heippahei!

Mäkin täällä enemmän lueskelen kun ei oo mitään ihmeellisempää ollut kerrottavana. Paitsi nyt oon ollut viikon saikulla, iski kauhee flunu päälle ja nyt oon vaan yrittänyt lepäillä. Harmittaa vaan sikana kun on joutunut olee pois salilta, mulla tulee heti keskiselkä kipeeks jos oon muutaman päivän pois reenaamasta :( mut siis edelleen käyn terveenä ollessa pumpissa ja salilla jne, eli raskaus ei vaikuta siihen onneksi mitenkään vielä. Päinvastoin, helpottaa vaan oloa ja mieliala pysyy vireänä :)

Meillä poksuu tänää 18+0 :) jee pian puoliväli!

Rakenneultraan vielä pari viikkoa, ei kans malttas odottaa yhtään... Neuvolaakin piti vaihtaa, kun muutetaan kuin vaihteessa. Ihanaa pääsee omaa kotia laittamaan!

Kaikille mukavaa odotusta, palaan taas viimeistään kun poksutaan :)

Minnuska78:lle voimia ja jaksamista!! :(

jaanamaria & nunsku 18+0
 
Kati-81 kiitos :)

lääkärireissu tehty ja sanoisinko että nyt v*tuttaa vielä enemmän ..
lääkäri oli nainen n. 30-40v ja loma juuri alkamassa. kolmesti pyysi mun neuvola korttia vaikka se oli sen nokan edessä ja ohops ai se olikin jo mulla aina perään. mun alavatssakipu ei näyttäny sitä kiinnostavan ollenkaan... sano vaan et oot varmaan huomaamattas syöny vähemmän ja liikkunu enemmän :O siis anteeks mitä??? laitto se mut verikokeisiin ensviikolla kuitenkin...

Mä nyt päätin että lähen töihin kokeilemaan mille tuntuu ja ainahan voin pois lähteä. Käveleminen sattuu ja hartijat ihan järkyn kipeet...ei kärsi edes kunnolla koskea niihin.

ai niin tosta lekurista vielä. Luin tota korttia ni se oli kirjottanu sinne verenpaineet mun edellisen käynnin mukaan. ei siis mitannu nyt ollenkaan. jotenkin jäi hiukan huono maku tuosta :/

no niin, nyt sinne töihin lompsis...

onona ja masuvauva 17+3
 
Liikkeitä on tuntunut nyt noin viikon verran, ehkä 18+ -viikolta, mutta aika hentoja ovat siis edelleen. Ei niitä vielä vatsan päältä tunne. Esikoista siis odotan.

Raskausunia näen melkeinpä joka yö <3 Joskus unissa minäkin vuodan verta, mutta onneksi niin ei ole käynyt oikeasti! Kai se on monella se iso pelko, ja siksi uniinkin tulee.

Vaikka aika ei tunnu sen rakenneultran suhteen liikkuvan mihinkään, niin nyt siihen on kuitenkin aikaa enää viikko - jee!! :)

Mammajooga alkoi eilen, ja oli kyllä ihanaa! Olen joogaa harrastanut muutama vuosi sitten ihan säännöllisesti muutaman kerran viikossa, mutta se on sitten jäänyt.. Eilisen jälkeen olin taas kuin uusi ihminen selkäni ja niskani suhteen. Paha olo tosin tuli, kun alkoi veri kunnolla kiertää päässä, mutta kaipa se on vaan hyvä juttu ;) Suosittelen kaikille lämpimästi!! Hiihtoloma alkaa, ja itsekin lomailen maanantain ja perjantain - saa siis kaksi pitkää viikonloppua putkeen :)

Hyviä vointeja kaikille! Ihana lukea teidän rakenneultra-kuulumisia <3

hertta_g ja pikkuhoo 19+4
 
  • Tykkää
Reactions: Minityyppi
Minnuskavoimia suruun.
Täällä olo on pullea ja tuntuu, että vatsalaukku on täynnä, vaikkei ole paljon syönykään, joten en tunne olevani mitenkään hehkeä ja raskaan :)

Maanantaina vihdoin raskauden toinen neuvolakäynti, viikkoja silloin 17+2. Saa nähdä varataanko aika neuvolalääkärille tuolloin. Viimeksi raskaana ollessa neuvolalääkäri oli mielestäni aivan turha, hössötti enkä saanut siitä itselleni yhtään mitään. Olenkin harkinnut käyväni ihan yksityisellä gynekologillani, joka sanoi, että se on ihan ok hänelle. Saa varmaan sitten samalla myös ultrakuvan pienestä nähdä.

Vauvavakuutus otetaan heti kun saadaan. Esikoiselle saatiin jo ennen syntymää,mutta nyt kun minulla on ikää jo yli 40 v ei vakuutusta saa vasta kuin syntymän jälkeen.

Töissä en ole vieläkään kertonut mitään, yritän odottaa rakenneultraan asti, joka on siis vajaan kolmen viikon päästä. Ensi viikko on hiihtolomaa, joten ei tarvitse yrittää peitellä vatsaa, mutta 1,5vk loman jälkeen siis pitää vielä pitää sellaisia vaatteita, että vatsa ei näy :)

S-S 16+6
 

Yhteistyössä