Heinäkuun Hurmaajat 2010

Ihanaa! Olen uudestisyntynyt! =)

Join eilen illalla ISON lasin kylmää valkoviiniä (ja humalluin hälyttävän paljon...), minkä jälkeen nukuin klo 00.30-07.00 kuin tukki. Mies syötti vauvan yöllä ja meni vielä aamuyöstä toiseen huoneeseen nukkumaan pienen kanssa, että en heräisi vahingossakaan vauvan ääntelyihin. Sitten klo 07 imetin pienen ja koko perhe koisittiin 9.30 asti. Tekipä terää.

Kepsukka Pelkään, että mulle käy samalla tavalla noiden lantiopohjanlihasten kanssa. :x Ei auta kuin treenata vaikka kuinka laiskottais, kyllä ne siitä vetreytyy. Jännä juttu, että sektionkin jälkeen ne löystyy. Kai se loppuraskauden rasitus painaa niissä? Eikös Espoossa ole jokin fysioterapiaryhmä vastasynnyttäneille? Mennään sinne porukalla jumppaamaan. :D

Solnushkalle nautinnollista keikkaa tänään! Se on vauvankin etu, että vanhemmat pääsee välillä tuulettuun ja pieni on oikein hyvässä hoidossa isoisällä. :)

Nyt aamupesupuuhiin vauvan kanssa!
 
Jos Olivia on uudestisyntynyt, täällä tilanne päinvastainen!!! :( syötiin viime yönä kahteen otteeseen, eka kerran jo 01 ja sitten 04.30.. sain vain pari tuollaista reilun 3,5 tunnin pätkää nukuttua ja sitten aamusta muutaman tunnin vielä!!! ARGH!! :kieh: Hitto kun on vissiin tottunut liian hyvälle Emman kans, kun yleensä nukkuu yhdellä syötöllä sinne 07-08 asti ainakin! No onneks aamusta nukuttiin sitten vielä 09 asti, kun pieni rauhottui sitteriin nukkumaan.. No jospa ens yö paremmin... toivotaan..
 
Hohhoi, eilisen päivää pieni mies nukkui, mutta onneksi unta riitti myös yölle...ekan kerran heräili tuolla joskus 2 maita, josta kyllä sitten valvottiin lähemmäs puolta 4, mutta sitten unta riitti sen jälkestä tuonne 9 asti... Että kyllä sai nukuttua..harmittaa vain kun miehen kanssa tuli yöllä tapeltua..pieni mies taas tapansa mukaan huuteli sillon 2 eteenpäin ja tissillä roikku aina joku 5min nukahti ja kun nosti pois ni huuti ja eiku uudelleen tissille... Miula meni sitten hermo ja mies alkoi vähän niinku syyllistämään minuu ku en millään olis melkein 1,5h rumban jälkeen jaksanut nousta enää tissiä antamaan...siiinä sitten oli syyttelyä puolin ja toisin..mut lopputuloksena poika sai tissiä ja meidän riidat on edelleen vähän selvittämättömiä :( :'(

imettämisestä itse olen ajatellut että tuonne 4-6kk asti yrittäisin imettää mikäli vain mahdollista..sitten kun kiinteitä rupee antamaan ni varmaan helpompi sen jälestä käydä antamaan korviketta..mutta tämä on vaan miun mielipide ja katotaan nyt sitten kun tuo aika koittaa, että mitä tehdään..

Mutta edellisen kappaleen hyvällä aasinsillalla pääsenkin siihen, että ruokakellon kutsun ma kuulen eli imetyspuuhiin ->

Rae ja vaavi 21vrk
 
Mä kävin just ilmottamassa pienen ja minut vauvavoikkaan :D
Päästään ainakin kerran viikossa "vaippavuorta ja kaatuvia seiniä" karkuun :D.
Oikeasti on tosi jännää asua täällä näin maalla, kun lähellä ei ole yhtään lapsiperhettä, jossa olisi pieniä kotonahoidettavia lapsukaisia. Sillä mie jo silmäilin perhekahvilatoimintaa paikkakunnallamme. Sinne varmasti suunnataan myös, kunhan syksyn toiminta käynnistyy :)
Päivät mie oon kuitenkin poitsun kanssa pääsääntöisesti kahdestaan, isompien ollessa koulussa ja miehen töissä.
Se on kuitenkin ihanaa, että miehellä on noita 6 päivän vapaita :)

Ihanan postilähetyksen sain äsken: serkkuni laittoi kokonaisen kestovaippapumpsin pienelle käyttöön :D Ihan huippua!

Istuillaan imettämisestä Se on minunkin mielestä paljon hankalampaa ja vaati alkuunsa opettelua. Juuri sitä, missä kulmassa tenava roikkuu tissillä ja kuinka kauan. Mulla ainakin rinnanpäät tulee tosi kipeiksi, kun pikku-hoover2010 imasee täysillä. Mie ainakin tunnen sen, kun jää vaan luputtamaan ja pitää äitiään vaan huvituttina. Silloin oon työntänyt pikkurillin suuhun, tuohon ikenien väliin, ja pojan ote on irronnut.
Mulla ainakin opettelu onnistui tosi hyvin imetystyynyn avulla (voin suositella!!!). Varmasti joku kääritty peittokin ajaa saman asian.
Mä ainakin koitan tehdä joka syötöllä niin, että otan itselleni ensin hyvän asennon ja vasta sitten otan pienen rinnalle. Kokemusta on siitä, että oon "alistunut" vauvan vaatimuksiin epäergonomisista asennoista ja hartiat on olleet pahimmillaan niin jumissa, että taju lähti kerran :/ . Sen jälkeen oon ollut enemmän terveen itsekäs. Ja mulla siis ainakin tuo imetystyyny on ollut ahkerassa käytössä.

Minkähänlaisen patentin sitä keksisi näille maitohanoille? ÄP:n kestoliivinsuojukset on hetkessä märkiä lettuja kertakäyttöisistä puhumattakaan. Vaihdan niitä 15 min- 30 min välein ja siltikin liivit märkinä, paidat, topit jne... Jos jollakin on joku hyvä loistopatentti niin vinkatkaa mullekin!

T:luputupuna (ex-vatsakas)

zeenah Onnea pienen söpöstä nimestä :heart: Meillä myös esikoisella sama nimi, tosin väliviivalla liitetty toinen nimi :)
 
Liplatus Kiva kuulla teidänkin kuulumisia. Varmasti kyllä hulinaa riittää, toivottavasti jossain vaiheessa saisit itsekkin levättyä kunnolla.

Olivia81
Kuulostaa ihanalta toi sun uudestisyntyminen. :) Ei tekis varmaan pahaa meille kenellekkään. Itekkin tossa just yks ilta mietin et entäs jos ostais yhden lemppari siiderin, mutta ehkäpä sitä vielä jaksaa odottaa...

luputupuna
Ei kuulosta kovin mukavalta toi sun tulvimisongelmakaan. Itellä ei sentä sellasta ongelmaa ole. Välillä aamulla saattaa olla liivinsuojus kovettunut kun on yön aikana vuotanut maitoa.
Miten usein muuten noita liivinsuojia pitäis vaihdella, siis jos ne ei kastu läpimäriks / kovetu ?

Täällä taas väsyttää ihan kauheasti, eikä voi laittaa yksin pojan piikkiin väsymystä. Ite tuli valvottua ihan liian myöhään. Poika tosin känis aamusta jo jostain seiskasta eteenpäin, tais olla taas raukalla pieru hukassa.

Ihanaa et on viileämpi keli, mutta täällä vaan hikoiluttaa edelleen. Tuntuu et kokoajan haisen maidolle tai jollekkin oudolle. Vissiin vähä hajuaisti herkistyny tai jotain... AHISTAA ku on kokoaika kuuma ja hiki vaan valuu. Hikoileeko muut kelin viilentymisestä huolimatta ?
 
Hei pitkästä aikaa!

Nopee pyörähdys ja sit viihdyttää taas pientä, joka nyt köllii tuolla lattialla issekseen :)

Tulin juuri Mytyn ja koiran kanssa Mikkelin vkonloppureissulta. Hyvin meni autoilut ja parilla pysähdyksellä selvittiin tuo 200 km suuntaansa.

Ikää huomenna 4 vkoa: huh, miten aika menee nopeasti! To neuvolassa paino oli hurjat 4050 :eek: Syntymäpaino oli sen 2980 eli hyvin neitonen kasvaa :D

Imetys on mustakin vähän niin ja näin- en voi sanoa nauttivani siitä, vaikka onkin ihan mukavaa kun pieni on siinä ihan lähellä.

Zeenah Meillä tuo sun kuvailema yö on erittäin hyvin sujunut yö!! :LOL: Ja mielestäni miekin oon päässyt iha suht helpolla. Emmalle ilmeisesti uni maistuu!

Nyt rääkyläinen huutaa...

A + Mytty
 
:LOL: joo, tiedän, että varmaan turhaa kitisen! Meillä vaan yleensä laitellaan siinä 22 aikoihin nukkumaan ja sit vedetään sikeitä sinne 04-05 asti ja sit syödän siinä 08 maissa. Joskus sitten vielä nukutaan 10 asti tuonkin jälkeen. Tiedän, olen päässyt helpolla!! =) toivottavasti tämä yö oli vain poikkeus, ettei tämä mamma rasitu liikaa!!! :LOL:
 
zeenah kuulostaapa ihanan pitkältä tuo teidän nukkumarytmi!!!! Meillä ei vielä ihan samaan olla päästy mutta lähelle kummiskin :LOL:

Perkule näitä ukkosia!!! että ärsyttää ku koko aika jyrisee ja vettä tulee ihan perkuleesti ja on vaan hirmu hiostava ilma!!!
 
zeenah kuulostaapa ihanan pitkältä tuo teidän nukkumarytmi!!!! Meillä ei vielä ihan samaan olla päästy mutta lähelle kummiskin :LOL:

Perkule näitä ukkosia!!! että ärsyttää ku koko aika jyrisee ja vettä tulee ihan perkuleesti ja on vaan hirmu hiostava ilma!!!
 
Zeenah Meillä noi 3,5 h pätkät on aika normaaleita, ihan kade oon minäkin noista teidän normaaleista öistä...
Ehkä meillä muillakin sitten joskus. Taitaa äidinmaito olla oikeaa tehomaitoa kun vauva noin hyvin nukkuu ? B)
 
Jes! Maito on riittänyt, poitsu paino oli noussut hyvin. Viime kerralla paino oli noussut vaan 120g viikossa niin nyt nousu oli viikkoa kohden tullut 200g :)Poika painaa nyt 4080g & pituutta on jo 54 cm :)
Päästiin sopimukseen nimestä :) Nyt on vaan kyettävä pitämään koko nimi salassa lauantaihin asti, saa nähä miten käy :LOL: Pikaisesti laskien ristiäisiin ois tulossa 30-40 ihmistä. Onneks mummot hoitaa ruuat ja muut käytännön järjestelyt, meän ei tarvi kuin ilmestyä paikalle :) Tosin kukka-asetelman kävin tilaan ja valitseen valmiiksi.

Imetyksestä: Aattelin imettää maks. 6kk, 24.12 ois viimeinen imetyskerta :D kiva joululahja itelle :D Mutt jos käämit palaa aikaisemmin imettämisen, nakkaan hanskat tiskiin, en ala ottaa asiasta stressiä, kyll ne lapset kasvaa pullollakin. Mutt yritän toki imettä sen 4kk asti.

Olivia81 Oli itekki yks ilta pahis ja joi siiderin nautiskellen saunassa :) oli pumpannut pojalle ruuat jääkaappiin. Vähän päälle viikon päästä ois tarkoitus lähtä yhteen konsertiin ja juoda muutama siideri, sitä silmällä pitäen oon pumpannut pakastimeen maitoa pojalle :whistle: Isovanhemmat hoitaa poikaa, niin päässään kumpikin tuulettuun yhessä.

Eilen kirjottelin pitkät pätkät, mutta kone veti tilet, joten bye bye tekstit :headwall: en jaksanut enää kirjoittaa uudestaan.

Unirytmi: poika yleensä nukkuu 21-2.30 sen jälkeen aamuyö menee kitisiessä tai syödään tunnin välein. Vielä kun oppis menee nukkuun samaan aikaan kuin poika :headwall: Nukahan melkein joka kerta aamuyön imettyksissä, herään yleensä siihen kun poika alkaa kitiseen uuden ruoka-annoksen perään tai vaipan vaihdon.

Pai80 täällä kan hikoillaan kuin pikku sika :headwall: imetyksen ja hormoonit :kieh:

Alakerran lihakset täällä on kunnossa :D tosin piti niitä vähän jumpata, pääs raskausaikana vähän löystyyn. Peitonheilutus on ehkä tuntunut paremmalta kuin aiemmin :LOL:

Oon nyt syönyt pillereitä 1½ viikkoa, kokoajan tulee tipotteluvuotoa :headwall: heti kun loppu jälkivuoto alko pillerivuoto, toivottavasti pian vuoto loppuis, ei oo kivaa kulkea rättipöksyissä kokoajan. Vuodosta huolimatta kävin uimassa yks päivä :) oli aivan ihanan vilvoittavaa pyörähtää reissu järvessä.
Enää muutama lomapäivämiehellä jäljellä, sitten sitä ollaan päivät pojan kans kahestaan :/

Dana88 & Apsi

 
Täällä takana parempi yö, tai siis vähän parempi kuitenkin! =) laiteltiin nukkumaan siinä 21.30 ja syöpöteltiin 02 jälkeen ja sitten 06.30 maissa..eli rytmi on palautumassa normaaliksi! ;) Tuntuu tosiaan kamalalta purnata, jos tämä meidän rytmi on kerta normaalista poikkeava, mutta se on kai mihin tottuu, niin aina pitää sitten vähän valittaa!! =) Nyt vois painua takaisin nukkumaan, kun mies lähti vaavin kanssa lenkille, että mamma sais levätä!! =)


Täällä pohditaan tuota ehkäisyasiaa, kun ne menkatkin jo alkoi, mutta on sovittu, että ei ehkäisyä aleta käyttämään ja toinen saa tulla heti, kun on tullakseen. saas nähä kauan se sitten vie, kun tätä ekaa tehtiin ihan tosissaan vähän pitempään.

Täällä sama mietityttää, kun Danaa, miten taas pitkästä aikaa päivät kahdestaa. Kyllä sitä varmasti pärjää, mutta saattaa väsy aika tavalla ja SE TEKEMISEN ja SEURAN PUUTE!!

Mutta nyt tosiaan painun pehkuihin!! =)
 
Termiitti82
minäkin ilmottaudun välillä. lueskelen kyllä minkä kerkeen tekstejä, mutta ei vaan yksinkertaisesti tunnit enää riitä vuorokaudessa kirjoittamiseen, kun ei paljon muuhunkaan.

vauva voi hyvin, kuplastop tippoja olen antanut muutaman päivän kun ei ole aamupäiviä ollenkaan nukkunut, äheltää ja kipristää ja kiljuu vaan. iltapäivästä aina nukkuu 4 tuntia. yö unille mennään 10-11 aikaan ja viime yö meni kivasti kun heräsi neljältä ja tutilla meni vielä siitä kolme varttia, ja sitten syötiin, ja söi vielä kaheksan aikoihin ja sängyssä nukkunut jo pari tuntia, luultavasti yhentoista maissa heräilee. tällästä rytmiä ollaan meillä vedetty. noin kahella syötöllä ollaan menty, tosin välissä on öitä jolloin syö 2-3 tunnin välein. kai ne on niitä maidon tilaus päiviä.

tosiaan päivät menee niin että tyttö hereillä enkä saa tehtyä mitään.
olen muuten yllättynyt miten hankalaa on kahen lapsen kanssa vaikka esikoinen onkin jo kohta 4 niin kyllä se aika paljon vaatii keksiliäisyyttä ja hermoja että sen saa pysymään paikoillaan esimerkiks imetyksen ajan.
onneks naapurissa paljon lapsia jonne voi päästää yksinään leikkimään, helpottaa suuresti.

meillä on remppa täällä myös menossa niin käytännössä katsoen hoitelen yksinään nyt näitä molempia lapsia + koiria. eilen onnistuin kylvettämään molemmat samaan aikaan. olivat vierekkäisissä paljuissa ja hyvin meni. tyttö nauttii kyllä kylvyistä ja suihkuista, ihan kuin veljensäkin.

perjantaina neuvola, saas nähdä minkälainen jättiläinen tyttö jo on, kun ei pieni ole missään vaiheessa ollutkaan. vaatteet saa jo melkein olla noita 62cm.
Tiesikö muuten joku mistä niitä bodyn jatkopaloja sai ostaa? pienemmätkin kerran mahtus vielä mutta pituus vaan ei riitä.

on se jännä miten vasemmalla kädellä tää toinen lapsi menee. toisaalta hyvä ettei enää huolehdi turhista jutuista mutta nyt tuntuu välillä että oonko liian "kevytkätinen" kun en enää kulje itkuhälytin kourassa vaan vauva nukkuu sisällä kun me touhutaan ulkona. no, vielä ainakaan ei ole käynyt niin etteikö oltas kuultu huutoa, hänellä kun onkin niin kova ääni, sellainen karjuva ja komentava. :LOL:

tässä nyt hiukan meinkin päivitystä jotten ihan jäis heinäkuisten kelkasta :)

-termiitti ja Hertta 3vkoa-
 
Moikka taas hetkeen,

Ja paljon paljon onnea uusille vauvoille vanhempineen! Eiköhän me aleta olla jo kaikki jakautuneita kun EPHS ja Hipsukin lähtivät maanantaina hakumatkalle. Uutisia odotellen..

Mun on pitänyt kommentoida tässä päivien aikana moniinkin juttuihin, mutta en ole vain saanut aikaiseksi kirjoittaa. Meillä arki rullaa ihan kivasti, ja jo toista viikkoa ollaan tytön kanssa kaksin. Päivät menee kyllä ihan suunnattoman nopeesti, hyvä jos ehtii joka toinen päivä kärrylenkillekään. :)

Rytmit ja syömiset: Tyttö syö 2-4 tunnin välein, illalla tuntuu tankkaavan kovasti, ja nyt on pari viime yötä nukkunut peräti 6 tunnin pätkänkin. Yöunille käydään 20-23 ja heräillään sitten 8-10 uuteen päivään. Täällä aloiteltiin jo soseet ja vellit (!!!), kun nämä pikkukeskoset on niin energiasyöppöjä ettei pelkillä maidoilla saa tarpeeksi. :) Luumua ja mangoa maisteltu, tänään taidetaan lisätä porkkana-peruna ruokavalioon. Ja korvikemaidolla porskutetaan eteenpäin. Pelkällä mun omalla maidolla päästiin noin 1,5kk ikään ja sen jälkeen on korviketta pistetty lisäksi. Rinnalta meidän neiti ei oikeen koskaan oppinut kunnolla imemään ja nyt olen lopettelemassa myös pumppaamista. Onpahan tuo jotakin vasta-aineita saanut nyt jo 3,5kk. Saavutus sekin, kun koko ajan on vaan ollut pumpun varassa.

Koittakaahan olla liikaa stressaamatta imettämisen suhteen. Kukin tyylillään. Itsekin olisin kovasti halunnut imettää, mutta tuossa hyvin lähellähän vauva on pullonkin kanssa ja voi tissiä pitää välillä vaikka huvituttinaan. Kivahan se tietty ois, jos maitobaari kulkisi mukana valmiina, mutta toisaalta nyt on päässyt mieskin syöttämään tasapuolisesti ja osallistumaan täysillä vauvanhoitoon.

D-vitamiinit: Meillä käytössä D-tipat, jotka ei tunnu aiheuttavan mitään vatsaoireita. Vaivoja enemminkin lisäraudasta, jota täällä syödään 1 vuoden ikään.

Maanantaina paino oli 5180g, joten edelleen nousee hienosti noin 300g/vko tahdilla. Saa nähdä missä vaiheessa rauhoittuu tai muuten meillä on pian Jätti! ;) Vaikka onhan tuolla vähän kiinniotettavaa..

Sunnuntaina täälläkin vietetään ristiäisiä. Etunimi on ollut kaikkien tiedossa jo ensimmäisistä päivistä asti. Loput olemme pitäneet salaisuutena vaikka nekin päätettiin jo varmaan silloin kun tyttö oli noin kuukauden ikäinen.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
Kausa ja tyttö 6 päivää vaille 4kk

tulipa romaani...
 
Täällä odotellaan neuvolan tätiä kotikäynnille...en tykkää yhtään että se tulee mutta minkäs teet..samahan sen on tulla...

Viime yö meni melko hyvin..tosin aamusta annoin korviketta kun pieni nukahti aina tissille eikä millään tullut kylläiseksi..tuloksena siitä oli, että sänky oli aivan puklussa/oksennuksessa ja nyt nähtävästi sai jotain pahemman laatusia vatsanväänteitä siitä ja rupes huutaan ku syötävä :( että ei meillä ainakaan taas ihan heti tarjota korviketta mikäli vain oma maito riittää..ja tänäänhän siitä saa taas kuulla riittääkö se...

Päivien kulusta meillä täällä ollaan pojan kanssa oltu jo useempi viikko päivät kahelteen ja meneehän nuo päivät aina aamusta iltaan..tosin mökkihöperyys rupee kohta iskeen ku täällä vaan möllötetään, mutta vielä en koe, että jaksaisin yksin lähteä tuon vaavin kanssa kaupungille..eikä täällä ole ketään tuttuja kenen luo mennä..ja vielä ei taida nuo perhekahvilat toimia joten..... tunnen tästä talosta kohta joka ikisen sentin niin tarkasti, että osaan varmaan vielä eläkepäivinäkin antaa erittäin tarkan kuvauksen tästä mökistä :LOL:

Juu vaan käyn kirjottelen lisää kohan se neukkutäti käy ja saadaan kuulumisia pienen miehen painosta yms...

Huomasin muuten juuri, että 60cm potkareita meillä on MIELETTÖMÄSTI!!!siis ihan järkyttävä määrä..mut sit bodyja on muutama hassu...saa kohta lähtee shoppaileen..ja mitä on 56cm vaatteita ni kaikkia ennätetty vielä edes käyttämään ja nyt rupeevat jäämään jo liian lyhkäsiksi ja pieniski, niin se pieni vain kasvaa :'( kohta tuo jo tyttöystäviä näytille niinkuin mies eilen illalla vitsaili :LOL:

Rae ja rääkyvä vaavi 22vrk
 
Gefilus D-tipoista.... Luin tuossa Pohjolan vakuutusehtoja ja niissä sanotaan, että ravinto- ja vitamiinivalmisteita ei korvata. Onko jollkin hoitokuluvakuutus Pohjolassa , joka osaisi sanoa, onko nuo korvattu ja mitä reseptissä on lukenut? eli mihin vaivaan määrätty...
 
zeenah , gefilus D-tipat on rekisteröity ravintovalmisteeksi eli ei ole siis lääke. Ja lähes tulkoon kaikki vakuutusyhtiöt ovat tainneet rajata nuö ravinto- ja vitskuvalmisteet pois korvattavista, vaikka olisivatkin reseptillä määrättyjä. Harmitus juttu :/
 
Heips!

Täällä herätään välillä yöllä joka tunti huh huh...eilen olin ihan zombie, sitten luin netistä kun monet olivat suositelleet kirjaa " opi kuuntelemaan lastasi" ja ampaisin kirjastoon, hyviä juttuja lapsen eri itkuista, päivittäisestä rytmistä jne. hakekaa ihmeessä lainaan!!!

Viime yönä palattiin sit normi rytmiin 2,5h ja 3h ja sit 06.00 aamusta 2h hereillä...tuntui sekin ruhtinaalliselta :)

Imetän lähinnä istualteeb kyyryssä ja hartiat on ihan jumissa....täytyy pikkuhiljaa alkaa näkemään vaivaa asentoon. Lisämaitoa en antaisi jos paino nousee ja vauva ei nälkää huuda!

Ruotsissa D-vitamiinitippoja annetaan vasta 4 viikosta lähtien ja niin aion tehdä minäkin ja annan disney-tippoja. Vasen rinta on taas kipeä ja sen nännipiha on puoliksi ihan kova, tosi inhottavaa :( Liinisuojuksista sen verran että oon tykästynyt pitämään taiteltua sideharsoa urheluliivien sisällä ja yöllä ihan topin sisällä, tuntuu parhaimmalta ja vaihdan aina yöks ja päiväks uuden.

Tänään olis neuvola, mielenkiintoista onko pikkuinen kuinka kasvanut!

Fiinukka ja käpy kohta 4 viikkoa
 
Pakko tulla suosittelemaan kaikille vapaaillan pitämistä, jos siihen suinkin on mahdollisuus ja halua itsellä. Kävimme eilen miehen kanssa siellä Cohenin konsertissa, joka oli ihana. Vielä musiikkia ihanampaa illassa oli nähdä miehen loistavat kasvot - Cohen on sen ehdoton lempiartisti. Oltiin kotoa pois vähän reilu neljä tuntia. Pikkumies oli ollut nätisti - söi kerran pullosta. Isäni ja hänen naisystävänsä olivat pärjänneet loistavasti vauvan kanssa - ehkä voimme joskus tulevaisuudessa pyytää heitä uudestaankin hoitamaan vauvaa.

On pakko myöntää, että katsoin kännykkää keikan aikana varmaan sata kertaa, vaikka olin laittanut sen värinähälytykselle ja pidin puhelinta vatsaani vasten. Vaikka meni myöhään ennen kuin päästiin nukkumaan, niin silti tänään on ollut aivan eri tavalla voimia tehdä asioita ja nousta ylös sängystä. Suosittelen lämpimästi!
 
Ihana kuulla teistä kausa ja kiva, että pikkuinen kasvaa noin hyvin.

imettämisestä Imetän noita niin pitkään kuin vaan pystyn. Nythän tyttö on täysin rinnalla ja poika saa rintaa ja pulloa vuorotellen. Meillä ainakin pojalla paljon enemmän masuvaivoja, johtuuko sit tuosta korvikkeesta vai onko vain sattumaa, sitä ei voi tietää. Tytöllä ollut parina päivänä jotain tissiraivarin tapaista. Tissi otetaan suuhun ja sit alkaa armoton jumppa käsillä ja jaloilla joka suuntaan ja tissiä venytetään (auts!) kun pääkin pyörii sinne tänne.

Täällä alkoi isommilla koulu tänään, kuinkahan äiskä nyt selviää, kun apukädet eivät ole päivisin paikalla.

Kutsuhuuto kuuluu....
 
liplatus Meillä on pojalla just nuita siun kuvailemia tissiraivareita..ihan tismalleen tekee samalla tavalla... Ei hirmu kiva, mut aikansa ku kiukkuu ni sitten käy imemään..

Täällä nähtävästi jälkivuoto teki vielä takas tulon..pientä vuotoa ja menkkakipuja..Ei yhtään kiva ku muuten ollu tosi hyvä olla ja muutaman päivän oli jo vuotamatta ni nyt sit uusiksi... :attn:

Tulis nyt se neuvolan täti..ärsyttää tällänen odottaminen..pienen miehenkin jo syötin, että ei tartteis heti olla tissiä tarjoomassa ku tulee mut eiköhän tuolla kohta jo olene nälkä ja tätiä ei näy ei kuulu..tosin ei sen vielä olis pitänytkään tulla mutta voisivat joskus olla vähän aikasemmassakin ennenmmin kuin myöhässä...
 

Yhteistyössä