*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

"moi"
Hei, kiva kun annoit kuulua itsestäsi. Tsempit sullekin! Mulla on pituutta saman verran ja haluan painon ainakin tuonne 55 kiloon. :) Täällä on varmasti muitakin hiljaisia seuraajia, kiva jos saatte motivaatiota meidän tuloksista. :wave:
Kiitos :) Kohta me painetaan 55kg :D Ja varmaan onkin seuraajia, tää on siitä kiva ketju et täällä ihan oikeasti on tullu tuloksia teillä, ja se jos mikä motivoi! Olen aikoinaan kuulunu useampaankin laihdutus-osaston ketjuun, silloin kun raskauskiloja pudottelin, mut siellä samat tyypit oli joka ketjussa ja monikaan ei lahtunu sit lopulta juuri ollenkaan. Sellaisessa ketjussa omaki motivaatio oli huonompi. Ja anteeks toi kauhea yleistys noista laihdutus-osaston ketjuista ;)
 
Tönt
[QUOTE="moi";24180071]Kiitos :) Kohta me painetaan 55kg :D Ja varmaan onkin seuraajia, tää on siitä kiva ketju et täällä ihan oikeasti on tullu tuloksia teillä, ja se jos mikä motivoi! Olen aikoinaan kuulunu useampaankin laihdutus-osaston ketjuun, silloin kun raskauskiloja pudottelin, mut siellä samat tyypit oli joka ketjussa ja monikaan ei lahtunu sit lopulta juuri ollenkaan. Sellaisessa ketjussa omaki motivaatio oli huonompi. Ja anteeks toi kauhea yleistys noista laihdutus-osaston ketjuista ;)[/QUOTE]

olen huomannu että paras motivaatio on omat tulokset ja kova itsekuri! toki nää ketjut auttaa jos tuntuu ettei oma selkäranka kestä yksin. :D mäkin tähtään siihen alle 60kg mutta siihen on vielä matkaa. perässä tullaan siis. :wave:
 
Minäkin tungen itseni tähän pinoon:wave:

Viime viikon maanantaina aloitin "kuurini". Lähtöpaino 76 (163cm), tavoite olisi -15kg. Tähän painoon tultu raskauksien myötä. Liikkuminen jäänyt kokonaan pois muuton jälkeen kun kauppaankin täytyy mennä autolla. Ja olen tosi huono lähtemään yksi n lenkille.. tai no tuleehan nuo mukelot koko ajan mukana.

-2kg nyt reilussa viikossa pois, tästä on hyvä jatkaa. Keväällä pudotin 5kg mutta en sitten jaksanut enää jatkaa:ashamed:

Makeanhimoon vinkkejä ...nämä toimii itsellä. Juon makeanhimon iskiessä sitruunavettä. Työnnän siis veteen reilusti suoraan purkista.. ja mä oon aina ollu hulluna sitrunaan..hapan akka:D

Toinen mitä teen välipalaksi usein on maitorahkaa ja marjoja. Vaahdotan 1/2dl rasvatonta maito, vatkaan sekaan 100g marjoja ja 200g maitorahkaa. Paljon proteiinia ja on hyvää:p ( alkuun laitoin yhden hermesetaksen makeutta antamaan, nyt en tarvitse enää ).

Tämä ei nyt makean nälkään varmaan auta, mutta hyvää kuitenkin ja täyttävää. Raejuustoa ja tonnikalaa vedessä.

Ruuaksi usein teen tomaattikastiketta johon paistan naudanpaistijauhelihaa. Paistan 400g naudanlihaa, lisään paseerattua tomaattia purkin tai kaksi + mausteet ja syön raejuuston kanssa:p
Laiskuuden iskiessä vihannekset tulee suoraan pakastimesta mikron kautta, koko se pussillinen.

Toivottavasti jollekin oli apua. Noita ruokavinkkejä saa laittaa..itse huono keksimään mitään:whistle:

Niin joo, tavoitteena saada tässä kuussa vielä 2kg pois.
 
^vierailija^
Huomenta! On tämä laihdutus alkanut suhteellisen huterasti :D Eli heinäkuun alkupaino oli 60,6, ja tänä aamuna näytti 58,8. Ihan kivahan se on ettei ylös ole menny, mutta kovin huimaa tahti ei ole.
Tosin en ole ihan nöpönuukasti karppaillutkaan (voisi sanoa että pienillä kaloreilla mennään), suurin piirtein 3/4 päivistä menee niin vähillä hiilareilla ku vain voin, mutta sit aina tulee sellanen herkuttelupäivä.
Mutta hyvä puoli on se, että olen saanut ruoka-annosten koko pienennettyä radikaalisesti!! Aivan mahtavaa! Ennen on nälkä jäänyt kurnimaan vaikka on popsinut 2 keitettyä kananmunaa, nykyään 1 riittää vallan hyvin :) Kyllä tämä tästä jos paino vain jatkaa samaan malliin putoamisen.

Ja suklaata en oo nauttinu varmaan kohta kuukauteen, jee!!1
 
Huomenta! On tämä laihdutus alkanut suhteellisen huterasti :D Eli heinäkuun alkupaino oli 60,6, ja tänä aamuna näytti 58,8. Ihan kivahan se on ettei ylös ole menny, mutta kovin huimaa tahti ei ole.
Tosin en ole ihan nöpönuukasti karppaillutkaan (voisi sanoa että pienillä kaloreilla mennään), suurin piirtein 3/4 päivistä menee niin vähillä hiilareilla ku vain voin, mutta sit aina tulee sellanen herkuttelupäivä.
Mutta hyvä puoli on se, että olen saanut ruoka-annosten koko pienennettyä radikaalisesti!! Aivan mahtavaa! Ennen on nälkä jäänyt kurnimaan vaikka on popsinut 2 keitettyä kananmunaa, nykyään 1 riittää vallan hyvin :) Kyllä tämä tästä jos paino vain jatkaa samaan malliin putoamisen.

Ja suklaata en oo nauttinu varmaan kohta kuukauteen, jee!!1
Hienostihan sulla on alkanut kilot karisemaan! Melkein kaksi kiloa jo tippunut eikä heinäkuu ole edes puolivälissä. :) Ooo, hyvä itsekuri suklaan suhteen!

Mulishilla lähtenyt kans hyvin heinäkuun huvennus käyntiin. Aivan varmasti toteutuu tämän kuun tavoite, kun vaan jatkat samaan malliin. :) Mä juon kans välillä sitruunavettä, mutta en ole mitenkään erityisesti ajatellut makeanhimoon sitä juovani, pitäisi varmaan kokeilla. :)

Mulla on taas motivaation puutetta. Sori, oon aina valittamassa. :D Heinäkuu on ollut aika kökkö. Olen miettinyt, että miks mun pitää laihduttaa, miks mä en saa syödä niin kuin haluan jne. Vaikka kiloja on tippunut yli 12 kg, niin ei siltikään tunnu, että olisi tapahtunut iso muutos. Mahtaako tuntua sittenkään, kun olen tavoitteessani joskus. :confused: Syön aivan väärin, esim. eilen puolet päivän kaloreista tuli Cheerioseista. :ashamed: Sitten ei saakaan enää syödä mitään kunnollista, kun on vetänyt roskaa mahan täyteen. Pitää yrittää skarpata.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Mulishilla hyviä vinkkejä, mie kans syön tuota raejuusto-tonnikala-yhdistelmää, usein lisään vielä tomaattiakin sekaan.
Ja pakastevihanneksia tulee kans syötyä joskus (raejuustonkin kans), ne on ainakin kevyitä :)

Nyt on taas tullu se ällötys kun kattoo peiliin, ikinä en oo oikeestaan ulkonäöstäni tykänny ja nää liikakilot ei ainakaan auta asiaa.:ashamed:
 
^vierailija^
Hienostihan sulla on alkanut kilot karisemaan! Melkein kaksi kiloa jo tippunut eikä heinäkuu ole edes puolivälissä. :) Ooo, hyvä itsekuri suklaan suhteen!

Mulla on taas motivaation puutetta. Sori, oon aina valittamassa. :D Heinäkuu on ollut aika kökkö. Olen miettinyt, että miks mun pitää laihduttaa, miks mä en saa syödä niin kuin haluan jne.
Kiitos :) Onhan tuo ihan kiva määrä, mutta päässä kummittelee se ajatus että se on kuitenkin vain nestettä, rasva pysyy ku on pysyäkseen. Mutta katsellaan, hitaasti hyvä tulee.
Itselläni on kanssa tuota motivaation puutetta, aina välillä tulee niin se fiilis että mitä ihmeen järkeä tässä on!?
Eilen oli ihan p*ska päivä, ja töissä ajattelin että tänään on PAKKO ostaa suklaata. Mutta ihme tapahtui kun menin kauppaan. Ostin salaattijuustokuutioita ja metukkaa :O Ja pepsiMaxia, mutta sitä ei lasketa ;) Sitä sitte mässäsin raivoissani, mutta lopulta en edes paljoa sitä syöny ku ei vatsalaukku enää vedä. Siitä tuli niin hyvä fiilis :)
 
Mulla on taas motivaation puutetta. Sori, oon aina valittamassa. :D Heinäkuu on ollut aika kökkö. Olen miettinyt, että miks mun pitää laihduttaa, miks mä en saa syödä niin kuin haluan jne. Vaikka kiloja on tippunut yli 12 kg, niin ei siltikään tunnu, että olisi tapahtunut iso muutos. Mahtaako tuntua sittenkään, kun olen tavoitteessani joskus. :confused: Syön aivan väärin, esim. eilen puolet päivän kaloreista tuli Cheerioseista. :ashamed: Sitten ei saakaan enää syödä mitään kunnollista, kun on vetänyt roskaa mahan täyteen. Pitää yrittää skarpata.
Mullaki on motivaatio hukassa, ja pahasti. :ashamed: Mutta kylläpä tästä noustaan.. viimeistään ens kuussa. ;)
 
AIIIIIIH!!
Hölkkäsin paikoillaan eilen vaivaset 6min ja peerkeles mun jalat on kipeet :O :D
Mutta vattalihastreenin jäljiltä ei tunnu missään... :ashamed:
Tein jalkanostoja niin paljon, että jalat tärisi ja rutistuksia. Tuli niistä varmaan 100 yhteensä ja siltinkään ei tunnu, vaikka tehdessä tuntuikin....

Painokin oli noussu 200g enkä tiedä miks :ashamed:
 
"Omppompooa"
Huomenta! Vieläkös tänne kerkeää mukaan? =)

Olen tammikuusta alkaen ollut dieetillä, välillä tiukemmin ja välillä löysemmin, yhteensä on kiloja lähtenyt 12kg tämän vuoden aikana.

Olen 154cm ja painan tällä hetkellä 55,7 Tavoite on koko ajan ollut 52kg mutta olen jumahtanut totaalisesti tähän 55kg!!! Olen nyt normaalipainoinen, mutta peilikuvasta sitä ei uskoisi :D Kaksi raskautta takana ja kaipaisin kovasti motivaatiota liikkumiseen että kiinteytyisin =)

Olen käyttänyt go-fat-go:n ruokavaliota. Ensin viisiviikkoa putkeen, sitten tankkauspäivä ja sen jälkeen 10viikkoa (joka toinen viikko oli tankkauspäivä) Nyt kesän ajan olen syönyt ihan mitä sattuu ja muutama kilo tulikin takasin :/ Joten otin itseäni taas niskasta kiinni!
 
"omppompooa"
AIIIIIIH!!
Hölkkäsin paikoillaan eilen vaivaset 6min ja peerkeles mun jalat on kipeet :O :D
Mutta vattalihastreenin jäljiltä ei tunnu missään... :ashamed:
Tein jalkanostoja niin paljon, että jalat tärisi ja rutistuksia. Tuli niistä varmaan 100 yhteensä ja siltinkään ei tunnu, vaikka tehdessä tuntuikin....

Painokin oli noussu 200g enkä tiedä miks :ashamed:
Urheilun jälkeen kehoon kertyy nestettä ja paino nousee =)
 
[QUOTE="Omppompooa";24187339]Huomenta! Vieläkös tänne kerkeää mukaan? =)

Olen tammikuusta alkaen ollut dieetillä, välillä tiukemmin ja välillä löysemmin, yhteensä on kiloja lähtenyt 12kg tämän vuoden aikana.

Olen 154cm ja painan tällä hetkellä 55,7 Tavoite on koko ajan ollut 52kg mutta olen jumahtanut totaalisesti tähän 55kg!!! Olen nyt normaalipainoinen, mutta peilikuvasta sitä ei uskoisi :D Kaksi raskautta takana ja kaipaisin kovasti motivaatiota liikkumiseen että kiinteytyisin =)

Olen käyttänyt go-fat-go:n ruokavaliota. Ensin viisiviikkoa putkeen, sitten tankkauspäivä ja sen jälkeen 10viikkoa (joka toinen viikko oli tankkauspäivä) Nyt kesän ajan olen syönyt ihan mitä sattuu ja muutama kilo tulikin takasin :/ Joten otin itseäni taas niskasta kiinni![/QUOTE]

Mukaan vaan! Tervetuloa :)
 
Toss Foo
Terveeks teille!

Tosi kiva, että keskustelu on vilkasta! Tervetuloa kaikki uudet, ja tsemppiä teille! Samoin myös jo aiemmin mukana olleille, sitä tarvitaan! Heinäkuu alkaa olla puolessa, saa nähdä miten käy kun elokuu kolkuttelee..

Olen ollut vähän nettipiilossa ja nyt olen lisäksi ollut vaa'atta, eli TÄYSIN tietämätön olen omista kuulumisistani.. Teidän tilanteenne luin juuri läpi, ja odottelen innolla huomista että pääsen tsekkaamaan oman painoni kotivaa'alle. Vähän pelottaa.. mutta onneksi ei paljoa :D
 
Kiva kun tänne liittyy muitakin uusia tässä kuussa kuin minä, pääsee sitten kivasti juttuihin mukaan! :wave:

Täällä hitusen takapakkia, vaikka into on suuri. Kaks päivää kyläilyjä: se tietää, et oon vetänyt hyvää grilliruokaa, päiväkahvipullat ja liikaa leipää eli hiilareita. Mikä hitto se on etten ilkeä olla syömättä enkä pystykään kylässä? Kotona kyllä sujuu, mutta kylillä. HUOH. Tuntuu, et nyt kun mies on lomalla, vierailuja on vielä enempi. Päh: / Jotenkin tuntuu tyhmältä olla syömättä kun toiset on varanneet ties mitä. Ja en tahtois "kuurista" puhua, kun musta tuntuu, et osa vaan toetaa "ettei yks pulla haittaa". Ei varmaan, mut jos käy kylässä joka päivä... :|

Noo ongelmat mullakin. Vaakaa välttelen kun ruttoa sen jälkeen, kun se piru näytti samaa lukemaa. Helvata, inhoon sitä kapistusta, kun se ei ylistä yhtää mun tekemisiä.

Luovuttaja fiilis. Mutten luovuta perkele. Toivottavasti heinäkuun lopussa on ees jotain pudonnut, tai taitaa tulla itku... :( Valivali.

Muilla teillä onkin älyttömän hienoja tuloksia! Onnea niistä!=):flower:
 
^vierailija^
Täällä hitusen takapakkia, vaikka into on suuri. Kaks päivää kyläilyjä: se tietää, et oon vetänyt hyvää grilliruokaa, päiväkahvipullat ja liikaa leipää eli hiilareita. Mikä hitto se on etten ilkeä olla syömättä enkä pystykään kylässä? Kotona kyllä sujuu, mutta kylillä. HUOH. Tuntuu, et nyt kun mies on lomalla, vierailuja on vielä enempi. Päh: / Jotenkin tuntuu tyhmältä olla syömättä kun toiset on varanneet ties mitä. Ja en tahtois "kuurista" puhua, kun musta tuntuu, et osa vaan toetaa "ettei yks pulla haittaa". Ei varmaan, mut jos käy kylässä joka päivä... :|
Noojuu, onhan tuo ikävää. Mutta varmasti suurempi muutos on se että kotona alkaa syömään terveellisemmin. Aika rasittavaa olisi jos aina pitäisi kieltäytyä vieraitten ruuista, itse en siihen pystyisi. Kesä on kuitenkin ohimenevä asia ja grillailut ja kahvittelut harvenevat ihan tuota pikaa.
Itselläni on ongelmana tuo työpaikan kahvipöytä... Ärsyttää kun siinä pitää olla niin usein jotain herkkuja, toimistohuoneeni on ihan siinä vieressä. Vähän liian helppoa siitä nappasta "ihan vaan pieni siivu pullaa", ja siitä se sitte lähtee, plääh.. Nytkii joku pahviaivo on hankkinu jotain lihapasteijoita joita ei sitte itte syö, grrr!

Tosin motivaatiota pitää sitte olla, koska pienetkin herkut hidastaa sitä kilojen pudotusta, mutta hiljaa hyvä tulee :)
 
IhanaValo
Miun on kans hirmu vaikea olla kylässä ollessa ottamatta mitä tarjotaan, yritän kyllä mutta sit alkaa se tuputtaminen että ota ota, ei pelkkää kahvia saa juoda tms.

Eilen vietettiin sit herkkupäivä, sipsii ja poppareita, vähän karkkiakin ja limpparia. Lasten kanssa katottiin elokuvaa ja syötiin hyvää. Vois tosin koittaa opettaa noillekin että vois syödä niitä herkkuja kevyemminkin, porkkana/kurkkutikkuja tms. Ei kai se sitten olis enää sama.

Tästä on hyvä koittaa taas "ponnistaa" eteenpäin, kevyempään päivään. Tsemppiä kaikille!!
 
Tönt
Kiva kun tänne liittyy muitakin uusia tässä kuussa kuin minä, pääsee sitten kivasti juttuihin mukaan! :wave:

Täällä hitusen takapakkia, vaikka into on suuri. Kaks päivää kyläilyjä: se tietää, et oon vetänyt hyvää grilliruokaa, päiväkahvipullat ja liikaa leipää eli hiilareita. Mikä hitto se on etten ilkeä olla syömättä enkä pystykään kylässä? Kotona kyllä sujuu, mutta kylillä. HUOH. Tuntuu, et nyt kun mies on lomalla, vierailuja on vielä enempi. Päh: / Jotenkin tuntuu tyhmältä olla syömättä kun toiset on varanneet ties mitä. Ja en tahtois "kuurista" puhua, kun musta tuntuu, et osa vaan toetaa "ettei yks pulla haittaa". Ei varmaan, mut jos käy kylässä joka päivä... :|

Noo ongelmat mullakin. Vaakaa välttelen kun ruttoa sen jälkeen, kun se piru näytti samaa lukemaa. Helvata, inhoon sitä kapistusta, kun se ei ylistä yhtää mun tekemisiä.

Luovuttaja fiilis. Mutten luovuta perkele. Toivottavasti heinäkuun lopussa on ees jotain pudonnut, tai taitaa tulla itku... :( Valivali.

Muilla teillä onkin älyttömän hienoja tuloksia! Onnea niistä!=):flower:
kyllä tuloksia tulee kun vaan jaksaa sitkeesti jatkaa. ja ei satunnaisia repsahduksia pilaa mitään, hidastaa vaan. tsemppiä ja motivaatiota lähetän sinne!! :)
 
Minä oon ihan tylysti kylässä sanonu etten ota herkkuja:ashamed: En minä nyt ole käynykään kuin kahdessa paikkaa, kaverilla ja sit mummolla siivoamassa. Mummo tuputti kaikkea mitä ehti ja tekee aina ruuankin. Otan kyllä ruokaa vähän.

Hommasin alkukesästä spinningpyörän.. nyt löysin intoni siihen. En kyllä jaksa kuin puoli tuntia kerrallaan sitä rääkkiä.

Käykö kuinka moni kuntosalilla? Mua kiinnostas hirveesti, mut halpaahan se ei ole kun tarvitsen sen jäsenyyden että saan lastenhoitopalvelut myös. Ajattelin sen kuukauden jäsenyyden ostaa myöhemmin ja kokeilla miltä tuntuu.
 
Viimeksi muokattu:
Tönt
kyläilystä...mulla on helppoa kieltäytyä herkuista koska en halua niitä. kylässä ilmoitan törkeesti että ei en syö herkkuja ja ei, en juo kahvia. tähän mennessä kukaan ei oo ottanut itteensä. kotona kun on juhlat ostan vihanneksia ja teen tikkuja ja nyt kesällä oon ostanut mansikoita myös. maistuu kyllä vieraillekin. :D

ostin eilen kk-kortin kuntosaliin. tavoite olisi käydä ainakin 3 kertaa viikossa. keskityn siihen rasvanpolttoon ainakin näin aluksi. ja tottakai jonkun verran lihastreeniä mutta en mee pumppaamaan mitään vaan sellaista kevyttä. tulee mahtava olo kun saa olla hetken ihan yksin siellä ja jälkeenpäin tietää että on tehnyt jotain!!

tiistaita taas odotellessa!! :p
 
Toss Foo
Höh, viikon lomareissu ja paino nousee :( :( Vaikka olen kyllä melkoisen vähäisellä ja kevyellä ruualla ollut! En edes halua ilmoittaa tänne tulosta, katsotaan sitten loppukuussa kääntyykö suunta..

Kyläpaikoissa minäkin joko sanon vaan että en ota (tai ekalla tarjouksella sanon että kiitos, kohta!) tai sitten otan yhden mahdollisimman pienen esim. keksin, jota syön sitten jopa kaksi kahvikupillisen kestoa. Yleensä se "kiitos, kohta" riittää ohittamaan pullakarikot.

Tsemppiä kaikille urakkaanne!
terveisin ekaa kertaa maaliskuun jälkeen noususuunnassa (ja siksi apeana) oleva
Toss Foo.
 
Mässäilykauden ja liikkumattomuuden jälkeen paino on nyt 68 kiloa, eli ei oo noussut. Onneksi.
Vyötärö on 88 cm, eli enää muutama sentti pois niin olisin terveellisissä mitoissa!

Minunki on kylässä helppo kieltäytyä herkuista, mutta täällä kotona se on hankalampaa. Äiti kyllä sano, että syön kamalan vähän, mutta silti mulla menee kalorit aina ihan överiksi. :kieh:
Hyvä sentään tietää, että en oo lihonu.
 
^vierailija^
Tuosta vyötärönympäryksestä tuli mieleen että pitipäs mennä mittailemaan noita ympäryksiä...
Vyötärö on 69cm, eli kai ihan OK. No arvatkaa vaan onko perse sopusuhtanen siihen?
No EI OO!! Se on tasan metrin!! :O

Ja juu, oon jostain kuullut että naisilla kuuluu olla muotoja, mutta minusta tuossa on ehkä himppusen liikaa muotoa, yyyh. Naisilla seksikkäin vyötärö-lantio-suhde olis mukamas 0,7 (vyötärö/lantio) ja minulla on 0,69. Mutta en kyllä koe olevani kovinkaan seksikäs...

Jospa sais liikunnalla ja laihuttamalla noi mitat mukavasti ales 63/90, ni sit oisin tyytyväinen. Nyt vain pitäisi alkaa jumppaamaan pakaroita ja vatsalihasliikkeitäkin tekemään. Jos jaksais :D :D
 
Mul olis tuo vyötärönympärys jonkun 78-79 cm. Olen lyhyt, joten pitäisi saada kapeammaksi, mutta mä en ole ikinä ollut mikään kapeavyötäröinen, en vaikka bmi olisi ollut 20.

Toss Foo Harmi! Mullakin on pari kertaa vaaka näyttänyt plussaa edelliseen verrattuna, ja kylläpä se vaan v*tuttaa. :kieh: Kyllä se siitä lähtee taas laskemaan. :)
 

Yhteistyössä