*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

IhanaValo Vielähän tässä on heinäkuuta jäljellä! Ehtii pudottaa muutamat sadat grammat. :) Mä käyn ainakin sitten vika päivä vielä vaa'alla; tietää mihin tää kuu loppuu ja mistä ensi kuussa jatketaan. Ens kuussa jatketaan, ehdottomasti!

Millenia Univaje on kyllä inhottavaa. : / Meillä poika tekee hampaita ja on nyt itkeskellyt öisin, ja sen takia olen itsekin heräillyt entistä useammin. En tiedä, miten suuri merkitys hyvillä yöunilla on painonpudotuksessa, mutta merkitys kuitenkin.

Tönt No nythän sulla tippui hienosti. :flower:

Toss Foo Mun piti kans kurkata kalenteriin, että joko tää kuu on lopussa. :D Vielä onneksi viitisen päivää aikaa huvennella!

Tsempit kaikille, otetaan loppukiri tälle kuulle. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Ka niin, eihän tää kuu oo vielä ihan loppu..jospa sitten viimenen päivä vielä kävis vaa'al niin näkis mistä lähetään.

Minuu pelottaa tässä kaikista eniten se, että ne kilot tulee takasin. Siis en oo kokonaan esim. herkkujen ja ns.raskaampien ruokien syömistä eli esim.ranskalaisia paistetaan kotona ruuaks. Harventanut kylläkin oon noita.
Koitan tosin sit pitää vähän kevyempiä päiviäkin, esim. tosi kuumina päivinä saatan syödä salaatin ruuaks kun ei vaan tee mieli mitään lämmintä ruokaa.

Pah, pitäs varmaan koittaa ottaa vaan päivä kerrallaan..
 
Mä en aio luopua mistään ruoista. Se mistä olen luopunut ja pysyn erossa jatkossakin, on liian isojen annosten syönti, turha syöpöttely ja napostelu, mahan täyttäminen herkuilla jne. Mun mielestä mistään ei tarvitse luopua lopullisesti, kunhan kiinnittää huomiota mm. annoskokoihin ja syö sen verran kuin kuluttaa. :)

Tavoitteena on tuon Kiloklubin kanssa oppia arvioimaan oikea määrä ruokaa, siis mitä saa syödä niin että ei liho. Kunhan olen saanut liikakilot karistettua, jatkan Kiloklubin käyttöä sillä "haluan säilyttää nykyisen painoni"-toiminnolla, ja toivon mukaan osaan joskus säilyttää painoni ilman ulkoista apua, muuta kuin vaa'an.
 
Noni, mulla alko menkat. :mad: Viikon etuajassa, ku olen syöny noita liuskoja putkeen turhan monta. Oma vika, mutta en ois halunnu täällä niitä kärsiä ilman juoksevaa vettä ja ku tupa on täynnä ihmisiä. Vähän jännittää, että tippuuko se paino sitte tuon myötä, ku on turvotusta ollu jo ainaki heinäkuun, jos ei kesäkuutaki jo. Toivotaan parasta, jooko? Nyt vaan jää lenkkeilyt varmaan tauolle, ylläri. :rolleyes:

Ostin melkein viikko sitte suklaalevyn ja oon syöny siitä vaan 1½ palaa. :cool: Toisaalta, vehnäleipää, pullaa ja jäätelöä on tullu syötyä vähä liikaa. :ashamed: En siltikään aattele, että kaikesta pitäis luopua ihan sataprosenttisesti, vaan kaikkea voi opetella syömään kohtuudella. Tarkkailee vaan kaloreita ja yrittää syödä kasviksia, ne on ne perusjutut joilla laihtuu. Eikä liikunnastakaan oo haittaa. ;)

Terveysvaikutuksista vielä sellanen, että mulla on tippunu verenpaine normaaliks ja leposyke on enää n. 65! Vielä vuosi sitte leposyke huiteli satasen paikkeilla ja verenpaine oli korkealla.

Tsemppiä kaikille vielä viimesille päiville! Ja ens kuussa jatketaan - onko halukkaita tekemään uutta ketjua?
 
Toss Foo
Turvotusta toista päivää.. eli naisena olon ihanuutta täälläkin ilmassa. Onneksi se on sentään ohimenevää. En olekaan ennen huomannut, miten paljon paino nouseekaan ihan vaan kuukautisten alkamisesta johtuen. Järkkyä, 800g nousua ennakointipäivänä ja siihen vielä 200g lisää kun vuoto alkoi. KILO naiseutta näille päiville lisää, hu-jee!

Mulle iski eilen tosi järkky päänsärkykohtaus, joka meni vasta nukkumalla ohi. Sen jälkeen oli sitten ihan HIRVEÄ nälkä - siis vaikka olin syönyt ihan normaalisti päivän ateriat siihen saakka. Koko illan kurni vatsa, mitä ei ole tapahtunut vuosikausiin.. onnistuin välttelemään syömähimoja rahkan, macademia-pähkinöiden ja runsaan veden avulla. Mut olipa outoa kun heräsin torkuilta päänsäryttömänä mutta järjettömän nälkäisenä, ihan kuin se päänsäryn torjuminen olisi vienyt kaiken ruuan elimistöstäni :D !

Verenpaine pitäisikin mitata, ja toinen mikä nyt kiinnostaa on tuo kolesterolimittaus.. meillä on sukupainetta korkeaa kolesteroliin, mutta omasta tasostani en ole nyt tietoinen kun raskaus- ja imetysaikoina sitä ei ole tullut tsekattua. Olisikohan aika tehdä viisivuotispäivitys?

Eiköhän se elokuun pino saada myös pystyyn, jos ei joku muu ehdi aloitusviestiä laittaa voin sen vaikka minäkin huitaista. Eihän tuo paljoa vaadi :)

Kesäpäiviä kaikille kuun loppua kohti! Voikaa hyvin!
 
"Hujoppi"
Heinäkuun tavoite oli -5kg muistaakseni, ihan siihen en päässyt, mutta -4 kg on mielestäni hieno saavutus tämäkin! Jäätelöä tuli syötyä ehkä liikaa..... =)

Ilmoittaudun halukkaaksi jatkamaan pinossa elokuussa! Ehdottomasti!
 
Eilen oli paino 70,9 eli se oli sitten -800g viikolle, ihan jees, varsinkin kun sorruin syömään ylimääräistä suklaata. Tänään näytti kyllä jo 70,5 ;). Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa... Tai ihan reippaastikihan se menee jos kilo per viikko lievällä ylipainolla, mutta tykkään niin syömisestä että sellainen kärttyisyys alkaa kumuloitumaan. Toissakesänä oli ihana päästä lopettamaan kolmen kuukauden jälkeen kun raskauduin... Nyt pitäisi päästä ainakin johonkin <65kg ennen kuin kehtaa pitää taukoa. Lopullinen tavoitepaino olisi näin arviolla 58kg, mutta en ole ollut alle 60kg raskauksien jälkeen niin sen näkee sitten peilistä paremmin.

Voi kun nämä helteet loppuisivat ja pääsisi sinne kouluun. Dieetti, kotityöt, kärttyiset kakarat, huonot yöunet, hikoilu... hajottaa. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että läskit hajottaa vielä enemmän. Eli luultavasti olo piristyy kyllä kunhan saa vielä jokusen kilon pois. Sitten kun vielä saisi nukkua kunnolla ja kohennettua vähän kuntoa... On tuota omaa vikaakin univajeessa, kun ei meinaa illalla malttaa mennä nukkumaan heti vaan haluaa puuhailla omia.
 
Mä siirrän punnituksen huomiselta maanantaihin, syynä menkat ja siitä johtuva possuolo. On nimittäin niin hyvä viikko (tai no 10 päivää) takana, että en halua minkään ylimääräisen turvotuksen tuovan mahdollisia lisägrammoja. :D
 
Eilen tuli mätettyä roskaruokaa ja karkkia, oli siis ihan herkkupäivä mutta meni vähän yli taas :(. Tänään vedin sitten tuossa hikitreeniä kun penskat oli päikkäreillä, toivottavasti kulutti nyt sen verran ettei noita herkkuja varastoinut kroppaan. On varmaan huomenna joka paikka kipeenä, mutta ei se haittaa kun en minä treenaamaan pääse niin usein, että sen takia urheilut jäisi välistä. Ja kyllä se kipeän lihaksenkin korjaaminen kaloreita kuluttaa :).

Oli muuten puhe siitä vihreästä teestä aiemmin, niin minä laiskana juon ihan pussiteetä, mielestäni Pirkan Vihreä Vaniljatee on hyvää ja edullista. Vaniljassa on sitä makeutta sen verran, ettei tarvitse lisätä sokeria tai hunajaa. Vihreät sitrusteet on myös hyviä, saatan myös jotain marjanmakuisia joskus juoda. Eipä vaan näillä helteillä hirveästi ole tullut juotua... Vissyä menee ja välillä voi nautiskella tekemällä omaa limsaa sitruunamehukatista. Pikkuloraus mehutiivistettä pitäisi kuitenkin olla parempi kuin sokerilimsat tai aspartaamilitkut.
 
Toss Foo
Joo mä taidan siirtää punnituksen puoleen kuuhun, #/]^§ sentään! Eihän tämä menkkaturvotus ole multa mihinkään kadonnut, pikemminkin lisinyt. Enkä VARMASTI ole syömällä mitään kerryttänyt lisää.. jos samaa rataa jatkuu huomenna kuin koko tämä viikko, on painoni lähes sama kuin alkukuusta. Eli heippa sitten vaan se kolmen kilon pudotus, takaisin tuli eikä pois inahda.

Lähtiskö vetämään vitutukseen jääkaapin tyhjäksi. Ärrin murrin, niin kerta. Vit.
 
Joo mä taidan siirtää punnituksen puoleen kuuhun, #/]^§ sentään! Eihän tämä menkkaturvotus ole multa mihinkään kadonnut, pikemminkin lisinyt. Enkä VARMASTI ole syömällä mitään kerryttänyt lisää.. jos samaa rataa jatkuu huomenna kuin koko tämä viikko, on painoni lähes sama kuin alkukuusta. Eli heippa sitten vaan se kolmen kilon pudotus, takaisin tuli eikä pois inahda.

Lähtiskö vetämään vitutukseen jääkaapin tyhjäksi. Ärrin murrin, niin kerta. Vit.
Sielunsisko. :D
Mie oon syöny tänään vaaleeta leipää, ranskalaisia, makkaraa, pullaa ja kakkua. :D Menkat. :heart:
Huomenna aamulla silti meen puntarille, näytti se sitte 64 tai 74, se on minun tämän kuun tulos.

Jos se menkkaturvotus nyt kumminki lähtis pikkuhiljaa? Syö persiljaa ja juo paljon vettä, tai oota tosiaan siihen, että se turvotus lähtee pois. Ja lähteehän se. :hug:
 
Heippa!

Olen kyllä lueskellut mukana, mutta ihmeemin en ole ehitnyt kirjoittelemaan. Jotenkin tää miehen loma tekee sen, et perheen meno on rapsakkaa.

Täällä on sujunut vaihtelevasti; tosi hyviä päiviä ja toisaalta esim. eilen varmaan 300g suklaata ja iso karkkipussi! :D En sitten juuri muuta syönyt, tyhmää, tiedetään. Tuli vaan PAKKOSAADA, tiedättehän! ;)

Jokatapauksessa. Olen mukana elokuussakin, ehkä jopa rivakammin. Saattaa vaan tää yöllä alkanut kuume vähän pilata meininkiä.

Tulokset? Heinäkuussa huveni -2kg.
Puoli kiloa viikossa, kelpaa miulle mainiosti näillä "uhrauksilla" :)

ONNEA KAIKILLE PUDOTTAJILLE ja niille, jotka eivät saaneet mieleistään tulosta; HITAASTI hyvä tulee! Kyllä ne kilot rapisee, nopsaan tai vähemmän nopsaan! :)
 
EllaMaaria Puoli kiloa viikossa on aikankin oikein terveellinen tahti. :) Mä harrastan samaa, eli jos syön vaikka suklaata, niin se on sitten pois muusta, siispä ei hirveästi viitsisi herkutella, kun kunnon ruokaa kuitenkin tekee mieli suklaasta ym. huolimatta.

Mä kävin nyt sitten tänään vaa'alla, tulokset tulee tässä

Toukokuussa tipahti: 7,2 kg
Kesäkuussa keveni: 3,8 kg
Heinäkuussa hupeni: 2,6kg
Kokonaispudotus: 13,6 kg
Bmi tippunut: noin 5,4 yksikköä


En ihan päässyt kolmen kilon tavoitteeseeni, mutta nyt kun on menkat päällä, niin voihan sitä turvotusta olla vähän. Käyn varmaan vielä huomenna varmistelemassa tulosta. :D

Elokuun tavoitteeksi otan taas -3 kg. Ja arvatkaas mitä, elokuussa mun paino alkaa viitosella. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Eilen oltiin kaverin juhlissa, tuli mässytettyä ja juotua niin ettei pitäs vähään aikaan tehdä mieli juhlimaan..Tänä aamuna kuitenkin vaa'alle kipusin ja kaiken kaikkiaan -1,5kg oli lopullinen tulos. Sitä en tiiä miten paljon tuo eilinen vaikutti puoleen jos toiseen mut tästä lähetään ens kuulle :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa se onki jo viimenen päivä. Tän viikon ollu ihan yksin kotona ja päässy tosi helposti liikkuu.
-2kg, yhteensä heinäkuussa siis lähteny -6kg.

Täytyy todeta ettei ole ollu mielitekoja. Mä oon kiskonu sitruunavettä ihan olan takaa. Syömiset jäänyt kyllä liian vähälle mut korvaan sen jollain pienellä "pommilla".
 
Toss Foo
Hommahan siis jatkuu!
Elokuussa entisestään kutistuville painonpudottajille TERVETULOA tänne:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2006877-elokuussa-entisestaan-kutistuvat/#post24309737
 

Yhteistyössä