Heinäkuun Onnenhiput 2011

Ilmottaudun mukaan nyt vihdoin. En löydä tästä värejä, joten en voi laittaa punaisella... Meidän tyttö syntyi siis 9.7 painoa 3260 ja pituus 51

Ihana pakkaus :heart:
Haastavaa on ollut ajankäytön jakaminen esikoisen ja kuopuksen välillä.
Kaiken joudun aina jättämään kesken esikon kanssa, jos vauva kutsuu.

Mitäs muuta tulee mieleen nyt pikaisesti.. Manduca on superhyvä; vaunuja ei olla juuri vielä käytetty. Hyvä, että ostettiin halvalla käytetyt, jos niitä ei tarvitakaan.

Mun täytyy lueskella ajan kanssa läpi teidän kirjoituksia. Nyt kirjoitan yhdellä kädellä, nukkuva tyttö sylissä.

Tapaamiseen voisin olla mahdollisesti kiinnostunut tulemaan, jos uskallan.. Olen hipenen epäsosiaalinen.

Katon illalla uudestaan pääsenkö koneelle, lukemaan ja kirjoittamaan.

Rumpnisse ja typy tänään tasan 2kk
 
Moi

Minun on kovasti tehnyt mieli käydä kirjoittelemassa ja lukemassakin täällä teidän juttuja, mutta en ole oikeen rohjennut...
Meillä kun ei kaikki mennyt ihan niin kuin elokuvissa ja alkujärkytys on ollut kova, niin on omalla tavallaan vaikea lukea toisten onnesta ja ilosta, kun omaa onnea ja iloa varjostaa huoli, pelko ja monet muut ei niin kivat tunteet.

Nyt on vaan alkanut tuntua, että olis kiva saada puhua/kirjoittaa ihan perus vauvajuttuja ja yritää jättää asioita taka-alalle välillä. Kelpuutatteko mukaan sinne teidän kerhoon minutkin?

Soleriini
 
Rumpnisse (ja muutkin), tule ihmeessä kerhoon, se on siis tosiaan ihan täällä kaksplussalla. Itse kirjoittelen enemmän nyt sinne, kun voi vähän vapaammin omista asioistaan kirjoittaa, ei ole kaikkien luettavissa. Ja tule ihmeessä myös tapaamiseen :)

Meillä on oma kone rikki, kirjoittelen anoppilasta.. Tänään saadaan lainakone kotiin, pääsen päivittämään tämän listan.

Mayinga & Hajuherne 2,5 kk
 
mieki haluaisin kerhoon! :)

meillä arki alkanut ihan kivasti rullaan, ristiäiset oli nyt sunnuntaina, nimi paljastuu sitten kerhossa ;)

isosisko on oikeen hellä vauvaa kohtaan, kovasti vauvakin jo siskon toilailuille naureskelee :)
 
Heippa,
en ole aikaisemmin foorumeilla vieraillut, mutta näin ensimmäisen lapsen äitinä aloin etsiskelemään vertaisryhmää ja tämä näyttäisi olevan se mikäli mukaan vielä mahtuu.

Ikää itselläni on 30 vuotta ja vauvallani tänään tasan kaksi kuukautta. Tyttäreni syntyi 13.7. ja painoi syntyessään rv 41+4 3810 grammaaa ja oli 50 senttiä pitkä. Odotusaika sujui hyvin vaikkakin ruokavaliohoitoisen rd diagnoosin sainkin. Vauvailu sen jälkeen on sujunut vaihtelevasti, ihanaahan tämä on, mutta välillä haastavaa. Onkin kiva huomata etten ole ainoa joka pohtii mm. maidon riittävyyttä.

Nyt helmemme tuolla huuuteleekin, joten palaan asiaan myöhemmin.

Pompu
 
Heippa! Apua, tuntuu ettei ehdi yhtään olla koneella, mutta nopsaan kysäisen, saisinko mäkin kerhokutsun?

Kiitosta, palaan pian paremmalla ajalla :) Kerhon puolelle sitten tosiaan mukevempi kirjoitellakin...
 
nightwalker meillä yksi masuvaivainen poikalapsi. Omasta ravinnosta on karsiutunut melkein kaikki vihreä pois kun ne aiheuttaa melkeimpä heti itkuisuutta vauvalle. Viimeksi fetasalaatti kostautui kovalla itkulla ja hirvittävän hajuisilla kakoilla. Paras apu on ollu relatipat ja vyöhyketerapia, kahden hoitokerran jälkeen masuvaivat helpotti paljon ja nyt osaa jo itse auttaa hieromalla.

Kerhoon on kaikki siirtyneet, joten kaipa minäkin sinne tahdon.

Meillä oli muuten eka korvatulehduskin jo, ikää ehti olla reilu 2kk.
 
Moikka vaan kaikille. Seurailin näitä teidän keskusteluja raskausaikana silloin tällöin. Nyt kun tää vauva-arki on lähtenyt hyvin käyntiin ja olisi jopa aikaa kirjoitella, niin toivoisinkin saada liittyä ryhmään. Julkisesti en halua kirjoitella elämäntilanteeni vuoksi.

Wiih + rinsessa 2kk
 
No hui! Mä en oo huomannutkaan että meillä on täällä tämmöinen! :D
No mä voisinki sitten päivitellä mitä meille kuuluu :)
Eli tyttö on tänään 3kk ja 11päivää. Tytsy on nyt ollut viimeiset kuukauden korvikkeella kun maidon tulo hiipui vähitellen, kunnes loppui kokonaas : /
Neiti on oikea ilopilleri ja todella helppo! Yö syönnit ovat jääneet jo aikapäiviä sitten pois, ja lattialla kieritään koko ajan vatsalleen selältä :) Perunaakin ollaan alettu jo maisteleen neuvolan luvalla. Neiti kasvaa kamalaa tahtia ja on ihanaa nähdä kun joka päivä opitaan uutta :)

Mäkin voisin haluta liittyä sinne kerhoon mistä täällä on suuri puheenaihe! :D

Emilien ja tyttö :heart:
 
Moikka!!!

Anteeksi ihan hävettää olen jättänyt teidät vaikka olitte mun tukeni ja turvani koko odotuksen aikana!!! :ashamed:

Kerhoon jos pääsisin ni pistäisin sormet sauhuten teille kuulumiset kuvien kera :) Kyllä noi pikkuveitikat kasvavat silmissä ihan kyynel vierähtää silmäkulmaan joka päivä, kohta ovelle kolkuttaa se puolivuotis päiväkin ja siitä enää yksi hujaus ni on 1 vuosi mittarissa. :'( esikoinenkin täyttää jo 4 vuotta helmikuussa. Mihin tää aika menee?!??!?!

Niisku-rouva + pirpanat kohta 5kk :)
 

Yhteistyössä