+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Tulin nopeasti piipahtamaan vielä ennen unille menoa. Istuin miehen kanssa iltaa tuossa meidän pihalla lapsen mentyä nukkumaan ja nyt olen sitten liian väsynyt kommentoidakseni. :| Ehkä jään taustailemaan hetkeksi, mutta kirjoittelut jäävät suurimmalta osin huomiselle. Oli aika raskas päivä, kun lapsi kiukusi ja temppuili. Sai kyllä paljon huomiota siivouspäivästä huolimatta, kun vuorotellen minä ja mies oltiin hänen kanssaan. Mies leikki ja minä luin. Oli ilmeisesti väsynyt ja söikin vähän huonosti. Toivottavasti ei ole kipeäksi tulossa. :/

Lämmöt ovat edelleen koholla ja lukema pysyttelee aika tasaisena. Muutaman päivän sisällä on odotettavissa mahdollisesti pieni kohoaminen, jota jännityksellä odotan. Haluja on ollut yllättävän paljon oviksen menosta huolimatta ja kuivat päivät loppuivat jo. Paksua limaa on tihkuttanut paperiin ja pikkuhousuihin. Nippailut jatkuvat ja välillä polttelee muniksia. Toivo on herännyt. :whistle: Aikaisintaan dpo14? testaan ekan kerran, mikäli tunnen pienintäkään aihetta. Sitten pidän ainakin muutaman päivän tauon ja seurailen tuleeko uusintatestille tervetta. Elokuussa olisi hyvä ajankohta raskautua. Plussapuhureita kaikille piinailijoille ja perässä tulijoille!

Yritän muistaa huomenna listaa päivittäessä, että on JO elokuu. Linkitän sitten uuden pinon tänne, kunhan se on valmis. Tervetuloa jälleen vanhoille ja uusille! :)
 
Huomenta! =)

Lista on nyt päivitetty uudessa pinossa. :) http://kaksplus.fi/keskustelu/t1801451#m21533228 Käyn vielä muokkailemassa sen ulkonäköä, mutta kommentoimaan saa jo tulla. :)

tatskattu > Tein uuden pinon, koska en päässyt lisäämään listaa sinun tekemään aloitukseesi. :/ Kiitos kuitenkin, kun "varasit" meille otsikon! :)
 

Yhteistyössä