+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

lauantai 3.7.2010



Safiirix...................kp59/28-31...............29v....3. lapsi
mamitus................kp58/28....................26v.....2. lapsi.....yk5
Manzu...................kp57/29
Sarmiina................kp56/25-30.........................3. lapsi.....yk3?
Taikapeili...............kp46/28-35...............31v.....2. lapsi.....2v+
ToinenToive...........kp46/31....................20v.....2. lapsi.....yk5
Shiny.....................kp43/?..................................................yk1
MiiJane76..............kp41/26-34................33v.....4. lapsi.....yk27
Mariel85................kp37/?..................................2. lapsi.....yk2
Jade-....................kp36/31...............................1. lapsi......yk5
NeliApina...............kp32/24................................4. lapsi.....yk2
Liina87..................kp29/30.....................23v.....1. lapsi.....yk1
mimia85.................kp26/25-28.................25v.....2. lapsi.....yk2
Jinda.....................kp25/~31................................1. lapsi.....yk4
Kristen..................kp23/~34....................21v.....2. lapsi......yk9(1v+)
BloodyEnd.............kp22/30......................19v.....1. lapsi.....yk31
wilkat....................kp19/35.................................3. lapsi.....yk8
TUUtikiks...............kp18/28.......................29v.....2. lapsi.....yk2
NoBlood.................kp16/25-28...........................1. lapsi.....yk1
Minnäi....................kp14/31......................30v.....4. lapsi.....yk2
saraji.....................kp13/28-30.................33v.....4. lapsi.....yk4
An-nie....................kp12/~30..............................1. lapsi.....yk3
marika 83..............kp9/35-45.............................1. lapsi.....yk6
Auneli....................kp4/28-30....................27v....2. lapsi
iloksi......................kp2/?...........................27v....1. lapsi....4v+
Viulu......................kp1/28-30
macy gray.............kp1/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
inspire................................................................1. lapsi
miimi10...............................................................................yk1




TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87




PIINAILIJAT
MiiJane76....................dpo22
Shiny...........................dpo19
Mariel85......................dpo17
TUUtikiks.....................dpo5
Kristen........................dpo4



PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: HelinäKeiju10 :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:

PLUSSANNEET 2o1o kesäkuu
Auneliini.................24.6. ....kp32/28.........................2. lapsi.....yk4
samara88..............28.6. ....kp27/22-27....................1. lapsi.....yk5



HAAMUILIJAT
 
Aivan mahtavia kuvia mg, kiitos siis uudesta hienosta pinosta :)

Öhhöh, mä olen nyt ihan sekasin mun kierron kanssa. Tänäänkin on turvottanut ja ollut ällö olo lähes koko päivän ja helpotusta tohon mahan turvotukseen ei tunnu tulevan millään. Se sinällään ei vielä ole niin kummallista, mutta tänään tuli pyyhkiessä muutama pisarajuova valkkarin mukana verta. Jos dpo on tosiaan vasta 4 se ei voi olla edes kiinnittymistä! Mutta toisaalta jos toivoa haluaa elätellä, mä en ihan täysin varma tosta ov:n ajankohdasta ole; tuo luku on vain sellanen, että sillon se oli ainakin tapatunut, sillä lämmöt oli huomattavasti korkeemmalla... edellisenä en mitannut ja muutama päivä ennen en muista yhtään.
Tosin en mä osaa nyt edes toivoa vielä mitään, kunhan toivon, ettei menkat ala ensi viikonlopun aikana, kun ollaan mökkeilemässä kera järvipesun ja ulkovessan...
 
Jee, pääsin minäkin tähän mukaan B)

Täällä sitä edelleen odotellaan merkkejä jostakin. Mieluiten plussasta, mutta alkaa sopimaan muutkin, nimensä veroista aikaa. Tuohon voisi lisätä mun kohdalle 23v ja 1.lapsi yrityksessä =)

Me ollaan miehen kanssa nyt lomamatkalla, mutta mulla on yksi testi mukana, jotta tiukan paikan tullen voin tehdä testin :LOL:
 
Macy Grey: Kiitos hienosta uudesta pinosta! :flower:

Kristen: Mun olotukset on melkeen identtiset sun kans, paitsi et mahan sijasta turvottaa jalkoja. :p Toi juoksevahko valkkari pienellä punahöysteellä mua ihmetyttää tosi paljon. Ei oo ennen ollu moista mulla ja valkovuodon jatkuminen päivä tolkulla ihmetyttää sinällään. Oisko se sit syytä ahkeran greipin syönnin/juonnin? Ja niinku sanoit eihän sitä ihan tarkkaa ovis aikaa voi välttämättä määrittää, joten nää piinailupäivät saattaa heittää. Toivotaan niin... =)
Mä oon pyhästi päättäny olla testailematta ennen 19. päivää. Saas nähdä kuinka maltan, jos vuoto ei ala ennen sitä. Vannomatta ois kai paras... :whistle:

Hei kaikille uusille muuten! :wave:
 
Kiitos mg uudesta pinosta taas jälleen kerran, toi OMG kuva on hauska! :LOL:
Omaan napaan... ovis bongattu eilen mutta tänään tuli valkkarin mukana verta siis ihan hitusen, ei mulla ennen ole valkkarissa verta ollut jos ovis pitää paikkansa niin ei voi olla kiinnitymisvuotoa, jollei ovis ole ollut aikaisemmin...hmmm...en tiedä? :eek:
Huomasin että muillakin on tälläistä ollut....plussapuhureita meille kaikille...
:whistle:
 
Saraji > Myös ovulaatio saattaa aiheuttaa pientä veritihkua valkovuodon sekaan. :)

Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Olen viime aikoina hieman hajamielisesti tänne kirjoitellut, joten välillä on saattanut toivotukset ja listalle lisäämiset jäädä väliin. Pahoittelen!

Omaan napaan kuuluu menkkakipuja ja harvinaisen runsasta vuotoa. Yhtään hyytymää ei ole tullut ja se hieman kummastuttaa. Voihan niitä tulla vuodon lopulla vasta, mutta yleensä on tullut jo alussa jonkin verran. Kipuihin pitää ottaa aika reilusti lääkettä, mutta huomenna varmaan jo helpottaa. Viime kierto oli varsin rohkaiseva siinä mielessä, että pituudeksi jäi 31 päivää ja luteaalivaihekin oli vain 15 päivää. Normaalimittaiseksi jäädessänhän mulla on kierto yleensä 32-34 ja luteaali 16-18 päivää. En silti uskalla innostua kropan toimimisesta, koska tämä alkanut kierto voi menna ihan miten tahansa. Lähipiirissäni on nyt sattunut useampi kuolemantapaus lyhyen ajan sisään, joten stressiä ja murhetta varmasti on haittaamassa ovista. Toivottavasti kuitenkin kierto sijuu ongelmitta.

Nyt täytyy jatkaa hommia, mutta palaan jossain vaiheessa kommentoimaan lisää. :)
 
Tää on kyllä niin ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!!!!! Hain nyt sitte raskaustestin ja NEGA! Missä ihmeessä se täti sitten kuppaa, ku kuitenkin söin ne terolutitkin ja vielä 2tabl/pvä kymmenen päivän ajan.. aina on vuoto tullut viikon sisällä viimisestä... Tä testi oli sellanen kun B sure ja luki että mihin vuorokauden aikaan tahansa voi testata.. |O :'(
 
Mariel Kuinka kauan sitten sä lopetit terolutit? Joillakin on mennyt pari viikkoa, ennen kun menkat on alkanut... Ja sit taas toisaalta ne saattaa laukasta ovulaation, jota muuten ei olis tapahtunut ja sen takia olis ov ollut vasta myöhemmin ja ei noi tavis testit anna mitään tulosta vielä :) Toivottavasti tilanne selviää, edes johonkin suuntaan!

Ja jottei oma tila mene kummalliseksi, niin tässäpä lisää ihmeteltävää. Mittari näytti nyt illalla 38,35! Siis joo, on kuuma päivä ja ilta lämpöjä ei lasketa, mutta on toi silti musta hurjan korkea siihen nähden ettei ole YHTÄÄN kipeä olo, nenän vuotamista lukuunottamatta... Oliskohan voinut kuitenkin eilen olla kiinnittymistä ja nyt lämmöt pompsahtanut siitä *haaveilee* :whistle:

mg Otan osaa sukuanne ja lähipiiriänne kohdanneeseen suruun :( :hug:
 
Uusi pino, hyvähyvä. Tässä kuussa sitten plussataan! :)

mg :hug:

).( Tää on aikalailla lomafiiliksissä, ukkokullan luo palailen viimeistään sitten kun ovistesti näyttää plussaa. :D Nyt on aika nauttia auringosta maaseudun rauhassa. :saint:
 
Kristen, toivotaan parasta, kovasti peukutuksia plussan puolesta!!
Mg, :hug:

Täällä taitaa olla aika parhaat päivät meneillään..oisko kp15 menossa ja kierto sitä 30-32 luokkaa :) Lomafiiliksissä ollaan kyllä parhaamme mukaan oltu aktiivisia ;)
 
:heart: :heart: :heart: Meille tuli plussa! Plussa! Plussa! Plussa! :heart: :heart: :heart:

Plussa-aallon alku alkoi nyt! :heart:

Mä näin yöllä kolme unta, jossa sain plussan! Ja heti herättyä närästys/paha olo tuli vastaan ja niin kuin unet olivat kertoneet niin plussa tuli! :) Ja huomenna on tosiaan ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa. Ja koulutusta ensimmäiset kaksi viikkoa
aina klo 8-16, niin missä välissä mä ehdin soittaa neuvolaan niin että kukaan ei kuule, kun soittoaika on 12-13 ja enkä kovin suureen ääneen haluis vielä sanoa että olen raskaana..

Olo on ihan uskomaton! Onnesta sykkyrällä! :heart: Oltiin varauduttu että tähän menee ainakin se 7kk..

Listalle voi laittaa:
mimia85.............04.07. ....kp27/23-28..................2. lapsi.....yk2
 
Paljon onnea mimia85!! :heart:

Kiitos taas mg uudesta pinosta :) Edelleen siis mukana tässäkin, täällä odotellaan ovista. Harmittaa vaan kun kierrot niin venähtäneitä ettei yhtään tiedä millon ovis vois olla käsillä. Viime kierrossa vasta kp 36 :| Mutta näin kesällä meillä kyllä treenataan melkein päivittäin muutenkin, joten ei isompaa paniikkia ajoituksesta. Mukavaa hellepäivää =)
 
mimia85 Paljon onnea!!! :flower: :heart:

Ääh, toivo tosiaan nostaa päätänsä, enkä haluaisi taas pettyä! Tänään maha kävi sellaiseksi, että jos painuu (esim. kumartuu ) alkaa pyörryttämään, lisäksi on ällö olo ja aamuyöstä heräsin, väsytti ihan sikana, mutten saanut unta. en edes miettinyt mitään, joten siitäkään ei voi johtua... Kunpa tietäisin, en tosiaan haluaisi elätellä turhia toiveita ja pettyä taas pahemman kerran!

mariel :hug: :(
 
Moikka ja kiitos macy gray nikkini lisäämisestä listaan :)

Seuraavat kierrot varmaan onkin paljon vähemmän odotusta täynnä, kun meillä ei kotikonstein tuota vauvaa ole tämän 4v aikana tullut, vaikka minulla lääkkeillä se ovis on saatu tulemaan. Mutta taidan silti pyörähdellä joukossa seurailemassa muiden kuulumisia.

Onnittelut mimia85 plussasta :)

Tsemppiä Kirstenille jännäilyihin !

Ja plussatuulia muillekin toivoville !
 
Heippa täällä olisi uusi piinajilija / vauvakuumeilija joukkoon mukaan! :) Ehkäisy laastarit jätin 30.5 pois ja menkat alkoivat kunnolla 2.6. Ennen aina ollut säännöllinen, 29/30pv kierto. Nyt jos vanha kiertoni pitää paikkaansa, niin menkat keskiviikkona myöhässä viikon, mutta edelleen näyttää negaa elivo raskaustestillä jossa herkkyys on 25 ml/IU. Todella vahvoja oireita, puolitoista viikkoa alavatsakipua kuin olisi menkat tulossa, ja eilen alkoi rintoja särkeä. Mietin jos plussa näkyisi vain myöhemmin, tai jos ovis on ollut myöhempään tässä kierrossa ja sen takia en vielä plussaa? Tai sitten en ole raskaana :( Tulisi ne menkat edes että voisi jatkaa yrittämistä. Plussatuulia kaikille! :) Lämpö oli äsken 36,6... Kai tuo vähän koholla on.
 
Lämmöt romahti ja ovistesti näyttää taas hailakkaa viivaa, eihän nyt kahta ovista voi olla yhellä kierrolla viikoin välein. Harmittaa koska jos nyt on taas ovis niin kierto vaan pitkittyy eikä pääse todelliseen yritykseen kun ei oo kierrosta mitään tietoo. Ja saa sitten koko ajan pelätä millon housut värjäytyy punaseks joten valkeet housut on kokonaan pannassa. Ollaanpa sitten mustilla housuilla kun hellettä on 30 astetta. Tietäis edes viikon koska täti meinas tulla.
 
Onnea plussanneille!

Mites, minne päin sitä kannattaisi soitella mikäli tahtoo gynelle? Pääseekö terveysasemilla vai pitääkö jonnekin muualle soittaa? Ei huvittaisi maksaa montaa kymmentä euroa siitä jos käy gynellä tutkituttamassa että onko masuasukki mukana vai ei. Kp44 eikä mitään kuulu, tuntuu vaan että massu turpoaa eikä uskalla ajatella että olisi raskaana kun testit näyttää koko ajan negaa..
 
Onnea mimia ja jade :heart: pitäkäähän tiukasti pienokaiset kyydissa!

Mariel :hug:

Kristen, taas menee jännäksi! Oishan se hulppeeta saada sulle se plussa :heart:

Tsemppiä piinailijoille! Varmaa reilun viikon jälkeen mullakin alkaa kunnon piinailut, vaikka kuin koitan olla taas miettimättä ja ressaamatta. Jospa lomafiilis ja hommat vie ajatukset muualle :)
 

Yhteistyössä