HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Täällä bongattu limatulppa!
Ja jonkin verran supistelee, ei mitenkään kovasti, mutta niin että ne tuntuu.
Eli se siitä vapaapäivästä, nyt on pakko alkaa siivoomaan kun jos tuleekin lähtö ens yönä.
Ei näillä supistuksilla ainakaan, mutta välillä tulee ihan jo napakoita mitkä tuntuu poltteluna alavatsassa ja selässä. Eikä nämä ole säännöllisiä.

Se aamuinen menkkamainen jomotus taisi jo irroitella limatulppaa..

Hemmetti, en mä vielä ollut ajatellut synnyttää. Eihän tämä vielä välttämättä ennakoi synnytystä?
 
Minä taas!

Nyt on päivä puuhasteltu kaikka mahdollista ja kohta lämmitetään sauna. Vauva on edelleen kovin hiljainen, juuri sen kymmenen liikettä saan laskettua. Tyyntä myrskyn edelläkö? :D Yhtään napakkaa potkua ei tänään, vaan semmosia muljahduksia. Aikaisemmilta on enteilly synnytystä. Elikäs pää saattais nyt lopultkin olla kiinnittyny.

Mörötys: limatulppa ei tosiaan välttis tarkota synnyttämistä, tosin mullakaan ei kokemusta. Menkkamaista juilintaa ollu jo pari viikkoa täällä. Oispa mullakin tollane asenne, etten vielä haluis synnyttää :LOL:

Tääläkin palstalla kovasti viestit vähentyny, kun taitaa suurin osa jo olla nyytti kainalossa. Mietin tossa tänään, että on se vaan taas ja joka kerta yhtä ihmeellistä, kun se vauva muuttuu todeksi :heart: Menis vaan se synnytys siinä sivussa vähän niinkun vasemmalla kädellä :LOL:

Maggie ja Eppuliina
 
Iltaa :)
Juu, taitaa kaikki muut olla synnyttämässä.
Mä oon vielä kotona, sairaalaan en lähde ennen kuin on pakko.
Välillä tulee jo oikeasti kipeitä supistuksia, mutta ei hirveän säännöllisesti. Kuitenkin koko päivän on tullut niitä, että kaipa tämä jotain ainakin ennakoi.

Kellosta oon katsellut niin 10min välein aikalailla tulee, mutta välillä 5min välein ja välillä voi mennä 20min seuraavaan supistukseen. Nyt ajattelin painua suihkuun ja sitten yrittää nukkumaan, jos tässä tosiaan joutuu huomenna lähtee synnyttämään.
 
Mä kanssa oletin että kun limatulppaa selvästi irtos et voin varautua siihen viikkoon (sitä ennen olis kyllä jo käynnistetty) mutta kuitenkin, ja seuraavana päivänä olikin jo pakko lähteä.

Mulla silloin lähtiessä oli supistusten väli alta 10 min, mutta matkalla saattoi taukoa olla se 20 minsaakin, missään vaiheessa perilläkään ei tuosta sitten enään säännöllistyny vaan tuli miten sattui kunnes teki todella kipeää. Ja kipua mulla ei tuntunut juuri ollenkaan mahassa, maha ei kovettunut tms. Sen verran mahasta otti että oksensin useampaan kertaan, mutta sekin tuntui enemmän mahataudilta kun samalla teki mieli änkeä takapuolesta tavaraa pihalle. Täytyy siis seuraavalla kerralla mennä jo aikaisemmin koska mulla oli suoli kyllä tyhjä mutta silti ponnistutti. Se oliskin ollu temppu kun olisin sen -3cm auenneena yrittäny punnertaa pihalle. Eli nuo supistukset tuntui mulla vasemmassa lonkassa ja molemmissa reisissä.

ainiin ja silloin kun oltiin lähdössä haettiin posti jossa iloinen lappu että mun auto oli käyttökiellossa... eikun äkkiä sisälle maksaan vero pois ja soitettiin AKE:en et nyt pitäis näkyä, voidaanko lähteä synnyttään sillä autolla. Kyllä mammalla toisessa päässä petti pokka :LOL:
 
Heissan!
Täällä valvottu koko yö supistusten kanssa ja aamuyöllä ne hiipui. Nyt niitä tulee harvakseltaan mutta kipeinä ja pitkäkestoisina.
Soitin aamulla synnärille ja ne käski syödä ja painuu nukkuu jos vaan voi.
Musta tuntuu ettei vauva liiku, ja sanoinkin siitä sinne kun soitin niin menen tänään varmaan jokatapauksessa näytille että ottavat vauvasta käyrää, niin jos mäkin sitten voisin levollisin mielin olla kotona.
 
Onnea todella paljon kaikille jo vauvan saaneille ja myös heille, jotka vielä synnytystä odottelevat. Olen seurannut teidän masumatkoja taustalla, tiiviisti seuraten. Sain tässä pinossa hetken viettää ja joku varmaan muistaakin, miten siinä sitten kävikin. Viime kuussa oli varhainen km, nyt vain jatketaan uutta yritystä. Syksyllä todennäköisesti edessä inssi ja mitä ikinä muuta sitten lekuri päättää.

On ollut aivan ihanan koskettavaa lukea, miten teillä kaikilla on raskaus edennyt ja synnytyskertoukset, itkeskelen täällä jokaista lukiessa. Toivon niin kovasti, että itsekkin pääsen vielä joskus jossain pinossa kulkemaan masumatkaa. Nauttikaa vauvoista, eläkää jokainen hetki rakkaudella, muistiin hetket painaen. Voiko maailmassa olla mitään kauniimpaa, kuin oman rakkaan vauvan pienet sormet, nukkaposki ja silkkinen hiustupsu. Onko mitään kauniimpaa ääntä, kuin pienen vauvan tuhina.

Jaksakaa myös ne väsymyksen hetket, itkun ja parun päivät. Ne kuuluu elämään, aivan kuin onni ja ilo. Olette kaikki saaneet/saamassa aarteen, jonka arvoa ei voi millään mitata.

Onnea jokaiselle perheelle, lämmöllä, Lumi-Marja
 
:flower: :hug: :heart: Onnea Passepartout tyttövauvasta!

LumiMarja: kylläpä kirjoitit kauniita! :hug: Toivon sydämestäni sinunkin vielä onnstuvan!

Täällä ei mitään varsinaista uutta. Kovia kipuja on ja joka ilta voimistuvat. mutta sen valmiimpaa ei ole tullut. Huomenna aion ruikuttaa ajan äitipolille, vaikka tiedän siellä olevan ruuhkaa. Heinäkuu on K-SKS:ssä kuulemma ennätysmäinen vauvojen suhteen. Mutta mulla kun nuo paikat aika nopeesti auenneet edellisissä ja nyt vain reilu 1,5 vuotta väliä ja tätä kipuilua ollu pitkään. Jos ei aikaa heru, meinaan tiistaina esikoisen aivofilmireissulla kävellä tyynesti vastaanottoon ja sanoa, eetten uskalla lähteä kotiin ajamaan ennen kuin katsovat kohdunsuun tilanteen ;) . Ovelaa, vai mitä?

Miehellä tosiaan enää yksi työpäivä ennen kesälomaa. johon sitten isyysloma päälle. Helpottaa, kun saa pitää sen tuossa vierellä, jos ei lähtö tule ennen huomista!

Maggie ja Eppuliina 39+2
 
Lumimarja: ihanasti kirjoitit. Ihan kyyneleet silmissä luin sun kaunista tekstiä. Kovasti voimia ja onnea teille. Varmasti saatte vielä pienen nyytin syliin tekin :hug:

Passepartout: Paljon onnea tyttövauvasta!!! :flower: :flower:

Onkohan äityli vauvanhakureissulla????? Kiitos äityli pulverivihjeestä! Jos muistat sen nimen niin kiitollisena jään odottelemaan. Oon kyl tästä eteenpäin varmaan enemmän tuol heinisten syntyneet puolel mut eiköhän me siellä kohta tavata =)

Jaksuja kaikille!

Neleka ja peikkotyttö 12pv :heart:
 
Heipä hei =)

Kun perjantaina menin sinne äippäpolille kontrolliin niin ottivat minut osastolle verenpaineen seurantaan. olin siellä 2 vrk ja pääsin nyt aamulla kotiin.
Sanoivat että jos alapaine pysyy alle 100 niin ok. Seuraan sitä nyt kotona ja ensiviikolla pitää käydä 2 kertaa neuvolassa. Pissa on pysynyt puhtaana eikä ole päänsärkyja ym.

Äitipolin kuulumiset
Saran kokoarvio eilen 3700g
perä/jalkatarjonta
rv 41+0 (29.7.) sektioon, jos ei synny ennen sitä.
kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa 1cm.
ei supistuksia, ei lima vuotoja

Sara perä/jalka tarjonnassa, lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi että täällähän tuntuu jalka. Sitten ultrasi alakautta ja näytti monitorilta, sieltä näkyi peppu ja yhden jalan varpaat ihan selvästi.

Tiistaina vielä anestesia lääkärin tapaaminen ja sit kuulemma olisi hankittava sellaiset täyspitkät tukisukat ennen leikkausta.

Toivon suuresti että että syntyisi ennen sektiopäivää oma-aloitteisesti. En itseä sektiota pelkää vaan sitä kuinka pärjään kotona yksinäni. Minulle ei ole täällä todellakaan ketään apuna vaan itse pitää kaikki tehdä. Kun miehelle sanoin että alussa ei saa tehdä muuta kuin hoitaa vauvaa hän sanoi että yksi yö rittää leikkauksen jälkeen ja sitten voi kuulemma tehdä kaikkea. Ja että hän ei ainakaan pidä isyyslomaa kun siitä saa niin vähän rahaa ja kotityöt on naisten asia eikä kuulu hänelle. Kaupasta jos jotain tarvitsen niin laitan vaan hänelle tekstiviestin niin hän kuulemma tuo sitten yöllä tavarat kun pääsee töistä. Hän lähtee aamulla 10.30 töihin ja tulee kotiin 23.30 yöllä 7 päivää viikossa. Anteeksi tämä narina, mutta ottaa niin v....sti päähän.

onnea vauvan saaneille :flower:

anjamarita ja Sara 39+5

 
Onnea Passepartout tyttövauvasta!

Lumi-Marja muistan hyvinkin teidän surullisen koskettavan tapauksen! Roppakaupalla onnea jatkoon!

Mä täällä varmaan keikun vielä elokuussakin ison mahani kanssa! Odotellaan, odotellaan!!!

Jokohan aik on nyyttinsä saanut? Ei ole vähään aikaan kuulunut mitään!

t-06 41+1
 
Tiipero
Moi pitkästä aikaa!
:flower: Suuret onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vauva-arkeen! :) :flower:
Jaksamista myös meille loppusuoran kärvistelijöille. :hug:

(.) Sais kyllä jo vauva syntyä! Eräpäivä mulla meni jo torstaina eikä vieläkään juuri mitään kiiretttä tunnu vauvalla olevan mahasta tähän maailmaan. Parina iltana ehk vähän enempi suppailuja, mutta ei mitään oikeesti kipeitä supistuksia. Joitakin napakampia on tuntunut, mutta ei vielä mitään kellottamista. Ennen LA:ta mul ei mitään tuntemuksia oo ollut. Pari päivää sitten tuntui tosi ilkeitä viiltäviä vihlaisuja, joista iloitsen siinä toivossa että kypsyttäisi vähän paikkoja. Etanalimaa ei ole näkynyt. Joten tuntuu et yhes koos mennään ensi viikkoon.. Höh! Nyt ku olis kaikki jo vauvaa varten valmiina!

Pitäis koittaa noita aikaisempia kirjoituksia koittaa ehtii lukea, et osais jotain muutakin kirjoitella kuin omaa napaa... :ashamed: :snotty:

Koitan palata taas paremmalla ajalla.
-Tiipero 40+3
 
Anjamarita: kuulostaa aika tylyltä noi sun miehen kommentit. Jospa hän siitä sulaa, kun vauva syntyy. Se on yleensä miehille melkoinen mullistus. Olikos se teidän kummankin ensimmäinen? Voima :hug:

Kovasti malttamattomana odottelen täällä Pinuskin ja Bellan ym. kuulumisia. Yritän tuon oan synnytyksen tietoisesti siirtää pois mielestä, ettei ala v*tutuskäyrä nousta. Yllättävän seesteinen on ollu tääkin päivä, tosin vauva liikkuu tänään taas huomattavasti enemmän kuin eilen.

Eipä mulla tässä kummempia!

Maggie ja Eppuliina
 
Täällähän sitä vielä ollaan , eikä mihinkään tositoimiin päästy...
Lumi-Marja, kiitos ihanasta kirjoituksesta, tosi nättiä ja Kyllä se teillekkin vielä ihanuus suodaan!!
Neleka ja muut... se "pulveri" Baby probiootti. Meillä ainakin tepsi.
Huomenna olis se jänskätys päivä...ihan jännittää, HUI ja KÄÄK ja IIK :)
Passepartout paljon Onnea :heart: :flower: :flower:
Toivottavasti ite pääsis pian sitten kotia ilmoittelee kuulumisia. Varmasti sairaalassa tulee vieroitusoireita ,kun en pääse palstailee ja lukee kuulumisia. Ei kehtaa tätä normi konetta kaikkine keskusyksikköineen, näppis ja näyttöä ottaa sinne mukaan..vähän saattais henkilökunta ja muut katella , hahah :LOL: :LOL: :LOL: saattais joutuu siirtyy aivan toiselle osastolle :LOL:
Nyt tää täti lähtee margariinin ostoon ...ja jätskin
Palailen vielä myöhemmin kattelee , aamul en varmaan enään kerkee. KÄÄÄÄÄKK..

Äippä 41+2
 
Passelpartout:Onnea tyttövaavin johdosta :flower: :hug:
Kävikö nyt niin et siun kahella lapsella on sama syntymäpäivä?
Kerralla saatte sit juhlia kahden edestä!

Lumi-Marja:Muistan siut vielä hyvin!Kauniisti kirjoitit!Toivottavasti teidänkin perheeseen saadaan vielä vauvan tuhinaa :hug: .
Miulla esikon ja kuopuksen välillä oli kolme keskenmenoa.Lakattiin jo yrittämästä ja raskauduinkin vaikka söin e-pillereitä.Nyt tämä pikku-ihme tuhisee tuossa vieressä :heart: .
Voimia!

Ievaliina ja Jooseppi 13 vrk
 
Kiitos Lumi-Marja kauniista kirjoituksesta! :hug: Onnistumisen tuulia sinnepäin!

Onnittelut taas kaikille vauvautuneille! :flower: Nyt on sen verran hiljaista täällä palstalla, monet ovat varmaan tositoimissa tälläkin hetkellä.

Jonkinmoista limaa bongattu eilisestä lähtien ja menkkajomotus jatkuu. Kipeitä supistuksia ei kuitenkaan vielä ole kuulunut. Tänään olisi eräpävä, mutta tuskin ehtii enää tälle päivälle. Toivon vaan, että alkaisi itsekseen, ettei tarvitsisi käynnistellä.

neitikevät 40 + 0
 
moikka pitkästä aikaa :wave:

PALJON ONNEA kaikkille vauvan saaneille.
en ole kerinny käydä koneella kun on tota tohinaa täällä kotona.
sanni-lotta on tosi rauhallinen tyttö mut sisko 1,8 järjestää meille ohjelmaa.
mies lähtee huomenna töihin ja minä jään sit ekaa kertaa lasten kans kotiin päiviksi.
pyysin kyllä vielä siskon tytön 8v meille yö kylään apulaiseksi :D
vaavista vielä et tissiä annan yötä päivää ja sanni-lotta oli 4240g painava torstaina kun oli keltasuus kontrollissa vaikka ei se todellisuudessa ollutkaan sitä.
voimia teille ketkä olette loppusuoralla ja ihania hetkiä muille nyytien kanssa kotona.

lumi-marjalle voimia myös kuumeiluun :hug:

senttu ja sanni-lotta 5viikkoa
 
Nelly en jäänyt sairaalaan, tulin vielä kotiin :) Joten toivoa on että samaan aikaan mennään .

Käytiin tänään siis synnärillä, kun vauvan liikkeitä ei tuntunut yön jälkeen.
Ensin oltiin käyrillä ja sitten odotettiin lääkäriä. Lopulta päästiin uudestaan käyrille ja sitten lääkäriin ultraan. Käyrät oli hyvät ja ultrassakin vauva liikkui ja virtaukset ihan ok, mutta lapsivettä on vähän. :eek:
Ja just viikolla neuvolassa se uusavuton sijainen keksi että sitähän on suorastaan liikaa ja mietti kontrollia ens viikolle. Noh, kontrolliaika on sitten perjantaina, jos vauva ei synny ennen sitä.
Lääkäri sanoi ettei vesi saa ainakaan vähentyä. Multa meni jotenkin ihan ohi että miksei, mutta se sanoi että kun kipeitä, säännöllisiä supistuksia tulee pari tuntia niin pitää painua synnärille käyrille. Ja jos vauva tuntuu hiljaiselta niin pitää mennä näytille.
Hän oli kyllä sitä mieltä että parin päivän sisään syntyy, kun supistuksia tulee, kanava hävinnyt ja pari cm auki. ja painoarvio on 3,4kg.
Itse ajattelin että jos vaikka sitten tiistaina kun on LA, jos ei saa venytettyä sinne 28.7. maanantaille. Silloin alkais miehen kesäloma.

Onko kenelläkään kokemusta vähäisestä lapsivedestä? Mistä johtuu?

Ja miksei nää supistukset voi vaan alkaa sellaisena tappokovana ja säännöllisenä??? Ärsyttävää tällainen että supistelee silloin tällöin eikä saa nukuttuu. Mutta mielummin sitten valvon kotona, kuin sairaalassa.

Mörötys
 
aik
Iltaa!

Täällähän sitä vielä yhtenä kappaleena. Alkoi ottaa niin kovasti päähän tämä odotus, jotta lähdimme koko perheellä tänään parin sadan kilometrin päähän kyläilemään näin pikaseltaan. :) Nyt olen todella uupunut ja päätä särkee.

Viime yönä tuli tunnin verran kivuttomia supistuksia 1o minuutin välein ja sitten ne loppuivat. Tuntuu käsittämättömältä, että ensimmäinen synnytys oli selkeämpi ja aikaisempi kuin tämä sitkeä sinnittelijä tällä kertaa!!! Onneksi helpotusta on tiedossa, torstaina (41+5) aloitetaan sitten käynnistys, jos ei synny itsestään sitä ennen.

Niin ja mahdottoman paljon lämpöisiä onnen toivotuksia vauvautuneille! :heart:

aik 41+1 (kohta 41+2!)
 
:flower: Kiitos onnitteluista! Kyllä täällä ollaankin onnesta soikeina!

Tosiaan, kuten itse vitsinä aiemmin heitin ja Ievuska tarkkana huomasi, meillä on nyt sitten kaksi synttärisankaria 19.7 sekä mun nimpparit. Riittää aihetta juhlaan... :D
Mutta siis silloin pe oli koko päivän vähän epämääräinen olo, meinasin jo aamulla perua neuvola-ajan, kun arvelin, että voisi suoraan synnärille lähteä, mutta rauhottui sit aina muutaman supistuksen jälkeen, eivätkä olleet varsinaisen kivuliaita, lähinnä napakoita. Illalla ajoissa nukkumaan, kun kakkosen 2-v synttäritohinat kuitenkin väsyttivät, vaikka pienesti vain juhlittiinkin. Ei se noista elosalamoista näkynyt...
Eka supistus tuli 11, heräsin siihen, kävin pissalla ja jatkoin unia hetken. Seuraava puol 12, ja se pakotti nousemaan ylös ja kuulostelemaan tilannetta, isäntäkin heräsi ja oli ihan skarppina; joko joko... Soitin pikkusiskolle, että varaudu siihen, että lähtö tulee ja menin uudelleen vessaan. Limaa alkoi tulla ja supistuksia 5-10 min välein ja kivuliaita, joten sanoin isukille, että soitapa heti uudestaan siskolle ja käske nopeasti paikalle! Tuli puolijuoksua muutamassa minuutissa... Yleensä sen lähdöt (neiti 17-v) kestää ainakin puoltoista tuntia... :whistle:
Soitin pukiessa synnärille, että lähdetään tulemaan.
Sairaalassa oltiin noin puol yksi, ja odotellessa kätilöä noin puoli tuntia tuli jo niin mojovia supistuksia, että pissanäytettä antaessa meni mahakin ihan kuralle, luonnollinen tyhjennys! :) Sitten päästiin käyrään ja kun kätilö sanoi, että otetaan noin puoli tuntia, epäilin vahvasti, että näinköhän otetaan niin kauan... 10 minsaa riitti, sitä vertaa mukavasti tuli kovia supistuksia lähes taukoamatta. Isukilla oli oma kivaa vieressä, kun seurasi lukemia; nyt tulee taas ja "vain" tollanen 70 supistus. Se supistamaton arvo tais olla 0. Kätilö kurkkas sitten vihdoin tilannetta alapäässä, 6 cm auki, ja saliin.
Mitäs kivunlievitystä haluaisit? Olin kyllä pärjännyt ihan hyvin keskittymällä hengittämiseen, jopa niinkin tehokkaasti, että huomasin vajoavani omaan maailmaan aina supistuksen aikana. Se oli varmaan se kuuluisa "synnytystranssi" tms, mutta mulle uusi kokemus. Ja positiivinen!
Kun K-SKS ei enää ilokaasua anna, päätettiin kokeilla kohdunkaulan puudutetta ja se toimi! Lääkäri oli onneksi paikalla ja sain sen välittömästi, 7cm auki. Klo 1.30
Itse laittotikku oli ihan julmetun näköinen, mutta toimenpide suht kivuton ja kuulemma sen tikun päässä oleva neula erittäin pieni... :eek:
Seurasivat muutaman supistuksen ajan, että tehoaako, ja kun kerroin, että kipu hävinnyt lähes kokonaan ja hengittämällä syvään menee ihan hyvin, kätilö sanoi että tulee sitten parin tunnin kuluttua katsomaan uudestaan, ellei mitään kummaa ja soittokello löytyy tuosta. Isukkikin hymähti jo silloin, ja sanoi että viimeistään kahdelta on homma ohi... Jos vanhat merkit paikkansa pitää!
No, kätilö lähti, ja meni ehkä n. pari supistusta, kun vedet meni. Eikun soittamaan kätilö takaisin paikalle. Ja sitä vettä tuli ihan tajuttomasti, vallan tulvi! Olin kainaloihin asti märkä, ihan uusi kokemus mulle sekin, aiemmin vettä toki tullut, muttei noin paljoa...
Samalla sitten hävisivät vauvan sydänäänet monitorista ja hälytettiin toinen kätilö paikalle ja alkoivat jo varustautua pinnin (?) laittoon vauvan päähän. Itellekin alkoi nousta tuskan hiki, mites tässä nyt näin kävi ja mitäs nyt!!! Sitten anturi löysi onneksi äänet uudestaan, vauva vain oli vesien mukana holahtanut niin reilusti kanavassa alaspäin. Huoh!
Sitten tuli tarve ponnistaa! Sanoin, että tee eppari, jos vaan vähänkin näyttää kiristävän liikaa, mutta tuli sitten ilman, muutamalla repeämällä ja nirhaumalla. Itse ponnistaminen sattui ihan s**tanasti, ja vaikka kuinka yrittää olla rohkea ja reipas, minulla menee ponnistamisvaiheessa aina n.15 minsaa. Ehkä hiven tasapainottaa nopeaa avautumista, mutta kuinka sen kivun voikin unohtaa niin tehokkaasti! Onneksi!
Tyttö siis saapui maailmaan 2.24, painoa 4100g ja pituutta 53cm. :heart: Suloinen rakkauspakkaus! Vain 24 minsaa "ylitöitä". Oli lisäksi niin lapsivedessä kylpenyt, että vain vähän päätä huuhtaistiin, ei kummemmin pesty...
Kotiin oltasiin haluttu ja päästy jo eilen, mutta neiti ei suostunut pissaamaan... Nopean kotiutumisen kriteerit K-SKS:ssä: Hyvä bilirubiini, hyvät verensokerit *2 sekä kakka + pissa, ja tietenkin lastenlääkärin tarkastus. Kaikki muu siis ok, mutta pissa tuli vasta seuraavana yönä... No, hikoiltiin sitten sairaalasängyssä...ja kotiuduttiin aamulla.
Niin ja sitten pitää mennä/pääsee kolmen päivän päästä osastolle uudestaan lastenlääkärin tarkastukseen! Mielummin menekin lääkärille, kuin neuvolan kesälomansijaiselle!!! =)
Mutta näin meillä, jaksamista ja yhtä helppoa synnytystä vielä jäljellä oleville Heinämammoille!!! :wave:
Siirryn sitten minäkin tuonne Vauvat-puolelle (ehkä huomenna...) mutta käyn toki kuulumisia täälläkin lukemassa... ja jännittämässä teidän puolesta! :hug:
Nyt minäkin nukkumaan, saahan tuota taas koko yön heräillä... edelleen... ;)
 
Moikka!! Tulin äkkiä ilmoittamaan, että meille syntyi poika 17.7 klo. 9.51 rv. 39+4 painoa oli 3260g ja pituutta 48cm. Kotiuduttiin eilen ja nyt opetellaan arkea uuden perheenjäsenen kanssa. :heart: :heart: Kyllä ne on vaan niin ihania, ettei malttais muuta tehdä kuin halailla,pussailla ja katsella vauvaa.. On se niin rakas. Ja sisko on ihmeissään ja aikas mustasukkainen. Mutta kyllä se tässä ajan saatossa helpottaa!! Käyn kirjoittamassa synnytystarinaa tonne suljetulle puolelle kun ehdin. Ja anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä tämä vauvapuoli sit on? mistä se löytyy?? Olisi kiva tulla sinnekkin =) Nyt nukkumaan että jaksaa huomenna taas heräillä vauvan ja esikon kanssa. :heart:
Ja paljon onnea vielä kaikille vauvan saaneille!! :heart: Ja tsemppiä kaikille jotka ovat viedä yhtenä kappaleena. Ei ole enää pitkiä aikoja kun kaikki ovat vauvansa saaneet. KÄyn taas kirjoittelemassa paremmalla ajalla!! :wave:
Paveli ja pikkumies
 

Yhteistyössä