Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pikkasen nauratti tänään kun oltiin aamupäivällä ulkona...lauma 6-v poikia oli jotain sotaa tossa mein pihalla ja se tietty alko kiinnostaa Neitiä...no siellä se paino sitten poikien perässä menemään vaatteet mullassa, vain toinen kenkä jalassa (toista etittiinki kissojen ja koirien kanssa mihi oli tippunu), huivi puoliksi naamalla, peukalot ja etusormet pystyssä (=pyssyt) ja huusi *PAMPAMPAM* :LOL: :LOL: :LOL:

Mut hyvin nuo pojatki otti sen leikkiin mukaan :D :flower:
Ihana! =)
 
meillä taas pojulla korvatulehdus. :/

Lääkäriin mentiin päivystykseen ja lääkäri huusi sisälle...kerkesin vain sanoa et korvat niin tokas et katotaan korvat. isi ja tyttö oli mukana sisällä niin lääkäri kiekas tytölle että ole hiljaa! no sitten poju alkoi itkemään ku katto korvaan niin sanoi ettei kato toiseen ettei kiduteta huutavaa lasta :eek: no sit se sano et punanen se oli ja mene ulos sen pojan kans! menin oven viereen niin husi kädellä et menkää ulos! no tyttö tuli perässä hetken kuluttua lääkärin ulos määräämänä :/ isi jäi odottaan lääkettä pojalle...kaiken lisäksi se oli arvioinu pojan painon siihen reseptiin 3 kg yläkanttiin ja kuurin pituutta ei ollu mainittu |O
hoitsulle sanoin mitä se teki niin oli ihan kauhuissaan...samperi tollasia puusilmiä sais lääkäreiks päästää :/
tutkimatta anto kuurin mut ite tiedän et korvat on kipeet niin annan sen kuurin..
et sellasta...


lentokoneesee oisko kellään vinkkejä mitä vois laittaa korviin ku lähetään lentokoneeseen sillo syyskuussa? siis pojulle ..

jees, mentävä ruuanlaittoon...
 
Jo on ollut Jepsulla kokemukset lääkärillä! :eek: :eek: Lennoilla me olemme antaneet vain tuttia imettäväksi ja tuttipullosta maitoa/vettä. Kummipojalla ovat käyttäneet joitain nenätippoja (avaa röörejä korviin saakka), olisikohan merkki Nasonex, ja olen kyllä muidenkin niitä kuullut käyttävän. Luultavasti itsekin kokeilemme noita ensi kerralla, koska menomatkalla Lontooseen etenkin laskun ajan tuntui lapsella korviin sattuvan, kun itkeskeli hiukan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviö:
Mitä hemmettiä? Mä olen Hissukka!!! :LOL: :LOL: :LOL: Palstailin Riiviö-nikillä joskus kauan kauan sitten kunnes kyllästyin siihen ja muutuin Hissukaksi. Kuinka tää kesken kaiken heitti mut Riiviöksi?
:eek: :eek: Oho...et ite tehny mitään??? :LOL:

Vähän mie ihmettelin et kukas tää nyt on :whistle: :LOL: :LOL:

Mut joo, ei osaa syödä purkkaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviö:
Mitä hemmettiä? Mä olen Hissukka!!! :LOL: :LOL: :LOL: Palstailin Riiviö-nikillä joskus kauan kauan sitten kunnes kyllästyin siihen ja muutuin Hissukaksi. Kuinka tää kesken kaiken heitti mut Riiviöksi?
:eek: :eek: Oho...et ite tehny mitään??? :LOL:

Vähän mie ihmettelin et kukas tää nyt on :whistle: :LOL: :LOL:

Mut joo, ei osaa syödä purkkaa =)
En tehnyt, huomasin vain olevani Riiviö. Taitaa skitsofrenia iskeä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviö:
Mitä hemmettiä? Mä olen Hissukka!!! :LOL: :LOL: :LOL: Palstailin Riiviö-nikillä joskus kauan kauan sitten kunnes kyllästyin siihen ja muutuin Hissukaksi. Kuinka tää kesken kaiken heitti mut Riiviöksi?
:eek: :eek: Oho...et ite tehny mitään??? :LOL:

Vähän mie ihmettelin et kukas tää nyt on :whistle: :LOL: :LOL:

Mut joo, ei osaa syödä purkkaa =)
En tehnyt, huomasin vain olevani Riiviö. Taitaa skitsofrenia iskeä. :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Ei osaa syödä purkkaa ja mullakin tulee ilmavaivoja ja alkaa yököttään :LOL:

Pojalla on eka tarhapäivä takana - tosin oli vaan puoli päivää.
Hienosti oli jäänyt, vilkuttanut vaan hoitajan sylistä isille. Haettaessa oli juuri itkeskelly hoitajan sylissä, sitä kun muut itki. Mutta reipas oli kuulema ollut. Syönyt puoli lautasellista puuroa :eek: yksi lusikallinenkin olis ollut jo lottovoitto! Ja ruualla kaikki ja vielä leivänkin :D
Päiväkotihan on ihan uusi ja aukaistiin siis tänään. Oli siis uus paikka kaikille joten oli siellä vähän jokainen itkeskelly ja tietty kun yksi oli alkanu itkeen niin muut perässä :'(
Mä luulen, että huomenna kun mies vie pojan niin ei taida enää jäädä niin hyvin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hienoa Helmis :flower: :flower:
Toivotaan nyt kumminki et menis jatkossaki yhtä hyvin :D
Toivotaan =)
Meillä tuo alkaa sitten ehkä lokakuussa, ei tietoo viel =)
Oon kyllä tosi luottavaisin mielin...neiti tulee kuitenki kaikkien kanssa juttuun, ei ole liian kiinni vanhemmissa jne eikä juuri vierasta...mut saa sitte nähä :D
 

Yhteistyössä