*** Helmet 2008 *** kesäjutut

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti on muuten nyt alkanu lyömään. Eilenki 6veetä veti kunnon litsarilla poskeen :eek: :eek:
Ja lyöntiä pitää tottakai tehostaa kunnon "papam" huudoilla :whistle: :heart: :D
Meillä neiti lyö myös... :whistle: Ja puree ja yrittää repiä hiuksista kun sille päälle sattuu. Eilen mojautti veljeään isolla leikkiautolla suoraan naamaan ja huutohan oli sen mukainen. :whistle: :/ Poika sai kyllä isot kehut siitä, että vaikka oikeasti sattui, niin ei lyönyt takaisin :heart: tyty sen sijaan veti herukat nekkuun kun sai tiukkaa palautetta... :whistle:
Meillä myös tytöllä Hilusen neidin tapaiset otteet käytössä. Ja puristaa kovaa niin, että sattuu jos on kynsien leikkuu unohtunut :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Tulipahan muuten mieleen, että meilläkin käytellään nykyisin kertseinä Pamsuja, ja ovat kyllä nyt taas mielestäni parempia kuin Libsut. Istuvat paremmin meidän neitoselle, eikä nuo hajutkaan nyt enää tunnu niin erikoisilta. Reissussa ollessa joutui pakosta ostamaan Pamperseja, kun Liberoita ei ollut saatavilla, niin nyt sitten ostimme niitä täälläkin ollessa.
Meillä käytössä nuo housuvaipat Libsut ja toisinaan ostan paketin teippivaippoja. Tosin sitten mä joudun aina vaipat vaihtamaan, ukko suosii housuvaippoja (siis pojalla). Viime yönä oli Pamsut ja niin vaan oli taas peti märkä pissasta. Ne on niin löysät vyötäröltä, siis liian isot. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tää lähtee nyt haistelee parit vaipat ja sit maate...aamulla parturiin :D :D :D Väriä ja letti veke :xmas:
Mä olen käynyt kampaajalla viimeksi 18 vuotta sitten (polttivat permiksellä mun hiukset ja seuraavana päivänä kävin siistiytymässä, toinen kampaaja leikkasi sen mitä pystyi). :xmas: Nykyään äippä leikkaa välillä pätkän pois takatukasta ja otsatukan leikkaan itse. Lompakko kiittää! :D
 
Päiväkaffella yllättäen tähän aikaan päivästä. :xmas: Vietetään miehen tällä erää viimeistä kesälomapäivää, huomenna palataankin sitten arkeen kun lähtee kuukauden jälkeen töihin. :whistle: Menee varmaan taas muutama päivä totutellessa...Jos vaikka lähdettäis lasten unien jälkeen taas uimaan vikan lomapäivän kunniaksi kun aurinkokin paistaa möllöttää-käytiin eilen iltasellakin, mut ei siellä kauaa viitsinyt olla kun pilveen veti.

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti on muuten nyt alkanu lyömään. Eilenki 6veetä veti kunnon litsarilla poskeen :eek: :eek:
Ja lyöntiä pitää tottakai tehostaa kunnon "papam" huudoilla :whistle: :heart: :D
Meillä neiti lyö myös... :whistle: Ja puree ja yrittää repiä hiuksista kun sille päälle sattuu. Eilen mojautti veljeään isolla leikkiautolla suoraan naamaan ja huutohan oli sen mukainen. :whistle: :/ Poika sai kyllä isot kehut siitä, että vaikka oikeasti sattui, niin ei lyönyt takaisin :heart: tyty sen sijaan veti herukat nekkuun kun sai tiukkaa palautetta... :whistle:
Meillä myös tytöllä Hilusen neidin tapaiset otteet käytössä. Ja puristaa kovaa niin, että sattuu jos on kynsien leikkuu unohtunut :eek:
Juu, ei tunnu erityisen kivalta tämä. :whistle: Tietää aina että no nyt kantsii kynnet leikata kun neiti vähän kynsäsee. :xmas: Tuntuu että neidillä tahto ja otteet sen saavuttamiseksi sen kun kovenee vaan, ihan selvästi alkaa uhman ensi laineet pikkuhiljaa lyödä-no johan esikoisen kanssa on pahin vääntö helpottanut, niin joutaa samaan syssyyn vääntämään tytyn kanssa! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tää lähtee nyt haistelee parit vaipat ja sit maate...aamulla parturiin :D :D :D Väriä ja letti veke :xmas:
Mä olen käynyt kampaajalla viimeksi 18 vuotta sitten (polttivat permiksellä mun hiukset ja seuraavana päivänä kävin siistiytymässä, toinen kampaaja leikkasi sen mitä pystyi). :xmas: Nykyään äippä leikkaa välillä pätkän pois takatukasta ja otsatukan leikkaan itse. Lompakko kiittää! :D
No joo...40e meni taas että hujahti :whistle:
Mut väriä pitää saada ja seuraava malli tästä olis kalju, et en viiti ite alkaa kynii :LOL: :LOL: On siis MELKOSEN lyhyt...isännälläki on pidempi, vaikka silläki ihan lyhyt on :whistle: ;) :LOL: Käyn 2-3kk välein :ashamed:
 
Haistelin muuten antaumuksella illalla niit vaippoja ( :ashamed: :LOL: :saint: ), niin Libero oli se, joka eniten haisi!!! Siis avasin vaipan ja haistoin sieltä sisältä ja meinasin tulehtua Libsun hajuun :x :x :x
Lidlin housuvaippa oli kaikkein hajuttomin :whistle: :LOL:
Päälipuolelta ne haisi suht koht minusta samalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Haistelin muuten antaumuksella illalla niit vaippoja ( :ashamed: :LOL: :saint: ), niin Libero oli se, joka eniten haisi!!! Siis avasin vaipan ja haistoin sieltä sisältä ja meinasin tulehtua Libsun hajuun :x :x :x
Lidlin housuvaippa oli kaikkein hajuttomin :whistle: :LOL:
Päälipuolelta ne haisi suht koht minusta samalle :D
:eek: Siis ne Lidlit mitkä meillä oli testissä haisi oikeasti ihan hirveelle ja itekin silloin haistelin Liberon vaippaa vertailuksi, niin ei se haissu miltään... :whistle: Tai sit se mun kaveri on lisäilly niihin omia hajujaan! :LOL: :LOL: Että joko mun nenä valehtelee tai on tottunut Liberon haisuihin tai sit Lidl on muuttanut jotenkin vaippojen koostumusta kun tuosta testistä on jo aika kauan tai sit sä oot puolestasi tottunut Pampersin hajuun tai... :LOL: :LOL: :LOL: Onkohan meillä liikaa aikaa kun ehditään vaippojen ominaistuoksuja vertailemaan? :whistle: :saint: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tää lähtee nyt haistelee parit vaipat ja sit maate...aamulla parturiin :D :D :D Väriä ja letti veke :xmas:
Mä olen käynyt kampaajalla viimeksi 18 vuotta sitten (polttivat permiksellä mun hiukset ja seuraavana päivänä kävin siistiytymässä, toinen kampaaja leikkasi sen mitä pystyi). :xmas: Nykyään äippä leikkaa välillä pätkän pois takatukasta ja otsatukan leikkaan itse. Lompakko kiittää! :D
No joo...40e meni taas että hujahti :whistle:
Mut väriä pitää saada ja seuraava malli tästä olis kalju, et en viiti ite alkaa kynii :LOL: :LOL: On siis MELKOSEN lyhyt...isännälläki on pidempi, vaikka silläki ihan lyhyt on :whistle: ;) :LOL: Käyn 2-3kk välein :ashamed:
Halpahan tuo sit oli-mulla meni viimeksi reilu 60? kun otin leikkauksen ja raidat... :whistle: Normileikkaukseen menee vaan vajaa 30?-eikä tää letti ole pitkä mullakaan, vaikkakin vähän pidempi kuin sulla. :D Mä käyn leikkaamassa pään 4-5 viikon välein, muuten menee hermo laittaessa kun on liian pitkä. :xmas: Ja kampaajakäynneistä en suostu tinkimään, se kun on osaltaan mulle sitä kuuluisaa omaa aikaa. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tytylle kun tässä yks päivä joutu laittamaan päivällä teippivaipan, kun housuvaipat loppu, niin eihän siinä montaa minuuttia mennyt kun peppu alkoi vaipasta vilkkua... :whistle:
Mä taas en osaa ollenkaan käyttää noita housuvaippoja - niin tai siis meidän neiti ei osaa. :D Se saa sieltä jotenkin aina kakat ja pissat sihdattua laidan yli. :whistle: Saattaapi olla kyllä, että että koko on liian iso. Mutta teipit saa musta kiristettyä niin hyvin just mittojen mukaan. Mutta tiedän kyllä olevani hiukan outo lintu. :D :whistle:

Mäkin siis reissussa oon käyttänyt kertiksiä. Kotioloissa mennään vielä pääasiassa kestoilla. Pitää kyllä syksyks ommella isompia kestoja, jos hoidossa suostuvat niitä käyttämään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Niin, ja Libsu-kerhostakaan en enää voi saada mitään, kun olen haalinut niitä pupuja niin rutosti tutuilta, että kaikki mahd. pojot on jo käytetty. :D Saldona Libero -kerhosta: Iso Libbe -pupu, Libbe -käsinukke, Marimekon body, tikru-t-paita ja kahdet tikrusukat. :p
Mun pitäiskin muistaa postittaa puput. Ehkä reilun vuoden vaipoilla ssan just jonkun minimisaldon kasaan. :LOL:
 
Mä en oo kampaajareissulta yleensä alle satasella selvinnyt. :whistle: :headwall: No aika harvoin tulee käytyä. Yleensä meen, kun mies patistaa - ja lupautuu maksamaan. :LOL:

Mua ei sitten varmaan pariin päivään juurikaan palstalla - tai fb:ssä näy. Käydään illalla hakemassa meidän kummipoika meille pariksi päiväksi ja loppuviikosta hoitolapsikin palaa kuvioihin, on nyt pari päivää lomalla. Kyllä tuntuu helpolta vaan kahden lapsen hoitaminen. Torstaina pitäis klaarata kolmen pojan ja neidin kanssa. Pääsen siis maistelemaan Jahven arkea. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Haistelin muuten antaumuksella illalla niit vaippoja ( :ashamed: :LOL: :saint: ), niin Libero oli se, joka eniten haisi!!! Siis avasin vaipan ja haistoin sieltä sisältä ja meinasin tulehtua Libsun hajuun :x :x :x
Lidlin housuvaippa oli kaikkein hajuttomin :whistle: :LOL:
Päälipuolelta ne haisi suht koht minusta samalle :D
ÄÄÄääääh! Sä oot vaan säilyttänyt noita vaippoja samassa paikassa niin Lidlin vaippojen haju on siirtynyt Libsuihin... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla olis yks pien paketti Lidlin housuvaippoja, jos jolleki kelpais...joku mielenhäiriö iski kun ostin ne :snotty: Siitä on 2 käytetty... :/
Vink vink! Housuvaippa toimii myös hellehattuna... ;)
Tätä on sitten ilmeisesti testattu? ;) :xmas: :LOL:
:whistle: No, oon vaan vähän hauskuttanut perhettä! :LOL: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Haistelin muuten antaumuksella illalla niit vaippoja ( :ashamed: :LOL: :saint: ), niin Libero oli se, joka eniten haisi!!! Siis avasin vaipan ja haistoin sieltä sisältä ja meinasin tulehtua Libsun hajuun :x :x :x
Lidlin housuvaippa oli kaikkein hajuttomin :whistle: :LOL:
Päälipuolelta ne haisi suht koht minusta samalle :D
ÄÄÄääääh! Sä oot vaan säilyttänyt noita vaippoja samassa paikassa niin Lidlin vaippojen haju on siirtynyt Libsuihin... :LOL: :LOL: :LOL:
Totta :LOL: :LOL:
 
Heiiii taas pitkästä aikaa!
Mitäs tänne...hmmm..vaippavertailuja ainakin. Meillä käytössä vain ja ainoastaan Liberon housuvaipat, kokoa 4. Ainoat mitkä istuu meidän neidille kunnolla. Tänään tosin, kun vaipat oli loppu, isukki oli jostain kätköistä kaivanut 3 koon teippivaipan :LOL: . No vielä mahtu, mutta mukavuudesta en tiedä. Meillä on noi housuvaipat ollu käytössä jo vaikka kuinka kauan...on niin helpot tolle koohottajalle, jota on vaikee kuvitella enää lattialle vaipan vaihtoon makaamaan :D .

Hilusenko esikko oli ollut päiväkuiva jo alta 2v.? Meillä on nuo pottailut niin hyvällä mallilla, että toivon, että päivävaippa jäis pois vielä tässä kesän aikana. Kotona/omassa pihassa ei juurikaan enää vaippaa käytetä. Välillä tyttö menee ite potalle ja kun muistaa kysellä hätää, niin kertoo kyllä koska pitää mennä. Toki siis vahinkojakin vielä sattuu, mutta kokoa ajan vähenemään päin =) .

Hmm...empä taas muista muuta kommentoitavaa :ashamed:

Ainiin ja kiitos kampaaja-vinkistä...pitäiskin taas varata aikaa. On vaan aina niin kallista, että tulee liian harvoin käytyä...ja ikäväkyllä sen myös huomaa :kieh:
Ja 1,5 v neuvolakin pitäis saada aikaseks varata...
 

Yhteistyössä