***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
SEpä se |O
Ja kun tota pyykkiä tulee ja tulee ja tulee.... :headwall:
Kyllä sen tosiaan pyykkimäärässä huomaa että on tullut yksi pieni piipero perheeseen lisää, vaikka en sitä aluksi uskonutkaan...
Kyllähän se =)
Onneks vaan ei oo samanlainen oksutapaus kun tuo edellinen :headwall:
...meillä myös esikko pulautteli harsot märiksi mennentullen, mut tää pikkumies ei juurikaan pulauttele...en tiiä mistä mahtaa johtua. Esikko pulautteli vielä 2 vuotiaana muskarissa pomppiessaan... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
SEpä se |O
Ja kun tota pyykkiä tulee ja tulee ja tulee.... :headwall:
Kyllä sen tosiaan pyykkimäärässä huomaa että on tullut yksi pieni piipero perheeseen lisää, vaikka en sitä aluksi uskonutkaan...
Kyllähän se =)
Onneks vaan ei oo samanlainen oksutapaus kun tuo edellinen :headwall:
...meillä myös esikko pulautteli harsot märiksi mennentullen, mut tää pikkumies ei juurikaan pulauttele...en tiiä mistä mahtaa johtua. Esikko pulautteli vielä 2 vuotiaana muskarissa pomppiessaan... :/
Oho...on meillä kyllä siinä reilun 1veenä kaikilla viimeistään loppunu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oon mä kyllä joskus osannu lähes täydellisesti kymppisysteeminki :snotty: Sillo josk ku olin nuori ja kaunis...enää vaan...noh... :kieh:
...kauheeta ajatella miten äkkii nää vuodet on menny, mut onneks sitä on saanut sentään jotain aikaiseksi...nää ihanat lapset jotka imevät meidät kuiviin... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oon mä kyllä joskus osannu lähes täydellisesti kymppisysteeminki :snotty: Sillo josk ku olin nuori ja kaunis...enää vaan...noh... :kieh:
...kauheeta ajatella miten äkkii nää vuodet on menny, mut onneks sitä on saanut sentään jotain aikaiseksi...nää ihanat lapset jotka imevät meidät kuiviin... :LOL:
Henkisesti ja fyysisesti :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
...meillä myös esikko pulautteli harsot märiksi mennentullen, mut tää pikkumies ei juurikaan pulauttele...en tiiä mistä mahtaa johtua. Esikko pulautteli vielä 2 vuotiaana muskarissa pomppiessaan... :/
Oho...on meillä kyllä siinä reilun 1veenä kaikilla viimeistään loppunu..[/quote]

****
En mä nyt ihan tarkkaan muista kuinka kauan pulautteli, mut mielestäni vielä pulautteli kun oli reilusti yli 1v. Nyt se vaan kuolaa? Onko normaalia?! :D
 
Iltaa! :wave:

Mitäs tänne kuuluu? Tekstiä ainakin valtavasti...en ala kahlaa läpi. :whistle:

Meillä podettu tulehtunutta silmää..neidillä on luomirakkula, eli joku pieni rakkula alaluomen sisäpuolella. ja se sit hankaa ja ärsyttää. :( No, antibiootti taitaa olla 90% sokeria joten hyvin maistuu..suu vaan nappasee. Jospas vaiva katoaa!

Hampaita ei edelleenkään näy, kuolaa vaan. :heart:

Tänään oltiin ristiäisissä. Saimme suloisen kummipojan. :heart: Kummilapsia nyt meillä yhteensä 7. :heart: :heart:

Meidän oma pieni oli niin väsynyt, että nukahti eka kertaa elämässä ilman tissiä. :D Mies oli niin onnellinen kun sai neidin siliteltyä uneen. On se muutaman kerran aiemminkin onnistunut, mutta aina siten että olen ensin imettänyt ja sit miehen syliin. Nyt meni ihan ilman. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
...meillä myös esikko pulautteli harsot märiksi mennentullen, mut tää pikkumies ei juurikaan pulauttele...en tiiä mistä mahtaa johtua. Esikko pulautteli vielä 2 vuotiaana muskarissa pomppiessaan... :/
Oho...on meillä kyllä siinä reilun 1veenä kaikilla viimeistään loppunu..
En mä nyt ihan tarkkaan muista kuinka kauan pulautteli, mut mielestäni vielä pulautteli kun oli reilusti yli 1v. Nyt se vaan kuolaa? Onko normaalia?! :D
[/quote]

Meillä 10veelläki välilä viel tulee, ku oikeen keskittyy :LOL: :LOL: Eikös tuo oo iha yleistä :whistle:
 
Kävin pojan kans suihkus, ku toi kylvetys on aikas hankalaa...meillä niin pieni vessa suihkukopilla ettei sinne mahdu ammetta...ja alakerran saunaan en millään jaksanut lähtee...sitäpaitsi siellä on pimeetä ja kylmää...burrr...

Ihan tiedoksi vaan (en oo kaikkitietävä :D ) jos joku päättää mennä vaavin kans suihkuun...tarkkana saa olla jos vauvaa suihkun aikana sylissä kääntelee...on meinaan tosi liukas, liukas kuin ankerias!!! :eek:

Helpompaa ja turvallisempaa kylvettää tosiaan ammeessa. Hyvin on poju kuitenkin sylissä kestänyt...toivottavasti kestääkin! :heart:
 

Yhteistyössä