***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Juu, pelkästään oli lastentarvikkeita myynnissä. Heitin muuton yhteydessä "lähes kaikki" (kröhöm, ne mitkä ei mahdu päälle :ashamed: ) vanhat vaatteeni pois. Osan annoin veljieni pulkannaru-tyttöystäville.
 
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
 
Vai on Liinamari tehny kaakkua miehelleen.. :hug: Kyllä ne miehet useimmiten mukisematta syövät vähän oudompiakin tuotoksia.
Esimerkkinä mun pannukakkukokeiluni..: en ole tehny aikoihin pannaria ja koska kaapissa kuiteski oli jauhoja, aattelin yllättää mieheni leipomisillani. NOH, sattuikin niin hassusti että jauhoissa oli mitä-lie-jauhomatoörkkejä.. Ja pannarissa jotain ovelia mustia pisteitä :whistle: Ekaksi mies katsoi että kardemummaa oon laittannu. Söi meiluusti mutta maku oli hieman outo. Siinä vaiheessa aloin ääneen epäilemään että oisko sit matoja.. :$
Kauniisti mies kysyi että saako olla syömättä? :saint:

Jops. Mä jatkan taas :wave:

 
Huomenta!

En ajatellut enää palata aiheeseen, mutta palaan, koska koen sen velvollisuudekseni. Olen pahoillani, jos sanomiseni satuttivat. Olen nyt palstaillut n. 10kk ja tämä käsitys minkä eilen ilmaisin, on muodostunut tämän 10kk aikana, ei yhden merkkivaate tai merkittönvaate -keskustelun yhteydessä. Minusta käytös tällä palstalla menee välillä jopa kiusaamisen puolelle ja on todella epäoikeudenmukaista, kärjistävää ja provosoivaa. Jahvetille osoitin tekstini, koska hän sitä pyysi. Jokainen täällä kirjoitteleva toivotavasti miettii asiaa kannaltaan. Olisin hyvin voinut jättää sanomiseni sanomatta, mutta päätin olla jättämättä. Olisinko sanonut sen kasvotusten, hyvin todennäköisesti kyllä. Tosin tosielämässä en jäisi tilanteeseen, jossa kavereilleni tai minulle puhuttaisiin samaan sävyyn kuin täällä päivittäin. Ja sanojeni takana olen edelleen, tosin pahoillani siitä, että samalla loukkaan joitain ihmisiä.

Jahvetti; olla tyhmä ja esittää tyhmää, on kaksi täysin eri asiaa.

Mutta, kaikille Helmi-mammoille tasapuolisesti, mukavia syksypäiviä ja lämpimiä ajatuksia ihanaisille Helmi-vauvoillemme, jotka meidät ovat yhdistäneet.

Anki ja Fanni, 6kk ja 8 päivää
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
pikaisesti täällä pyörähdän, taas :ashamed: Ne turvakaukaloon myytävät turvakaukalopussit käyvät myös vaunuihin. Ja löytyy just lastentarvikkeesta ja nettikaupoista
 
onpas täällä ollu mielenkiintoinen puheenaihe....vaatemerkit :D
meillä ollu yksi reimatecci ja toista ei tule,oli tosi huono (ja ruma) :D
nyt ollaan käytetty lassiteccia,remua ja joitain jonka merkistä ei edes mitään hajua... :D todella nätin näköisiä ja hinnat hyppineet noin 50-60? paikkeilla =) käytössä ei olla huomattu mitään eroa esim remuun =) mä kiinnitän huomiota enemmän vaatteen ulkonäköön kuin sen merkkiin =) meillä muksut sai viime talvena valita ite toppatakit ja housut eikä yksikään valinnut mitään kallista merkkivaatetta =)
valitsivat sellaiset mistä ite tykkäsivät,ilman äidin ja isin painostusta ;) lapsi ei osaa vaatia jotain tiettyä merkkiä ellei häntä siihen opeteta ;) :whistle:

sen oon huomanu täällä näitä juttuja lukiessani että täältä löytyy muutama sellainen kenen kanssa ei saisi olla yhtään eri mieltä tai jos joku vähänkin arvostelee tai esittää oman mielipiteensä niin sitten menee herne nenuun ja syvälle ja tulee vastahyökkäys :/

ei mulla kummempia tällä kertaa :D :wave:

ai niin....äiti oli ostanu pojalle reiman talvihaalarin alesta...sanoin kyl sille että en tiä et käytänkö sitä sillä mä pidän reimateccia nykyään ihan vitsinä,kiitos tämän palstan ja mitäs nytin :D :LOL:
jotenkin naurettavaa että ihmiset jaotellaan rikkaisiin ja köyhiin,hyviin ja huonoihin jonkun vitun vaatemerkin takia :eek: |O :headwall:
 

Yhteistyössä