Helmet 2008 ***syksy 2009***

:wave:

Taas yksi reissausviikonloppu takana ja vielä tämäkin ilta meni tavaroiden purkamiseen. Nyt kuitenkin voi vähän huoahtaa, kun ensi viikonlopun olemme ihan vain kotona!

Tytön oikea jalka sen kuin pahenee. Nyt se on ruvennut lukkiutumaan suoraksi ja esim. eilen se ei uniaikoja lukuunottamatta ollut koukussa kuin ehkä 5 minuuttia yhteensä. Unessa se on ihan rento ja taipuu normaalisti, mutta hereillä ollessa se ilmeisesti tuntuu huonolta koukussa ollessaan ja siksi tyttö jäykistää sen. Ja sitä ei saa sitten mitenkään taivutettua. Tänään soitin sitten taas Lastenklinikalle ja katsotaan kuinka pian päästään jonnekin erikoislääkärille. Onni asiassa on toistaiseksi ollut se, että jalka ei ilmeisesti kuitenkaan ole kovin kipeä, kun ei se muuten haittaa tyttöä kuin että välttelee kävelyä. Liikkuminen on toki melko vaivalloisen näköistä, kun kaikki nousemiset ja istuutumiset yms. tapahtuvat toinen jalka suorana.

Muuten menee ihan hyvin, päiväkodissa tutin käyttöä on saatu vähennettyä ja siellä muutenkin sujuu mukavasti. Sanoja ei edelleenkään ole kuin muutama, mutta niitä sentään käytetään aktiivisesti. Lapset ovat myös ruvenneet leikkimään yhä enemmän yhdessä ja sitä on mukava seurata =)
 
On vähän väsymystä ilmassa, mut jospas tää tästä...Viime viikko oli töissä aika siirappista menoa, pojalla oli nuha ja yskä ja tapansa mukaan heräsi öisin yskimään ihan hillittömästi ja siinä sitten joka yö poitsun kanssa valvottiin ja aamulla töihin. :whistle: Eilen pojalle nousikin sitten ykskaks kunnon kuume ja tänäänkin oli vielä lämpöä, mut toivon mukaan tää tauti alkais olla tässä niin saisi koko porukka nukuttua yönsä...ja toivottavasti tyty ei ole seuraavana jonossa.

Neidistä on tullut "minä itte". :D Hampaiden harjauksestakaan ei meinaa tulla mitään kun itse pitäis, toistelee vaan "V hajjaa itte" eikä vahingossakaan aukase suuta että sais harjattua. :xmas: Nyt on viime päivät toiminut se, että äiti/isi ensin ja sitten tyty, mut mitähän sit keksii kun tästä viehätys katoaa... :xmas: Tytyllä käy kyllä suu koko ajan kun hereillä on, höpöttää koko ajan juttujaan ja toimittaa asioitaan muutaman sanan lauseilla.
 
Meillä taitaa poitsu olla puhumisen suhteen samanlainen kuin liikkumisenkin suhteen...eli joskus kuukausi sitten sanoi n. viikon ajan monia erilaisia sanoja, siis toisteli kuulemiaan sanoja. Ja nyt ei sitten mitään, vaippa (aippa) on ainoa, mitä silloin tällöin sanoo. Liikkumisen kanssa oli samoin, esim. nousi konttausasentoon jonain päivänä muutaman kerrankin ja sitten pitkä tauko ennenkuin teki samoin. Taitaa vissiin antaa asian hautua rauhassa... :whistle: =)
 
Kiitoksia kaikille myötätunnosta. Tänään tuli soitto lääkäriltä, että siirrymme seuraavaksi reumapuolelle, jos siellä sitten selviäisi jotain. Vielä ei kuitenkaan tullut tietoa, että koska sinne pääsee käymään. Kuulemma varmaankin pikapuoliin.

Tsemppiä Hiluselle sairasteluihin. Me olemme vielä päässeet yllättävän helpolla tänä syksynä. Muutama yskäinen yö on lapsilla ollut, mutta ei onneksi montaa peräkkäin. Minulle on tauti ollut tulossa monta viikkoa ja tänään sitten alkoi kunnon nuha :|
 
Jipii, tänään olen taas vuoden vanhempi... :kieh: Mutta virallisesti ikuinen 16-vuotias :xmas:

Jahas, eilen sitten pomo sai vihdoin kakistettua sen että on isosti mahdollista että meidän (yö )työyksikkö lopetetaan, jotain mahdollisesti ens syksystä oli puhe. On kuulemma ainoa enää näillä seuduin toiminnassa, joten kovasti olis omituista jos jäis kun ei tää mikään iso kaupunki ole...

Mutta noh, pitää ottaa tää uuden alkuna. Onhan se toki outoa kun lukion jälkeen suoraan pääsin tonne töihin ja kohta yhdeksän vuotta on siellä notkuttu, ja nyt yhtäkkiä työttömyys uhkaa.
Tietysti jos päivätöitä vaan on tarjolla niin tartun niihin kun viimeseen oljenkorteen, mutta meitä on yössä aika monta jotka olis osaavia ja kokeneita noihin päivätöihin niin sekin on vähän epävarmaa. Kun ei tiedä pääseekö meistä YKSIKÄÄN sinne.
Sitten pitää vaan keksiä missä muussa ois hyvä =)
 
Mie oon niin väsyyyyyyy.............. |O |O |O
Ja pitäs vielä hyväntekeväisyystyötä lähtä illaksi tekemään |O :headwall:

Meinasin tänään töissä et oksutautia pukkaa, kun piti ainaki 10 kertaa heittää auto parkkiin ja nousta kökimään ojaan....huhu :x :x Herkempi vois luulla et olis aamupahoinvointia :LOL: Yksi syy taas sille puolelle vaakaa, että ei B) :LOL: :LOL: Melkein piti soittaa pomolle, etten pysty jatkamaan lenkkiä enää :/ Kotia ku pääsin ni meni kyl ohi :D :LOL:
Selkää pääsen lääkärille näyttään viikon päästä, jee :/

Muuten tänne ei ihmeempiä....neiti huutelee aamusta siihen asti kun tuun töistä "äitiii äitiiii"...kiva |O |O |O
On siis kotona, ei tarhassa....mut silti |O :/ :xmas:
 
Koitas Jahvetti jaksaa :hug: Toivottavasti ei ko. tautia pukkaa :x Mä oon kans sitä pelolla odottanut, meillä kun on vapaailta lauantaina tiedossa ja viimeksi se peruuntui kun poika sai tuon taudin. Ja nyt kuulin että sitä ois tuolla hoitopaikassa liikkeellä :headwall: Mut toinen taas sano että ei ole, tiedä sitten... Mut meijän tuurilla tuo vapaailta peruuntuu just ton taudin takia... Multa muuten kaks työkaveria kysy tänään et oonko raskaana, no en tod oo :LOL:

Toivottavasti Metu saatte nopeasti selvyyden mikä tytön jalkaa vaivaa :hug:


 

Yhteistyössä