***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

Mä olin päättänyt että meen tänään aikasten nukkumaan kun olin taas päivällä niin väsyny, että tilttasin pojalle kun ei suostunut nukkumaan :ashamed: :ashamed:
Mä heräsin yöllä ja meni ainakin puolitoistatuntia että sain uudelleen unen |O

Eli mä meen oikeasti nyt!
Hyvää yötä Pilvis :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Öit nukkumaanmenijöille :wave:

Mie kukun taas, ihanaa tää raskauden loppuaika :kieh:
No, onneksi ei oo jatkuva tila! Kyllä se siitä. =)
Juu ei oo onneks kauaa enää =)

Mites muuten te joilla on enemmän ku yks lapsi niin onko teijän synnytykset alkanu samalla lailla? Kun mulla ei pojasta supistellu ennen saliin menoa juuri ollenkaan ja neki supistukset saatiin lääkkeillä niin onko mun turha niitä odotella tälläkään kertaa? Poika lähti tuleen vesien menolla ihan yhtäkkiä.
 
Tervetuloa uusille, joita olikin monta! :flower:

Paranemisia ainakin Hissukan porukoille. Oksennustauti on todella ikävimmästä päästä näitä "normaaleja" tauteja.

Onnittelut kävelijöille ja muille uusia juttuja oppineille. :flower: Meillä on alettu hokaamaan kiipeämisen ihanuus. Siis sohville ja tuoleille on kova yritys, mutta pientä koroketta tms. apua vielä tarvitaan.

Synnytykset eivät ainakaan minull alkaneet samalla tavalla. Ensimmäisellä kerralla meni vedet ja sitten hiljalleen alkoivat supistukset (yht. meni n. 14h) ja toinen alkoi kovilla supistuksilla. Siis ihan heti kovat ja säännölliset niin että ensimmäisestä supistuksesta kesti alle 4 tuntia ja tyttö oli syntynyt. Kumpikaan ei ennen ensimmäistä synnytysoiretta oikeastaan varoitellut mitenkään.

Tänään kävin tossuja etsimässä ja Robeezin valikoimista tosiaan löytyisi luonnonvalkoiset, mutta ne eivät ole erityisen juhlavat. Siistit kyllä, joten kelpaavat jos ei muuta löydy. Eli se huoli on melkein ainakin poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Öit nukkumaanmenijöille :wave:

Mie kukun taas, ihanaa tää raskauden loppuaika :kieh:
No, onneksi ei oo jatkuva tila! Kyllä se siitä. =)
Juu ei oo onneks kauaa enää =)

Mites muuten te joilla on enemmän ku yks lapsi niin onko teijän synnytykset alkanu samalla lailla? Kun mulla ei pojasta supistellu ennen saliin menoa juuri ollenkaan ja neki supistukset saatiin lääkkeillä niin onko mun turha niitä odotella tälläkään kertaa? Poika lähti tuleen vesien menolla ihan yhtäkkiä.
Mulla
1. Käynnistettiin, yliaikaisena ja kun vesi oli vähentynyt 41+3
2. Ilman supisteluja lähti lorahtelemaan lapsivedet 40+5
3. vrk supisteluja ennen syntymää 39+6

Että erilaisia olivat jokainen, ihankuin olisin ollut ekaa tekemässä jokaisessa synnytyksessä, kun soittelin synnärille. Mistään en mitään tiennyt tai muistanut :D



 
Tuota tuota...olettekos koskaan miettineet odottaa jonkin aikaa ennen kun alatte klo 22 aikaan perustamaan uutta pinoa? Johtuu ihan vaan ruuhkasta palvelimella tuo pinojen hitaus tuohon aikaan. *avaa sateenvarjon*

Synnytykset on menneet näin:

1. 3vrk supisteluja ennen syntymää 39+6, avitettu cytotec tableteilla kohdunsuulle kun ei meinannu supparit voimistua
2. käynnistettiin veden vähyyden vuoksi 41+3 , joskin omat supistukset alkoivat jo ennen tablettia mutta taas lisäpotkua antamaan 1/3 tabletti.

Vedet on menneet vasta kalvojen puhkaisun jälkeen salissa kummassakin synnytyksessä.
 
Huomenia

Täällä ollaan edelleen koko porukka kipeänä :( mulla kuume nousee välillä 40:neen. Pojalla oli kans korkea kuume ja nyt tulee vaihe kaksi eli kamala yskä. On siis influenssaa. Tosi paskamainen tauti,en toivo kellekkään. Tartuttaa kuulemma vielä viikonkin jälkeen ja lapsilla kauemminkin .

Tervetuloa uusille =)

Parntumisia muillekin kipeille :hug: Hissukalla taidettiin sairastaa ainakin ( sori jos en muista kaikkia,hiukan sekaisin )
 
Mä tässä kans oon miettiny mitä ihmettä sitä tarjoais niillä synttärikemuilla.. Kun vieraina on kumminkin sekä aikuisia että lapsia. Ehdotuksia?. Mietin eka ihan makaronilaatikkoa, sit totesin että ehkä mä en jaksa.. Ruokaisa salaatti oli kakkosvaihtoehto mutta eihän tollaset 2-6vuotiaat salaattia syö! Leipää? Kakku nyt ainakin. Mulla oli siitäkin hirveen hyvä aikomus tehä ite joku marsipaanijutska mutta nyt en oo ihan varma. Me kun ei vietetä kemuja kotona niin kaikki pitää viedä paikanpäälle.. (Ja sit kun tod.näk. anoppikin pitää roudata sinne..). Jos tilais kakun? ainaski kakkukeisarilla on teemakakkuja http://www.kakkukeisari.fi/index.php?sivu=tuotteet&kategoria=erikoiset

Me mennään tänään tanssimaan :heart:

Niin ja ukkokin (ekaa kertaa ikuna!) totesi että tyttö tekee ihan saletisti hampaita. :D

 

Yhteistyössä