HELMIÄISET 2007

tiipeli Ihanaa, kun olette saaneet vauvan kotiin! :)

Mä sain tänään kastepäivän sovittua ja nimen tänttärä saa 21.4. Pappikin on sama tuttu, miehen rippi pappi ja samoten on kastanut nämä kaksi edellistä. Nimikin on ehkä pienelle löytynyt tai siis sellanen joka miehellekkin sopii. :D

Tänään on ollut tänttärä ollut tosi rauhallinen. Napatynkä haiskahtaa tosi pahalle vaan. :x Kirvelemättömällä desinfiointiaineella olen sitä puhdistanut. toivottavasti auttaa asiaa.

piti hakee tänttärä tissille, joten tämä kirjoittelu tais olla tässä.mulla on vasta nyt noussut maito kunnolla rintoihin.

t. rä ja tänttärä 1vk ja 2pv
 
Jep jep...täällä aamutuimaan ilmoittautuu ensimmäinen tupakkaan sortunut luopio :ashamed: :'( :'( :'(
Yöllä vaan sorruin sen jälkeen kun koko eilisen pidin pojua sylissä melkein koko ajan kun muu paikka ei kelvannut...heräili syömään tunnin-kahden tunnin välein...sitte yöllä huusi taas pitkiä pätkiä ja renklas pullon kanssa...pissas meidän sänkyyn ja sen jälkeen pulautti viel maidot pihalle ja tottakai sänkyyn :/ ukkolla ilmeisesti se A-virus niin sekin makaa horkassa tuolla sängyssä ja ei hänest sitte apuu oo ja esikkokin tuntuu taas olevan mustis.... kaiken tuon jälkeen ei pystyny enää väsyneenä taisteleen sitä himoa vastaan :( nyt sitte vaan on tosi p.aska fiilis kun ei sen vertaa itellä sitä munaa oo, että ois jättäny polttamatta \|O

no itseään siinä vaan saastuttaa kun ei kerta maitoa enää rinnoista tuu ja ei imetä, mutta kyllä kuulkaa oon pettynyt itseeni...en suosittele sortumaan :/

erittäin sekava yö siis täällä takana...en tiiä mikä tuolla pojulla nyt sitte on kun ei nuku...tai nukkuu pätkiä mun kainalossa, mutta eipä siinä sitte ite enää nuku ollenkaan... tuntuu vaan itkua vääntävän joka väliin ja en tiiä mistä toi pulauttelukin nyt yhtäkkii ilmesty kuvioihin... Tää äitee tarttis kunnon pitkät unet nyt, mutta en tiedä missä hamassa tulevaisuudessa se mahdollista on :\|

 
Katjuska :hug: Jaksamista vauva arkeen!

Tuohon tupakan tuskaan en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan vakituiseen polttanut.

Täällä myös vauva valvoskeli yön. Vieressä sit nukku, että jonkun verran unta saatiin. Tosin arvasin sen, kun eilen nukkui melkein koko päivän.

Nyt nukkuu mutta äitihän ei voi nukkua, kun isommat hereillä. :/

T: RÄ ja tänttärä 1vk ja 3pv
 
Katjuska: Iso :hug: Ei se tupakka susta sen huonompaa äitiä tee! Mielummin niin että poltat sen muutaman tupakan päivässä kun, että olet ihan hermoraunio!!
Mulla oli kanssa eilen illalla hyyyyvin lähellä etten käynyt miehen askilla ja kävellyt ulos!!! Pikkunen huusi yli tunnin lohdutonta kipuitkua vesi silmistä valuen.. Mulla sitten kanssa tuli iso itku siinä kun toista yritin lohduttaa, kun ei edes tissi kelvannut! :'( Jossan vaiheessa kun sain pojan rauhottuun ja nukkuun niin meinasin jo mennä, mutta otin sitten yhden oluen joka sai mut rauhottuun ihan samalla tavalla.. Pystyin jopa nukahtaankin niin ettei tarvinnut pyöriä pitkään sängyssä. Vaavi nukkui yönsä sentään kohtalaisen hyvin, mutta nyt taas aamusta on kitissyt ja on tarvinnut kanniskella sylissä. Onneksi sain sen nukkumaan päikkäreitä edes hetkeksi että saa itse levähdettyä!
Mietin tässä että kuinka moni on jo käynyt saunassa synnytyksen jälkeen? Ja kuinka olette järjestänyt sen käynnin vauvan kannalta, eli siis onko isä jäänyt vahtimaan vauvaa vai oletteko ottanut itkuhälyttimen mukaan??
Mä olen päässyt tasan kerran saunaan ja sekin meni lörinäksi kun vaavia ei meinanutkaan nukuttaa juuri siihen aikaan. :)
Mutta nyt on mentävä juomaan vielä yksi kuppi teetä että saa noi silmät kunnolla auki! :wave:
Jutta ja poika
 
KatjuskaEihän tuo ny niin paha oo. Ja saihan sitä todettua ett hyvää se ei oo ;) . Ei tuo oo mikään kuoleman vakava asia. Aatellaan niitä jotka väsyneenä kohdistaa kiukut lapseen(tai koiraan niinku meikkis ;) ), ni tuo tupakka on sata kertaa parempi vaihtoehto. Ei tuo retkahdus muuta sua ihmisenä yhtään. Toivottavastin ny poju kelpuuttais jonku muunki paikan nukkua ku äidin sylin. Saisit säki levätä. Toivotaan ett tilanne helpottuis :hug:


Meil meinaa olla ongelmana rattaissa nukkuminen. Tyttö heräilee vähä väliä ja itkee niin lohduttomana ett heikompia hirvittää. Mikää muu ei auta ku syli. Ett meil vähä samaa ongelmaa tuon sylin suhteen. Jos saan syliin nukahtamaan sikeesti, ni sit voi laskee johonki nukku mut ite ei kyl nukaha. No muuten on melko helppo tapaus(tosin ei kyl aijempaa kokemusta), ku menee nukkuu 22-23 ja herää syömään 04. Sit mä salaa toivoisin ett nukkuis pitkään, mut ei seiskalta herää ja tisulla saan viivyteltyä ysiin heräämisen. No ompahan joku rytmi itellekki ku ennen nukuin puoleen päivään :D

Mut nyt kotihommien ääreen, ku tytteli nukkuu sikeesti sohvalla :)

Minttis ja neiti 3vk5pv
 
kiitos tsemppauksesta... ukko tuolla tosi huonossa kunnossa makaa sängyssä :/ hitto jos se tarttuu tuolle pienelle ja tytölle ja mulle :$ koko ajan kuume 39 päälle... ottaa päähän kun varotellaan ettei pienen kanssa kauppaan saa mennä... no mitä seki hyödyttää kun kaikki taudit hyökkää tänne kuiteski koulun ja eskarin kautta :headwall:

Juu iteki aattelin noin, että paree se on ne hermosauhut vetää ku alkaa muksulle mesoomaan, kun toinen ei kerta muuten itseään ilmaista osaa kun sillä itkulla... Tällä hetkellä jotenki valoisampi olo jo ja tuo esikko on niin ihana kun yrittää auttaa ja piristää äitiä :heart: ja ohi menevähän tää homma on ja ennenki on selvitty niin selvitään nytkin... mulla vaan tota univajetta jo niin hirveesti, että sen korjaamiseen tarvittais varmaan vuorokauden unet...

nyt tekemään jotain helppoakin helpompaa ruokaa =)
 
Katjuska :hug: ja jaksuja!
Meitin pikku-mies sai vihdoinkin töräytettyä kakat ja kyllä sitä tuli.Itki illalla sydäntä särkevästi,eikä meinannut millään rauhottua.relatipat ovat ainakin lisänneet paukuttelua,joten toivon mukaan auttaa.
CG:mulla oli ritiäisissä valkoinen puuvillainen pikkuliina perintönä tullut.
Mites teillä on jälkiitarkastukset?
Mulla on ens viikolla ja samalla on pikku-miehen nla lääkäri.Osui sopivasti peräkkäiset ajat pääsee yhdellä menolla.
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
 
hello.

Neuvolakuulumisia: typsyn paino oli noussu hurjasti, muutama kymmenen grammaa alle 4kg, syntymäpaino oli vähän päälle 3kg =) ei ihmekkään noilla maitomäärillä :LOL:
Kaikki muutenkin ok, terkka kehui hyvin kehittyneeksi isoksi vauvaksi.

Tänään loppuu mun maidon pumppaus. Juttelin neuvolassa tästä,ja terkka sanoi että ei se kannata. Mulla alkaa rinnanpäät olla aika kovilla, ja terkka sanoi että rintatulehduksen vaara on suurempi. Maita tulee se 10-20ml päivässä, eli ei paljoakaan. Ihan hyvillä (vähän haikeilla) mielin lopetan mutta pääasia että vauva voi kokonaisvaltaisesti hyvin. Eipä tartte enää itekkään itkun kanssa vääntää niitä paria pisaraa tuolta. Että näin meillä.

Katjuskalle: samaa mieltä oon kun Jutta, että parempi pari röökiä ja tyytyväinen mamma kun stressaantunut raivopäinen (mä olin sillon eka raskaudessa!) äippä. Voimia ja tsemppiä!!

Aadaselena ja yrsa-tyttö tasan 4vk
 
Löysinpäs sut Katjuska!!
Just huhuilin tuolla maalismasujen odotusketjussa, et kirjoitellaanko me nyyttinsä lunastaneet jo jossain ketjussa =)
Ja tännehän mäkin oikeastaan kuulun, kun tuo neiti syntyi helmikuun puolella sit kuitenkin..
Jos mukaan huolitte pienen tytön äidin, jonka esikoinen on 10v ja joka ei muista vauvoista mitään ja keksii huolenaihetta kaikesta "normaalista" poikkeavasta :ashamed:

Nytkin mieltäni askarruttaa esim. tuo vauvan hengitys!
Yleensä nukkuessaan hengittää silleen "äänettömästi", mutta sit välillä oikein nopeasti tuhisemalla. Rintakehä kohoilee voimakkaasti, hengitys kulkee normaalisti, mutta oudon äänekkäästi se hengittää.. ONKO NORMAALIA?? Voiko johtua semmoisesta että se näkee joatin villejä unia tmv.

Ajattelin, et sit kun vauva on masunahan tällä puolen, niin ei enää huolestuta, kun näkee koko ajan miten se jaksaa, mut niinpä...
kyllä näitä "huolenaiheita" ainakin mun korvien välissä riittää..

Yritän "tutustua" teihin ja "vaiheisiinne" tässä lähipäivien aikana :heart:

Lumi ja tyttönen 9pvää
 
Jutta Mä kävin saunassa heti viime lauantaina, kun päästiin sairaalasta pois. Mulla ollu jälkivuoto sen verran vähästä ja kohta puoliin taitaa loppua kokonaan. Mies on ollut mun saunomisen ajan vauvan kans.


Lumi Tervetuloa joukkoon mukaan! :) Voisin kuvitella, että vauvan hengitys ihan normaalia.

Mä käytin tänään tänttärää neuvolassa, kun napatynkä haisee. Terkka sit laapisti (?!) navan. Toivottavasti auttaa. Painoa oli tullut 100g lisää vajaassa viikossa eli paino nyt 3275g.

Mukavaa viikonloppua kaikille helmiäisille!

 
Tervetuloa joukkoon mukaan Lumi =) Eiköhän tuo hengitysjuttu ihan normaalia ole.

Tulipahan vaan mieleen, että mistä vauvat näkee unta? Taitaa olla semmonen asia, et kukaan ei tiedä :D Meidän typy vaan välillä herää huutamaan sydäntä raastavasti ja sit se itku loppuukin kuin seinään...

Tänne ei mitään ihmeellistä, typyn kanssa viikonloppu kaksin kotona; mies reissussa ja esikoinen mummin ja papan hoivissa...

tolnaato ja typy 3vkoa4pvää
 
En sitten olekaan kirjoitellut pitkän aikaan, lukenut jutut kylläkin.
Isabella ei nuku oikein hyvin, kuten isosiskot, joten väsyttää. Mies onneksi paljon kotona ja hoitaa 2 muuta neitiä ja kokkaa joka päivä =)

Liikuntaa pikkuhiljaa aloitellut, ulkona kävelyillä ja kevyitä lihasliikkeitä esim käsipainoilla. Aina on niin paljon parempi olo pienen likunnan jälkeen.

:hug: niille, jotka eivät imetä. Mieheni kotimaassa ei ikinä syyllistetä ketään ei-imettäjiä. Jokaisen oma valinta, jos se ei tunnu mukavalta tai ei vain onnistu.

Jaksamisia kaikille ja kyllä ne vauvat pian nukkuvat enemmän. Esim 2 ensimmäistä tyttöäni nukkuivat 3kk:n iässä jo 12h heräämättä ja nukkuvat se vieläkin. Kun nyt Isa nukkuu 5h.

Anouk ja Izzie 1kk, 3pvää
 

Nyt ärsyttää, taas tuli virheilmoitus ja teksti hävisi.. Yleensä kopioin tekstin, mutta mikälie ajatuskatko.. Ei nyt ole aikaa kirjoittaa kaikkea uusiksi, ollaan lähdössä anoppilaan, mutta kysyisin muilta sektioiduilta: tuntuuko sektiohaavassa enää kipua? Olen ymmärtänyt että haava-alue olisi tunnoton leikkauksen jälkeen, mutta minulla on kipeä.. Myös koko alavatsan iho on todella kosketusarka. Joudun vieläkin välillä ottamaan särkylääkettä, vaikka leikkauksesta siis jo 3vkoa3pvää. Yleensä kipu on kirvelevää, välillä tuskallista, mutta koko ajan se on mukana. Mietin vain onko ihan normaalia..
 

Huomenia!!!

Täällä ollaan kaksistaan vauvelin kans kotona. Avokki lähti ton Esikon kanssa kummipoikansa synttäreille ja sielä menee jonkin aikaa. Ainakin useempi tunti. Tulevat joskus iltapäivällä.

Sit mä meen yksin kauppaan... Pitääs lypsää tolle Pikkuselle maitoa jonkin verran pulloon. Ettei noille sit hätä tuu.

Viime keskiviikkona olin sellasen 3h pois kotoa. Kävin yhden mun kaverin kanssa Juha Tapion konsertissa. Hyvin noilla miehillä oli mennyt. Silloin lypsin käsin tolle maitoa jonku 100ml ja siitä oli riittänyt kahteen syöntiin. Mut heti kun tulin kotiin, niin vauva söi sit tisusta lisää.

Saunassa oon nyt käynyt muutaman kerran, viimeks eilen ja sit viime sunnuntaina.

Meillä syödään vieläkin tosi useesti öisin. Eilen toi PikkuKakkonen nukahti 22.00... Sit se söi 1 aikaan, sit kolmelta, viideltä, ennen seiskaa ja sit kahdeksan jälkeen herättiin.

Mutta eiköhän noi välit tosta pikku hiljaa pitene.

Mutta nyt pitää mennä taitteleen noita kuivia pyykkiä pois tuolta, et saa ton vauvan vaatteet sit kuivumaan.

Mammuli ja PikkuKakkonen


 
Lumi harmailee
Kiitoksia Tolnaato, Milana ja Riiviöäiti mieleni huojentamisesta tuon vauvan nopean ja äänekkään hengityksen suhteen :heart:

Meillä alkoi pari päivää sit vatsanväänteet neidillä ja haettiin eilen RELA-tippoja apteekista. Toivottavasti auttavat! On niin säälittävää, kun ei voi auttaa toista kun tyttö kitisee tuskissaan ja kipristelee jalkoja ja masua :(

Yöllä irtosi napatynkä. Ihan noloa, mutta en todellakaan muista tuolta 10 vuoden takaa, että miten tota napaa pitää nyt sit hoitaa??
Pitääkö sitä putsata topsy-puikolla? Ja ihan vedellä vai esim. jollain septidinillä tmv.?

Mukavaa päivää kaikille :heart:

Vitsi että mä odotan, kun pääsee ulkoilee tytön kanssa. Tuntuu et tulee ihan hulluakin hullummaks kun kökkii sisällä.
Kroppakin on veltto ja lihakset tehneet täyden katoamistempun, kun viimeiset raskausviikot tuli maattua totaalisesti sängyllä, enkä ulos jaksanut mennä kun pakollisten neuvolakäyntien verran :ashamed:

Saa rattaat kyytiä kunhan päästään ulos :D

Lumi ja neiti Myttynen 10pvää
 
\|O ---haukotus..........

Olimme toissayönä pienen kanssa sairaalareissulla ja kotiuduimme vasta puoli 6 aamulla...sit oli jo 8 herätys pienen pissakokeeseen vientiä..
Edellisenä yönäkään en nukkunut lainkaan kun neiti ei pystynyt nukkumaan..
Eli tytölle tuli nuha ja kuume nousi.Menimme terveyskeskukseen mistä lähete oyksiin jossa sit lastenlääkäri katsoi tytön.Pääsimme onneksi kotiin kun tulehdusarvot olivat normaalit ja ei niin pahasti tukossa.
Nyt kuume laskenut ja tuntuu että alkaa virkoamaan pikkunen.On se niin reppana tuollanen pieni kun sairastaa!! :/

Piparix:Minulla se leikkauskohta ei enään ole kipeä mutta sieltä sisältä jotenki painaa omituisesti... \|O
Iho on kuitenkin paikoittain haavan läheltä arka vielä.
Onko sun haava ihan siistin näköinen?Meinaan vaan,että eihän se ole tulehtunut?!?
 
Lumi ei kirj
Voi minttukissan pientä!!
Minkä ikäinen teidän pikkuinen on?
Tosi kurjaa kun pitää ihan pienenä sairastaa :(
Toivottavasti hän paranee pian :heart:

Lumi

Jos joku "päivittää" tota 1 sivulla olevaa syntyneiden listaa, niin meidät vois lisätä sinne?
Eli: Lumi: tyttö 28.2. 3440g, 50cm rv 39+0
 
Päivää äiskät!

Täs pikaseen kirjotan siivouksen lomasta.

Mä kävin saunassa heti sillon lauantaina ku kotiuduin ja sen jälkeen isukin lomalla varmaan joka toinen päivä ja välillä useemminki. Käytiin yhdessä sillon ku vaavi nukku. Tosin meil melko pieni asunto(kaksio) ett äänet kyl kuuluu selvästi. Ja koko aikana on tarttenu vaan yhen kerran tulla piipahtaa hyssyttelemään vauvaa. Tuol aika selkee rytmi ollu alusta alkaen ett osaa vähä ajottaa saunaan menotki sen mukaan(tietty ne voi muuttua mikä päivä tahansa.

Niin joo. Tervetuloa Lumi joukkoon. Mukava ku saa lisää uusia äiskiä jakamaan kokemuksia =)
Meil terkkari irrotti sen napatyngän ja laappas(jos tuo ny on sitä ett laitetaan sitä mustaa tököttiä) pariin otteeseen. Mut kotiin ei antanu mitään muuta ohjetta ku puhistaa veteen kostutetulla topsilla 1-2krt/pv niin kauan ku kuivu kuntoon. Ja jos alkaa haisemaan ni sit desinfioimisaineella :)

Mut nyt jatkamaan. Hauskaa ja keväistä päivän jatkoa kaikille :D

Minttis ja tytteli 3vk6pv(Nimen tyttö saa 31.3)

ps. Tuol hyvää tietoo ristiäisistä(mm.mitä pöydälle tarvitaan)http://www.perhekerho.net/juhlat/ristiaiset.htm
 
hoitsuäippä harmaana
Moikka vaan kaikki helmiäiset!

Mäkin tänne ilmoittaudun vaikka poika syntyikin maaliskuun puolella!
Eli meidän toinen poika syntyi rv 41+5 (tai sitten 40+3) tiistaina 6.3.07 klo 18.35. Pojalla komeat, komeat mitat: 4 390 g, 52 cm (pidempi on mittaajankin mukaan, mutta tämä laitettiin papereihin!) ja päänympärys hurjat 38 cm!

Poika syntyi kovan työn ja tuskan kautta oikea käsi poskella eli ton ison pään lisäksi ensimmäisenä näkyi käsi! Huh! Synnytys oli muuten ihan ok, mutta avautumisvaihe pitkittyi sen takia kun vauva ei laskeutunut alas ja sitt tuli kaikkea kovia reunoja ym. ja sitt toi ponnistusvaihe oli todella kova ja kesti hurjat 16 min! Suurin osa sittä ton pään ja käden puskemista! Mutta nyt vauva heräilee syömään, syö päivisin 4 tunnin välein, pari viimeistä yötä olleet hankalia!

Äippä ja poitsu 4 vrk
 
Jutta harmaana
Onnea hoitsuäipälle komian kokoisesta poijjaasta! :flower:
Niin ja tervetuoa Lumille ja hoitsuäipälle.
Mei tultiin juuri kotiin kun oltiin vähän kyläilemässä ja kaupassa. Käytiin cittarissa mammuttimarkkinoilla ja kokeilin piruuttani sielä niitä tarjous farkkuja. Omasta mielestäni ne näytti ihan hyvältä mun päällä ja meinasin että voisin vaikka ostaa ne niin mies sitten töksäytti rumasti ettei hän ainakaan ostaisi joten kauppaan sitten jäivät! :( Tuli taas niin mukava ja hoikka olo näiden makkaroiden kanssa!! Eilen kävin puntarilla ja vielä olisi 7 kiloa lähtöpainoon.. Ei tunnu millään katoovan läskit. :kieh:
Joku kyseli koska on jälkitarkastus. Mulla on samalla kun pojalla on eka lääkärineuvola, eli 4 viikon päästä. Samalla pitäis laittaa se kierukkakin paikalleen.
Mutta nyt pitää mennä syömään pitsaa iltapalaksi ettei vaan pääse laihtumaan! :D
 
Onnea Hoitsuäipälle pikkuisesta :flower:

Muistaisinkohan kaikki mistä ollut puhetta... :/

Meillä Rela-tipat auttaneet vatsanväänteisiin todella hyvin. Ilmaa on pikkuisella vatsassa, mutta piereskelee sen ulos. Kakkaa tulee melkeen joka vaippaan. Antoi esikasteen jo makkarin lattiallekkin. Olin nostamassa hoitopöydältä kun teki pissit ja kakat lattialle. :LOL: Siinä sitten typy pesulle ja sen jälkeen rätti käteen ja lattian pesuun. Kyllä huvitti. :D

Meille tulee vaan kaksi kummia. Mun lapsuuden ystävä ja miehen paras ystävä. 1.4 neiti saa nimen. Paikka jo varattu ja pappikin tulee käymään 22.3 että saadaan jotain tolkkua näihin juttuihin.

Kuinka nopeasti teille on tullu kutsu sinne isyyden tunnustukseen lapsen syntymän jälkeen? Mietin vaan kun ristiäiset on tolloin 1.4 ja meille ei ole vielä kutsua tai lappua tullut. Kehen pitäis olla yhteyksissä? Esikon aikaan se kutsu tuli tosi nopeesti, mutta en muista mistä. :ashamed:

Tiipelille onnittelut vauvan kotiin saannin johdosta. :D Hienoa, että eka yö meni hyvin. Toivottavasti jatkuu samaan malliin.

Meillä neiti just heräs ja kaamee nälkä tietenki. :p Tässä nyt sit istutaan koneella neiti tissillä. On tää kirjottaminen aika hankalaa näin yhdelläkädellä. ;) Täytyy vaan yrittää imettää vaikka ei toi neiti niin tissistä piittaa. Onneks syö nyt hiukka paremmin, ku viikko sitten. On se aikamoista taistelua ollut. :kieh: Vielä kun pääsis tästä rintakumista eroon niin hyvä ois. Taitaa olla vielä liikaa vaadittu ku toinen on vasta ruvennut syömään rinnasta kunnolla kumin avulla.

Mutta nyt pitää lopetella ku selkä väsyy tällasessa hullussa asennossa.

Jaksuja kaikille vauva-arkeen. :hug:

NeJo ja typy huomenna 3vkoa :heart:
 
Nejo: Meille tuli se kutsu tällä viikolla, eli reilut 3vkoa synnytyksestä. Piti sit varata uus aika, kun valmiiks varattu aika olis ollut vasta ristiäisten jälkeen.. Ja sillonhan ei olis onnistunut antaa miehen sukunimeä typylle, jos ei ennen ristiäistä mentäis. Eli ens viikolla ois sekin eessä, samana päivänä pappikin tulee keskustelemaan kasteesta ja ens viikon sunnuntaina on ristiäiset.

Missäs Mama luuraa? Eip ole kuulunut mitään..

Lumi: Niin kauan pitää napaa putsailla, et sieltä ei tule enää mitään töhnää =) Ja keitetty vesi ja pumpulipuikko riittää. Desifiointi aineita ei siis välttämättä tarvitse ollenkaan, jos vaan napa pysyy terveenä =)

Kävin shoppailemassa tänään. Vaikka kaikki 14 raskauskiloa on hävinnyt, niin tota irtonahkaa tuntuu olevan joka puolella ja piti ostaa vielä numeroa isommat farkut :/ Mut sainpa ainakin uudet housut =) Ja saipa tuota vaatetta niin tyttö kuin poikakin =) Ja kotiinkin löytyi kaikkea kivaa :snotty: En uskalla ees laskee paljon meni rahaa :ashamed:
 
NeJo: meille tuli kirje kaupungilta/lastenvalvojalta, että täytyy varata aika tunnustukseen eli ei ollu mitään valmista aikaa. Ota yhteyttä lastenvalvojaan, jos ei ala kirjettä kuulua. Meillä on aika 14.3 ja ristiäiset on 7.4.

Käytiin tulevien kummien luona kylässä ja tyttö ei ole tehnyt muuta kun nukkunut koko päivän. Nytkin jäi kiltisti omaan sänkyyn nukkumaan, mut tuskin viel yöunille alkaa, jos nyt nukkuu ollenkaan yöllä...miks ei voi nukkua tälleen öisin kun nyt on päivällä nukkunu?? Mä vähän luulen, että valvomista tiedossa. Mies kyl sanoi, että herätä hänet yöllä hyssyttelemään tyttöä niin saan ite nukuttua, mut tyttö on hieman levottomampi isänsä sylissä...kai se on se äidin/maidon tuoksu mikä rauhoittaa, ainakin meidän tyttöä.

Jos menisin nyt iltapalalle kun ei kuulu kitinää sängystä.

Illanjatkoja =)

CG&Nasu-tyttö 3viikkoa+1pv :wave:
 

Yhteistyössä