Helmikuiset 2020

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Pompulam, 03.06.2019.

1. Pompulam

Pompulam Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    15
    Hei!

Eikö helmikuisille ole vielä ketjua vai eikö vaan osunut silmään?

Plussasin muutama päivä sitten, laskettu osuu johonkin kuun alkupuolelle. Onko täällä vielä muita helmikuista odottavia?

Pompulam 4+jotain

2. Nemonino

Nemonino Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä plussattu yllättäen tänään, nyt taitaa olla 4+6. Salainen pieni fb-ryhmä kiinnostais!

3. hwli

hwli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    Heippa! Täällä yksi tänään plussannut ja la menee puolen kuun maille. Eli ihan tosi alussa vasta ollaan, 3+5 näyttää ny laskuri. :rolleyes: jos tämä matkassa pysyy niin fb ryhmä myös kiinnostaa!

4. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    5
    Täällä plussattiin maanantaina. Laskettu aika saattaa olla 10. tai 12.2. Vaikeampi määrittää kun toukokuun alussa meni kesken viikoilla 6 ja joitain. Toivottavasti pysyisi tämä pienokainen matkassa<3

5. Pompulam

Pompulam Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    15
    Jee, muitakin on löytänyt tänne. Mä varasin reilu viikon päähän ultran, sitten näkee missä mennään. Mulla takana 2 keskenmenoa, niin hiukan pelottaa onko tuolla mahassa mitään mutta kovasti toivon niin :love:

6. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    5
    Mä varasin 25. päiväksi ultran. Sitä odotellessa

7. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Täällä plussattu tänään aamulla :love: Pelottaa vaan mahtaakohan pysyä matkassa mukana kun on menkka juilintaa ollut jo varmaan viikon verran :(

8. hwli

hwli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    @Huldaliini mullakin ollut vähän semmosta menkkajuilintaa, mutta käsittääkseni se on ihan normaalia :)

9. Amore-

Amore- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    58
    Heippa!
    Minä myös tänne tulen, epätodellinen olo!
    Täällä kuumeisesti odotellaan loppu kuun ultraa. Pakko saada tietää asuuko tuolla ketään :LOL:
    Onko teillä mimmoisia oireita?
    Mulla ei juurikaan mitään, ehkä vessahätä useammin (n)
    @MöhkisPöhkis mulla la myös jompikumpi noista :LOL:
    (y)

10. hwli

hwli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    Mäkin ajattelin loppu kuulle varata ultran.
    Millä viikoilla te ootte kun teidän ultra on? :)
    Täällä oireina ollu lievää kuvotusta ja yökkäilyä, rinnat ihan älyttömän kipeet ja vähä hermo piukeella kun väsyttää :X3:

11. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mä ajattelin varata heinäkuun alkuun ultran, kanssa haluan tietää onko siellä elämää vai kuinka käy. Raskaustestin ostin vielä uuden koska en vaan meinaa uskoa että se pysyy plussana (n):LOL: Raskausviikot olisi kanssa kiva tietää, nyt on eri vaihtoehtoa saanut näillä laskureilla ja sovelluksilla :poop: eli rv 3-5 mennään (n)

12. Amore-

Amore- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    58
    @hwli minulla on ultran aikana viikkoja 7+1 :love:
    @Huldaliini itse myös ostanut ja kuluttanut ihan hirmuisesti testejä! :whistle: En vaan usko, että näin oireeton raskaus jatkuisi. (n)

Onko teillä entuudestaan lapsia?

13. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    @Amore- meillä myös mies halusi että tehdään uusi testi vielä (n):LOL: sunnuntaina testaan lisää jossei menkat yllärinä ala..
    Mulla on tissit tosi kipeet ja tänään on kuvottanut, voi olla helteenkin syytä. Myös alavatsaa juilii välillä yllättävän kovaakin, ihan niinkun menkat alkaisi koska tahansa.
    Minulle tää on ensimmäinen ja miehelle toinen lapsi :) Mitens teillä?

14. Amore-

Amore- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    58
    @Huldaliini tämä olisi meille kolmas ja viimeinen lapsi. Siinä syy miksi koitan ottaa tästä ajasta KAIKEN irti! Haikeaa nyt jo :LOL:
    Oi sinulla kaikkia vahvoja oireita! Mulla ei ole tuota mahan vihlontaa yhtään!
    Tai joo on mulla yksi oire, närästys! (Ei olisi tarvinnut tulla tässä vaiheessa jo) :confused::LOL:

15. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    @Amore- toivottavasti tästä tulee helppo raskaus jotta pääset kunnolla nauttimaan siitä! :)
    Itseä stressaa tajuttomasti että mulla alkaa heinäkuussa uus työ, sain vihdoinkin mun unelmien työpaikan ja heti tuun raskaaks :oops: Yritettiin vielä et pidetää taukoo kesä lapsi hommista just ton työn takia, nii en tienny ovuloivani kp 20 :oops::LOL:

16. hwli

hwli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    Mulla ultran aikaan 6+2, en tiedä onko liian vähän mut mennään nyt katsomaan :love:

@Huldaliini täällä toinen lapsi, esikoinen on 3/15 syntynyt :rolleyes:

Tänään tehty vielä digi joka näytti raskaana 1-2 ja ovis oli tasan 2 vko sitten. Menkat pitäs alkaa vasta maanantaina. Mutta toivon mukaan ne ei ala :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Amore-

Amore- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    58
    @Huldaliini onnea myös uudesta työstä! Elämää kun ei voi niin tarkkaan suunnitella, mitä enemmän tarkkaan sitä suunnittelee sen enempi elämä heittää kapuloita rattaisiin :LOL:
    Nauti nyt molemmista mitä olet saavuttanut, teet työsi niin hyvin kun vain voit, se riittää :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    @Amore- kiitoksia! Joo vähän arvasin että tää on tätä mun tuuria, sain kaiken mitä halusin.. kerralla :oops::D Ainoastaan pelottaa et miten uus työnantaja suhtautuu tähän uutiseen, et heittääkö koeaikana pihalle :unsure: Toki en sellaseen firmaan haluais jäädäkkään sitten, mutta eipä se työttömyyskään raskaana naurattais. Pelottaa myös pirusti että jos raskaus onkin yhtä oksentamista ja sairastelua niin eipä siitä kauhean hyvä kuva mieleen varmasti jää kellekkään.

19. Smone

Smone Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Täällä kanssa yksi alkuviikosta plussannut kaksi viivaa ja digillä vielä 1-2 viikkoa. Sen jälkeen on tullutkin joka toinen päivä tehtyä testi, kun ei millään oo meinannut uskoa todeksi. Mutta aina vaan vahvempi viiva tullut joka kerralla. :LOL: Laskujen mukaan helmikuun toiselle tai kolmannelle viikolle menis LA. Oireita ei vielä muuta kun "menkkakramppeja" ja rinnat todella kipeät. Ultraan olis tarkoitus mennä loppukuusta, viikkoja 7 ja jotain silloin. :love: toivottavasti kaikki vaan menisi hyvin ja pysyisi matkassa mukana. Kauan on yritetty.. <3

20. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    5
    Mä tein tänään Clear Bluen digitestin, siinä tuli raskaana 2-3, eli niillä viikoilla mennään mitä oma ajatus tilanteesta oli, 4+jotain, 4+3, on tapahtumien ja plussaamisten ajankohdan mukaan varmaan aika lähellä totuutta. Jännä nähdä silloin 25. päivä.

21. Smone

Smone Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Aika samoilla taidetaan mennä, mulla olis menossa 4+6 tällä hetkellä. :) en tiedä olisko digitesti näyttänyt pidempiä viikkoja jos olisin aamulla tehnyt. Ei vaan malttanut odottaa aamuun, kun huomas että menkkoja ei tullutkaan vaikka kipuja kyllä oli. :D

22. Amore-

Amore- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    58
    Päivä kerrallaan ja positiivisella mielellä, sillä pääsee pitkälle. Tilanteen mukaan :)

23. hwli

hwli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    8
    Oliskos se salainen fb ryhmä hyvä? Mulle ainakin kauheen vaikee käyttää tätä foorumia :unsure:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Huldaliini

Huldaliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Liittyisin kans jos sellanen ryhmä ois missä ei ny ihan suoraa lukis et miks siellä ollaan ei meinaa olla ajateltu julkistaa asiaa vielä ennen rv 13:sta olettaen et kaikki on sillon ok.

25. mursutin

mursutin Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    38
    Täällä plussattu eilen (haamu toissapäivänä) ja tuntuu että oireita on tullut tosi paljon ihan parissa päivässä (todella kipeät rinnat, pahoinvoiva olo, väsymys). Varhaisultran meinaan varata juhannuksen jälk. viikolle. Milloin meinaatte neuvolaan soitella? Minuakin kiinnostaisi pieni salattu fb ryhmä. Onnea kaikille plussasta ja huldaliinille työstä. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pienet pysyy kyydissä mukana :love:

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi