Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Laitan vielä tähän eli etusivun päivitykseen liittyvät tiedot voisi laittaa mulle yksityisviestinä jatkossa niin tulee ainakin huomattua ne. Tosin tajusin vasta tänään sellaisen olemassaolon, kun puhuitte kerhoon liittyvistä salasanoista ja siellä olikin jo päiviä sitten tullut viesti, jonka luin vasta tänään. Mutta nyt kun olen tutustunut tähän puoleen tekniikassa niin tulen kyllä lukemaan sitä paljon useammin :D

Minnis75: Täällä toinen uuno tän tekniikan kanssa. En tajua mistään mitään :)
 
No just joo... tää on niin tätä...
SORI Kärppis, siis ilman salasanaa minäkään en nähnyt mitään. En tajunnu et olin menny salasanalla sisään. Mä kun haahuilin siellä ja koitin kattella/tutustua sivuihin et mistä pääse kirjottaa jne...
Eli ilman salasanaa ei näe mitään. :ashamed:
 
Mullekin voisi laittaa kerhon salasanan =)

Tänään 6+0. Kävin omalla lääkärillä ja onnitteli raskaudesta (tietää yrityksestä) ja juteltiin pitkään aiheeseen liittyen. Viikon kuluttua sitten varhaisultra, antoi gynelle lähetteen, joten maksan vain ultrauksen, muut kulut menee työnantajan piikkiin :)

Meillä mies ei vielä tiennyt pääseekö mukaan ekaan ultraan, mutta toivon että pääsisi, just siitä syystä että voidaan sitten yhdessä iloita tai surra. Mulla kuitenkin vahva tunne että kaikki on hyvin, toivotaan että pitää paikkansa :)

Nukkumisesta oli puhetta, mä oon nukkunut todella huonosti, pissalle herään 2-3 kertaa yössä ja muutenkin näen painajaisia ja nukun levottomasti. Myös iltapahoinvointi vaikeuttaa nukahtamista vaikka oon superväsynyt iltaisin.

Aurinkoista päivänjatkoa! :)
 
Mäkin voisin ottaa salasanan... En tiennytkään että täällä on edes tuollainen...

Meillä menee eka neuvola heinäkuulle, onneksi on varhaisultra varattuna, saa mielenrauhan itselle. Vaikka ainakaan hormoonejen puolesta ei kyllä ole epäselvääkään onko sitä raskaana vai ei.

Koitan tsempata itseäni reippaaksi, kun pitäisi lähteä viikon ulkomaan matkalle. yök suoraan sanottuna. Tällä väsymyksellä ja kuvotuksella on ollut ihan riittävästi ohjelmaa ulkoiluttaa koira kerran päivässä (muuten onkin ollut luksusta, kun olen kolmatta päivää lomalla). Kai se tästä.

Tsemppiä kaikille huonoja tai epäselviä uutisia saaneille!! :hug:
 
Täällä olikin näköjään uudempi ketju... :xmas:

Eli minä plussasin eilen :heart:
Olen 27v ja (oys on sairaala luultavimmin jossa synnyttäisin) Ennestään minulla on 5-vutias poitsu.

Ainoa asia joka tässä ahdistaa suunnattomasti on että miesystävä haluaa että teen abortin. :'( Pillerit oli käytössä mutta unohdukseni takia nyt ollaan tässä tilanteessa. Itse en varmasti keskeytystä halua, en voisi elää asian kanssa... Toivottavasti miehen mieli muuttuu vielä kunhan tottuu ajatukseen. Kuulosti kyllä tosi päättäväiseltä eilen kun kerroin asiasta.

Tsemppiä ja mukavaa odotusta kaikille! :flower: :)
 
Tosiaan en koko aikaa oo koneen äärellä vaikka paljon olenkin niin en heti kerkee nuita salasanoja laittaa joten jotkut muutkin niitä voi laittaa. Ja lukemaan ja kirjoittamaan pääsee vasta kun olen hyväksynyt. Minä ainakin meinasin heti vaan kun kerkeän niin itsestäni jutun väsätä kun toivon ja luotan siihen, ettei kukaan salasanaa levitä. Vaikkapa ei se nyt maailmanloppu ole vaikka joku tietäisikin kuka olen.

Minä se en pysty näköjään hillitsemään itseäni vaikka sitä varhaisultraa ei edes ole ollut. Piti nimittäin jo käydä äitiysmekko ostamassa.
 
Heh. NoBlood kyllä mäkin olen jo netissä ihaillut kaikkia mammavaatteita ja voi veljet, että tekis mieli tilata kaikkea :D Vauvanvaatteita on kanssa kiva kattoa tylsän työpäivän piristykseksi...

LoruLiisalle tervetuloa matkaan. Toivottavasti se miehen mieli muuttuu kun saa vähän totutella ajatukseen.

Mäkin tosiaan toivon ja luotan siihe, että salasana ei ulkopuolisten käsiin joudu, mutta toki jos näin käy niin sitten käy. Eipä sille minkään mahda...:(
 
Huh ku aika menee nopeeta ja toisaalta taas matelee.. Tervetuloa taas uusille helmikuisille ja tsemppiä huonompien uutisten kanssa painiskeleville :hug:

Pahoinvointi ja väsy jyllää hirmusesti, ja ei kauan ku hehkuttelin et ei kahes aiemmas ei juurikaan ni oon helpolla päässy va empä enää.. :/ Mut kaikki otetaan ilolla vastaan, vahvistaa vain omaa oloa et kaikki masus ok. Mä oon jo ekat mammavaatteet tilaillu huuto.netistä, ihan vinkkinä sanon et nyt myyvät ihan suht edullisesti syksy-talvikauden mammavaatteita.. ;)

Eilen käytiin tuos sukulaismökillä ja erehyin ajatuksisssani juomaan suoran hanavettä lasillisen, joka järvivettä ja ei siis keittämättä suositeltua. Nyt sit oon pohtinu ja kauhukuvia pyöritelly mieles et jospa ei mitää pöpöjä tullu siitä ja vaikutuksia masuasukkiin.

Sukupuolesta kirjottelinkin jo aiemmin, kukaan ei sillon kyselyyn vastannu haluaako tietää sukupuolen ni aattelin jo et näkyyköhän nää mun kirjotukset kellekään muulle ku kohta joku kysy samaa ja muutki vastaili. :whistle: Mut siis aiotaan ottaa selville et tiijetään jouvutaanko tutustuun uuteen vaatepuoleen poikien osastolla.. :D

Papakokeista oli juttua, täällä ainaskin ottavat eka lekurikäynnillä, jos tarvetta. Ite kävin just ennen raskautumista otattaan niin ei siitä tarvi huolehtia, mut edellises raskaudes ottivat siis alkuraskaudesta ja sanovat ei keskenmenoriskiä, eikä mitään onnes tullu.

Hipsuli ja murunen 7+0 :heart:
 
Täällä ei mikään ole muuttunut....Väsy ja huono olo on tullut koko päiväisiksi ystäviksi, mitkä tuottavat minulle vain iloa ja antavat edes pientä toivoa ettei kaikki ole vielä menetetty. Ja myös hiustenlähtö on jatkuvaa...se ei ehkä ole mukava oire, mutta kasvaahan ne hiukset sit takaisin.
Tänään vuotoa tuli siis jälleen aamulla, mikä herättää ihmetystä. Vain kerran on tullut illalla verta pyyhittäessa ja sen jälkeen vain aamuisin?? Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Kyllä minäkin meinasin itsestäni kirjoittaa kerhoon ja olisin iloinen, että salasana pysyy niillä joita se oikeasti kiinnostaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytöt0406:
Saiskos sen salasanan? Kiitokset kerhon parustamisesta!

Mulla tuli taas aamulla vuotoa, mutta tällä kertaa ihan selkeästi rusehtavaa. Tähän mennessä se on ollut hailakan punaista. Ja aamuisen vessakäynnin jälkeen ei enää mitään. En oikein ymmärrä nyt mikä on tilanne enkä osaa oikein iloita asiasta. Jotenkin on sellainen tunne, ettei kaikki ole kohdallaan... :( Oireet ei kuitenkaan ole hävinneet minnekään vaan aamulla oli huonoa oloa, repäisykipuja kylkeä kääntässä, luumut etoo. Tämä on nyt ihan uutta mulle.
Hei sinä! Mulla oli viimisestä lapsesta melkein koko raskausajan vuotoa ja muutaman kerran ultrassa jouduin käymään mutta siellä se vaavi polskutti ;) Istukasta kätsy kyllä näki "jotain" että oli vuotoa ollut???
 
Pahoittelut kaikille huonoja / epäselviä uutisia saaneille. :hug:
Oma napaa: Lopetin lääkärin ohjeistuksesta lugesteronit (keltarauhashormonin tukilääkitys) sunnuntaina 5+2 ja tiistaina alkoi menkkamaiset kivut ja tuli aivan hiven ruskeaa vuotoa. Tänään on jatkunut vatsan juiliminen ja paperiin on tullut taas vähän ruskeaa. Soitin aamulla lääkärille ja kysyin mitä tehdä. Ei voi muuta kuin odottaa. Voi olla normaalia tai ei. Vain, jos tulee suurta vuotoa, niin otan lääkäriin uudestaan yhteyttä. Näin maalaislääkärinä voisi spekuloida, että kroppa reagoi keltarauhashormonin laskuun ja siksi menkkamaisia oireita? Ultra on tasan viikon päästä. Miten jaksan sinne asti? Tuntuu ihan epätodelliselta, että voisi ikinä saada terveitä lapsia!! Tämä on siis ensimmäinen plussani eli ei lapsia entuudestaan. Raskauduin ensimmäisestä inseminaatiosta.
 
Emppu19 (ja tytöt) ihan heti alkuun pitää lohduttaa, että menkkamaiset kivut kuuluu normaaliinkin raskauteen. Ja ne voi olla tosi voimakkaitakin. Lisäksi joka kolmas nainen kuuleman mukaan vuotaa raskauden aikana. Itse vuosin edellisen raskauteni (lähes läpi) aikana. Meillä ei noille vuodoilla koskaan voitu osoittaa mitään varmaa ja tarkkaa syytä, joskin omat epäilykset asiasta on.. Ja tytöt mä vuotelin silloin samalla tavalla eli en koko päivää vaan just vaan johonkin aikaan päivästä ja loppupäivästä saattoi olla ihan vuodoton.
 
Hei!
Plussasin tänään! :heart: :) Kaksi testiä tehty molemmissa vahvat plussat. Tämä on minulle (meille) toinen raskaus (edellinen oli tuhkamuna 12/09 :'( ). Nyt jännityksellä odotetaan varhaisultraa, jotta nähään onko ketään sattunu kyytiin... :ashamed:
Pitää yrittää aatella positiivisesti! Loppuun asti tämän kanssa mennään! Huomena pitää soitela neuvolaan.

Mullekin voisi salasanaa laitella. Ei uskalleta tästä kellekkään vielä kertoa. Saanpas sitten "jauhaa" aiheesta teidän kanssa! :D

Terveisin TalvenTaika 5+5
 
Moi!

Salasanan voisin minäkin ottaa :)

Laivareissu takana ja ihan kivasti meni, en tiedä epäilikö kukaan mun juomattomuutta. Tosin ei meidän porukasta kukaan muukaan juonu sen kummemmin. Kuulin että tuttu oli saanu keskenmenon, jouluna piti heille vauva syntyä :(

Tänään menin töihin (oon kukkakaupassa töissä siis) ja ekana tilauskansiossa osui silmiin hautajaiskukkatilaus 3kk vanhalle vauvalle, kätkytkuolema....

Kärppis, sinäköhän vastasit siihen mun vitamiinijuttuun. Tarkistin ne mun kalakapselit, ja niissä ei ole maksaöljyä. Joten uskallan niitä sitten popsia :) ja miehen kanssa käytiin ostaa raskausajan multitabseja ennen laivalle lähtöä.

Yritin tänään soitella aikaa varhaisultraan, huonolla menestyksellä. En oikein tiedä missä niitä täällä tuppukylän lähistöllä oikein edes olis, ja kahteen paikkaan soitin. Toinen puhelu meni mönkään kun sen puhelun yhdistäminen epäonnistui ja toisessa paikassa oli vapaita aikoja vasta reilusti heinäkuun puolella. Olen yksin töissä enkä kauheesti pysty soittelee mihkään, ei oikein viitti puhelimessa varailla mitään vuodosta johtuvia ultria jos asiakas odottaa tiskillä :D

:hug: huonoja uutisia saaneille ja tervetuloa uusille mukaan :)

Otin töiden jälkeen puolentoista tunnin päikkärit, heräsin syömään hapankorppuja ja nyt voiskin mennä takas nukkumaan :LOL:
 
Kiitos sisko tai veli ja kärppis: Teidän viestit antoi lisää toivoa :heart: Koskaan aikaisemmin en ole ollut näin epävarma raskauden jatkumisesta kuin nyt ja silti on koko ajan sellainen olo, että olen raskaana kun oireetkin vahvistuu. Toivotaan, että kyseessä on minunkin kohdalla siis harmittomasta vuodosta.
Nyt tarttee kyl mennä peiton alle lämmittelemään ja nukkumaan. Mies oli ihan ihmeissään kun ilmoitin meneväni kauneusunille. Tuumasin vain, et koita muru taas tottua :LOL:
 
Hei taas pitkästä aikaa! ja pahoittelut täältäkin huonoja uutisia saaneille :hug:

Mäkin voisin sen salasanan ottaa,kiva kirjoitella sitten sinne :)

Oli ihan pakko tehdä vielä se digitaalinen viikkonäyttö testi ja kyllä se oikein oli,raskaana 3+
ja rv nyt ois sitten 5+4. Edelleen silti hyvinkin oireeton tämä raskaus on,mielialat vaihtelee todella paljon ja rinnat arat mutta tänään ollut paljon vähemmän kuin tähän asti...Jännittää,pelottaa onko kaikki hyvin :(

Mutta tsemppiä meille kaikille!!! :flower:

Ja jos sen salasanan myös saisin =)
 

Yhteistyössä