***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Eipä tainnu kellään olla enää 68 vaatteita käytössä, meilläpä on :D
Hehee, on meillä. :D Meillä on muutamia lyhythihaisia bodeja kokoa 62/68cm ja muutama teepaita kokoa 68cm. :xmas:

Meillä syödään pääsääntöisesti itse; leipää syö myös itse, enimmillään syö aamu- tai iltapalaksi puolikkaan ruispalan (siis semmoisesta ylä- tai alapalasta puolikkaan).

 
Meillä myös leivät yms. pika syö itse, niitähän mä annoin jo tosi aikaisin. Muutenkin alkaa olla itsesyömistä pitkälti, tietty autetaan aina. Mukistakin osaa hienosti juoda, mutta pääasiassa on kuitenkin nokkis käytössä.
 
Meillä on käytössä 62/68cm sukkahousuja. Viimeiset 68cm housut laitoin pois pari viikkoa sitten. Eli muuten ei sitä kokoa taida enää löytyä.

Meillä on myös syöty leivät ym. aina itse. Nykyisin onnistuu banaanin syöminenkin aika kivasti ihan itse. Minun pitää vain olla tarkkana, että muistan kuoria sitä riittävän usein ettei mene kuoret samalla vauhdilla. Meillä leipää menee tosi vaihtelevasti. Äsken puuron päälle meni melkein kokonaan ruispalan yläpuoli. Joskus voi mennä kokonainenkin ruispala, mutta ehkä tavanomaisin määrä on juuri tyyliin puolikkaan puolikas. Vaalea leipä ei välttämättä maistu yhtä hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mistäköhän löytäisi sellaisen hatun joka kestäisi päässä? Siis pojalle! :xmas:
Meillä on lähinnä kypärämyssyt käytössä, kun kaiken muun toi tempoo pois päästä. Laatikossa olis kyllä odottamassa vaikka millaisia kivoja hattuja, mutta kun ei pysy päässä, niin ei sitten. :headwall:
Ihmettelen kun paljon kauppojen hyllyissä sellaisia hattuja jossa ei oo nyörejä. Vai onko joku turvallisuusdirektiivi iskenyt? :eek: Kai se on kanssa siirryttävä tuohon kypärämyssyn käyttöön. Paljon olen myös käyttänyt vaan takin huppua kun mikään muu ei kestä matkassa... :whistle:
No tänään neiti sitten kisko kypärämmyssynkin pois päästä. :headwall: :D
 
Nauhalliset hatut ovat aika hyviä ;) Muutaman kerran on koitettu sellaista missä ei ole nauhoja, menestys on vaihteleva. Jos tyttö saa laittaa sellaisen itse päähän, se ehkä pysyy - jos minä "pakotan" niin tulos on huonompi.
 
Meillä leipää menis reilumminkin. Ite tuo syö. Ruoankin syö melkein parhaiten, jos neidin jättää itekseen syömään. Sormin nyppii ruokaa lautaselta suuhun, mutta silloin ruokaa ei ole juurikaan lattialla. Jos taas yrität syöttää vieressä, niin tuntuu temppuilu oleva päällimmäisenä neidin mielessä. Meillä neidin mielipuuhaa on tiputtaa nokkiksesta maitoa pöydälle ja leikkiä sitten sillä. Kun laitan mukin kauemmaks, niin pyytää sen takaisin. Hetken on juovinaan nätisti ja sitten taas lotrataan. :headwall: :LOL:
 
:wave:

Hiljaista näemmä... :whistle:

Niiskulle tsempit loppusuoralle. :hug:

Hatut ei pysy päässä meilläkään. Tai itseasiassa olen tehnyt sellasen havainnon, että nauhalliset ei pysy, ne kiskoo alta aikayksikön pois päästä uudelleen ja uudelleen, eikä siinä paljon nauhat hidasta. Sit kokeiltiin nauhatonta kesähattua ja sen antaakin olla päässä ihan toisella tavalla. :eek: :LOL:
 
Kukkuu taas :D

Mie en taas oikeen osaa päättää et mitä tässä tekis :whistle: :xmas:
Hatut meillä pysyy päässä ihan ok =)
Hypistelin tossa äsken noita ihan kaikkein pikkusimpia vauvanvaatteita (50cm)...kyllä ne on sulkkuja :D
En mie muuten mut naapuriin tullu alle 2kilonen tyttö =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hypistelin tossa äsken noita ihan kaikkein pikkusimpia vauvanvaatteita (50cm)...kyllä ne on sulkkuja :D
:heart: Ne ihan pikkaset vaatteet on kyllä lutusia, meillä ne oli tosin pieniä jo valmiiksi ja 56-senttisetkin mahtu vaan pari viikkoa... :whistle: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hypistelin tossa äsken noita ihan kaikkein pikkusimpia vauvanvaatteita (50cm)...kyllä ne on sulkkuja :D
:heart: Ne ihan pikkaset vaatteet on kyllä lutusia, meillä ne oli tosin pieniä jo valmiiksi ja 56-senttisetkin mahtu vaan pari viikkoa... :whistle: :xmas:
Ja meillä meni reippaasti pari kk :D :LOL:

Harmittaa kun ehdin myymään kaik ihan pienet pois (50cm), muutamia noita oon jättäny nukenvaatteiksi....olis ollu nyt kiva antaa tohon naapuriin, kun esikoisensa saivat...no, pitääpä alkaa ehdottelee, jospa täältä sais neidin kamoja kätevästi sinne siirrettyä jossain vaiheessa ;) :D Tiedä viittiikö noita muutamaa edes laittaa sinne...no jos huoliivat =)

Täällä on aivan kersee tuuli |O
Mun pitäs vähän imuroida tässä enneks lähtään jätkä viemään kerhoon. Meinattiin pyörillä mennä, mut en tiiä...eihän tuol pysy pystyssä :whistle: :kieh:

Pari viikkoa enää koulua, sit alkais loma ja meikäki sais nukkua aamulla 7 pidempään :kieh: :kieh:
 
Adios täältäkin pitkästä aikaa :D !

Olen kyllä pinoa edelleen lueskellut, mutta jotenki en oo toimertunut kirjottamaan.
Vaikka eipä meille mitään kummempia kuulukaan, että ehkä siksi :D .

Niiskulle tsemppiä loppurutistukseen ja onnittelut kaikille raskautuneille ja vaavin jo saaneille :flower: .

Meillä on täällä iso neiti jo :) . Tai no edelleenkään mitoiltaan, mutta muuten tuo on jo niiiin ison oloinen :heart: . 1v 3kk mitatkin taannoin haettiin ja tulos oli 75, 7 cm (tarkkaa on, joka milli laskettava :D ) ja 9,2 kg. 1-v. neuvolasta kasvanut nyt hienosti, kun silloin oli vain 71cm. Mpr saatiin myös ja siitä selvittiin odotettua helpommalla...kymmenentenä pv:nä nousi parin päivän lämpö/kuume. Mutta ei muita oireita :).
Hammasta sitten tehtiinkin taas siihen perään viikon verran niiiiiin kiukkuisesti, että. Mutta onneksi nyt on taas normaali hyväntuulinen itsensä, vaikka tahtoa meidänkin neidistä kyllä löytyy vaikka muille jakaa!

Itse meillä on syöty jo kauan leivät ym, mutta varsinaiset ruoat kyllä pääsääntöisesti menee vielä syöttäen. Oma lusikka on kyllä kädessä myöskin ja aina sillä jotain eksyy suuhunkin :) . Tavallisesta mukista juo kyllä jo siististi, mutta aina pitää vahtia ettei hörppäilyn lomassa huitaise sitä lattialle. Mutta tuollainen muovoinen pillimuki on neidin suosikki nykyään.

Vaatteista käytössä lähinnä 80 cm, 74 varmaan vielä menis, mutta suurimman osan niistä oon jo kyllästyttyäni laittanut pois. Jotain 86 kokosiakin olen kesäks ostellut...menee sitten tunikat ja teepparit hameina, jos ei muuten :LOL:
Lakit meillä pysyy päässä ulkona tosi hyvin. Tuo onkin kyllä sellanen prinsessa, että pitää mielellään myös kaikkia pinnejä, ponnareita ym. ja kulkee sisälläkin ympäriinsä aina jotain vaatekappaletta päällensä sovitellen ja välillä peilailee :) :heart:.

Mutta nyt neiti taisi heräillä, siispä suuntaamme syönnin kautta pyöräilemään :wave:
 
Meillä löytyy myös neitien Neiti, isolla ännällä, mitä pukeutumiseen tulee :D :LOL: Aina kulkee joku huivi, paita...välillä housutki kaulalla, pipo on aina päässä sisälläki, kenkiä sovittelee mut harvemmin omat on hyvät....ja kassi pitää olla :D Se liila Libero-laukku....

Mut pinnejä tms ei anna kyllä yhtään olla, eikä helmistä välitä :D
 

Yhteistyössä