***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Niiskulle piti kestoista kommentoida, että mä oon ommellu taskuvaippoja ite muistaakseni LittleStarin vaippojen mukaan piirtämilläni kaavoilla. Jonkun kaavan printtasin netistä, mutta se ei oikeen toiminut meidän tytyllä. Sisäkankaana mun mielestä on coolmax paras ja ulkokankaana joku PUL-kangas. Yhdet vaipat tein laminoidusta (tai jotenkin käsitellystä) puuvillakankaasta, jonka piti olla toimiva ulkokankaana, mutta meillä se ainakin päästi kosteutta saumoista koko kankaaseen. Osaan vaipoista oon ommellu kuminauhakujan, mutta käytössä mun lemppareita on nykyään ihan kuminauhakujattomat vaipat.
 
Ja tosta mun 15 % veroprossasta pit sanoa, etten oikeen itekää luota siihen, kun mulla ei oo mitään lainojen korkojakaan prossaa alentamassa, vaan kaikki lainahyvityset on miehellä. :whistle: Ajattelin vielä tarkastaa prossan, kun palaan töihin ja tiedän tarkkaan opetustuntien määrän ja tarkan kuukausiliksan. Vaikka toki tota prossaa laski se, että oon kolmen kuukauden ajan maksanut tota 29 prossaa.
 
Helmis Kyllä nuo lapset osaavat nauttia tuosta veden kanssa läträämisestä. Meillä muksut ei oo koskaan olleet missään altaassa, kesällä esikkoa uitettu luonnonvesissä. Ei oo vaan koskaan tullut lähdettyä ja tuo esikko on toooosi vilkas ja nopea liikkeissään... Saati nyt kun niitä on kaksi... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Pitsasta syöty puolet...*öyh* :whistle: . Ei mitään huippua, mutta näyttää tekevän kauppansa.
Mä kans vetasin pizzan ja hitto kun janottaa koko ajan. Ja kylmää vettä ei voi juoda, kun hammasta vihloo |O
Meillä pellillinen... :whistle: *pörps*

*muoks. onko sulla hammaspeikko? :eek:
joku peikko siellä vihloo kylmälle...kai mulla sitten on reik(i)ä
|O
 
Olen ihmetellyt että mikä tuota pikkumiestä kitisyttää... Juup, selvis!!! Samaan aikaan tulossa kahdeksan hammasta... :kieh:

Alaneloset juuri putkahtaneet, yläneloset hiukan esissä ja kaikkien kolmosien päät näkyy... :xmas: Nämä kun saadaan esille niin sitten on purukalusto hyvällä mallilla....16 hammasta! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Olen ihmetellyt että mikä tuota pikkumiestä kitisyttää... Juup, selvis!!! Samaan aikaan tulossa kahdeksan hammasta... :kieh:

Alaneloset juuri putkahtaneet, yläneloset hiukan esissä ja kaikkien kolmosien päät näkyy... :xmas: Nämä kun saadaan esille niin sitten on purukalusto hyvällä mallilla....16 hammasta! :D
Meil on tiistaina eka hammastarkistus...pojalla on 2 hammasta... :whistle: :D
 

Yhteistyössä