***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut nyt tää oikeesti menee...pitää vissiin 8 jälkeen heräillä ku 10 jälkee pitäs niinku olla jo menossa :D 3 tuntia pitäs jaksaa sählyä kattoo :whistle: :xmas:
Onhan se toki mukavaa vaihtelua =) Isäntä jää kotimieheksi :p

Vaan noin 2h pidempään kun meillä saat nukkua :kieh:
 
Meni teidän jutut ohi ku piti mieskin laskea välillä koneelle. :kieh: :LOL: :LOL: Eiköhän tästä nyt jouda sit maate. Mitähän mä Jahve sieltä henkkikseltä tilasin...t-paitaa, sortsia, mekkoa, capreja ja trikoita neidille-en edes muista kaikkea! :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut nyt tää oikeesti menee...pitää vissiin 8 jälkeen heräillä ku 10 jälkee pitäs niinku olla jo menossa :D 3 tuntia pitäs jaksaa sählyä kattoo :whistle: :xmas:
Onhan se toki mukavaa vaihtelua =) Isäntä jää kotimieheksi :p

Vaan noin 2h pidempään kun meillä saat nukkua :kieh:
No kato se on lauantai eikä isäntä oo menossa pelaamaan, ni lasken sen varaan :whistle: ;)
Tänään oon heränny joo 6 jälkeen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meni teidän jutut ohi ku piti mieskin laskea välillä koneelle. :kieh: :LOL: :LOL: Eiköhän tästä nyt jouda sit maate. Mitähän mä Jahve sieltä henkkikseltä tilasin...t-paitaa, sortsia, mekkoa, capreja ja trikoita neidille-en edes muista kaikkea! :xmas: :LOL:
Nii mieki..YRITIN |O :LOL: Mut en mie hitto ala oottaa et jokainen tulee omissa paketeissa! :eek: :eek:
Mun tuuria ;) No maanantaina meen lohdutukseks kattoo jos liikkeestä löytys jotaan kivaa :p
 
Yötä...

Hiphei hurraa... iltavellin kanssa 50ml tavallista maitoa sekasin... JEE ja kuka valvoo |O |O |O Mies kuorsaa pers homeessa. Mul on kauhee nälkä ja iso kyrpä otsassa. :headwall: |O :/

Neiti hyörii ja pyörii sängyssä oli jo 30min hiirenhiljaa. Nyt puhkesi taas kitisemään. Noh kaipa tämä tästä mieskin nosti ahterinsa. :LOL: :LOL: :LOL: Kohta meinaan olisi syntynyt sota.

Jatketaan... te varmaan kaikki nukutte joten hyvää yötä. :D
 
Meilläkin kitistään hyvin helposti ja aiheettakin. Tyty heittää lattialle x-asentoon useemman kerran päivässä.. Nyt kun on ollu vielä kipeenä, oon ollu herkkä tommoselle mutta mies palautti maanpinnalle:tytöllä ei ole mitään hätää, antaa kiukuta hetken :)

Tyty sai kiinteistövälittäjältä sellaisen lelupikkuauton lahjaksi, on niinku niiden edustusauton minikoko.. Ja mä korjailen autoa koko ajan kasaan.. Onkohan niiden oikeetkin autot ihan rämiä..?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Yötä...

Hiphei hurraa... iltavellin kanssa 50ml tavallista maitoa sekasin... JEE ja kuka valvoo |O |O |O Mies kuorsaa pers homeessa. Mul on kauhee nälkä ja iso kyrpä otsassa. :headwall: |O :/

Neiti hyörii ja pyörii sängyssä oli jo 30min hiirenhiljaa. Nyt puhkesi taas kitisemään. Noh kaipa tämä tästä mieskin nosti ahterinsa. :LOL: :LOL: :LOL: Kohta meinaan olisi syntynyt sota.

Jatketaan... te varmaan kaikki nukutte joten hyvää yötä. :D
Voi Niisku :hug:
Oliko se velli ihan normaalia kaupan velliä? kestääkö lapsi sitä ilman maitoa?
Koska ne on myös lehmänmaitopohjaisia, eli jos vellejä tai normaalia korviketta kestää niin ei varmaan ole allergiasta kyse. Jos näin niin kokeile laktoositonta maitojuomaa. Mutta jos ei vellejä/korviketta kestä, niin sitten varmaan vois epäillä maito-allergiaa ja pitäs varmaan saada lähete sairaalaan (saatte lääkärin todistuksen erityiskorvikkeeseen)
 
nyt nukkumaan mies pakottaa vauvan parhaaksi :D

Neidille kaupan riisivelli ja tutteli 2 ainoat mitkä ei aiheuta vaivoja... keitetty maito aiheuttaa myös vaivoja. kokeilemme vielä ne hapantuotteet ja jos aiheuttaa ni sit lääkäriin... :/

palailen herättyäni... :D
 
Ihana ilma B) Oltiin aamulla pulkkailemassa ja nyt odotellaan että poika herää päikkäreiltä ja lähdetään Amarilloon syömään kavereiden kesken. Ollan urheita ja otetaan siis poikakin mukaan. Pitänee käydä ostamassa pillimehua ja jotain naposteltavaa sille mukaan :LOL:
Miehet menee katsomaan peliä ja tulevat sitten illaks meille. Pitäsköhän mun kaivaa tanssimatto esille :D
 

Yhteistyössä