Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

Katrinainen, mulla tuli 2 päivää ennen synnytystä sellanen oikeasti verinen hyytymä, seuraavana päivänä tuli limatulppa ja seuraavana päivänä meni lapsivedet, eli voi olla ettei ihan hirveen montaa päivää mene ;)
 
Täällä kärvistellään epäsäännöllisten supistusten kanssa. Niitä on nyt tullut 2-5 tunnissa kello kolmesta lähtien. Limatulppakin on bongattu. Nyt vaan odotellaan, että millä vauhdilla tämä edistyy. Ei tässä nyt varmaan ainakaan viikkoa mene :).

Nyt yritän hetkeksi päästä nukkumaan
 
Elm
Mä ihmettelen ja kummastelen.. Heräsin 9 jälkeen siihen että poltteli alaselkää ja siitä eteenpäin on ollut tasasesti täysin kivuttomia suppareita. Eniten ihmetyttää, nyt parin tunnin aikana käynyt järkyttävän monta kertaa pissalla, siinä ei sinänsä mitään mutta sitä pissaa tulee ihan tajuton määrä siihen nähden kuinka paljon oon vessassa ravannut, kun en juuri mitään oo juonu! Ja tyyppi liikkuu yllättävän kivuliaasti, asettanut itsensä tohon keskelle mahaa, sivuilla tuntuu ihan "tyhjältä" kun painelee. :eek:
 
täällä siis eletään jännittäviä aikoja :)

täällä ei mitään uutta taivaan alla.
päivittäin tulee supistuksia, voimistuneet ja siirtyneet myös alaselässä tuntuviksi.

limatulpasta voin sanoa sen, että tässä raskaudessa se lähti rv 15, kun ronkkivat alakertaa. aavistuksen säikäytti silloin..

jakaantumista odotellen siis....
 
Kaikki muut pääsee tositoimiin, paitsi minä. Ihmettelen näitä samoja supistuksia vielä maaliskuussakin. Vastahan noita on viimeiset 20 viikkoa ollut. :D
Ajattele positiivisesti - kyllä ne silloin maaliskuussa viimeistään pakottavat poijan ulos :D
Muistatko kun aina vitsailtiin siitä napanuorassa kaksin käsin roikkumisesta vielä synnytyksen hetkelläkin erään kohdalla.? :D :saint:
Ai vaan, kyllä sieltä pian äidin syliin tullaan, uskotaan siihen :heart::hug:
 
Et ole hortensia ainoa jonka pikkunen on päättänyt olla tulematta. Itsellä ku ei ole edes noita supistuksia. En tiedä miltä ne edes tuntuu. Neuvola täti sano vaa että kyllä sitten kotikäynnille kun hän tulee niin tiedät mitä ne on. Niin kai se on uskottava. :)

Heluna ja pienokainen 40+3
 
Ajattele positiivisesti - kyllä ne silloin maaliskuussa viimeistään pakottavat poijan ulos :D
Muistatko kun aina vitsailtiin siitä napanuorassa kaksin käsin roikkumisesta vielä synnytyksen hetkelläkin erään kohdalla.? :D :saint:
Ai vaan, kyllä sieltä pian äidin syliin tullaan, uskotaan siihen :heart::hug:
Äitiinsä epäilemättä tulee, olishan tuo pitänyt arvata. :D

Mihinkään oo kiire, ikinä. Mañana sitten ehtii niin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Wc Ankka
Mä luulen et tää masuasukki lojuu yksiössään vielä kesäkuussa -.-Kateellisena luen katrinaisen ja merineitsen päivityksiä. Ku musta ois mun vuoro! Mutta paljon tsemppiä teille, toiv saatte ihanat pienet ruttunaamat syliinne!<3 Huomenna sais TAAS poksua, 41+0... JEE.... Jospa ensi yönä?? Ennemmin lehmät taitaa lähteä lentoon.

Tänään olin melkee 7h kaupoilla eka äidin kanssa ja sit viel miehen kaa. Ostin ihanat uudet verhot joita olen jo kuukauden päivät jahkaillut. Käytiin sinooperissa ostamassa kastejuhlakutsu korttejen tekotavarat. Jospa niitä rupeis ajan kuluks väsää. Saadaanpahan taas perheriita aikaseks askarrellessa :D Shoppailessa en saanut yhtäkään supistusta aikaseks, en sit yhtäkään... Alaselkä ja jalat vaan kipeyty.

40+6....
 
Taas herätty uuteen päivään, edelleen tukevasti raskaana. :D

Illalla tuli mässäiltyä tukevasti ja olin ihan varma, että närästys tulee yöllä olemaan ihan kamala. Ketunmarjat, nukuin sikeämmin ja paremmin kuin aikoihin! Ei edes käsiä ja olkapäitä särkenyt, lonkat et jomottaneet eikä närästyskään liikaa kiusannut. Pari lasia kävin piimää hörppäämässä, mutta muuten nukuin oikein makoisasti läpi yön.
Eikä tullut yön aikana supistuksen supistusta.

Tänään jaksaakin sitten touhuta urakalla. Josko huomiseen mennessä saisi häädettyä poitsun pihalle! (Niin varmaan :LOL:)

40+2
 
Hortensia: mulla ei ollu ekassa raskaudessa mitään oireita ennen vesien menoa, joten kyllä se sullakin alkaa sit ihan ex temporee! :-D

Mä sanon sopimuksen irti, jos tällä kertaa menee ns. yliaikaiseksi. Nyt kun on ollu kaiken maailman kolotuksia jo joulusta saakka!!! Eilen oli koko illan armoton nivuskipu ja aattelin jo, et nytkö kiinnitty lopullisesti asemiin...mut aamulla ei mitään. Oon koko ajan niiiiin huonolla tuulella, et ei tosikaan. Mies kärsii....heh...

Vasta (rv 38+4), esikoinen tuli 39+2...
 
miss_piggy
Ollaan edelleen sairaalassa, ja saatetaan joutua olemaan useampi päiväkin. Pojalla on tulehdusarvot olleet kohollaan, ja oli jo laskeneet niin, että lupailivat eilen jotta olis päästy kotiin... No sitten arvot olikin taas pompannut, ja pojalle laitettiin kanyyli päähän ja antibioottia menee nyt 3 kertaa vuorokaudessa + 2 kertaa vrk verinäyte kantapäästä...
Ei tietoa että mistä tuo tulehdus johtuu, mutta saattaa olla esim. siitä kun olikin niin iso kokoinen ja oli hetken aikaa jumissa tuolla "luukulla". Just kuulin tuoreimmat tulokset, niin lukema oli noussut eilisestä yhdellä... onneksi siis aloitettiin lääkitys.

Muuten kaikki hyvin, imetys sujuu ja jälkivuotoa ihan siedettävästi, mutta puuduttaa tää sairaalassa olo ja nukkuminen on hankalaa.

miss_piggy ja poju 6vrk
 
Onnea katrinainen ja Vilja-Maaria! :flower:

miss_piggyn pojalle pikaisia paranemisia, toivottavasti pääsette pian kotiin! :)

(.) Tuli käytyä anoppikokelaan luona kylässä sekä kauppareissulla. Reissun aikana alkoi selkään koskea ja kotiin päästyämme tuntui ihan totista menkkakipua aina alaselässä asti. Vauva painaa vallan tosissaan tuonne alas ja mulle tuli fiilis, ettei enää kauaa tarvitse odotella synnytyksen alkamista. Täytyy vähän lepäillä jos tässä iltaa/yötä vasten tarvitsee lähteä Kotkaan ajelemaan. :)
 

Yhteistyössä