~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Täällä... Opparin kimpussa menny totaalisesti aika nii ei oo kerenny tänne ollenkaan. Nyt ollaan voitonpuolella ja sopii toivoa toikkaria kesäkuussa käteen :)

Mut voi siirtää maaliskuisiin. Täti tuli ja pakkailee kamppeitaan parhaillaan.

Miten muut? Sf???

Kovasti plussia toivottelen!!
 
Minut saa laittaa tuonne piinailijoihin, kun on kierto on reilusti yli puolivälin ja miehen kanssa lähikontaktiinkin on päästy. No ei kyllä paljon toiveita ole, kun oviksen aika taisi mennä totaalisesti ohi.. no mutta ainahan sitä piinailla voi.
DPO on varmaan jo 5 ... mutta varma siis en ole, koska en tikuta ovista... Näin siis.

Oireita ei ole suuntaan tai toiseen, joskin rinnat on tosi arat, mutta tämä liittyy mulla aina loppukiertoon.

Peukut pystyyn testailijoille!!!
 
Huomenta

Sunflowerille pahoittelut menkoista! Tosi mälsää kun täti sinne löysi tiensä, vaikka kp:t alkoi näyttää jo lupaavilta.

Täältä suunnalta ei ole mitään uutta raportoitavaa. Ovis ollut ja mennyt, mutta milloin niin siitä en ole niin varma, ehkä viikonloppuna. Tällä kertaa ovis saatiin tod. näk. hyödynnettyä, mutta silti ei jaksa tässä vaiheessa vielä fiilistellä.

Tiiti
 
Pahoittelut teille joilla täti tullut kylään :(

Täällä kp 18 ja ärsyttää kun sitä jännittää liian aikaisin, mahiksetkin kun on niiiiiiiin pienet.. :headwall: Mulla ollu menkkakipuja kolmatta päivää, siis nehän alkaa vasta parin viikon päästä, mut jotain oviksen jälkeisiä juttuja vissiin..:confused:

Meinasin että päivitän tuota meidän listaa, mutu ei taida onnistua multa:whistle:

Plussatuulia kaikille :)
 
Pahoittelut tädin kestitykseen joutuneille! :hug:

Täällä ollaan myös turhautuneissa fiiliksissä, sillä joudun odottamaan keskustelua miehen kanssa pitkälle iltaan. Aamulla on kiire peruuttaa ajat, jos en inssiin menekään ja kyllä harmittaa. Piinaavaa on tämä odottaminen, mutta toivottavasti sen arvoista. Tänään pistän irroituspiikin ja pelkään, että pettymysfiilikset vie halut, jos mies ei inssille lämpene. On sitten vähän pakkopullaa tai jopa kokonaan menetetty mahdollisuus tämän kierron hyvä ovis. :mad: Koitan puuhailla sen verran tiiviisti jotain konkreettista, ettei ajatukset koko aikaa pyärisi tässä piinaamisessa. Dpo-piinailu on pientä tähän verrattuna. |O
 
Pahoittelut Sinderellalle ja Sunflowerille tätin hyökimisestä :( ja toivotaan että keskustelu tuottaa tulosta Macy graylle :)

Nyt on tilattu mammaksilta ovis-testejä, otin heti 10kpl satsin, mut voi olla ettei nekään riitä :)
Flunssan kourissa eikä peti hommat pahemmin kiinnosta. jotain tihkuvuotoakin vielä muka on. Toivottavasti tämä kierto olisi lyhempi kuin 2 edellistä.
 
Voi sunflower, olen pahoillani. :(

Seuraa pitkä sepustus omaa napaa... Viime sunnuntaina oli noin tunnin verran repivää kipua oikean munasarjan kohdalla, sekä vähän "kosteahkoa" koko sunnuntain ajan (siihen asti rutikuivaa) --> oletin oviksen olevan silloin, myös kp (19/33) täsmäsi edellisten kiertojen ovulaatioihin. Ihmettelin kuitenkin kun normaalisti lähes koko viikon ajan himottaa ja limat lisääntyy ja lopuksi irtoaa ihan ns. limatulppakin, plus kivut, eli ovis on suht selkeästi tunnistettava ollut muissa kierroissa. No, oli miten oli, NYT on kuitenkin alkanut ilmaantumaan ihan selkeää kirkasta limaa, ei siis valkovuotoa, joten onkohan se ovis nyt kuitenkin vasta tulossa?! Josko ne sunnuntaiset kipuilut olikin vaan jotain munasolun kasvukipuja ja tämä onkin nyt joku megapitkä kierto :confused:.

Lisäksi maanantaista asti on etonut, särkenyt päätä jatkuvasti, maha ollut kipeä ja selkää juilinut niin että vasemmassa jalassakin on tuntunut hirveää säteilykipua. Sen tiedän että vaikka ovulaatio olisikin ollut sunnuntaina ja vaikka olisi tärpännytkin, ei nämä voi missään tapauksessa olla vielä raskaudesta johtuvia oireita (eihän alkio olisi edes kiinnittynyt vielä), joten kysymys kuuluu, onko teillä kellään ovulaatio itsessään saanut aikaan näin huonoa oloa? Etominen on siis ihan todellista, ei minkään kuvittelun tuotosta, mm. kahvia ei pysty juomaan kun tekee yksinkertaisesti niin pahaa ja vedet herahtaa suuhun. :x

Tää viikko on ollu jotenkin todella rankka, huono olo ja väsymys on sitä luokkaa että jos keltarauhanen tai joku muu hormoni saa olon näin huonoksi, niin kauhulla ajattelen raskausaikaa hormonimyrskyineen! :eek:

Muissa kierroissa on muuten näinä päivinä (kp23/24) ollut yhden päivän ajan kestävää tuhruvuotoa, joten jos tuhrua nyt tässäkin kierrossa ilmenee, tiedän lähes satavarmasti että peli on jo menetetty tämän kierron osalta... : /

Kiitos ja anteeksi. :ashamed: :D

~Eewokki~
 
Viimeksi muokattu:
Helmikuun vauvoista haaveilevat


PERJANTAI 27.5.

Nimimerkki....................kp..............ikä........toiveissa...........yk

Paulette.................15/26-30..........24.............3................3
Sedna....................13/32-35..........30.............1................1
plug-in-baby..........11/28...............................3................3
Emmuska10...........9/38-42............28.............2................3
Ansku83.................8/30-32...........27.............1.................6
Nurinkurinen...........6/28-30...........32.............4................10



Piinailijat

KyyneltenHymy.....44/30-33..........22.............2...............2
Kamomilla-81........28/35-40..........30.............2.............22
Eewokki.................24/32-33..........26............1...............2
Barbamama35.......22/24-30..........35............3/4..............9
Amalia Armas........20/22...............30.............2.............14
Josefia..................19/28-30..........30............3(4).............
macy gray.............18/30-35..........31.............2.............18
Tiiti35...................16/24-26...........35.............2..............5



Haamuilijat

KyyneltenHymy



Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Sinderella
Sunflower11
 
Viimeksi muokattu:
Ulkopuolisena kommentoin...joskin usealle ihan tuttu..
Eewokki: ovis teetättää miulla ainenkin mitä ihmeellisimpiä oloja, on päänsärkyä on huimausta ja varsinkin sitä kuvotusta kaiken maailman nipistelyitä alavatsalla ja nämä kaikki oireet voi pahimmillaan olla jopa viikon ajan... toisinaan myö väsymys on ihan kamala tuntuu ettei jaksa edes jutella.... mut toivotaan et siun hormoonit vaan on vastaanottamassa alkavaa raskautta ja siitä syystä kaikki oireet :)
 
Minut voi poistaa listalta.. Täällä siirretään vauvanyritys puuhia jonnekin eteenpäin, kunnes tilanne on vähän parempi. Meillä nimittäin liian pieni asunto tällä hetkellä, mulla opiskelut vielä vähän kesken (vaativa loppusuora alkaa kohta), esikoinen aloittaa koulun syksyllä joten tässä on liikaa stressiä muutenkin. Huomasin stressaavani viime kierrossa kauheasti, että jos olisin raskaana pitäisi kaikki asuntohommat sun muut alkaa pikaisesti laittamaan kuntoon. Tällä kokoonpanolla tässä vielä jotenkin pystytään olemaan. Kun yritän järjellä ajatella, niin näin on parasta. Vaikka haluaisinkin sen käärön vaikka heti. Pitkään ei välttämättä tarvitse lykätä, se nyt jää nähtäväksi kuinka :) Mut suuresti tsemppiä teille muille!! :wave:
 
Kiitos Minnarun, juuri tuon halusinkin kuulla, eli ihan normaalia on. :)

En kyllä yhtään ihmettele miksi ihmiset tikuttelee ovista, taidan liittyä siihen porukkaan itsekkin, kyllä tää muuten niin epäselvää touhua on.
 
Hellurei..

Olo on hieman :confused:

Vuoda en vaikka tänne kirjotan. Tulin kyseleen et, onko muut saanu kaupan liuskatesteihin viivanpaikat näkyviin. Mul siis on se 2,95€ ja 3,95€ liuskatestit käytös! Aamulla tein tuon halvemman unen pöpperös ja sillon en huomannu viivaa, 30min päästä siin olikin viiva ja mieskin sen jopa näkee :D Ja nyt tein 2tunnin pissasta tuon kalliimman ja siin näkyy hailakka haamu. Ei varmaa enää mee testipaikan piikkiin?! :eek: :D
Olo on jännittyny ja paniikin sekanen, vaikka tätä toivoinkin :) Sunnuntaina teen uuden liuskatestin jos en jo tuhlaa sitä huomen aamulal :D

Pudonneille :hug:

Piinailioille onnen :flower:

Nyt ruokaa, ohan täs olluki koko viikon jatkuva nälkä :D
 
Sen verran pitää viel hösätä, jos lasken normaali kieron mukaan nii nyt ois 5+5 menossa JO! Mun äiti kyl sano eilen mulle, "oot raskaana, se on vaan tyttö nyt". Äitillä on raskaudet testeissä näkyny vasta n.12viikon tietämillä, se on vaan tienny ite aina et oottaa..

APUVAAA!!

Nyt ootellaan vaan jos viiva vahvistus..

Kai siis Barbamama voit laittaa mut haamu listalle :)
 
Kyyneltenhymy Mullahan näytti viivanpaikkaa prisman halpistesti, itseasiassa molemmat pktssa olevat teki niin, aiemmin ei oo niillä näyttänyt mitään. Liekkö sitten valosampaa että näki paremmin :) Toivotaan että plussa sieltä sulle tulis :)
 
KyyneltenHymy: Onnea haamusta! Saataisko mekin ihailla viivasta kuvan muodossa? Niitä on aina niin hauska tiirailla :D Kokeile sillä CB digitestillä, joka näyttää viikot. Se on ainakin varma testi ja samalla selviää kuinka pitkällä olet. Ehkä sulla oli ovis myöhempään kuin yleensä?
 
En saanu kuvaa otettua mis olis näkyny viivat : / Jos sunnuntain testiin tulis parempi viiva, koitan sen sit tänne laittaa :)

Paljokohan semmosilla digitesteillä on hintaa?

Olo on tällä hetkellä "en ole raskaana"! Se varmaan oli viivanpaikka. Aika epätodennäköstä et kaks eri testiä tein ja kummastakin saisin viivanpaikat vaan. No, katsellaan! Muttakun ei malta oottaa :stick:
 
Nopsaan lueskelin läpi... Sua uskaltaa ehkäpä jo onnitella KyyneltenHymy!! Onpa ihanaa lukea täältä tällaistakin:) Mä olen myös tehnyt noita Prisman halpostehstejä, ja väritön viivanpaikka on joskus tullut, ei muuta. :)

Omaa napaa... Vähän samankaltaisia fiiliksiä kuin sulla Eewokki. Koko viikon on ollut vähän kurja olo, ovisoireita tms harva se päivä, paha olo, tosi kipeä olo niin vatsasta kuin selästäkin.. Kai se täytyy tikut hommata ensi kiertoon (mut voi kun ei sitä ensi kiertoa tulis!!). Kuitenkin nyt uskon että ovis ohi, nyt varmaan dpo 1 tai 2. Eli tylsää.... Mut tekemistä kyllä riittää, eli pitäis hyvin saada aika kulumaan. Hullulta kuulostaa, mut luen pääsykokeisiin! :) Pian puolen vuoden pänttääminen ohi, kun ensi viikolla kauan odotetut ja jännitetyt kokeet! :) Apua.. Mut niin se vaan on, että lapset muuttaa ihmistä. Yksi ammatti ja sekalaisia opintoja mulla on valmiiksi, nyt ihan täysin uudelle alalle (toivon mukaan). Haastavaahan se takuulla tulis lasten kanssa olemaan, mutta nyt tai ei koskaan:) Olen opintoja tehnyt lasten ollessa kotonakin, ja syksyllä menisivät hoitoon joten sittenhän mulla olis ihan aikaakin niille opiskeluille:) Aiemmin olen vaan repinyt aikaa jostain. Oon varmaan ikuinen opiskelija, tai muutaman vuoden ainakin:)
 
Pomppaampas minäkin tänne listalle. Jotenkin jäännyt tälläinen osio kokonaan huomaamatta kun olen keskittynyt tuohon keskenmenon jälkeen kuumeilijoihin.

Sain keskenmenon helmikuussa rv 18+5 kun kohdunkaula petti, syyksi ensin epäiltiin jotain sikiöpoikkeavuutta/ tulehdusta, nämä epäilyt kuitenkin kumottiin patologin lausunnossa. Eli nyt mennään diagnoosilla kohdunkaulan heikkous ja seuraavassa raskaudessa kohdunkaulaa tukemaan laitetaan tukilangat 12-14 vkolla. Jo edellisessä kierrossa kerkesin saamaan muutamaan testiin haamuviivat, mutta sitten alkoi tuhruilu ja järjetön vuoto. Ongelmana tuon keskeytyssynnytyksen jälkeen mulla on ollut tuhruvuodot, alkaa 2-3 päivää ennen kunnon vuotoa. Kunnon vuoto kestää 2-4 päivää ja sitten taas tuhruaa melkein ovikseen saakka.
Ovis oli testien ja tuntemusten perusteella 18.5 (kp12)joten nyt taitaa olla dpo 10 menossa ja koska illalla piti lähteä vähän viiniä lipittämään tein hosulina testin ja taas se haamunen sieltä plkahti pregcheckin ja sofin one step testeihin joten ihan varmuuden vuoksi jätän viinit tässä lipittämättä ja jänskätyksellä jään taas odottamaan mitä ensi viikko tullessaan..

listalle voi päivittää kp 22/28, ikä 32 ja kuudetta eläväistä haaveillaan. Virallisesti menossa nyt siis yk 2 vaikkei mitään ehkäisyä olla käytettykään.
 
KyyneltenHymy Varovaiset onnittelut täältäkin! =)

sonsku Pahoittelut! :hug: Toivottavasti nyt seuraavassa sitten tukilangat auttaa viemään raskauden loppuun asti! =)

Ja näin on täti poistunut taloudestamme ja aseiksi otettu greippimehu ja kylmäpuristettu vehnänalkioöljy ihan siinä litkumuodossa! Imeytyy kuulema nopeiten! :D Saas nähä auttaaks nuo vielä tässä kierrossa suuntaan tai toiseen kun ehdin öljyn aloittaa vasta kp6 ja mehun eilen! Yllättävän hyvää tuo öljy kuitenkin on! Olin iha varma etten saa sitä 'raakana' alas, mut hyvi menee! :D Mehun kanssa joutuu hieman taistelemaan, kun jälkimaku on niin karmaiseva! Mutta mitäs sitä ei pienen ihmisen eteen tekisi! :heart:
 

Yhteistyössä