~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


SU 1.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Nuppu86.............15/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........9/31............22..............3...............5
Sinderella...........8/29............38..............6................5
Eewokki.............2/29-32........26..............1................2
Kamomilla-81.....2/35-42........30..............2...............22
Sedna................?/32-35........30..............1................0




Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hormonit veetuilee nyt ihan päin naamaa!

Eilen alkuillasta yhtäkkiä tuli märkä olo, ja kun menin vessaan niin housuissa oli läntti rusehtavanpunertavaa verta, ja pyyhkiessä sitä tuli ihan reilusti paperiin! No, ajattelin tietenkin että täti tuli, ok, ei se mitään. Mutta, tuon eilisen alkuillan jälkeen ei ole tullut mitään, ei siis yhtään mitäään, ei rusehtavaa töhnää, ei verta, ei valkkaria, ei pissin yhteydessä tms, MITÄÄN! Nyt en sitten tiedä että onko menossa kp 2 vai kp 31. :confused: On tää raivostuttavaa, oispa edes joskus kierto niinkuin oppikirjoissa...

Niin ja, aamulämpö edelleen 37,3 tänään ja nenä aivan tukossa, tais siis vaan jostain flunssasta johtua noi poikkeuksellisen korkeat aamulämmötkin. :snotty:

Mukavaa vappupäivän jatkoa kaikille! =)
 
Kamomilla-81...2/35-42.....30.....2.....22

Eli yk 22 pyörähti käyntiin vappuna, ja viikon odotettua aiemmin. Ei mitkään voittajafiilikset tällä hetkellä, mutta eiköhän se taas tuohon kuun puoliväliin mennessä tästä nouse jos on noustakseen.
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


KE 4.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Amalia Armas....kp20/22..........30.............2................13
Nuppu86.............18/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........12/31............22..............3...............5
Sinderella...........11/29............38..............6................5
Eewokki..............5/29-32........26..............1................2
Kamomilla-81.....5/35-42........30..............2...............22
Sedna................?/32-35........30..............1................0
Pikkunen…........kp?/?……........22….......….1………........1



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eewokilla ärsyttävän outo tilanne. Ois tullu testiin sitte plussa ku täti on noin kumma.

Kamomillalle tervehdys :wave:

Fb:ssa huomasin, että serkun perheelle on tulossa vauva. Onnea heille! Pakko myöntää, katkeruus vähä kouraisi kun uutisen luin. Toisaalta pöljää olla kateellinen toisen vauvauutisesta. Meillä kuitenkin on jo viisi kullannuppua täällä. Jos sitä joulupäivän takaiskua ei ois tullu, serkun vauvauutinen ei tuntuis niin pahalta. Ehkä ei tuntuis pahalta ollenkaan.

Saa tosiaan nähhä, kuin kauan tätä kuutosta haaveillaan. Muistin just, että nelostahan me tahkottiin puolitoista vuotta ja sillon ku kävin vyöhyketerapiassa, terapeutti totesti, että kohtu ei ole vielä toipunut edellisestä synnytyksestä. Joka siis oli sen verran nopea, etten kerennyt saaha kivunlievityksiä ollenkaan. Ja terapeuttikäynnin aikana synnytyksestä oli kulunu jo yli vuosi. Ja nythän km:ssa mulle tehtiin kaavinta, joka on rankka kohdulle. Eli ties millon kohtu on siitä toipunu...

Jatkamme tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin tänne, kun raskaustesti nyt negaa kuitenkin näyttää. Vuoto ei kuitenkaan ole vielä alkanut, mutta luulisinpa sen ihan tässä lähipäivinä alkavan, kun nyt nuo luget lopetin.

Eli esikoista toivotaan, takana 1 kohdunulkoinen raskaus ja 1 keskenmeno (rv 14+6). Keskenmenon jälkeen yritystä nyt reilu vuosi takana, ja lääkkeet on saatu tueksi. Eli thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan, ja sitten viime kierrossa pakettina oli clomit+menopur+pregnyl+luget, haalean positiivisen ehdin plussaamaan, mutta muuttui kuitenkin negaksi.

Joskus tuntuu mahdottomalta ajatus, että voisimme lapsen saada syliin asti elävänä, mutta eihän tässä auta muu kuin kierto kerrallaan eteenpäin ja toivoa parasta.

Eli rivini voisi olla:
Pikkunen……. kp ? ……… 22v ……. 1. ……… yk 11


Onko teillä muuten tässä kierrossa joitakin ”vippaskonsteja” käytössä?

Mullahan tulee olemaan lääkkeet apuna, mutta silti ajattelin pitkästä aikaa kokeilla ovistikkuja ja mittailla lämpöjä. Fertility Friends siis kaverina :)

Seuraavat mulla on olleet käytössä aiempinakin kiertoina, ja aion pitää ne mukana tässäkin kierrossa
- Greippimehu (Itse otan päivässä 2,5 dl Valion Greippimehua)
- Vehnänalkioöljy 1 tl / vrk
- Muut vitamiinit (Foolihappo, D-vitamiini, Omega 3)

Tästä kaikesta huolimatta tarkotus olis olla mahdollisimman stressittömästi, saa nähdä miten onnistuu :)
 
Täällä ois sitten ovis parhaillaan.. Jännä juttu, miten toi ihmisen kroppa voi muuttua synnytyksen jälkeen.. Ennen ei ollu mitään hajuakaan oviksesta, ja nyt sen kyllä tuntee.. Mulla vasenta puolta vihloo, sattuu, on kosketusarka.. Ja tumma viiva tuli testiin ennenku kusi oli ees ehtiny menemään kunnolla siihen viivan kohalle :) Saas nähä.. Peittoja on jo monta päivää heiluteltu oikein urakalla, ja pitäähän tuo mies tänäänkin sinne kaataa ;)

Pikkunen<3; Mä yritän tuhota mun noita puol vuotta vanhoja ovistestejä :D Muuten ei oo kyl mitään vippaskonsteja käytössä.. Aattelin nyt kuitenkin ottaa rennommin, kuin esikoista yrittäessä... :)

Toisaalta mä niin toivoisin, että nyt tärppäis, kun sit pääsis äitiyslomalle pikkasen ennen joulua :D Sopis hyvin työkuvioihin meinaan ;) Mutta, mä elän siinä uskossa, ettei nyt tärppää :) Ettei tulis hirveesti ressattua tän asian vuoksi.. :)
 
Heipä hei!

Saako liittyä teidän porukkaan mukaan jännittämään? En tosin nyt ole yhtään varma onko meillä toivoa helmikuun helmestä, kun tämä kierto on nyt lopuillaan ja seuraavan kierron aikana en luultavasti pääse miehestä kosketusetäisyydelle (mieheni on 400.n kilometrin päässä töissä). Mutta koska kiertoni on kovin lyhyt niin ehkä sitten sitä seuraavasta kierrosta tärppää ja helmikuulle ennättää:whistle:

Eli olen 30 vee ja toiveissa olisi toinen lapsi. Minulle siis toinen ja miehelleni ensimmäinen. Esikoiseni on syntynyt helmikuussa 2006. Tällä hetkellä viettelen kp 20.ä. Kiertoni on normaalisti 22 päivää.

Tästä kierrosta pienen pieni tärpin mahdollisuus on, mutta mitään raskausoireita ei oikeastaan ole, joten en usko tärpin käyneen.

Yk on n. 13. Laskeminen on hiukan vaikeaa, koska tässä muutaman kuukauden yritys on ollut tauolla miehen työprojektin takia, mutta noin 13 kiertoa on aktiivisesti yritetty.

Takana meillä on siis jo pitkähkö yritys, mutta ilman mitään apuja olemme. Meillä on kummallakin taustallamme aihetta siihen epäilyyn, että vauva jää saamatta. Minulla ensimmäisen raskauden alkamiseen meni vuosia ja mieheni on sairastanut syövän. Mietinnässä on lapsettomuustutkimuksiin lähtö, vielä kuitenkin mennään luomusti :D

Tsemppiä kaikille!
 
Uusille :wave:

Täällä odotellaan ovista. Hiukkasen on alkanu limailla ja vasemmalta puolelta nipistellä. Oon huomannu, että mulla on pää kipeä vajaa viikko ennen ovista. Tää kipuilu oli toissapäivänä. Viikonloppuna vois olla h-hetket aika lähellä...
 
Täälläkin on pikkuisen ollut oireita oviksen suuntaan jomotteluna ja limailuna jo lähes viikon verran, mutta voi kai se olla että kroppa kiusaa vaan :headwall: Viikon päästä varmaankin saan lääkäriltä Terolutit jos sitä ennen ei mitään tapahdu, ainakin sellainen puhe oli aikaisemmin...
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


PE 6.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Amalia Armas....kp22/22..........30.............2................13
Nuppu86.............20/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........14/31............22..............3...............5
Sinderella...........13/29............38..............6................5
Eewokki..............7/29-32........26..............1................2
Kamomilla-81.....7/35-42........30..............2...............22
Sedna................?/32-35........30..............1................0
Pikkunen…........kp?/?……........22….......….1………........1



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Minäkin hyppään tänne mukaan! Täti oli muutaman päivän myöhässä ja siksi toivo ehti jo herätä, mutta näin tässä taas kävi...

kp 1/24-30 .... ikä 35 ..... toiveissa 3./4. lapsi .... yk 9

Sedna: Iso halaus kokemastanne menetyksestä. :hug: Miten kauan keskeytyksestä on aikaa? Minulla on sama tausta :( Raskaus alkoi vuosi sitten ja elokuussa keskeytettiin. Sen jälkeen oli vielä kaavinta syyskuussa. Odotettiin kaavinnan jälkeen vielä yhdet kuukautiset ja sitten aloitettiin uusi yritys. Täällä ollaan edelleen...

Tästä kierrosta alkaakin clomit eli jännää aikaa on sillä tavoin. Omat pohdintansa tuo mukaan myös lähes täsmälleen sama ajoitus kuin meidän enkelipojalla. Nyt siis laskettu aika osuisi tosi lähelle samaa aikaa ja kaikki muutkin etapit tietysti. Pelottaa jo ajatuskin, että raskautuisi nyt. Se toisi varmasti vielä enemmän mieleen kaiken kokemamme. Joka tapauksessa varmasti ollaan aivan paniikissa nt-ultrassa, jos sinne asti vielä päästään, mutta tämä ajankohta lisäisi kaikkea ahdistusta. Mietin jopa kierron jättämistä väliin. En pysty siihenkään, joten näillä mennään pelko persiissä :whistle:
 
Barbamama: :hug:aikaa keskeytyksestä ei ole vasta kuin kuukauden verran. Mutta minulla taustalla on vielä vuoden takainen selittämätön kohtukuolema rv 37, jonka perusteella on syytä epäillä, että täti ei välttämättä ilman apuja vielä parin kuukauden päästäkään saavu paikalle... Tosin nyt sentään nuo ovislimat lupailevat parempaa, silloin oli kyllä 3 kk ihan pelkkää saharaa ja kierto käynnistettiin lopulta hormonaalisesti. Onneksi nuo lääkärit alkavat ottaa minut melko tosissaan, eli tällä kertaa on luvattu, ettei yhtä pitkään tarvitse hakata päätä seinään. Kyllähän tällaiset jatkuvat "se oli vain huonoa tuuria"-tapaukset alkaa muutenkin käymään psyykeen päälle :headwall:
 
Sedna: Voi ei! :'( Olen käynyt läpi todella kovia kokemuksia. Olet hämmästyttävän positiivisin mielin kuitenkin nyt liikenteessä ottaen tuon kaiken huomioon. Mulla on jäänyt tuosta yhdestäkin "käänteisestä lottovoitosta" hurjat pelot päälle. Pelottaa kovasti miten sitä jaksaisi, jos toisen kerran kävisi jotain vastaavaa. Koko syksy meni sellaisessa ahdistuksessa, jonka olen tajunnut vasta jälkikäteen. Lasketun ajan ylittäminen helpotti hieman, mutta nyt taas tämä ajankohta näyttää nostavan ne asiat mieleen. Oletko muuten löytänyt tiesi enkelinkosketus keskusteluun? Siitä oli mulle suuri apu pahimmilla hetkillä. Oli ihanaa jutella toisten kanssa ketkä olivat käyneet saman asian läpi. Kukaan muu ei tuntunut ymmärtävän miltä se tuntui ja tuntuu yhä edelleen. Ihan läheisetkin ihmiset kuvittelevat, että se on mennyttä eikä kosketa enää. Sitä on niin vaikea ymmärtää, ettei sellaista pientä ihmistä noin vain ohiteta... Meillä on ikuisesti oma enkelimme vaikka muut ajattelisivat mitä tahansa. Kovasti voimia sinulle :hug: Toivottavasti toivut nopeasti, plussaat pian ja saat vihdoin vauvan elävänä syliin asti. b=)d
 

Yhteistyössä