~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Päivitystä: Eewokki kp 3/30-33.

Sen yhden päivän tuhrutuksen jälkeen (kp 30) ei tullut mitään ennen kuin täti sitten viimein saapui keskiviikkona, joten lasken kierron alkaneeksi vasta keskiviikosta. Vauvaprojektin suhteen tää alkukierto on niiiiiin tylsää aikaa, ei raportoitavaa...

Toivotaan että nämä lämpenevät ja aurinkoiset päivät tekisivät ihmeitä ja monen monta plussatestiä tähän pinoon! :heart:
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


PE 6.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Amalia Armas....kp22/22..........30.............2................13
Nuppu86.............20/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........14/31............22..............3...............5
Sinderella...........13/29............38..............6................5
Kamomilla-81.....7/35-42........30..............2...............22
Eewokki..............7/3-30-33........26..............1................2
Barbamama35....1/24-30.........35...........3./4................9
Sedna................?/32-35........30..............1................0
Pikkunen…........kp?/?……........22….......….1….................1



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Raskaita kokemuksia teillä joillakin takana:hug:
Itse kuitenkin olen siinä määrin onnekas, että takana minulla on raskauksia yksi ja terveitä lapsia yksi. Tosin pistää tämä pitkä yrityskin välillä mielen matalaksi.

Tänään siis on taasen kp 1/22 ja täten pyörähti käyntiin myös yk14 Muuta en tosin odottanutkaan, toivoin tosin, että kierto olisi hiukan venynyt niin mahdollisuus raskauteen olisi tässä kuussa parempi :D
Mieheltä nimittäin loppuu kuun puolen välin jälkeen työprojekti toisaalla ja hän palaa kotiin. Nyt on sitten vähän siinä ja siinä, että ehtiikö mahdolliseksi ovikseksi :)

Iloista yritystä teille muille!
 
Täälläkin yk 11 jo virallisestikin käynnistynyt... Tänään jo kp 4/n.30. Clomit olen jo aloittanut, ja torstaina on sitten ultra, näkeepähän sitten missä mennään...

Täällä kanssa se tilanne, että mies lähtee toiselle paikkakunnalle yli 400 km päähän kesätöihin jo viikon päästä... Sovittiin kuitenkin, että tulee käymään täällä "hommissa". Hmm... Tuskin saa töistä vapaata sen takia, että pitäs käydä laittamassa lapsi alulle... Mutta kyllä me tää jotenkin järjestetään, kun jää kuitenkin kevään viimeseksi yritykseksi.
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


KE 11.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Nuppu86.............25/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........19/31............22..............3...............5
Sinderella...........18/29............38..............6................5
Kamomilla-81....12/35-42........30..............2...............22
Eewokki............12/3-30-33........26..............1................2
Pikkunen…........7/n.30……........22….......….1….................11
Barbamama35....6/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....4/22..........30.............2................14
macy gray..........2/30-35........31..............2................18
Sedna................?/32-35........30..............1................0



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Barbamama, sen verran tuli verkostoiduttua jo vuosi sitten, etten ole enkelinkosketukseen liittynyt. Mutta jaan kyllä tuon fiiliksen, että ihmiset unohtaa nopeasti kaiken mikä ei itseä kosketa. Minä olisin kaivannut jonkinlaista muistamista äitienpäivänä, mutta ilmeisesti liki täysiaikaisena syntynyttä lasta ei lasketa minulle meriitiksi äitiydestä, kun hän ei ikinä mukanamme kotiin tullut. Positiivisuudesta en niin tiedä, mutta itse ajattelisin, että jos psyykkisesti olisin hajoamispisteessä, ei minulla oikeutta lapseen olisi. Kuitenkin raskausaikana äidin vointi vaikuttaa suuresti sikiöön. Toki pelkoja on ja ne tuskin minun kohdallani helpottavat ennen kuin nyytti on elävänä kotona (pikemminkin päin vastoin). Niitä huonoja fiiliksiä, joita väistämättä tulee, yritän parhaani mukaan purkaa salilla :)

).( ota tästä nyt sitten selvää, oviskipuja oli reilu viikko sitten parina päivänä, lämmöt oli ylhäällä viime viikolla muutamana päivänä, lauantaina ja sunnuntaina pientä tuhruttelua ja nyt lämmöt ovat alkaneet sahailemaan (36,8, 36,4, 37,1, 36,5). Sen verran mitä olen ovista tikulla katsonut, on ollut valkoistakin valkoisempaa... Itse veikkaan ovuloimatonta joka tulee jatkumaan ja jatkumaan hamaan tulevaisuuteen ilman apuja :headwall:
 
Liityn joukkoonne, kun tammikuisissa ei tärpännyt. :wave: Tänään on kp1/30-35, ikää 31 vuotta, toinen toiveissa ja yk18. Toinen hoitokierros käynnistyy tässä samalla ja se onkin viimeinen ennen polin kesätaukoa. Toivottavasti tämä on se The plussakierto.

Sedna > Voi kamala, miten raskaan kokemuksen olet joutunut käymään läpi! :hug: Olisit kyllä äitienpäivämuistamisen ansainnut. Pelkäävätköhän ihmiset satuttavansa sinua, jos onnittelevat? Onhan tuollainen kokemus kipeä asia ja varmasti hämmentää kanssaihmisiä, kun ei oikein tiedä miten asian kanssa tulisi käyttäytyä. Voimia koettelemuksista selviämiseen ja onnea uuteen plussaamiseen!
 
mg: Pahoittelut tädistä! :hug: mutta tervetuloa tänne kuitenkin!

Sedna: Raskaita asioita nämä tosiaan ovat eikä niistä ihan niin nopeasti eheydytä. Itselläni tuli ikäänkuin pakkomielle raskautua mahdollisimman nopeasti keskeytyksen jälkeen, jotta tulisi positiivista ajateltavaa. Se on onneksi helpottanut ajan myötä ja surukin on pikkuhiljaa helpottanut vaikkei se varmaan koskaan täysin poistu. Aika usein sitä miettii olisiko meidän pieni enkelipoika selvinnyt ja millaista arkemme olisi, jos olisimme tehneet toisenlaisen päätöksen. Välillä näkee kaiken vaaleanpunaisten lasien läpi ja ihailee pieniä vauvoja ja miettii olisiko meidän poika ollut tuollainen. Sitten taas totuus valkenee ja tajuaa, että meidän tilanne olisi ollut jotain ihan muuta joka tapauksessa...
Iso halaus ja äitienpäivän onnittelut! :hug: :flower: Meillä kävi vähän samoin viime syksynä, kun mainitsin äidilleni ostavani miehelleni isänpäivänlahjan. Äitini tokaisi, että eihän mieheni ole isä. Ei hän itse edes muistanut sitä myöhemmin, kun kerroin miten paljon se loukkasi. Hän on yleensä erittäin empaattinen ihminen, mutta tämä asia menee ymmärryskyvyn ylitse. Olen yrittänyt hieman avata näitä tunteita hänelle, mutta ei hän sitä koskaan tule ymmärtämään. Hän ei ole kokenut keskenmenoja tms. eli ei voi ymmärtää. Näytin kuitenkin kuvan meidän enkelistä minkä otimme syntymän jälkeen. Se tuntui avaavan hieman silmiä, mutta ei niin paljon kuin olisin toivonut.
Voin vain kuvitella kuinka järkyttävä sinun aiempi kokemuksesi on ollut. Vaikka ehdin itsekin olla raskaana 3kk, en tuntenut vielä lapsen liikkeitä tms. Kyllä me kaikki raskaana joskus olleet ymmärrämme, että siinä loppuvaiheessa äidin ja lapsen yhteys on jo erittäin vahva ja äidiksi on ehtinyt kasvaa matkan varrella. Juhli vain niitä äitienpäiviä ja muistele rakkaita enkeleitäsi. Olet todellakin päiväsi ansainnut! :hug:

Tänään on ensimmäisen clomi kiertoni viides päivä = kolmas clomi napattu tänään. Jännää nähdä onko näistä mitään tehoa vai kärsinkö turhaan näistä sivuoireista (kuumia aaltoja ja oksuoloa). Täti pakkasi jo sentään tavaransa ja poistui keskuudestamme eli nyt alkaa se hauska osuus kierrosta :D

Ihanaa, aurinkoista ja lämmintä kevättä ja hirmuisesti plussatuulia teille kaikille! :heart:
 
Sunflower11
mg:lle pahoittelut menkoista :hug:

Ihanasti sinä barbamama olet kirjoittanut sednalle! Ja samaa mieltä olen kanssasi, kyllä on oikeus juhlistaa äitienpäivää. Joten myöhästyneet onnittelut sednalle äitienpäivän johdosta ja kauniita ajatuksia enkeleillesi :heart:

barbamamalle tsempit vielä että jää viimeiseksi kierroksi tuo ;) ja että clomit auttavat!

Toivois jo et menkat tulis ku ei tässä kuitenkaan raskautuneita olla, kuitenkin joutuu vielä kymmenisen päivää odottaa :/
 
Täällä täti on taasen poistunut kuvioista ja ovis on siis tässä varmaan ihan lähellä, vielä ei tuntemuksia ole. Yleensä kuitenkin ovis tulee nopeasti menkkojen jälkeen... lyhyen kierron iloja.

Miehen kanssa päästään lähikontaktiin kuitenkin vasta viikon päästä... argh, toivottavasti ovis odotuttaisi itseään siihen asti. Ei olisi oikein varaa kiertoja jättää kauheasti väliin, kun tämä lapsiprojekti näköjään näin pitkissä kantimissa on.

Sen verran vielä, että jos nyt tästä kierrosta tärppäisi niin LA ois sitten varmaan suurinpiirtein sama kuin esikoisella. Saataisiinkin sitten oikein kunnon synttäriputki, kun omat synttärinikin ovat samaan aikaan (meillä on lapsen kanssa peräkkäisinä päivinä).

Pidän peukkuja teille kaikille!!!
 
Iltaa ketjuun.

Sedna totta tosiaan joutunu kokemaan ihan kamalia :( Voi hyvänen aika. Ja samaa mieltä oon minäkin, että totta kai äitienpäivää saa viettää vaikkei eläviä nyytteröisiä ikinä olisi saanutkaan. Kyllähän sitä äiti on, vaikka enkeleinä pienet olisivatkin. Voimajaksurutistuksia sinne!

Nyt ei sitten muuta kerkiäkään. Lyhyesti omasta navasta vaan. On tunnustettava, ettei oo hajuakaan, mikä kp nyt on :D On ollu opinnäytetyön kanssa viime päivinä niin kiire, etten oo ollenkaan kerenny laskea......... Eikä mitään tietoa, onko ovis ollu vai ei...........

Oviksen metsästysonnea tarvitseville!
 
Poistun nyt sit tästä ketjusta kuitenkin...

Mulla antibioottikuurit päällä (hampaan juuresta levinnyt tulehdus leukaluun läpi pehmytkudokseen asti), ja polilta sanoivat, että parempi jättää tämä kierto väliin. Eli kesätauon takia meidän yritykset jatkuu vasta syksyllä...

Toisaalta olo on todella pettynyt, mutta toisaalta ehkä hivenen helpottunut? Nyt saamme hetken hengähtää, ja ihan kunnon loman tästä vauvahommasta.

Tsempit teille muille! ;)
 
Pikkunen <3 ei muuta kun rentouttavaa "kesälomaa", josko se sit syksyllä napsahtais heti kun ootte saanu muuta ajateltavaa tässä välissä, toivotaan niin. :)

Päivitystä listaan, eli mulla on nyt kp 9. Kierto on ollu nyt sen 32-33 päivää joten ovista saadaan odotella vielä jokunen tovi. :)

Lauantaina vietetään tämän kesän ensimmäiset kesähäät, ihana päästä pitkästä aikaa laittautumaan oikein viimosen päälle ja juhlimaan yhdessä miehen kanssa. :heart:
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


TO 12.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

Nuppu86.............26/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........20/31............22..............3...............5
Sinderella...........19/29............38..............6................5
Kamomilla-81....13/35-42........30..............2...............22
Eewokki............9/32-33........26..............1................2
Barbamama35....7/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....5/22..........30.............2................14
macy gray..........3/30-35........31..............2................18
Sedna................?/32-35........30..............1................0



Piinailijat

Haamuilijat

Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Omaa napaa... Tänään oli taas käynti lapsettomuus klinikalla. Ultran mukaan ovis olisi tulossa ensi viikolla ehkä vähän myöhemmin kuin yleensä. Hieman muutoksia tuli jatkosuunnitelmiin. Nyt tuli loppukierron tueksi myös Luget. Näillä mennään (clomit + luget) seuraavat pari kiertoa vielä eikä tarvitse käydä ultrassakaan, kun kuulemma ei näyttänyt olevan vaaraa viitosista. Yllättäen mies pyyhki tuon uutisen jälkeen otsaansa helpottuneena :LOL:

Jokos täällä alkaa pian testailut joillain? Olisi kiva kuulla positiivisia uutisia =)
 
Saapikos kelkan mukaan hypätä? :)

Viel ei oo menkat alkanu, mutta pe ja tänää aamulla tehty negat ja kamalat menkkakivut ollu koko yön, alkaa varmaan ihan pian :headwall: No yöl asennoiduin uuteen kiertoon :)

Omat tiiot! kp32/30-33............22...............2................yk2

Toinen yrityskertahan se tääl on joten ei saisi murehtia. Mut silti sitä ressaa aivan liikaa, eikä malttas odottaa!
 
Pahoittelut kaikille kovia kokeneille :kiss:

Ja tervetuloa joukkoon KyyneltenHymy! :flower:

ON: dpo 11 ja raskaustestiin saatu selvä haamu tänään =) Oireita on jo viikon ollutkin :heart: Toivottavasti haamu vahvistuu ja pysyy kyydissä mukana :rolleyes:
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


SU 13.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

KyyneltenHymy.....32/30-33........22............2.........2
Nuppu86.............29/24-36.......24..............2..............3
Sunflower11........23/31............22..............3...............5
Sinderella...........22/29............38..............6................5
Kamomilla-81....16/35-42........30..............2...............22
Eewokki............12/32-33........26..............1................2
Barbamama35....10/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....8/22..........30.............2................14
macy gray..........6/30-35........31..............2................18
Sedna................?/32-35........30..............1................0



Piinailijat

Haamuilijat

Nuppu86 :heart:



Plussanneet




Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nuppu86 > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

KyyneltenHymy > Tervetuloa!

Täällä ahkeroidaan pakkaamispuuhissa, sillä muutto lähestyy kovaa vaihtia. Omaan napaan ei kuulu muuten uutta, paitsi että täti on poistunut ja harjoitukset päästy aloittamaan. Masisfiiliksiä ei Clomeista ole tällä kertaa tullut ja siitä olen helpottunut. Toivottavasti on saanut kuitenkin follien osalta jotain aikaan, että päästään hyvästä lähtötilanteesta jatkokasvattelemaan.
 

Yhteistyössä