Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

IMN
Oli kyllä kiva lukea VeraS:n kuulumisia muualta maailmalta :)

Musta tuntuu että tuo "ensisänkykulttuuri" on rantautumassa Suomeenkin. Ei vielä muutama vuosi sitten ollu markkinoilla näin paljoa korikehtoja ym. Monissa ohjelmissakin on näkynyt paljon kehtoja olohuoneen nurkassa tms. :) Siksi meillekin tuon Rocker Napperin hommasin, että vauva voi nukkua missä tahansa päin kotia. Nukkuessahan ne ekat viikot kuitenkin pääosin menee ja onhan sitä pikkusen unituhinaa kiva kattella :)

Ja voihan hormonit, jälleen kerran. Tuossa kotiin ajellessa pari teinipoikaa ihan tahallisesti tukki multa tien kun pyöräilivät autotietä ristiinrastiin pitkinpoikin. No, toisella pojalla taisi ottaa vähän luonnon päälle kun säikähti auton torvea niin että meinasi ojaan kaatua, joten poijjaat sitten päätti seurata mua ihan kotipihaan asti ja aukoa päätänsä siitä kuinka mulla on jokin ongelma. Arvatkaapa saiko tää raskaana olevan aivot savuamaan :LOL: Ei taida poikia näkyä enää tän pihan lähellä kun avasin sanaisen arkkuni..

Nyt saunailtaa koko perheen voimin :)
 
oih ja voih.sain valita siskolta sen 3kk pieneksi jääneitä vaatteita.aivan ihania nuo kappahlin newbie sarjan vaatteet <3 ja siskolla oli niitä paljon.nyt on aivan ihania vaatteita kaapissa odottamassa tätäkin tyttöä <3
 
Toi newbie merkki on munkin lemppari kappahlilta! Myös pienille pojille tosi kauniita, ihania, kivoja vaatteita. Kaikissa vaatemerkeissä ei nimittäin ole. Tuntuu joskus että vain tytöille on monenlaisia tarjolla. Mutta nuo on nättejä.
 
Newbiet on aivan ihania... :) Mutta ei kovin unisex-vaatteita. Joten en oo niitä vielä shoppaillut. Mutta kunhan sukupuoli selviää niin aivan varmasti.

Reilun kahden viikon päästä on ylimääräinen ultra, jospa sen jälkeen sais loput tarpeelliset jutut shoppailtua.

Äitiyspakkauksen laitoin nyt kuitenkin tilaukseen. Enempi nostalgia-syistä, kuin tarpeen takia. Onhan se ihana päästä vielä kerran niitä hypistelemään.

Äitiys&vanhempainrahajuttuja oon vähän selvitellyt. Aika monimutkaiset kuviot, joten pitänee soitella Kelaan ja kysellä. :ROFLMAO:

Tän raskauden pääteema on ollut järjetön väsymys, joka ei ota loppuakseen. Töitten jälkeen on aina ihan poikki. :sleep:

24. viikko pyörähti käyntiin. Tuntuu silti, että aika matelee......
 
Huh, kun on taas jäänyt pitkä väli siitä, kun olen kirjoittanut. Pahoittelut. Jotenkin ei oo raskaus kuitenkaan ollut päällimmäisenä mielessä, vaikka vasta ensimmäistä odottaa. Toki liikkeitä tunnustelen päivittäin ja näin, mutta muussa elämässä on sen verran ollut ohjelmaa, ettei ole ehtinyt raskauteen uppoutua. Viikot vierii tasaiseen tahtiin eteenpäin.

Isyyspakkausta en varsinaisesti ole suunnitellut, mutta ostin hääpäivälahjaksi miehelle tuon vauva omistajan opas -kirjan. Vaikuttaa hyvältä :) (ite luin...)

Kohta pitäis alkaa varmaan oikeesti haalimaan vaatteita. Äitiyspakkaus tuli ja sitä oon pariin otteeseen hypistellyt. Siinä on kuitenkin tosi vähän ihan pienen vauvan vaatteita, joten kaipa niitä pitäis sit todella hankkia.

Otin eilen yhtäkkisiä tyhjennysharjoituksia vartin vatsakivun jälkeen.. :sick: Nytpä en vaan tiedä oliko kyseessä vatsatauti vai raskauspahoinvointi. Ei sopinut oikeen kumpaankaan kunnolla. Ei kellään muulla ole mitään ollu, mut ei ollut sitä kuvotusoloa, kuin raskauspahoinvoinnissa mulla on ollut. No onneks aamulla vetelin aamupalaa jo aivan tyytyväisenä.

Viikkoja on jo 25+3, tiistaina olisi sokerirasitus edessä... Yök. Oon muutenkin tosi herkkä sille, että sokerit heittelevät niin odotan, että toi on jotain kamalaa. Lääkärineuvolaan on vielä melkein kolme viikkoa. Onneksi liikkeet tuntuvat hyvin päivittäin niin eipä siinä neuvolassa mitään erityistä tapahdu. Yhtenä aamuna oli rauhallisempaa ja hieman huolestuinkin jo, mutta kun vain ehdin ruokailemaan paremmin taas tuli voltteja... :) Olin just edeltävästi ehtinyt pohtia, että mihinköhän solmuun tuo vauva noiden volttien avulla tuon napanuoran saa niin tottakai säikäytti tuo rauhallisuus. Onneksi ei oo jatkunut.

Paino on noussut viimeviikkoina aivan törkeästi. Olen kyllä syönyt kuten ennenkin, mutta tullut melkein kilo/viikko. Nyt jo yhteensä 6kg. Alkuraskaudessa kun oli 16 viikolle asti 0 kg ja nyt sit tää on ottanut tällasen superkirin... hmph.
 

Yhteistyössä