+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Sunnuntai 31.1.2010



mahara............kp 78/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 61/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 61/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Sintsu78..........kp 4/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Minnäi...............kp 9/31.................30v.........4.lapsi............yk2

KS09..................kp 11/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Mahdotontako.....kp 9/29.................................................yk5
Heathy.............kp 3/31............................2.lapsi...........yk2
HayLina..............kp 32/29-32............25v..........1. lapsi
babar...............kp33/??.............30v..........2.lapsi.....

Leli82...............kp 29/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ........kp1/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
UuTeEnNoUsUUn...kp 27/25-35...........................................yk9
very important baby kp 26/28-31.........29v ........................yk6
piprane ema..........kp 23/28-30...........32v........3.lapsi........yk7

Agaetis.................kp 21/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 20/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
angel08............kp16/30..................................yk16 (clomit)
sutulii...................kp 12/28..............30v.........3. lapsi...........
Sone....................kp30/32(-50).....................3.lapsi....

Amf......................................................................
Piupula................kp18/32-35.........23v..........1.lapsi...
Ezziina...............kp12/28.................3.lapsi...........yk1


TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5





PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4

 
Huomenia!
Tein meille uuden pinon :D *en yhtään oon hurahtanut tähän päivitykseen yms ;)* Kiva ku saa tätä kuumeilua höösätä rauhassa täällä. Meillä ku tää projekti on hiukan salainen :whistle: vaikkaan kukaan tuskin yllättyy kun/jos/jahka vauvauutisia meiltä tulee (taas) :LOL:

Mitäs kansalle? Täällä useampi menee vimosilla jännillä päivillä, plussa onnea heille+++ Ja muutamilla mennää megakierrolla :( Toivotavasti heitä jo piahkoin armahdettais ja tulis joko + taikka täti :hug:

Tammikuussa tuli monta plussaa, nyt laitetaan helmikuussa paremmaksi!! Tai ystävänpäivänä alulle ja maaliskuussa plussa :heart:

 
Kiitos päivityksestä Minnäi! Hyvä ku joku jaksaa :p

Sonelle pahoittelut negasta :hug:

Ella-83: oletko vielä linjoilla? Mulle kävi nimittäin samoin :( Hailakoita haamuja, ja sit alko menkat toissapäivänä. Aluks oli niukahkot, tuli vaan kirkasta verta ilman mitään hyytymiä (outoa?). Eilen oli jo vähemmän, melkein loppuneet. Tänään sitten alko oikein rytinällä, ja tuli kalvoja ja isompi möykky.. joka ei kyllä limakalvoa ollut. En mä niitä oireita kuvitellut. :'(
 
minnäi Kiitksia uudesta pinosta :heart:

Heathy Paljon jaksuja sinne :hug: :hug: :hug: On se aina niin sydäntä raastavaa, kun toivo on niin suuri saada asukki mahaan alulle, ja sitten kestää kaiken keskellä menetyksen tuska. :'( :hug: :hug:

sone Tälltä myös pahoittelut negasta :hug:

).( Oon pitäny pientä palstailu taukoa, kun ei ole oikein jaksanut kaiken keskellä, mutta lukemassa oon käynyt teidän kaikkien kuulumisia :) Täällä menossa nyt kp 18/32-35, vaikka kuinka vannoin, niin kyllä ne testit tuli postissa tiistaina luukusta :LOL: tässä olen nyt testaillut, mutta oon saanut vaan haaleanhaaleita viivoja kaksi kertaa, mutta nyt kolmatta päivää lämmöt korkeammalla kun koskaan.Nyt ollut aamulämmöt 36.0-36.1 ja toissapäivänä pomppas 36.5,36.7 ja tänään 36.5 että taitaa joku sairaus tässä iskeä tai sitten tulee taas ovuloimaton kierto ton megakierron jälkeen. Ei taida kroppa ihan pelittää vielä. Anteeksi omanapaisuuteni.. :/

niin ja tervetuloa uusille! :heart:

Ja :hug: :hug: :ksia kaikille niitä tarvitseville. Megakiertolaisille varsinkin, tiedän tasan tarkkaan,, mitä sen kanssa on painia, viime kierto oli 69päivää ja menkat sain alulle vasta terolut kjuurin jälkeen, todellakin toivon, että olo teillä helpottaisi :hug: :heart:
 
Kiitos minnäi uudesta hienosta pinosta!

Heathy :hug: :hug:

Piupula Mulla oli myös ovuloimaton kierto (tai näin luulisin) sen megakierron jälkeen. Vaikka testit oli välillä plussaa, mutta sitä plussaa tuli niin usein, etten millään jaksa uskoa, että siellä mitään munarakkulaa olis kypsynyt. Mulla kun ainakin lievää pco:ta on...
Nyt kyllä pieni epäilys, että se viime kierron ovis olis tullut vuodon aikaan tai heti vuodon loputtua. Oli sen verta paineen tunnetta alavatsalla... Mutta tiedä sitten. Epäilys on kyllä suuri!
 
Kiitos uudesta pinosta!

Mulla olisi maailman pienin mahdollisuus olla raskaana. Tikutin ovista viime kiertoon ja tiedän tarkan päivän. ongelmana on se että kun mies oli reissussa, niin peiton heiluttelut jäi vähiin. simppojen olisi pitänyt elää se maksimi määrä eli viisi päivää, jotta tärppi olisi mahdollinen. Millään ei viittis testata kun tietää, että aika epätodennäköistä olisi saada plussa. Jotenkin siedettävämpää että ne menkat alkaa, kuin että saa negan.

Mutta kun olisi testejäkin kaapissa! hitsi että ne polttelee siellä! :LOL:

No, joka tapauksessa kaikille paljon plussaonnea helmikuulle! =) :heart:
 
Kiitokset uudesta pinosta Minnäi! :)

Lohdutus :hug: heathy! Tuntuu kamalalta sun puolesta. Ensin annetaan toivoa ja sitten se viedään kokonaan pois. Epäreilua! :(

:hug: myös sonelle negasta!

Itseäni en jaksa nyt miettiä, tuun sitten kertomaan jos on jotaki kerrottavaa.. Vielä ei oo mitään.. :)
 
Äh! piti laittaa teille kaikille ihmeteltäväksi toi mun käppyrä tuolta fertilityfrendistä ja nyt kun löin sinne lämmön tältä päivältä, niin ohjelma löi mulle DPO3 tälle päivälle :p ja sillon kp14 sain ne haamut tohon testiin ja sen jälkeen ollu negaa noi testit.. hmm voisko pitää paikaansa? Olokin oli sillon sellanen, että nyt ovuloin ja sanoin miehellekkin, että täytyy nyt peittoja heilutella :LOL: ollaan nyt heiluteltu joka toinen päivä kp6 asti :LOL: :p aika rutiiniksihan tuo touhu on jo menossa :LOL: :LOL: Anteeksi, näin tässä nyt sitten kävi, että kun pitää taukoa, niin sitten sitä tavaraa rupee tulemaan täältä :headwall: :headwall: :hug: :LOL:
 
Sone
Ei tarvii pahoitella :D En oottanut tässä kierrossa plussaa, tosi pieni mahis olis ollut vaan, joten en sen kummemmin pettynytkään. :) Mut eipä se olis kyl yhtään haitannutkaan vaik oliskin ollu raskaana! :xmas: Seuraavassa kierrossa vähän sama juttu et ei niinkään haittaa vaik ei plussaa, mut maaliskuussa alan kyl vetää greippimehua ja käyn miljoona kertaa vyöhyketerapiassa jne.. Periaatteessa en vois jäädä äitiyslomalle ennen kun olen tehnyt yhden työhomman marraskuun alussa, mutta jos nyt sitä ennen raskautuis niin ei ne työt kuitenkaan niin tärkeitä ole, ja tekemällähän ne lopu. Liikaakaan ei kannata suunitella kun sillon just ei ikinä tärppää. Miulla on muutenkin nyt sellanen olo et voipi mennä tovi tässä projektissa. Molemmat lapseni ovat saaneet alkunsa helposti, mutta nyt on toinen tilanne kun kilpirauhasen vajaatoiminta on ollut viime kesästä lähtien ja lääkitys nyt vasta kohdallaan. Niin ja yks km on kans v 2007.

Heathy: :hug:

Jokos oot Very important baby testaillu ja ootteko jo parantunut?

Alkas nyt ne menkat, pelottaa kyl jo valmiiks, miulla on menkat yhtä synnyttämistä, tosi kivuliaat, runsaat ja kestävät yli viikon..
 
Minnäi Kiitokset uudesta pinosta :heart:

Ystävänpäivä on oikein hyvä vauvantekopäivä :D Tosin mun mies taitaa potea silloin krapulaa kun se on illanviettoa sopinut edelliselle päivälle :kieh:
Saas nähdä kuin pitkäksi tämä kierto venyy.Päästäänkö edes tositoimiin tämänkuun aikana.Mut voihan sitä aina harjoitella :p Tätikin näyttää olevan lähdössä...Ainut vaan ku menin miehelle suuttumaan ja sanoin et mä en haluu sitä ainakaan vuoteen.Niin on vähän hankalaa tuo raskautuminen |O
Mut kai se lepyttelee mut :heart: On toinen ainakin kotihommia tehnyt ihan oma aloitteisesti et mä pääsen harrastamaan ja kavereitten kanssa seurustelemaan.Harmittaa jo ku menin sille kiukuttelemaan...
 
No niin...täti tuli vierailee yöllä....joten mulle voi päivittäjä laittaa kp 1/28-30 yk 7...

Eipä tarvinnu sit aamulla tuhlailla tota rdigitestiä...tosin tän osasin arvataki, että täti tulee. :'(

Mitään oireita en ala enää kuuntelemaan/etsimään ja tein lupauksen etten testaile enää ikinä ennen, kuin täti on myöhässä viikon.

Joten siis hiljenen täältä, mut käyn välillä seurailee teidän muiden tilanteita.
Oma toivo raskautumisesta jo menetetty.

Kaikille puhaltelen plussatuulia... :whistle:
 
Olipas täällä pitkästä aikaa käynyt vilskettä :D Kivaa!

Sone, pahoittelut negasta, mutta suuntana seuraava kierto ;)

Heathy jaksamisia :hug: Tuo on tosi harmillista, mutta eikun uuteen nousuun ja vielä innokkaampana tässä kierrossa :heart:

nonnii Piupula is päk! Tuutko pois taustailemasta? Listalle?

Nasukka, pahoittelut tädistä, toivottavasti ens kuussa saat hyvää käyttöä testille


Sintsu, anna mies ensin lepytteleepi tarpeeksi, sitten just ystävänpäivän ilta voi jo viimeistään kiertää omat puheet ;)

Voivoivoi, kauhia vitakka meinaa iskeä! Millään taas ei meinais saada aikaa kulumaan ovisajoille, saas nähä kui höperöksi sitä vetää sitten oviksen jälkeen ;) Onneksi on tuota lapsikatrasta täällä pitämässä kiireessä ja sitten työt+ yms projetit työllistää :D
 
minnäi laita vaan listoille takasin :) Kiitoksia :heart: :flower: Tuskin täältä osaan olla pois :p onneksi töissä onseuraavalla viikolla mukavasti hommaa ja muutenkin seuraava viikko on tekemistä täynnä, niin ei tule niin paljon tätä kiertoa ajateltua :p

Nasukka :hug: :hug: Ei toivoa kannata ikinään heittää :hug: :heart: Aina asiat löytää oman paikkansa ja tuppaa jotenkin järjestymään :hug:
 
Onpas otutoa. tänään taas tuli pyyhkiessä pariin otteeseen vaaleanpunasta valkkaria... :whistle: mistään kiinnittymisvuodosta tuskin on kyse, sillä tuhrua oli myös muutama päivä sitten.
No mutta nyt kun yritän muistella, olihan mulla viime kierrossakin ihan ihme vuotohässäköitä... Katsellaan
 
Niin se on taas yks kuukausi hurahtanut ohi ja kovaa vauhtia mennään kevättä kohti. Toivottavasti nyt "kevät-villitys" saa paljon plussia aikaiseksi :LOL:

Täällä sama odottelu jatkuu..nyt uutena "oireena" tullut tissien nipukat aroiksi eli jospa se täti tulisi sittenkin kohta kylään. Nyt en oo testannu vaikka yksi testi vielä laatikossa odottaakin. Odottelen vielä ihan rauhassa.

Kiva kun saatiin taas uus pino, kiitos päivittäjälle :heart:

Mukavaa viikkoa kaikille :hug:
 
kiitos uudesta pinosta :hug:

Nasukka82, et saa heittää toivoasi. Itse kyllä jo pelkään, että kuinka maassa olen jos menkat alkaa... toiveet on niin korkealla ja oireidenki takia vielä enemmän ku yleensä..
Olen kyllä jo päättänyt, että jos ei nyt tärppää niin varaan gynelle ajan..on kuitenki alotettu tämä yrittäminen vuosi sitten..

Mukavaa viikkoa kaikille ja tässä kuussa plussaillaan sit joukolla =)

nii joo ja testit on taas tilattu ja kerkeen testata varmaan monta kertaa ennenku menkat ees myöhässä... :ashamed:
 
Maanantai 1.2.2010



mahara............kp 79/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 62/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 62/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Sintsu78..........kp 5/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Minnäi...............kp 10/31.................30v.........4.lapsi............yk2

KS09..................kp 12/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Mahdotontako.....kp 10/29.................................................yk5
Heathy.............kp 4/31............................2.lapsi...........yk2
babar...............kp34/??.............30v..........2.lapsi.....
Leli82...............kp 30/29................27v...........2.lapsi...........yk3

Nasukka82 ........kp2/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
UuTeEnNoUsUUn...kp 28/25-35...........................................yk9
very important baby kp 27/28-31.........29v ........................yk6
piprane ema..........kp 24/28-30...........32v........3.lapsi........yk7
Agaetis.................kp 22/27-31............................................yk2

Ansku-82...........kp 21/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
angel08............kp17/30..................................yk16 (clomit)
sutulii...................kp 13/28..............30v.........3. lapsi...........
Sone....................kp31/32(-50).....................3.lapsi....
Amf......................................................................

Piupula................kp19/32-35.........23v..........1.lapsi...
Ezziina...............kp13/28.................3.lapsi...........yk1


TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5





PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14

 
Huomenia kaikille!
Mukava kun on saatu uusi pino tänne! Täällä näyttää olevan aika jännät paikat monella.
Mä odotan niin kovasti et tää kierto loppuis ja sais alottaa tavallaan alusta...
Onko muuten teillä kellään menny menkat sekaisin laihtumisen takia? Mietin vaan, kun tytön jälkeen on paino kuitenkin laskenut aikas alas. Tietysti pillereiden lopetus voi aivan hyvin heittää sitä kiertoa, mutta aiemmin se on pysynyt nätisti 30 päivän kohdilla. Negatestejä en jaksa enää tehdä, sillä mitään oireita ei ole ainoastaan alavatsa on kipeä aivan kuin menkat ois alkamassa, mutta ei kuitenkaan.

:( :(

Mukavaa alkanutta viikkoa kuitenkin kaikille!!!!!!
 
heathy muuten. Ella sanoi edellisen kierron päätyttyä pitävänsä yhden kiekan taukoa palstailussa... Kun kyselit.

babar suuri ja äkkinäinen laihtuminen voi sekoittaa kiertoaja menkkoja, jättää jopa kokonaan välistä. Mutta omasta kokemuksesta noi pilleritkin voi sekottaa vielä piptkään syönnin lopettamisen jälkeen. Joskus vuonna yks ja kaks kun ennen esikoisen yritystä lopetin, seuraava kierto meni normaalisti, mutta sitten se alkoikin heittämään ihan urakalla.
 
Mie sain nyt sen kauan kaivatun PLUSSAN aamulla testiin! :heart: Oon ihan onnesta sekasin! Olin jo niin luopunu toivosta ja suunnannu ajatukset siihen et aletaan hoitoja miettimään. En voi uskoa tätä todeksi!

Testasin sillä clearbluen digitestillä ja siihen tuli minuutissa et raskaana ja vähä myöhemmin ne viikot 2-3. Tässä linkki kuvaan, joka on tosi epäselvä ja huono mut kuitenki.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5676957.jpg

Kp 33/29-32 ja yk tais olla jotain 14 nyt. Voi, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saadaan syysvauva! :heart:

Tsempitykset kaikille muillekki! :)
 

Yhteistyössä