+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Sone
Äh, pessimisti ei pety ;) Ei vaan selvästi tätin enteilyä ja kaikki muut "oireilut" hävinny, lisäks oon tosi pahalla tuulella mikä on aina kun on alkamassa. Mut pietään siulle peukkuja ja varpaita :D Testing testing :)
 
No joo, se on kyllä totta, että pessimisti ei pety :) Itelä ei mikään tunnu missään, siis että rinnoissa:ei mitään, vattassa:ei mitään, pää: hullu. Jos sittenki kävis ostamassa sen testin, ei tarttis tyhjää mietiskellä. Ja täti ei ole varmaan sen takia tullu ku koko ajan on vain mietiskelly tätä, että onko sitä raskaana jne.
 
Voi Sone, harmi et tuli nega :hug: Toivon kyllä oikeasti että säästyisit tosi kivuliailta menkoilta, tai et jos sua nyt täytyy niillä rääkätä, et ne alkais nyt viikonloppuna mieluummin.

Inspire,
koskas ajattelit testailla? :)

Mulla on vasta ovis tuloillaan, eilen nippaili kovastikin, ovislimailu jo toista päivää ihan älytöntä. Kp vasta 11, mutta oon ennenki ovuloinu kp 13, et vois hyvin olla testi jo tänään plussaa :) Eli ovistestiä kehiin myöhemmin tänään..

 
Mukanaoloa vinkkailen täällä
sone Toivotaan tosiaan, että ne menkat alkais viikonlopun aikana, jos ovat alkaakseen, mutta plussaahan me sulle toivotaan :)

En tiedä olenko raskaana, onko mulla ovulaatio, vai tuunko mä muuten vaan hulluks! Raskausoireita on mm. nälkä, pahoinvointi, huippaus. Mutta lämmöt lähti tänään laskuun. kp13 ja kp18 oli pientä tuhruvuotoa, mutta muuten ei mitään muuta kun valkkaria, mikä on erikoista huomioon ottaen 2 edellistä kiertoa (sillon tuhruttelin ja vuodin pitkin kiertoa).
Nyt ärsyttää, kun en enää tiedä yhtään missä kierto on menossa, ja todennäköisesti joudun aloittamaan terolutit taas ensiviikolla, ettei vuoto ainakaan ala juuri lääkäriajan lähellä... Harmittaa sinällää, että pelotta, jos terot taas sotkee kierron ja seuraavan taas vuotelen miten sattuu :(
Noh, katsellaan taas.

+++++++++++++++ :whistle:
 
Jännää ja onnea haamusta inspire! :D Hieno juttu!

Sone, hyvä et lääkäriaika on tulossa ja sitä myötä selvyys kipujen aiheuttajasta :)

Tinker Bell, onnea oviksen bongailuun! Se onkin hauskaa puuhaa, onneksi jos vaan saa miehen aktivoitua, ei ovistesteillä tai oireiden tarkalla tulkkaamisella edes ole väliä.

Mäki sain tänää kaks viivaa, tosin vaan ovistestiin :D Kp siis 11/27-31.



Varmistelin vielä digitaalisella clearbluella, ja sekin hymyili meille :)

 
inspire Onnea haamusta!

Mullakin taitaa sittenkin olla ovis vasta nyt. Sylkiovistesti oli tänään engatiivinen. Miten voi ovis oireilla näin raskauden lailla :D Ja kummallisinta tässä on tää nälkä, sillä koskaan ennen ei ole näin ollut...
Noh, tiedänpä aloittaa Terolutkuurin ensiviikolla ja toivoa parasta, vaikka aika suuri mahdittomuus se tärppi kuitenkin olisi :ashamed:
Sitten ne voi lääkärissä katsoa onko limakalvot kuinka paksut :D
 
inspire, onnea haamusta! Toivottavasti piena vahvenee ja tervetuloa tuonna marraskuisiin odottajiin :heart:
Sinne vielä mahtuis paljonkin porukkaa ;) plussapuhuria+++++++ :whistle:
Heathy, onnea ovisplussasta. Toivon mukaan toiseen testiin samanlaiset viivat sitten 2vko päästä! :heart:

-Minnäi, hiukan väsynyt ja flunssainen, muuten vielä aika vähä oireinen 4+5 taikka 5+1(neukan mukaan)
 
Tänään on siis 23kp ja tuntu tossa alavatsalla muutaman kerran tänään juilimista. Ja tietty hätäpäissäni koitin kohdunnapukkaa ja se oli tosi kova. Siinä olisi ainoat oireet mahdollisesta raskautumisesta. N. viikko sitten oli oletettu ovis, joten kai se voisi olla jotain kiinnityskipua...tai sit jotain muuta =) No mutta viikon päästä testaan, kun eipä se varmaankaan näy ennempää, JOS siellä olisi jotain tapahtunu.
 
siiskö kukaan ei päivitä???? APUA!!! muuten voisin ite ilmoittautua vapaaehtoiseksi mutta kun olen ihan käsi näitten kompuutterien kanssa :D
ovis oireilua täällä ja ton ukon kuume vaan nousee siis vauvakuume.. jotenkin on tullu vähän jo painetta siitä vaikka eihän se oo vaan musta kiinni tärppääkö... no mut siis hienoo kuitenkin kun tehään tätä kolmattakin innolla ja yhteistuumin! :heart:
niin ja inspire :hug:
 
Tulin kertomaan kuulumisia ja kommentoin sitten, kun olen lukenut teidän jutut. :)

Testasin eilen hätäisenä ja negaahan se näytti. Lämmöt on nyt 37,4 eli aamulämpökin lienee ollut reilusti koholla. Olo ei ole yhtään kipeä, mutta väsyttää hieman tavallista enemmän ja paleltaa välillä. Toivoani en ole menettänyt, koska kiertopäiviä on vielä aika niukalti. Oireet on lieviä eivätkä riitä vakuuttamaan, mutta pitävät epäilystä yllä. Huomenna aloitan metut ja seuraavaa testausta ajattelin keskiviikolle. Välillä huomaan hokevani itselleni etten voi olla raskaana, kun ei ole kovin aktiivistakaan ollut. Kai se on se realistipuoli minussa, joka yrittää varmistaa pettymyksen mahdollisimman pieneksi sellaisen kohdatessa.
 
inspire :hug:

Itsellä kohta taas h-hetket käsillä ja olen luvannut itselleni etten testaa ennenku kp29/28 aikasintaan.. saa nähdä pidänkö tuosta kiinni ku malttamattomuus on riesani aina, oireita ei ole suuntaan eikä toiseen tai rinnat on kipeet mut se nyt kuuluu kumpaan vaan tilanteeseen eikä selvitä mitään :)
 
Inspire :hug:

ON: Täällä alkaa munasarjat jo tosissaan ilmoittelemaan olemassa olostaan. Pelkkä kävely töihin sai valtaisan nippailusarjan pyörimään... Ja viikko vielä pitäis piikitellä. En ees uskalla ajatella kuinka paljo nippaa perjantaina.

Macy Gray Pitäiskö laittaa sit jo ihan uus pino pystyyn ku kuukausikin on vaihtunu? Ja kiitos kun lähdit päivittäjäksi. :)
 

Yhteistyössä