Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Katjuskalle pidetään peukkuja, että vihdoin saisitte vauvan alulle. Oot kyllä ihan uskomattoman kärsivällinen! :hug:
Nanna, teil sit tohinaa riittää!! ;)

Meillä on lapsiluku täynnä, joten ei tarvii kuumeilla. Likka on nyt neljä ja poika kaks. Hyvin leikkivät keskenään, mutta tokihan tappelevatkin. :whistle:
Sama juttu mulla, että fb:ssä tulee oltua, plussalla tosi tosi harvoin.
 
No niin...täällä neiti kärsivällinen=)

toka clomikierto siis alotettu ja näillä sitten pitäis saada tuloksia=)
Eli tällä hetkellä mennään clomeilla 3-4 kiertoa eteenpäin. Mulla siis oli se progestroni arvo ollu aina liian matala ja nyt sitten clomien avulla saatiin arvo sille tasolle että oviskin tapahtuu. Kyllä taas sanon et ihme toimintaa julkisella puolella kun vasta nyt puuttuivat liian matalaan progestroni arvoon. Mutta nyt kovasti toivon että tää tuottaa tulosta!
 
Heippa!! Ihan uskomatonta, että täällä on vielä "tuttuja" ja ilmeisesti yrittää edelleen?En alkanut lukea noita juttuja, mutta tunnistan/muistan teidät kyllä =).
Kaikkea parasta teille vanhat tutut! Kyllä te ansaitsisitte jo vauvan! Onnea, en osaa muuta toivotella! :hug: :heart: :heart:
 
Heippa!! Ihan uskomatonta, että täällä on vielä "tuttuja" ja ilmeisesti yrittää edelleen?En alkanut lukea noita juttuja, mutta tunnistan/muistan teidät kyllä =).
Kaikkea parasta teille vanhat tutut! Kyllä te ansaitsisitte jo vauvan! Onnea, en osaa muuta toivotella! :hug: :heart: :heart:
mitäs sulle kuuluu?? oltiin helmikuisissa-08 samaan aikaan,mä olin vaan eri nikillä.
 
No kiitos, kaikenlaista, pääasiassa hyvää. Hektistä elämää kolmen suharin kanssa =). Olen vaan todennut, että täällä mä salaa sillon tällön käyn lueskelee ja tunnustan olevani krooninen vauvakuumeilija :confused:. Aika kuluu hirmu vauhdilla.. elävästi muistan nämäkin ajat, jotka jaoin monen teidän kanssa. Ja tosi hieno, että on tällasia!! Moni saa tuen, ja täällä saa jauhaa noilta ukoilta rauhassa, kun ei nuo mitään tajua :headwall:.

Kaikkea hyvää!
 
Heipparallaan,

Tulin tekemään pikapäivityksen. Ei siis uusia ilosia uutisia vieläkään kerrottavana....clomeilla on menty nyt jo about 5 kiertoa ja ei mitään vaikutusta. Taitaa olla niin ettei niistä ole mulle hyötyä.

Katjuska
 
Moikka Katjuska!
Kiva kuulla sinusta, olen täällä säännöllisesti käyny kattelemassa, että josko olisit kirjotellu. Harmi ettei hyviä uutisia ole vielä kerrottavana :( ...
Onko teillä jatkoista tietoa? Vielä yksi kierto vissiin clomeja jäljellä ennen taukoa? Vai muistelenko väärin että 6 kiertoa sai käyttää putkeen? Saattaapihan tuo olla että tämä vika kierto on sitte se viimenen mitä tarvii! Onko sulla tehty ultraa clomien syönnin aikana?
 
No joo viiminen tai toka vika kierto näitten kans mennää. Sitte pitäis soitella taas lääkärille ja sopia jatkosta. Jos nyt ei tässä kierrossa natsaa niin soitan kyl sit jo heti, enkä enää oota viimistä kiertoa.
Juu puol vuotta taitaa olla se aika ku noita saa syödä. Ei oo tehty ultraa clomien aikana, mikä vähän kuulostaa mun mielestä oudolta vai tehäänkö yleensä aina?
ekalla kierrolla kävin labrassa ottamassa sen progekokeen ja sen tulosten perusteella jatkettiin näillä clomeilla kun kerran arvo oli tarpeeksi noussu.
Ajattelin silloin et kyl nyt varmaan sit alkaa tapahtuu ku kerran arvot viimein saatiin kohalleen mut ei se sit niin mennykkään. Katotaan nyt sitten vielä tää "hoito" loppuun ja sit siirrytään uusiin=)

Kiva että jaksatte vielä käydä tääl, vaikka en mäkään kovin usein enää jaksa täällä roikkua. Välillä päivittämässä jos jotain tapahtuu!!!

Katjuska
 
Heips,

Tulin taas kertomaan mun piiittkäästä yritys tarinasta=)
Tänää oli lääkärin soittoaika ja päädyttiin seuraavaksi yrittämään inseminaatio hoitoja. Ja mulla kävi niinkin hyvä säkä että omassa sairaalassa ei näitä ole mahollisuus tehä joten saan maksusitoumuksen yksityiselle klinikalle...Jes!
Nyt sitten seuraavista menkoista vaan tilailemaan aikaa sieltä!!!
Tuntuu että jospa nyt sitten vihdoin asiat alkais menemään eteenpäin ja toivottu tuloskin tulis=)
 
Katjuskalle kovasti tsemppiä!!! TOivotaan peukut pystyssä oikein hyviä tuloksia!!! :heart:

Mä ihan säikähdin kun tää pino oli yhtäkkiä tässä :xmas:. Mä olen yksi tässä pinossa kuumeilleista ihan alkumetreillä joista tuloksena tuo meidän joulupoika. Pitääkin vähän pinoa lueskella. =D Eri nicillä silloin kirjoittelin, pitää joskus paljastaa kuka, kun saattaa tutut kurkistella täällä... :whistle:
 
Moikka!
Katjuska harmi että ne clomit ei tuottanu sitä toivottua tulosta, mutta onni onnettomuudessa kun pääsitte nyt sinne yksityispuolelle! Toivottavasti sielä alkaa ne asiat rullata eri tahtiin kuin tähän mennessä on mennyt. Kyllä teitä on odotutettu jo aivan tarpeeksi.

Meillä sattu jotain minkä ei pitäny olla mahdollista... Tein plussatestin joku aika sitten (ajattelin että stressaan ja sen takia ei ala menkatkaan ja jos testin teen niin tapahtuu kuin aina enneki että samana päivänä lorisee). Toissa päivänä käytiin np ultrassa kattomassa että kaikki on kunnossa. Eli siis kolmas vauva tulossa kesällä!
 
Oi! <3 Onnea Nanna ja Lellu! Ihania uutisia! =)
Ja kyllähän Katjuskallakin on hyviä uutisia! Toivotaan, että niitä plussa-uutisia tulle pian. :)
Mä käyn myös seurailemassa aina välillä, mitä uutta teille kuuluu.

Meillä muuttui arki vuoden alusta. Mä lähdin töihin ja lapset aloitti päiväkodissa. Kivasti on mennyt, ilman suurempia ongelmia. Melkeen viisi vuotta tuli kotona oltua (muutama kk töissä lasten välissä), mistä olen todella iloinen. :) Pikkujätkäkin on jo 2,5v, niin tuntui ihan hyvältä lähteä töihin. Ja vielä kun on kyseessä ihan uusi työ, niin on vieläkin hienompaa. :)
 
Hellou mimmit!

Tulin päivittämään kuulumisia pitkästä aikaan.

Tässä kierrossa tehdään nyt sitten se eka inssi. Eli keskiviikkona kp 10 olis eka ultra ja siitä sitten eteenpäin. Vähän kyllä jännittää et mitä tapahtuu=) Mutta toive on nyt korkeella, vaikka eihän noissa insseissä se onnistumisprosentti taida normaalia kiertoa korkeampi olla.
4 kertaa olis sitten inssi tiedossa ja sitten jos ei tärppiä tule niin on edessä se IVF.
Täytyy toivoa et ihan sinne asti ei tarttis mennä ja jo ensimmäisillä insseillä onnistuis.

Mutta nyt nukkumaan...palaan sitten kertomaan kuulumisia et miten tässä käy!!!
 
No niin...nyt on sitten eka inssi tehty. Maanantaina sain ovisplussan ja eilen sitten tehtiin inssi eli 2 viikon päästä sitten katotaan että miten käy...Jännää!!! Tosin tämä lääkäri tiputti heti ekalla käynnillä mut takasin maan pinnalle kun sanoi että tää hoitomuoto ei oo niin kauheen tehokas ja varsinkaan meillä kun on niiin pitkä yritys takana, niin olis kuulemma varmaan normaalistikin raskautunu jos olis tullakseen. Ihan hyvä et sanoo suoraan ja palauttaa maan pinnalle niin ei oo tipu niin korkeelta. Onnistumisprosentti on n.15% luokkaa.
Loppukiertoon sain tueksi Lugestroneja ja jos ei nyt tärppää ni ens kierrossa alotan purecon pistokset. Toivottavast ei niitä tarttis hakee ku kattelin sen 5 päivän kuurin maksavan 150 e suunnilleen.
Päivä kerrallaan!

Päivittelen sitten taas kuulumisia kunhan pääsen parin viikon päästä selville tilanteesta;)

-Katjuska-
 
Oi hieno juttu että vihdoin pääsitte eteen päin hoidoissa Katjuska! Peukut pystyssä täälläkin :). Onko teillä nyt suunniteltu putkeen nuo neljä inssiä vai onko jotain taukoja välissä? Siis jos käy huonompi tuuri eikä tärppää? Mutta ei saa menettää toivoa vaikka lääkäri yrittääki palautella maan pinnalle. Onhan noilla insseilläki lapsia tehty! Saitteko muuten selville mitään syytä että miksi teillä on venynyt tämä? Millon on testipäivä? Onko jotain tuntemuksia vielä suuntaan tai toiseen?

Lellulle onnittelut minultakin :flower:!!!
 
Heips,

Joo suunnitelmissa on että nämä kaikki 4 inssiä tehään putkeen ja sitten jos ei nämä auta niin lääkäri sano et pitäis pikaseen päästä jo siihen ivf hoitoon.

Mulla olis huomenna testipäivä, kun inssistä on se 14 päivää kulunu. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan, joten katotaan nyt. Tosin ei näy menkoistakaan merkkejä joten se kai on hyvä juttu kuitenkin.

Nii mitään järkevää syytä ei tosiaan tähän hoidon hitaaseen etenemiseen ole löytyny. Tuolla sairaalassa vaan ei mikään tunnu toimivan. Lääkärit vaihtuu joka kerta ja kukaan ei perehdy asiaan kunnolla.

Mutta huomenna katotaan saanko tuloksia vai miten tässä käy.

Palataan
 
No höh. Negat testeissä pitäs kieltää lailla :)... Mutta niin kauan on tietty toivoa kun ei niitä menkkoja kuulu! Onko sielä uutta? Meinaatko oikeasti pitää hermot kurissa ja olla testamatta ennen loppu viikkoa jos menkat ei ala?? Mistä tommosia itsehillintöjä saa ostaa :D ?
 
Mulla ilmeisesti sellaset hermot on ku näin jälkeenpäin ajattelee tätä hoidon hidasta etenemistä=)

Juu menkat alko sitten tänää joten tilailin uuden ultra ajan ja viikonloppuna alottelen sitten sen menopurin pistämisen...joten uutteen kiertoon vaan nokka pystyssä, ei muutakaan voi!
 

Yhteistyössä