Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

:wave: perjantaita kaikille!

On todella piristävää lueskella teidän juttuja, saa aina kunnon naurut :LOL:

(.) ei mitään edelleenkään, pientä menkkakivun tyylistä havaittavissa, mutta siihen se sitten jääkin taas!! Eilen yritin taas savustaa tätä asukkia ulos, istuin saunassa tosi pitkään ja keskustelin sille että voisitko jo pliis tulla sieltä... kattelin eilen, et rakenneultrasta saadun lapun mukaan (yhteenveto, jossa on niitä kaikkia mittoja ym..) arvioitu syntymäaika olis 21.2. eli huomenna!! ja sit 4d-ultran lapussa oli 3.3. että hoh hoijaa.. musta alkaa kyllä tuntuun et maaliskuu on varmaan käsillä ennen kun tää ymmärtää tulla maailmaan

:eek:

Jos sitä menis taas vaikka peseen pyykkiä ja koittais olla vähän aikaa miettimättä tätä omaa olotilaansa.. helpommin sanottu kuin tehty :whistle:

T. Kareliini ja vauveli 39+0 POKS POKS :heart:
 
absa nauroin ihan ääneen tota sun limatulpan tutkimista :LOL: tökkiä limaklönttiä vessaharjalla :LOL: heh, just tuollaisia me ollaan, jokainen merkki tutkitaan perusteellisesti :D ja kaikki käynnistämiskeinot vähitellen kokeiluun!! Minäkin täällä luen palstaa KYYKYSSÄ (en siis istu tuolilla) jos vaikka vauva laskeutuis paremmin tai kalvot poksahtais :LOL: epätoivoista!!!! Alkaa kyllä paine tuntua ihan väärässä päässä ja kohtaa poksahtaa pukamat!! :eek:
 
Suloisia masuja. =) Äippä-83, sulla on kyllä jo tosi alhaalla toi maha.

Aika levotonta juttua on näköjään tänään tullut. Hyvä vaan sain päivän naurut täältä. :LOL:

(.) Käytiin allekirjoittamassa jo myyntisopimus meidän vanhasta autosta, ettei tarvitse sitten pienen kanssa mennä, kun uusi auto tulee. On siis tulossa uusi varmaankin maaliskuun ekalla viikolla. Miehellä oli sen jälkeen jo kiire töihin, niin tulin sitten bussilla kotiin. Bussipysäkillä supisti oikein kunnolla ja mulla noi supistukset ottaa takareisiin, niin että meinaa mennä jalat alta. Olipahan hehkee olo, kun Tampereen Sokoksen edustan bussipysäkillä nojailin omasta mielestäni tosi rennon näköisesti roskikseen ja puuskutin... :whistle:

UÄ: en olekaan vielä tuota kyykkimistä kokeillut. :LOL: Ilmoita heti jos toi saa aikaiseksi jotain muutakin kuin pukamia... =)

Onkohan Kyrsä ollut täsmällinen ja hakemassa vauvaa tänään? Kun en ole sen tekstiä mielestäni tänään nähnyt.
 
Kyrsä on näköjään eilen puolilt päivin kirjoitellu viimeksi.... :wave: Salapoliisina tässä toimin...
Voisko olla tosiaan vauvanhakureissulla.... Hee tai sitten jollain on elämää vielä :whistle: :whistle:
Ei vaan ihanaa kun on tälläinen paikka... Mulla ei nyt ketään ystävää samassa tilanteessa joten on kyl ihanaa kun saa täällä vaihtaa ajatuksia...
Vauvoja on kyllä kovasti tulossa ja tullutkin tutuille, mut nyt oon yksin viimeisilläni.

Ai niin NYT kun on LA lähellä tulee joko joko puheluita kavereilt ja faces joka pv et MITÄ ETKÖ VIELÄKÄÄN OO SYNNYTTÄMÄS.... Aina höhlää sanoa, et joo en ole, voi täs viel mennä huonol tuuril kolmekin viikkoa... |O |O |O |O

Noist synnytyksen ennustamisist, et onko lähellä....
Taitaa mennä niin et toisil ennakoi ja toisilla ei mitään... Mul monta tuttua jotka on vaan si yks kaks lähteny laitokselle, ilman et on ollu supistuksen supistusta, lapsivesiä, limatulppaa, tai edes te olis pehmenemist ollu kohdunkaulal, tai et olis vatsa laskeutunu tai vauva kiinnittyny....

Limatulpan irtoaminen tietty aika hyvä merkki... Nyt kandee sit koittaa seksiä ABSA, mun KAKS kaveria on sen jälkeen harrastannu ja tullu lähtö ihan muutamas tunnis....
Nii et oli miten oli silti sitä vahtii ja miettii et joko joko... :LOL: :LOL:
 
täällä taas!!

Seranzu mulla kans edelliset lähteny ihan yks kaks yllättäen syntymään.. ei mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä.. kalvot aina puhkastu laitoksella.

kuume82 kiitoksia, siltä tuntuukin että olis laskeutunu alas.. ainaki saa vessassa ravata kokoajan...

menkkakipua alavatsalla jo tuntunu noin tunnin verran... jospa ne nyt sit muuttuis pikkuhiljaa kunnon supistuksiksi.

palailen taas... :wave:
 
No se siitä taas, että vois olla vähän aikaa tarkkailematta itseään... veskissä huomasin et tullut ilmeisesti limatulppaa vähän reilummin, tai ainaki luulen et on sitä? Sellasta limaisempaa vuotoa kuin normaali valkovuoto.. oiskohan se synnytys jo lähellä?? :eek: mutta toisaalta sitä vuotoo voi kyllä tulla melko kauan ennen ku mitään tapahtuu :whistle: kyllä tässä pää pian hajoilee pahemman kerran kun itteensä koko ajan kyttäilee |O
 
Heipä hei.

Nyt on neuvolaski käyty.

40+0 (39+0)
Paino +1500/vk (+100/vk)
Turvotus + -
RR 126/85 (130/92)
Pissa puhdas (puhdas)
kohdunpohjankorkeus 34 (34)

Uuden ajan sain sit ens perjantaille (27.2). Sit jos en silloinka o viel pusan tot pihalle, ni laittaa lähetteen koksii ja ehkä maanantain (2.3) jo pääsis sit sinne. Selitti sit jotain se neuvolatätsy et niil on joku sopimus äippäpolinka et pitää olla 41+3, ennenku ne ottaa sinne sisää ja alkaa käynistelee..

Tänää on taas puhelin pirissy, viestii tullu ja meses huudeltu et joko oot menny sairaalaa :D

Tyttö-nen ja vaavi 40+0
 
Uusioäippä joo tavataa 6.3 TYKSis ja mennää vaik kahvil kuluttaa aikaa ku tuskin se tippakaa saa näit ulostautumaa. Mä oon kans muutaman kerran käyny Kaarinan hoplopis ku on meit lähin ja on se pal parempi ku Raision.
Saaks kysyy et mist kaukaa sä oikee tuut TYKSiin asti ku joskus muistaakseni laitoit et sul on 100km matkaa? Vai muistaks mä vääri.

Pyärisin ostoksil tänää ja sain jopa EHKÄ yhen supistuksen ja muutaman vihlasun alapään luihin, vuhuu :whistle: eli ei mitää.

Sit sontajuttui :x . Menin sit vessaan (tietysti) pusertaa ja puol tuntii se kurkki ja en saanu ulos. Kipu iha hirvee ja koitin tiäs mil apuvälineil mut ei. Sit oli jo pakko nousta ylös et annan olla ku paikatki jo puutu ja käden jäljet oli jalois turvotuksen takii ni sit tuli :D helpotti kovast. Tarttis jotai löysentävää syädä tähä ummetukseen.

Mul sanottii neuvolas et vast viikol 43 käynnistetää jos siihe on syytä. Mahtaaks istukkakaa enää sillo toimii.

Ristiäisii ollaa kans sen verra mietitty et ne pidetää. Kaks ekaaki on kastettu kirkkoon ni tarttee tääki sit ja miäs haluuki niin. Mut on kastettu vast 15 vuotiaana ku halusin riparil ku muutki et mä en pidä kastet mitenkää pakollisena. Koko suku muutenki on ateistei.
 
Tääl edelleen ehjänä, mut puolikuolleena :ashamed:

Paljon onnea vauvautuneille :flower: :flower: :flower:

Viimeyö oli ihan tuskien yö, supisteli kokoajan, mut ei niin pahasti, etten olisi kotona pystynyt olemaan. Unet jäi minimiin ja väsy on painanut kokoajan. Viimeyön supistukset ei siis saaneet vauvaa maailmaan, mutta mun häpyluun entistä kipeämmäksi. MÄ EN PYSTY ENÄÄ KÄVELEMÄÄN. Soitin neuvolaan, et onko mitään tehtävissä? -särkylääkettä vaan! Maha on kipeänä kokoajan, supistelee harvakseltaan ja häpyluuta vihloo niin perkuleesti. Mä en tiedä, et mihin koomaan mut pitäisi vaivuttaa, nyt sanon, etten enää ikinä halua olla raskaana. Jos vielä vauvakuumetta pukkaa niin alan vakavasti miettiä jotain muuta vaihtoehtoa :snotty:

ANTEEKSI valitukseni ja omanapaisuuteni. Niin mielelläni olisin jo synnyttämässä...

-kyrsä ja nappula 40+0 (pokspoks, näinpäs ekaa kertaa elämässäni lasketun päivänkin vauva mahassa) |O
 
JeJa laitoin yv:nä...

KYRSÄ olisko ne sit käännyttänyt sut synnäriltä jos oisit menny sinne...? Mä oon ainaki päättäny ett jos vähänki alkaa säännöllisemmin supisteleen, ni lähen heti TYKSiin. Kätilö ainakin kerran lupas ett voivat sit vauhdittaa...
 
UÄ: Viime sunnuntaina kävin "synnyttämässä" silloin oli viikkoja 39+2 ja mulla tuli sairaalassa supistuksia 5-8 min välein, mutta sanoivat, ettei vauhdita kun ei ole LA ylittynyt! Lähettivät kotiin odottelemaan ja silloin päätin, etten enää turhaan takasin mene... :ashamed: Mutta kyllä jos ensyö on samanlainen niin painelen sairaalaan ja sidon itteni siihen sänkyyn kii ja irroitan itteni vasta kun vauva on maailmassa :whistle:
 
Onks muil muute tullu "maksaläiskii"(ilmeisesti sellasii ne on) Mul on tullu naamaan fläkei ku ois huanost ottanu aurinkoo ja saanu ryppään kesakoi vaa johonki ja tissit on tummanruskeet. Tosi pal tummunu iho iha parin päivän siäl. Toivottavast en ny kauheen ruskeeks tuu tai tulis sit ainaki tasasest.
 
Seuraavaksi Kyrsä otat mukaan kunnon köyden ja sidot itses sinne sänkyyn... Uhkaat vaikka purra niitä, jos ne lähettää sut kotiin :)

Täällä supisteli jo kipeästi koko iltapäivän, mutta nyt ne sitten on kadonneet. Huoh. Ehdin jo toivoa, että tämä olisi mun suunnitelmissa mukana.... Mutta EI.

Jeja
, mulla on lähinnä maha tummunut, mutta se on kai tota linea negraa, joka on vaan levinnyt.. Vaikka kyllä se aika samalta näyttää kuin maksaläikät.
 
Jee, täällä meni lapsivedet! Supistuksia alko tuleen heti 5 minuutin välein. Ehkä mä en tarviikaan sitä lobotomiaa vaan pääsen tänään vielä synnyttään. :D Nyt alko jännittää...

Absa: Jatkaks päivitystä tästä eteenpäin? Vai joko Labello tahtoo palata puikkoihin? Me lähetään parin tunnin sisään näytille TAYSiin ja toivottavasti palaillaan sit ens viikon puolella beiben kera. :heart: Mies on muuten täällä ihan innoissaan kun vauvalla on näin hyvä ajotus et hän pääsee viikonloppuna juhlimaan varpajaisia. :headwall:

Aamuelle onnea! :flower:
 
Onnea taas vauvansa saaneille :heart:

pixie, onnea matkaan! :heart:

Mä oon ollut tänään kaupoilla ja virkistänyt mieltä tuhlaamalla itseeni. Hiuksetkin värjäsin. :D Nyt on supistellut tunnin ajan 7-10min välein. Saa nähdä loppuuko taas vai ei...
 
Pixielle hirmuisesti onnea matkaan!
Toivottavasti sulla Sadee80 jatkuu supistukset.
Ja aamue oli ainakin ilmoittanut vauvasta! Onnea. :flower:

Täällä kanssa sauna kokeiltu, ei muuta vaikutusta kuin mukavan rento olo. Taidan siis siirtyä viettämään rauhallista koti-iltaa sohvalle.
 
Aamue paljon onnea! :hug:

pixie onnea matkaan... :hug: :wave:

vauva taitaa painaa johonkin hermoon kun välillä tuntuu että jalka irtoo ku yrittää eteenpäin liikkua.. kovin se mahassa myllää ja tekee aika kipeetä jotkut sen liikkeet.. supistuksia tulee epäsäännöllisesti.. toivottavasti kohta usein ja säännöllisesti niin vois lähtee synnyttää.

äippä-83 40+2
 

Yhteistyössä